Logan 1.2 16V, are cineva, impresii, merita sau nu? consum si taxe
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.2 16V, are cineva, impresii, merita sau nu? consum si taxe
rue |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|||
GIC |
![]()
Post
#62
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
QUOTE(torquemada @ 22 Jun 2017, 17:02) La X52 compresorul de AC merge în cicluri Ton-Toff, funcție de o cărută de parametrii printre care și temperatură vaporizator - (adică sondă antiînghet), care în anumite situații întârzie ciclul Ton Asta ca sa previna ca intreg vaporizatorul sa devina un bloc de gheata. |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Ciuma Rosie, nu trebuie sa tai nimic, Scoti mufa de la termistor si pui un strap. Cand se va face prea rece in masina opresti si gata...pornesti si tot asa.
Merge, Adrian Frigo? This post has been edited by BLUE R 19: 23 Jun 2017, 13:38 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
torquemada |
![]()
Post
#64
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Dacă îl tai sau faci scurt nu mai merge AC-ul deloc - dar când nu ai X52 ai idei
În plus termistoirul cu pricina e doar vreo 75euro așa că spor la tăiat |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(BLUE R 19 @ 23 Jun 2017, 14:34) Merge, Adrian Frigo? Nu prea merge....computadorul are nevoie de o valoare într-o anumită plajă ca să alimenteze compresorul.... ![]() Tocmai de aia l-am întrebat pe torquemada(însă...fără success se pare)dacă știe care e valoarea termistorului la 20*C....nici măcar nu știu dacă e NTC sau PTC... |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#66
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GIC @ 23 Jun 2017, 13:26) ![]() Ma mai da-l dreacu de vaporizator, de bloc de gheata n-am mai auzit pana acuma, la nicio masina. Merg cu solnitza ore in sir, cu aerul pornit - n-are nici un stres, si asta, masina din dec. 2015 sa faca bloc de gheata?!? ![]() |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
torquemada |
![]()
Post
#67
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Tabelul e disponibil dar nu public
Attached thumbnail(s) teaser17062302.jpg ( Size: 493.4k ) Number of downloads: 516 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Nu ne supăram chiar așa de rău dacă nu ștergeai și restul de date dar...e bun și așa!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
torquemada |
![]()
Post
#70
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Faptul că nu ai auzit nu înseamnă că nu există - Duster ph2 primele loturi aveau problema asta (vaporizator înghețat)
Dacă mașina nu e corespunzătoare, ai 2 variante: 1. service 2. te documentezi, cumperi interfețe pentru marca respectivă și testezi (asta dacă nu ai 2 mâini stângi) oricum marea majoritate sar peste punctul 2 la achiziția unei mașini și ajung la 3. te plângi pe forum ![]() This post has been edited by torquemada: 23 Jun 2017, 21:51 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
4.vinzi tigaia la alt fraier
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#72
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pt lamuriri Torquemada, concluzia e clara pt mine: nu sunt multumit de solutie, e un pas inapoi. Cred ca cineva a vrut sa faca o imbunatatire si a dat in altceva, de au aparut situatiile cu vaporizator inghetat. Mai binele e dusmanul binelui.
Bine ca n-am dat eu 10000 de euro pe ea, ci firma, altfel as fi aplicat cu drag punctul 4. |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
torquemada |
![]()
Post
#73
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai compresor cu cilindree fixă, soluția on-off era singura pentru raport confort-emisii - aceeași soluție e pe toată gama cu arhitectură T4/T4VS (Logan II, Duster ph2, Dokker, Lodgy, Clio4, Captur, Kaptur4x4, Lada Vesta, Lada Xray)
|
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#74
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Loganul de servici a ajuns pe la 29000km, in 2 ani fara 2 luni.
Cateva ganduri: Plusuri: -nu bate, nu troncane ![]() -fara nici o problema efectiva, in afara de placutele care s-au dus repede si un bec frana stg; -materialele din interior rezista bine la tavaleala. Minusuri: -aerul conditionat care functioneaza in cicluri - merge 2-3 minute, apoi se opreste 15-20 secunde, suficient cat sa se simta iar cald ![]() -zgomotoasa peste 105 kmh, nu prea potrivita pt extraurban; la 130 e uragan; Ar mai fi cateva maruntisuri neimportante, de ambele parti. Imi mentin parerea ca e prea scumpa pt confortul si siguranta oferite. |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(Bicicleta galbena @ 11 Oct 2017, 20:09) Minusuri: -aerul conditionat care functioneaza in cicluri - merge 2-3 minute, apoi se opreste 15-20 secunde, suficient cat sa se simta iar cald ![]() Mai reușită a fost clima de pe solnițză,chiar și pe SN!Fără mișto! ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
De pe Tico...nu mai vorbesc
![]() |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
FRATELLO |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
Putin off topic, scuze ...dar, LA TOATE MODELELE LOGAN ACTUALE functionarea AC este asa ???
This post has been edited by FRATELLO: 12 Oct 2017, 12:34 |
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
robbie_ro |
![]()
Post
#78
|
![]() ----------------------- Group: Members Posts: 464 Joined: 25 June 07 ![]() |
Raspunsul la intrebarea ta este DA.
Insa nu doar Renault foloseste astfel de compresoare pt A/C (cu cilindree fixa - vezi si ce a scris torquemada mai sus). Din motive de reduceri de costuri si pentru incadrarea in niste limite de emisii, mai multi producatori au recurs la folosirea acestui tip de compresoare. This post has been edited by robbie_ro: 12 Oct 2017, 14:34 |
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate Plus
|
|
RDK |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 6 March 16 From: București ![]() |
Confirm și la Duster.
|
--------------------
Dacia
Duster
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#80
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Sensibil intreruperea compresorului creste umiditatea in habitaclu. Confortul este in scadere avand in vedere variatia de temperatura perceputa pana este cuplat din nou.
La cate solutii ieftine sunt pe Logan, deja nu mai conteaza. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(FRATELLO @ 12 Oct 2017, 13:33) Putin off topic, scuze ...dar, LA TOATE MODELELE LOGAN ACTUALE functionarea AC este asa ??? DA! ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Liber la AC /DC tuning ![]() Adrian, pregateste un kit pt. baietii ! This post has been edited by BLUE R 19: 12 Oct 2017, 18:56 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#83
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Inca un set de placute de frana, consumate pana la tabla (ca senzor de uzura n-au
![]() ![]() Facut si schimb ulei+filtre, Meridian Sud, total pret 860 lei. Mult. ODO 45000, facuti aproape exclusiv Bucuresti in doi ani jumate. Am aflat de ce nu merge incuietoarea sofer - cineva a incercat sa sparga masina. In rest - nu bate, nu troncane, totul in parametri. A, se aude rulmentul ambreiaj la ralanti, cand apas ambreiajul dispare. |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
4x4 |
![]()
Post
#84
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#85
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
50k. Pentru oras si imprejurimi e tare buna, ca a doua masina iarasi e o alegere excelenta.
Attached thumbnail(s) 20181110_164922.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 178 |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#86
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
In curand o sa-mi schimb jobul, asa ca o sa las masina la firma. Pe mainile cui, nu se stie
![]() Eu am avut grija de ea, si se vede, zau. In afara de o zgarietura mai lunga nu i-am facut nimica. O sa-mi fie dor de ea ![]() Lucrurile negative le-am reamintit in cateva randuri: aerul conditionat nu face fata peste 30grd, e antifonata slab (peste 110 e galagioasa), si sta slab la cap. siguranta. Plus un rulment ambreiaj care huruie usor, probabil dispare zgomotul la schimbarea kitului. Dar ca masina de oras si cate o Grecie/munte/whatever e foarte buna! |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Adr14n |
![]()
Post
#87
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 31 December 16 From: Țăran cu acte-n regulă ![]() |
Incepe să mă roadă chestia cu consumul la tiriboanța mea. Am schimbat în iunie bujiile la 35k și am pus de origine Renault. Și de atunci îmi dă impresia că a crescut consumul. Bujiile care au venit din fabrică erau NGK și am fost mulțumit de consum.
Ar fi posibile două bube cu privire la consum crescut: 1) bujiile Renault sau 2) faptul că nu am încărcat AC-ul cu freon deloc până acum deși o am în folosință de de aproape 3 ani și implicit nici uleiul la compresorul AC nu a fost schimbat. Oare să fie bujiile sau ACul sau amândouă? Vă rog niște păreri. Mulțumesc. P.S. Sunt tentat să arunc bujiile Renault și să mă duc să iau NGKuri. |
--------------------
Dacia
Logan
2016 Laureate/1.2 75CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:28 |