DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme la carburator(cred)

jon
post 3 Apr 2010, 10:04
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 4 March 08




salut!am si eu o problema cu dacia mea care cred eu e destul de ciudata si nu am gasit cava asemanator pe forum care sa ma ajute asa ca daca aveti idei sunt bine venite.sa va explic care este problema:cind o pornesc dimineata, pe benzina,porneste la sfert si isi tine relentiul pe la vreo 500 de rotatii timp de vreo 5 minute apoi urca usor la 800 dar daca incerc sa o turez fie pe loc fie ca incerc sa plec se opreste.daca o accelerez incet de tot si apuca sa treaca de 1200 nu se mai opreste dar pina la 1200 trebuie sa o iau foarte incet sau sa ii fac un relanti de cel putin 1200 de rotatii ca sa plec cu ia ca altfel cum incerc sa o accelerez se opreste(face asa indiferent daca e galda sau rece si face acest lucru si daca sunt in mers cind schimb treapta,da sa se opresca ).daca incerc sa o pornesc pe gaz porneste la a 2-a sau a 3-a cheie(indiferent daca e calda sau rece) si atunci nu isi tine relantiul pret de 1-2 minute(cu relantiul reglat la 800 ture pt benzina)dupa ce o tin din acceleratie isi revine si tine relantiul la 800-900 ture.dupa ce merg cu ea daca o opresc 5-10 minute si vreau sa o pornesc pe gaz din nou porneste greu si nu isi tine relantiul 1-2 minute dupa care isi revine din nou.gazul e reglat de sevice pe aparate,nu consuma exagerat(cred eu8- 9%gaz in afara)trage bine si pe benzina si pe gaz,merge rotund...ce sa aibe?


--------------------
renault , 19, 1992,diesel motor fq8 1,9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 3 Apr 2010, 15:42
Post #2


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Verifica platina daca nu e puscata,distanta intre platini 0,4 mm,avansul reglat corespunzator.Verifica in carburator sa sprituiasca ciocul de papagal cand o accelerezi.S-ar putea sa ai gaurile de progresiune partial infundate.Pt. asta ar trebui curatat carburatorul.
Totusi cred ca pb ta apare cand accelerezi datorita amestecului sarac deoarece accelerand brusc intra prea mult aer in motor,favorizand functionarea proasta a motorului.S-ar putea deasemenea sa-ti traga aer fals pe la servo sau pe sub pata calda.
Cand e cald motorul sta perfect la relanti(pe benzina)?Daca nu verifica jiclerul de relanti,s-ar putea sa fie infundat.
Deasemenea verifica diuza de pe furtunul care pleaca dinspre carburator spre pata calda/galerie.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jon
post 5 Apr 2010, 22:39
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 4 March 08




platina am schimbato azi cu una noua si am reglat-o la 0,4,diuza e la locul ei desfundata,aerul am strins surubul la maxim si apoi am desfacut 4 ture, pe la servo nu prinde aer si nici furtunul nu e fisurat dar problema inca persista.gaurile alea sunt cumva alea trei care sunt 1 sub clapeta si doua deasupra?daca da alea sunt curate am verificat.pe benzina tine relantiul perfect si cind e rece motorul si cind e cald,ciocul de papagalul spritueste un pic cam tirziu cred dar nu e infundat.cind am curatat diuza am dat-o jos si am pornit fara dar isi tinea relantiul fara nici o diferenta e normal asa?pe gaz nu isi tine relantiul dar as fi multumit sa o fac macar pe benzina ca trebuie sa merg la verificare deci daca mai aveti idei...


--------------------
renault , 19, 1992,diesel motor fq8 1,9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 6 Apr 2010, 10:06
Post #4


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Avansul l-ai verificat?
Daca ai pata furtunul de la carburator merge la pata calda nu ai nevoie de diuza deoarece pata calda are deja un orificu calibrat de 2 mm diametru.
Gaurile de progresiune sunt 3.Nu e suficient sa le vezi vizual.Trebuie demontat carburatorul si bagat o lita oteloasa pe fiecare gaura,doar asa esti sigur ca sunt desfundate,alfel cand accelerezi brusc de la relanti ele nu dau benzina si se produce saracirea amestecului si de acolo functionarea proasta.
Filtru de benzina ai?Cum e nivelul in CNC?Trebuie sa fie pana la jumatea planului inclinat din CNC.
Recomand spalarea carburatorului, e cea mai buna solutie,curatarea tuturor canalelor cu lita,suflarea lui cu aer sub presiune.Cauta pe forum si vezi cum se spala.
Referitor la gaz,probabil ai debitul de gaz strangulat.Ai doua reglaje la gaz: debitul in sarcina si debitul la relanti.Identifica-le si da debitul la gaz in sarcina un pic mai mare.Deasemenea mai poate fi filtrul de gaz colmatat sau membrana vaporizatorului fisurata si saraceste amestecul.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea63
post 6 Apr 2010, 21:17
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 10
From: oradea




socul functioneaza? folosesti socul?


--------------------
dacia papuc skoda octavia 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jon
post 6 Apr 2010, 21:18
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 4 March 08




filtru de benzina e ok ca are numai citeva sute de km ,avansul e reglet bine (a zis mosul din spatele blocului)iar gazul e reglat de service si are si sigilii( daca le pot zice asa).zilele astea o sa dau din nou carburatorul jos sa incerc sa il fierb cum am vazut pe forum.sper sa mearga sa mu muncesc degeaba.o sa va anunt daca reusesc sa il mai montez la loc si mai ales daca mai si merge biggrin.gif


--------------------
renault , 19, 1992,diesel motor fq8 1,9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Apr 2010, 21:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




regleaza corect avansul si carburatorul dupa spalare,nu 4 ture si nu-i aer, e amestec , se regleaza la cald,
lasa mosii si servisurile


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jon
post 7 Apr 2010, 19:45
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 4 March 08




astazi am spalat carburatorul dar nu am rezolvat nimic fiindca problema persista.am incercat si am reglat din nou avansul si platina dar la fel cind accelerez brusc se opreste,socul nu merge decit atunci cind e motorul cald si nu trebuie tras pina la capat altfel se opreste.ce parere aveti ?ce sa mai incerc?eu as crede ca e ceva legat de capacul de la carburator sau de plutitorul ala pentru ca am luat de la cineva un corp de carburator si l-am montat pe masina cu capacul meu si aceeasi problema.poate nu e reglat nivelul bine dar habar nu am cum se face ca am incercat cu tigara dar nu am reusit.mai este vreo metoda sau mai aveti alte idei?


--------------------
renault , 19, 1992,diesel motor fq8 1,9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 7 Apr 2010, 21:52
Post #9


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Uita-te in carburator in CNC la nivel.Acolo ai un perete cu plan inclinat.Nivelul trebuie sa fie pana la jumatatea planului inclinat.Pt a regla desfa capacul carburatorului si vezi cat e nivelul.Daca nu e bun deformeaza tija plutitorului care apasa pe cuiul pontou.Pune capacul la loc porneste masina pt 1 min,opresti,desfaci capacul carburatorului si vezi iar nivelul,il ajustezi dinnou daca trebuie pana ajunge la jumatatea planului inclinat.Sper ca m-am facut inteles.
Lasa tigarile sau burghiele,etc


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jon
post 12 Apr 2010, 08:42
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 4 March 08




Am reglat nivelul cum a zis Paulorossi dar problema persista si pe linga asta ca parca nu era destul a inceput sa si consume ca vaca 17 litri de gaz in oras si nici nu mai porneste decit foarte greu si pe gaz si pe benzina(nu din cauza reglajului ca problemele astea au aparut inainte de acel reglaj).si mai este ceva ciudat (chiar daca nu cred ca are vreo lagatura dar poate aveti vreo idee)cin am casetofonul pornit daca aprind farurile se aude mai incet fara sa umblu la volumul din casetofon.ce sa fie?(folosesc un casetofon mcm si un modulator cu stick pe frecventa radio) wacko.gif


--------------------
renault , 19, 1992,diesel motor fq8 1,9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 12 Apr 2010, 10:03
Post #11


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Cand aprinzi farurile si merge casetofonul ai masina pornita?Verifica tensiunea pe baterie cand ai inainte sa pornesti casetofonu si dupa sa vezi ce cadere de tensiune ai.
Pune degetul pe furtunul cu diuza la capatul care intra in carburator in timp ce merge masina la relanti.Se opreste?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 12 Apr 2010, 10:37
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Daca alimentarea casetofonului e făcută de sub bord sau de la blocul de sigurante si nu direct din baterie,aprinderea farurilor poate produce caderi de tensiune deranjante pentru casetofon.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jon
post 12 Apr 2010, 17:07
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 4 March 08




intradevar casetofonul e legat de sub bord si face asta cind e motorul pornit (cu motorul oprit nu am probat)iar daca astup furtunul ala cu diuza nu se opreste oricare capat as astupa nu este nici o schimbare


--------------------
renault , 19, 1992,diesel motor fq8 1,9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 12 Apr 2010, 20:01
Post #14


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




popa.gif .Problema gogule!!!!
Iti trage aer fals la greu.Nu oscileaza turometru cand masina este pornita la relanti si apesi frana?
Capsula vacuumatica poate sa fie membrana fisurata.Scoate furtunu afara ce pleaca de la carburator la delcou si pune degetu pe orificul furtunului de la carburator.Se schimba ceva in mersul masinii?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cioby92
post 12 Apr 2010, 21:35
Post #15


Membru fara semnalmente


Group: Members
Posts: 402
Joined: 22 December 09
From: Brasov




si eu o problema asemanatoare daca apas pe pedala de acceleratie brusc se opreste ... din cate am inteles tot de la "mosul din spatele blocului" ar fi de vina teava aia care sprituieste benzina, este prea mare, sprituieste multa benzina si se inneaca... acum nu stiu ce ar putea fi ... voi ce credeti?


--------------------
Dacia 1300/1976 cu elemente de 1310 - BV 01 EMP
Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 12 Apr 2010, 21:40
Post #16


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Pleblema e tocmai invers: teava e subtire si nu spritzuieste deloc.Verifica sa te convingi.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cioby92
post 12 Apr 2010, 22:12
Post #17


Membru fara semnalmente


Group: Members
Posts: 402
Joined: 22 December 09
From: Brasov




si ce as putea sa ii fac? se schimba cumva?


--------------------
Dacia 1300/1976 cu elemente de 1310 - BV 01 EMP
Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 12 Apr 2010, 22:25
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Se schimba.Dar intai se poate desfunda dupa demontare.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 13 Apr 2010, 07:44
Post #19


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




cu ocazia demontarii supapei si a ciocului,dupa curatare, te asiguri ca membrana pompei de spritz nu e sparta, alfel nu face presiune pe ciocul de papagal

This post has been edited by Paulorossi: 13 Apr 2010, 07:45


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jon
post 14 Apr 2010, 14:52
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 4 March 08




Paulorossi cind apas pedala de frina scate apoi creste putin turatia cu aproximativ 100 de ture fata de relantiul care este fara pedala de frina iar furtunul care vine din delcou la carburator daca il tracg se tureaza un pic mai tare decit daca e astupat.asta ce inseamna ca e capsula sparta?sau pe unde poate trage aer fals ca furtunul de la servo e nou iar pe la talpa carburatorului nu pare ca nu este strimba (am pus-o pe o bucata de sticla colorata,am bagat un bec in corp si pare dreapta nu se vede lumina).ce e de facut?oare au si bujiile o mica vina ca nu au mai fost schimbate de vreo 300000km?

This post has been edited by jon: 14 Apr 2010, 14:55


--------------------
renault , 19, 1992,diesel motor fq8 1,9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Apr 2010, 21:16
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Reglat la servis si ia 17%? Ti l-a reglat unu' de pe alt topic, care spune ca nici nu se misca gratis? Daca mergi la servis, ce nevoie mai ai de niste prosti ca noi?
Ti-a mai zis cineva mai sus, lasa servisurile si excrocii, si ocupa-te singur in cel mai rau caz. SPRITUL, daca i-ai schimbat in ultimul timp membrana, ai pus una proasta (nu stiu daca mai gasesti buna), cu arcul moale , care in loc sa pompeze benzina, se comprima arcul si cand ajunge spira langa spira, atunci baga si benzina, adica dupa jumatatea cursei, cand deja esti cu capul in parbriz. Mai e supapa cu bila de langa jiclorul principal, care are bila prea lasata jos, si la apasarea pedalei, pana urca sa inchida, mai trece ceva cursa, plus cea de la membrana, ai toate sansele sa rupi si cutia. Scoate acea supapa, si in capatul filetat, se vede pe diametrul gaurii o tablita care tine bila sa nu iasa. O bati cu ceva usurel, asa fel sa apropii bila mai mult de capatul opus, dar sa nu o duci mult sa inchizi de tot. Un joc de 1mm e de ajuns. La membrana pompei, ori blochezi cumva acel buton sub care e arcul, ori il scoti din ambutisare si bagi arcul de la una veche. Trebuie sa fie asa de tare, ca de-abia il strangi intre doua degete. Doar nu esti Hercule. Astea, mai ales ca spui ca sprituie tarziu. Da atentie si la servo, daca ai schimbat jicloare in ultimul timp, pune-le la loc pe cele vechi (cel principal si cel de aer de la emulsor, ca sigur nu ti le-a dat perechi). Poti sa te convingi ca-s neperechi, marind mult nivelul, si va demara bine, dar acelasi demaraj il vor avea si banii.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 14 Apr 2010, 21:23
Post #22


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(jon @ 14 Apr 2010, 14:52)
...oare au si bujiile o mica vina ca nu au mai fost schimbate de vreo 300000km?
*



300.000 km? unsure.gif ,esti sigur?
Schimba-le imediat!!!
Referitor la frana daca o apesi scade turatia dupa care iei piciorul de pe frana si revine creste turatia la loc?Intre oala servo(capsula vacuumatica a pompei servo) si pompa servo,daca desfaci cele doua suruburi cu care se imbina vezi ca ai pe axul de atac ai oalei servo o garnitura presata pe ax de un inel metalic.Desfa oala servo de catre pompa servo,porneste masina si mergi la oala servo si misca de ax in stanga-dreapta sau sus jos,o sa vezi daca trage aer fals,se aude un suierat.
Referitor la furtunul de vacuum dintre carburator si delcou,daca il scoti e normal sa creasca turatia un pic deoarece amestecul carburant la relanti e mai bogat , ra rece sa tina relantiul.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Apr 2010, 21:24
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Referitor la gaz, eu am scris de multe ori cum sa reglezi, dar fiecare nasina are ceva deosebit, pe care numai tu il poti retine.Am vazut multe masini "crapate" din reglajul de la servisuri, asa ca invata sa ti-l faci singur.

14 Apr 2010, 21:24:
Referitor la gaz, eu am scris de multe ori cum sa reglezi, dar fiecare nasina are ceva deosebit, pe care numai tu il poti retine.Am vazut multe masini "crapate" din reglajul de la servisuri, asa ca invata sa ti-l faci singur.

This post has been edited by PH-06-BOA: 14 Apr 2010, 21:24


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 14 Apr 2010, 21:30
Post #24


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




BOA de ce esti nervos wink.gif ?
Referitor la sprit la mine personal am constatat urmatoarele:
-daca supapa de descarcare a pompei de benzina are gaura laterala spritul ajunge doar la acceleratii mari carburator
-daca pun supapa care nu are gaura laterala(culmea am si de asta) atunci gascanu da benzen si la acceleratii mici.Bineinteles ca demarezi mai repede dar cum spui tu,golesti buzunaru,mai ales ca tot timpul accelerezi/dezaccelerezi si gascanul da benzen intr-o veselie!!!

This post has been edited by Paulorossi: 14 Apr 2010, 21:32


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jon
post 15 Apr 2010, 09:33
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 4 March 08




imi cer zcuze ca nu am scris corect vroiam sa scriu 30.000km iar referitor la ce a scris PH-06-BOA gazul a fost reglat la sevice acum 8 luni si a mers bine pina acum .o sa incerc miine cind se opreste ploaia si o sa ma uit la pompa aia de sprit si la servo ,o sa schimb si bujiile si o sa va anunt ce am rezolvat.si inca ceva carburatorul poate influenta consumul de gaz ?(ma gindesc ca daca este reglat plaminul sa iasa o cantitate de gaz aia iasa si nu il poate influenta carburatorul.sau poate?)


--------------------
renault , 19, 1992,diesel motor fq8 1,9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 15 Apr 2010, 12:58
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




vezii ca sunt bijiile au prea multi kilometrii! la ele trebuia sa te gandesti prima data! recomand sinterom schimbale si dupa aceea mai vedem!


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 15 Apr 2010, 14:50
Post #27


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(jon @ 15 Apr 2010, 09:33)
imi cer zcuze ca nu am scris corect vroiam sa scriu 30.000km iar referitor la ce a scris PH-06-BOA gazul a fost reglat la sevice acum 8 luni si a mers bine pina acum .o sa incerc miine cind se opreste ploaia si o sa ma uit la pompa aia de sprit si la servo ,o sa schimb si bujiile si o sa va anunt ce am rezolvat.si inca ceva carburatorul poate influenta consumul de gaz ?(ma gindesc ca daca este reglat plaminul sa iasa o cantitate de gaz aia iasa si nu il poate influenta carburatorul.sau poate?)
*


Daca admisia gazului in carburator se face sub calpeta de soc, clapeta de soc ar putea imbogati amestecul.Deasemenea reglajul la relanti pe gaz e influentat si in special de cat este deschisa clapeta de acceleratie la relanti deoarece pe acolo se creeaza toata depresiunea la relanti.Ne ca pe benzina unde circuitul de relanti are traseu separat.
Dar nu cred ca asta e pb,ai reglajele in sarcina si la relanti si pe gaz.

This post has been edited by Paulorossi: 15 Apr 2010, 14:51


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 16 Apr 2010, 22:06
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu sunt nervos, nu ma niervez usor. Sunt indignat de faptul ca va duceti cu toata increderea la servis, si ei isi bat joc odata ca poate sunteti doar niste copii, si alta ca, aveti Dacii. Nu e dureros? Cum poti sta nepasator? Multi dintre voi, sunteti , poate, la cate doua facultati, limitati la buzunar dar mult mai presus decat excrocii care va ignora. Dacia se poate intretine chiar si cu ce arunca altii din nestiinta. Invatati sa recuperati, sa refolositi. Era odata "actiunea 3R" . E si acum dar pentru altii.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 17 Apr 2010, 18:29
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




Nu sunt nervos, nu ma niervez usor. Sunt indignat de faptul ca va duceti cu toata increderea la servis, si ei isi bat joc odata ca poate sunteti doar niste copii, si alta ca, aveti Dacii. Nu e dureros? Cum poti sta nepasator? Multi dintre voi, sunteti , poate, la cate doua facultati, limitati la buzunar dar mult mai presus decat excrocii care va ignora. Dacia se poate intretine chiar si cu ce arunca altii din nestiinta. Invatati sa recuperati, sa refolositi. Era odata "actiunea 3R" . E si acum dar pentru altii.




Ne ducem pentru ca unii nu se pricep la mecanica asa cum se pricep altii ca PH-06-BOA! mai mult nu am nici talent la asta! si atunci decat sa strci nu mai bine nu ma bag!


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Apr 2010, 21:16
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu. Ca asa se baga altul, si face ce vrea, si nu tocmai cum e bine (pentru tine).


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 07:33
Forum Renault