Bucsa sustinere motor
![]() ![]() ![]() |
Bucsa sustinere motor
bogdanel88 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 17 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza/scala
2003 noiembrie
|
|||
ramsen |
![]()
Post
#32
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(alinbum @ 28 Apr 2010, 09:27) de care bieleta antirasturnare recomandati sa cumpar? se merite sa dai bani pe una originala sau sunt bune si cele mai ieftine eu o sa incerc una ieftina adika de SRL...pretul ei este 55 lei...cineva mi-a soptit la ureche ca acesti producatori care fac piesele pentru uzina au trimis si la vinzare direct in magazine la pret de jumatate...cunosc un exemplu din asta QUOTE(bogdanel88 @ 28 Apr 2010, 11:16) si la mine se aude acel clocanit si am schimbat beleta cu una de origine ca era dusa.s-a mai amelioart cloncanitul dar cloncane tare cand o accelerez puternic in treapta 3 si 4 mai ales.ce sa fie oare?suruburile alea sau slabit sau tamponul?va rog sa ma ajutati ca nici un mecanic de la reprezentanta nu a stiut ce are.am aceasta bataie cand o accelerez de vreo 2 ani. cum o verifici???...simplu... masina pe rampa sau elevator,te pui cu podul palmei in bieleta antibasculare si impingi catre motor de ea...daca se misca usor este dusa daca nu este ok...eu pe a mea o misc cu 2 degete,de aia plec usor de pe loc...ce se rupe la ea este acel tampon care se prinde in suportul GMP |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#33
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
@alinbum: bieleta de SRL, alta bieleta de SRL...
|
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
multumim bogdan pentru link-uri....sunt de mare ajutor...abia astept sa o inspectez pe la toate suruburile...si sa verific cadrul motor
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
bogdanel88 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 17 October 09 ![]() |
ramsen am schimbat beleta.am luat una noua de origine si tot nu am reusit sa scap de bataia care o aveam.ce dracu e defecta de noua?cred ca e altceva
|
--------------------
dacia
solenza/scala
2003 noiembrie
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
bogdanel, strange suruburile de sub baterie, de la suportul motor. Eu aveam un cloncanit nasol de acolo, trei erau slabe.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
A539 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 22 April 09 ![]() |
eu am schimbat la inceputul anului bieleta antirasturnare cu toata bucsaraia masini ambreaj o planetara un amortizor ...nam dat pe ea atunci decat 50ron de la un srl din comuna Pantelimon(bine acum oras) acolo am eu serviceul..si acum e oky ..am alta problema ramsen stie cred ca trage aer fals nam avut timp sa verific poate in weekend..La cloncatinul acela poate sa ma fie scutul slabit..eu l-am strans de foarte multe ori sau vrun surub care prinde puntea H de lonjeroane rupt si bate fier pe fier..astea ar fi variantele...bafta!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- B-97-LFG
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
se poate ca din cauza bieletei astea sa imi trepideze masina ( tremura tot in masina )in jurul vitezei 80-90 km/h? Are ceva joc bieleta (daca imping dupa metoda lui @ramsen cred ca in jur de 3 -4 mm are jocu fata-spate), dar nu e rupt cauciucu ,se misca si schimbatoru tremura tot.
Am pus si alte roti crezand ca poate e vreo galma pe vreun cauciuc dar nici un rezultat.In volan nu se simte si nu trage in nici o parte. Indiferent daca e in viteza sau pe liber tot asa face. |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
ramsen |
![]()
Post
#39
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
astea sint bieletele antibasculare la solenza...ati vazut bieleta antibasculare la logan cit de solida este???ce sa le facem astea sint...si la mine mi se misca maneta de viteze dar numai atunci cind merg la relantiu...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
bogdanel88 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 17 October 09 ![]() |
pana la urma de unde crezi k am eu bataia ramsen?ti-am spus cand o accelerez mai tare in 3 si 4 si chiar in 5.dar in 5 nu prea se mai aude ca e viteza mai mare
|
--------------------
dacia
solenza/scala
2003 noiembrie
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
bogdanel si eu am acel clonck exact cand dau drumul la ambreiaj si cand accelerez/decelerez...numai ca la mine e in toate treptele inclusiv marche-arriere...insotit de smucituri+miscari ale schimbatorului destul de mari(3-4 cm)...
inspecteaza toate suruburile la cadrul motor...tampoane motor...inclusiv cele pe sub masina de la tampoane...etc....orice surub vezi incearca sa-l strangi...vezi ca unele sunt pe dedesupt...interior si nu prea se vad...cu mana le pipai si le gasesti...daca dupa ce strangi tot inca se mai aude clonck-ul inseamna ca 100% e de la cutie...grup conic...diferential P.S. sunt curios la mine ce-o fi...ca inca nu am apucat sa ma uit la ea...mi-e si frica sa ma apuc This post has been edited by canea_dragos: 1 May 2010, 22:05 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
laur82 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 18 January 09 ![]() |
alte simptome mai are defectarea acestei bielete in afara de acel cloncanit specific la plecarea de pe loc sau la schimbarea vitezei? trosnituri ceva?
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala/2004
- DB-82
|
|
serviccom |
![]()
Post
#43
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Cloncane, doar atat face.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
alinbum |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 9 February 08 ![]() |
salut. m-am interesat si am gasit bieleta antirasturnare originala cu 150 lei si alta de la firma ETS cu 70 lei. ce ziceti sunt bune cele de la ETS, merita sa da banii pe ele sau mai bine luam originala?. atasez si o poza cu bieleta ETS.
Attached thumbnail(s) ets.jpg ( Size: 18.07k ) Number of downloads: 785 |
--------------------
dacia
solenza 1.4
2003
|
|
ramsen |
![]()
Post
#45
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
pai ce au si astea...la jumate de pret merita sa o schimbi
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
nenestean |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
acel suport hidroelastic....eu l-am schimbat cu unul de ceva srl...si am platit 150 lei(la reprez era 500)
are 1 an si e la fel de bun. bieleta aia antirasturnare iar mi-e rupta....si ma gandesc sa o duc asa rupta si sa imi injecteze cauciuc acolo in bucsa aia un sunt nervurile alea....sau cum le spune... pt ca acuma....smucestebine bine ![]() ce problema ar fi daca umplu bucsa aceea ??? pt ca o mica elasticitate tot va avea ... |
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|
Bullix |
![]()
Post
#47
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Ba da, bucsa aceea are voie sa aiba joc, dar nu si cand o misti cu mana, evident. Exact bucsa aceea are rol de amortizare a micilor rasuciri ale motorului la accelerari/decelerari/frane de motor, care, cu timpul, se simt ca smucituri. Iar toata bieleta per ansamblu are rol de "anti-rasturnare" motor, rol pe care il va indeplini oricat de uzata ar fi. Dar nu si amortizarea rasucirilor.
This post has been edited by Bullix: 9 May 2010, 13:44 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
shake |
![]()
Post
#48
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
am observat ca daca sunt in treapta a 4 a si merg cu 70 , ma mai enervez si vreau sa depasesc , o trag pe a 3 a si cand accelerez se aude un troncanit destulde puternic
![]() |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
ramsen |
![]()
Post
#49
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
poate sa fie si din cauza bieletei antibasculare...dar poate sa fie si din cutia de viteze...
cind pleci tare de pe loc se simte o smucitura in masina??? |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
psychoo |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
poate sa fie si vreun pivot...la mine avea pivotul pe dreapta un joc mare dar cand trageam de roata nu se simtea. cand l`am desfacut a devenit evident ca e mort. pe langa asta aveam troncanit doar in viraje, pe drum drept mai putin.
de cand am schimbat pivotul am scapat de cloncanit, a ramas doar micul zgomot produs de diferential. bafta. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
bogdanel88 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 17 October 09 ![]() |
am observat ca daca sunt in treapta a 4 a si merg cu 70 , ma mai enervez si vreau sa depasesc , o trag pe a 3 a si cand accelerez se aude un troncanit destulde puternic , sa fie de la bieleta respectiva? , mentionez ca daca merg incet in treapta 1 la 1000 rpm si acelrez putin tare se aude clanc ... masina se accelereaza iau picioru se aude clanc ...
ceva de genu face si la mine..........la accelerari mai puternice.ce sa fie? |
--------------------
dacia
solenza/scala
2003 noiembrie
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
si la mine era la fel si am strans suportul bieletei anti rasucire de pe caroserie este prins cu 4 suruburi de 8 (cheie 13) si nu se mai aude cloncanitul bieleta e in stare buna
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
alinbum |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 9 February 08 ![]() |
salut. se desface greu surubul care tine bieleta antibasculare de CV??? a patit careva sa i se rupa surubul la desfacere in CV??????????
|
--------------------
dacia
solenza 1.4
2003
|
|
psychoo |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
am incercat si eu sa il desfac dar cand am vazut cat de tare sta (in aluminiu) mi`a trecut cheful...
nasol moment...singura solutie o vad gaurirea cu un burghiu cat mai pe centru, pe urma o alta gaura mai mare in diametru ca sa ramana cat mai putin din surub. pe urma cu un tarod cred ca iese restul sau se face un filet in interiorul surubului, si se incearca scoaterea cu un alt surub (am inteles ca ar exista cu filet invers tocmai pentru situatii de genul asta). intrebare: ai incercat sa il desfaci cu motorul rece? din cate stiu, majoritatea suruburilor in fabrica au fost intepenite cu locktite si singura metoda de desfacere este incalzirea puternica a surubului. bafta la reparatie... L.E. sa raspund la intrebare: am citit tot pe forum ca au fost unii la care s`a rupt acel surub... This post has been edited by psychoo: 10 May 2010, 20:50 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Bullix |
![]()
Post
#55
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
a surubului care intra in cutia de viteze...pe filetul caruia se gaseste adeziv locktite
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca am praf tamponul de la cutie....si putin/partial bieleta antibasculare...astazi am stat si am facut cateva mici teste
- cand plecam de pe loc normal se vedea cum pleaca in fata schimbatorul si se simtea si motorul cum da sa plece din caroserie...toate astea pana sa dau complet drumul la ambreiaj...cand ii dadeam drumul se auzea acel clonck - am mers cu a I-a incet intre 2000-1200 rot/min(cand am plecat de pe loc am dus-o pana in 2000 rot/min) apoi cand saltam usor de tot de pe acceleratie se simtea de parca ar veni motorul peste mine,iar cand acceleream la fel de incet iara parca vroia sa-si ia zborul - aceleasi simtome si in treapta a II-a...numai ca aici sunt mult mai pronuntate - daca accelerez brusc timp de o secunda de la 1500 rot/min si apoi iau brusc piciorul si accelerez iara tot o secunda se aude perfect clocnk-clonck si se simte motorul cum "face curse" fata-spate din dreptul cutiei Acuma sa nu credeti ca asa conduc...adica sa accelerez in suturi sau mai stiu eu ce...merg cat se poate de normal cu masina! Zgomotul si smuciturile par a se auzi si simti din fata de la tamonul cutiei...sambata ma ocup de problema asta...deja am peri albi...si ma gandesc sa nu stric si tamponul hidroelastic...ca e "ieftin" rau... ![]() Bielete antibasculare am 2...una noua de SRL si una schimbata in trecut degeaba care e de origine....sa vad pe care o pun...cred ca cea de origine...acuma depinde de ce gasesc acolo...poate e praf doar tamponul cutiei iar bieleta e inca buna...cine stie. Stiu ca am postat asa ceva si in alt topic dar consider ca aici trebuia postat...imi cer scuze daca am ingreunat cu ceva cautarile si sper sa nu ma "amendeze" vreun moderator...daca ajuta cu ceva promit ca nu mai fac:D This post has been edited by canea_dragos: 16 May 2010, 19:14 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
i96nds |
![]()
Post
#58
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Lamureste-ma si pe mine care e tamponul asta ? Cel din stanga, cum te uiti la masina ? Ala e tampon al motorului....
Tamponul hidroelastic e cel de sub baterie, da ? Bieleta anti-rasturnare e clara, aia e sub masina... Tu mai zici ceva de tamponul de la cutia de viteze - care e acela ? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Tampon hidroelastic este cel din partea stanga cum te uiti la motor.
Tamponul de la cutie este cel de sub baterie...ii spune tampon CV. Bieleta e cea rasucita de jos de tine fundul cutiei de sasiu. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Ieri am schimbat bieleta antibasculare cu una noua de SRL. Cea de pe masina arata foarte bine, bucsa nu e crapata sau rupta, este foarte putin mai moala decat cea noua de SRL...am zis cine stie poate acea mica diferenta e cauza,prin urmare am pastrat-o pe cea veche...ba chiar mai am una de origine la fel de buna. Suruburile cele 4 ale suportului bieletei sunt stranse, deci bieleta cu tot cu suport iese din discutie.
Cu bieleta data jos misc de sub masina de cutie...nu mi-a venit sa cred ce aud si ce vad...se misca cutia cu tot cu motor de zici ca nu erau prinse in nimica si se auzea clonck-clonck din dreptul tamponului de la cutie...mentionez ca masina era in rampa ridicata de bot la un unghi de aproximativ 45 grade...nu am avut loc sa o urc pana sus pe rampa din cauza unor lemne,desi as fi vrut sa o urc pana sus unde masina statea dreapta. In fine pun noua bieleta si plec la drum...nici macar 2% semne de ameliorare:(...exact aceleasi smucituri si cloncanituri. Ma dau jos si ma iau sa inspectez tampoanele de sus...ce hidroelastic nu avea urme de lichid pe el/sub el..era totul uscat,iar cele 3 componente ale lui era tari...misc de el...se misca fffoarte putin si greu de tot...sa zic juma de cm se misca...repet destul de greu...semn ca era bun si inca are acel lichid in ele. Deci si asta iese din discutie. Dau bateria jos sa ma uit si la cel de la cutia de viteze...suruburile stranse ca si la cel hidroelastic si dau sa misc de el...cu mana il miscam cam 1 cm fata/spate, cu o tubulara ajungeam la 1.5-2 cm fata-spate. Eu cred ca este praf...desi nu se vede rupt/crapat ceva la el. Am remarcat cateva chestii: - cand plec de pe loc exact in momentul cand accelerez si incep sa eliberez usor ambreiajul schimbatorul se duce vizibil 1 cm in fata...inspre bord..de asemenea se simte motorul cum pleaca usor inspre radiator o data cu schimbatorul - analog cand dau in macrhe-arriere se duce 1cm vizibil in spate schimbatorul alaturi de motor - cand schimb vitezele exact in momentul cand dau drumul la ambreiaj de tot de aude un clonck...masina smuceste foarte putin...si se simte cum se misca motorul din partea de la cutie alaturi de schimbator(zici ca e melesteul din mamaliga) - de fiecare data cand accelerez/decelerez schimbatorul se misca violent fata-spate,se aude un clocnk si iarasi in timpul cand se aude clonck-clonck motorul se simte cum face curse fata-spate...astfel smuceste toata masina Ce poate sa fie?...toate acestea sunt simptome clare are tamponului de la cutia de viteze,cel de sub baterie?s-o fi rupt ceva la el pe dedesubt? acesta are rol si de miscare fata-spate pe langa cel de sustinere a greutatii?...este posibil sa fie ceva din diferentialul de la cutie? Am verificat toate suruburile de la motor si cutie...tot ce este sub capota...sunt stranse. Astept pareri! |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 12:44 |