Fiabilitate motor 1.5 DCI 110 cp - Duster
![]() ![]() ![]() |
Fiabilitate motor 1.5 DCI 110 cp - Duster
slider2 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|||
asgard1955 |
![]()
Post
#62
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
l_stoian79 |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 April 10 ![]() |
QUOTE(slider2 @ 31 May 2010, 18:14) ...despre offroad nu stiu sa-ti spun daca este de bine sau de rau, ca nu ma pricep prea mult la acest capitol. dar daca a fost aleasa aceasta solutie pentru varianta 4x4, cred ca este de bine...... in offroad pur se prefera punte rigida, datorita faptului ca se pastreaza constanta garda la sol la trecerea peste obstacole. Dar pe de alta parte puntea rigida este mult mai inconfortabila la mersul pe sosea, de aceea se prefera suspensie independenta la masinile car enu sunt "off-road pur sange" (a se vedea Subaru Forester/Outlander, Audi Allroad, Octavia Scout, si toate "limuzinele offroad", la masinile ptr off road pursange gen Jimny, Patrol, Landcruiser se foloseste sau se folosea punte rigida - mai nou s-a inlocuit la multi producatori puntea fata cu suspensie independenta fata, tocmai din ratiuni de confort pe sosea) |
--------------------
Opel Astra Classic2
& Toyota Land Cruiser LJ73
2006 & 1990
|
|
zarra68 |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 19 January 09 From: Capitala ![]() |
E cineva pe aici,care s-a "dat" cu Dusterul off-road?
|
--------------------
Dacia 1310
motor renault
1991
|
|
valioglu |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
in offroad pur se prefera punte rigida, datorita faptului ca se pastreaza constanta garda la sol la trecerea peste obstacole
Da, aspect in cea mai mare parte adevarat, in sensul ca se pastreaza garda, dar exista pericolul lovirii puntii sau al diferentialului care nu sunt la o prea mare inaltime. Ar mai fi un motiv, si anume ca puntile rigide sunt in general mai fiabile, adica rezista mult mai bine pe drumuri neamenajate. |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
TAW |
![]()
Post
#66
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
|
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
iulian'71 |
![]()
Post
#67
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Vis-a-vis de cutiile de viteza La cele in 6 trepte rapoatrele pt. 4x4 sunt ata de scurte ca imediat ce au inceput rotirea rotilor trebuie sa o si bagi int-a 2-a.
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
valioglu |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Am observat si eu ca sunt un pic prea scurte, dar nu e deranjant.
A vazut cineva daca bascula, pivotul si flansa sunt identice cu cele de pe Logan, sau sunt mai solide? |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
PaulT |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(iulian'71 @ 6 Jun 2010, 23:47) Vis-a-vis de cutiile de viteza La cele in 6 trepte rapoatrele pt. 4x4 sunt ata de scurte ca imediat ce au inceput rotirea rotilor trebuie sa o si bagi int-a 2-a. Merge normal pana la 15 km/h treapta 1 si la cel 4x4. Oricum, la dci de 107 cp si 4x2 e cea mai lunga cutie(toate treptele). |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#70
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
La Duster inteleg ca treptele de viteza sunt scurte fiindca e SUV, dar la Megane 1,6 in a 6-a la 3000 rot/min doar 110-115km/h, asta se obtine si cu treapta a 5-a la Logan sau Fluence.
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
slider2 |
![]()
Post
#71
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
permite-mi sa te completez si la megane 1 si 2, care au tot cutii 5+1
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(iulian'71 @ 7 Jun 2010, 23:07) La Duster inteleg ca treptele de viteza sunt scurte fiindca e SUV, dar la Megane 1,6 in a 6-a la 3000 rot/min doar 110-115km/h, asta se obtine si cu treapta a 5-a la Logan sau Fluence. Cu treapta 5 la logan obtii vreo 106-107km/h la 3000rpm(pe ceas..). La cutiile in 6 trepte diferenta nu consta intr-o ultima treapta semnificativ mai lunga ci prin trepte "mai apropiate" pentru performante dinamice mai bune. Ultimele trepte sunt aproape identice, mai ales la motoare de capacitate/putere mica. La motoarele pe benzina e ok, la dieseluri mai maricele e ok. La dieseluri mai mici, mie personal, mi se pare destul de aiurea... Aproape invariabil ajungi sa schimbi viteza in depasiri datorita combinatiei plaa redusa de lucru - raport scurt al treptei de viteza. Am mai dat exemplul unui Ford Focus 1.8 TDCI(115cp) cu 5 trepte vs Mondeo Mk4 1.8 TDCI(125cp) 6 trepte. Cu Focusul niciodata n-am avut nevoie sa schimb in depasire in timp ce cu Mondeo aproape intotdeauna trebuia sa trec in treapta superioara pentru ca... se termina turatia disponibila in care sa si traga... This post has been edited by PaulT: 8 Jun 2010, 23:42 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#73
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Ma refeream la megane 3. Intradevar la duster 110dci 4x4 mergi cu a 5-a pe unde cu loganul o folosesti deabia pe a 4-a, mai bine spus la 50km/h poti baga a 5-a si a 6-a la 75-80km/h.
La Focus 1.8-115cp TDCi nu ai desigur nevoie de retrogadat prin depasiri, dar la consum in afara am avut cu 0.5l mai putin decat cu loganul pe benzina pe care l-am avut. Focusul 1.8 TDCi a fost una din variantele de anul trecut din aprilie cand am luat Megane. Un var are aceasta varianta si nu-i scade mediul sub 5.8% la drum lung. This post has been edited by iulian'71: 9 Jun 2010, 08:33 |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
slider2 |
![]()
Post
#74
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
stai asa ca n-am inteles. @iulian tu vrei sa spui ca la diesel bagi a 5a la 50km/h??
![]() |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#75
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Păi cu rapoartele cutiei de viteze:
- în treapta a V-a la 50 km/h cca. 1570 rpm, - în treapta a VI-a la 70 km/h cca. 1670 rpm. Însă nu știu cât este de sănătos, cuplul maxim fiind la 1750 rpm. La benzină, începând cu treapta a III-a, rapoartele sunt chiar mai scurte ca la dCi (50 km/h - tr. V = cca. 1990 rpm, iar 70 km/h - tr. VI = cca. 2200 rpm), însă cuplul maxim la benzină este la 3750 rpm. Cam subturat pentru benzină, dar pe teren drept și fără sarcină…se poate forța un pic. This post has been edited by Squirrel: 9 Jun 2010, 11:57 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#76
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Ma refer strict la Duster 4x4 1.5 dci 110cp.Si scrie undeva ca nu poti circula si astfel. Socrul meu cu Loganul 1.5dci 65cp nu trece des de 2200, doar in depasiri si a sarit de 90k, iar turbina e originala.
Altceva legat de consumuri, ele se fac la viteza constanta de 90km/h unde iti iese consumul de exact ca in notita tehnica, iar turatia este in cazul meu sub 2000. Slider2 am permis categoriile B, C, C+E de 20 de ani si peste 450k km pe destule masini la care nu le-am stricat motoarele, cutiile de viteza sau ambreiajele. This post has been edited by iulian'71: 9 Jun 2010, 12:11 |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
slider2 |
![]()
Post
#77
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
nu zic ca nu se poate, dar mie mi-e frica sa merg sub turatia optima a turbinei. in primul rand nu este sanatos pentru turbina si in al doilea rand masina nu trage...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#78
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Asa este doar nu mergi cu 50-60km/h intr. a 5-a sute de km ci doar pe portiuni scurte, iar eu m-am referit la un test scurt cu o masina cu doar 25km.
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
slider2 |
![]()
Post
#79
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
scuze atunci. trebuia sa mentionezi
![]() |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#80
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Scuze si din partea mea ca am omis.
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
mihaianti |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 24 March 09 ![]() |
nu stiu daca aici e locul , da apropo de fiabilitate scartaie pedala de ambreiaj de ma turbeaza
This post has been edited by mihaianti: 16 Jun 2010, 16:09 |
--------------------
logan si duster
dacia
2010
- b-50-uuu
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#82
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Daca tot e noua ce nu te duci la reprezentanta sunt obligati sa te rezolve gratis. Succes
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
laurentiu.vincze |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 May 09 From: Arad ![]() |
Asa am patit si eu cu pedala de ambreiaj.
Raspuns la reprezentanta ..... "inca nu a ajuns vaselina unde trebuie". Am demontat pedala si axul si am ajutat vaselina sa ajunga "unde trebuie". Pacat ca nu m-am dus inapoi in service la mecanic sa-i bag axul cu vaselina in ....... c.r |
--------------------
Dacia
Logan DCI 85 CP
2007 Prestige
- AR19LAU
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#84
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Ce va pot spune este ca pana acum (am 5500 km cu Dusterul de 110 cp dci) nu am sesizat nimic suspect la acest motor. Poate doar la pornire dimineata se aude ca un fel de pocnitura dar nu intotdeauna. Cred ca e vorba de cum ramane el la orpriea precedenta. In restul pornirilor de pe timpul zilei nu se mai aude. Oricum nu am sesizat si nici nu ma stresez. In afara de problema cu nivelul carburantului indicat eronat nu am ce sa comentez.
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#85
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Ce problema cu nivelul indicat eronat? poti da detalii?
Am vazut pe celalalt topic problema... This post has been edited by bobo77: 27 Jun 2010, 21:31 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
nicku01 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
Parere personala:
Pentru duster ii foarte bun si echilibrat motorul 1.5 dci 110 CP si 240N/M + cutia in 6 trepte. Ex: pe nissan patrol GR (primul model ) s-a pus un 2.8 L TD ce avea 116 CP si 235N/M http://www.autoevolution.com/engine/nissan...1988-28-td.html Masina are 2 tone (cu 700 kg mai mult ca si cel mai full duster) si merge excelent on/off road. Aceashi chestie si pentru Pajero sport 115 CP si 240 Newtoni.... 1800 kg. Ok multi vor veni cu urmatorul comentariu:'' bine dar motorul de 2.8 sau 2.5 are viata mult mai lunga''.... Corect... dar acele motoare tre sa traga dupa ele 2 tone.... in timp ce 1.5dci-ul trage 1,3 tone... This post has been edited by nicku01: 23 Jul 2010, 09:23 |
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
slider2 |
![]()
Post
#87
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
si cutia de viteze??
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nicku01 @ 23 Jul 2010, 09:03) Parere personala: Pentru duster ii foarte bun si echilibrat motorul 1.5 dci 110 CP si 240N/M + cutia in 6 trepte. Ex: pe nissan patrol GR (primul model ) s-a pus un 2.8 L TD ce avea 116 CP si 235N/M Cuplul se masoara in Nm, nu N/M. Deci "Newton*metru". Spor la discutii. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
nicku01 |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
slider2 |
![]()
Post
#90
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
motorul poate sa fie de racheta dar masina sa se miste prost din cauza cutiei de viteze. eu tocmai ce am condus o masina cu date similare (1350kg si motor 1.6 diesel 110cp - 240nm). si am reusit pe aproximativ 1000km un consum de 5.2% in conditiile in care am urmat traseul bucuresti - ploiesti - slanic - cheia - sfantu gheorghe - bixad - lacul sfanta ana - miercurea ciuc - gheorgheni - piatra neamt - targu neamt - borsec - toplita - reghin - targu mures - sighisoara - brasov - ploiesti - bucuresti.
in masina au fost 2 persoane adulte plus ceva bagaj (aprox 80kg), s-a mers 80% cu clima pornita, iar anumite portiuni numai cu treaptele 2-3 (adica 40 - 60km/h) din cauza calitatii drumului. pentru cine stie cat de cat traseul indicat stie cat de mult este de urcat deci de turat motorul. ca si stil de mers as zice 80% legal (~65 - 75 km/h localitati, ~95 - 110km/h afara) si restul cam 20km/h in plus peste limitele admise. dar au fost vreo 10 situatii cand s-a aprins indicatorul de treapta superioara din bord (adica ma apropiam de limitare). consumul se datoreaza rapoartelor cutiei de viteza, si mai exact etajarii lungi a acestora. pentru vitezele indicate 65 - 75 - 95 - 110 acul turometrului variind in jurul plajei de 1900 - 2250 rpm in treptele 3, 4 si respectiv 5. daca etajarea cutiei de viteza era asemanatoare ca la duster sigur consumul de carburant era mai mare, desi "gip-ul" mioritic are o masa mai redusa... This post has been edited by slider2: 23 Aug 2010, 21:15 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 08:40 |