Moare motorul cand franez
![]() ![]() ![]() |
Moare motorul cand franez
Daedalus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|||
GIC |
![]()
Post
#2
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Neetanseitate (aer fals) pe traseul de la servofrana la galeria de admisie. Verifica furtunul de fisuri, capetele (sa fie bine fixate) si supapa care se "infige" in servofrana.
LE. Acum vad ca stand pe loc totul e OK. Ciudat! Verifica si alte surse de aer fals - corp clapeta si vana canistra de carbon. Nu ti se aprinde martorul OBD? This post has been edited by GIC: 6 Apr 2010, 12:17 |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#3
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Te referi la furtunul acela de plastic? Nu se aprinde nimic. Care e vana canistra?
Dap, pe loc totul e ok, numai in mers face. Iar cu cat franez mai violent cu atat am sanse mai mari sa se opreasca This post has been edited by Daedalus: 6 Apr 2010, 12:20 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
GIC |
![]()
Post
#4
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Da, dar ar trebui sa faca urat si stand pe loc. Vezi in poza canistra de carbon
Parca unele Solenze aveau si o chestie care oprea alimentarea cu combustibil la impact - sa fie de acolo in cazul in care ai asa ceva? Poate fi si un banal contact ![]() This post has been edited by GIC: 6 Apr 2010, 12:36 Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#5
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Ok si eu ce as putea sa ii fac la canistra aceea? Adica se aude daca rasufla ceva p-acolo ?
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
GIC |
![]()
Post
#6
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Sufla in furtunul care iese din ea. Cu contactul pus dar motorul oprit nu trebuie sa treaca aer.
Aici ai detalii despre cum functioneaza. |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#7
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
O sa fac asta poate chiar azi daca reusesc.
Inca ceva, poate ajuta: nu stiu daca e normal sau nu dar de fiecare data cand am desfacut corpul clapeta sa il curat mirosea grav a benzina iar acolo unde se monteaza e un spatiu asa unde se poate si se cam aduna benzina. Posibil sa fie de la canistra aia nu? |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
ramsen |
![]()
Post
#8
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
vezi ca ti-am trimis un PM...intra si iti spun ce ai la masina...nu te apuca sa faci o prostie...am patit si eu la fel ca tine...numai ca eu era sa intru in altul atunci...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
poate era bine sa specifici ca masina e si "chipuita"
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
ramsen |
![]()
Post
#10
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
a cui este chipiuta masina...a lui Daedalus???daca la poza te referi ala este un filtru de aer sport...ne anuntza el pe noi ce si cum
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
i96nds |
![]()
Post
#11
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
De ce nu ne zici si noua care crezi tu ca e problema ? It's all about sharing !!!
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
ramsen |
![]()
Post
#12
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Daedalus @ 6 Apr 2010, 14:04) O sa fac asta poate chiar azi daca reusesc. Inca ceva, poate ajuta: nu stiu daca e normal sau nu dar de fiecare data cand am desfacut corpul clapeta sa il curat mirosea grav a benzina iar acolo unde se monteaza e un spatiu asa unde se poate si se cam aduna benzina. Posibil sa fie de la canistra aia nu? Nu are de ce sa miroasa a benzina in corpul clapeta de la recircularea vaporilor de benzina , pt ca injectoarele si rampa sunt mult mai jos ! Benzina poate iti mirosea de la recircularea de vapori de ulei ( care vine de la furtunul de recirculare si este f posibil sa-ti bage vapori de ulei - care contin si miros de benzina in cutia filtrului de aer si apoi in corpul clapeta ! ) . Vad ca ai filtru sport , deci ce ai facut cu furtunul de recirculare ? Cum ai grija de acel filtru de aer si in stare se prezinta carcasa si uleiul dupa folosirea acelui filtru sport ? Ai mirosit joja , daca nu cumva si aia iti miroase a benzina ? Canistra de carbon NU este acolo , deci nu are de ce sa miroasa de la ea . Ramsen , daca mai ai discutii din astea cu useri de pe daciaclub , de genul "hai sa vb pe mess , ca astia sunt prea prosti sa ca ma inteleaga" , sa o faci COMPLET pe privat si este treaba ta si raspunderea ta si a respectivului cu problema sa o rezolvati . DACA mai vad astfel de sfaturi si trimiteri catre privat-ul tau , am sa-ti dau la reporturi de nu o sa le duci ! NU ma intereseaza ca ajuti gratis sau nu acea persoana sau ca intentiile tale sunt f. onorabile , modul in care o faci este gresit ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ramsen @ 6 Apr 2010, 17:50) Pai poate or avea motiv, ca spui numai prostii. Si nu ai curaj sa-ti asumi prostiile, si d-aia le spui pe privat, ca sa nu fie unii care sa-ti atraga atentia asupra lor si sa te faci de bacanie... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#16
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Dap are chip de la Dimsport facut acum vreo 3 ani. Eu mai am si alte probleme vechi la ea, dar strict asta cu opritu motorului e de o luna asa aparuta. Deci corpul clapeta pute a benzina iar acolo unde se monteaza e un spatiu asa gol marginit de un plastic unde se aduna benzina cred eu pt ca chiar balteste un pic. Cand curat corpul clapeta curat si locu ala cat pot sa bag mana si scot carpa neagra de unsoare chiar uda si miroase a benzina.
Tot cam din aceeasi perioada mi se intampla sa ma opresc cu ea la semafor si turatia joaca intre normal (800 sau cat o fi) si cam 1200 rpm asa, fluctueaza. Daca opresc motoru si il pornesc iarasi nu mai face. Am mai postat eu mai demult faptul ca atunci cand mi-am facut chip-ul mi-am curatat si injectoarele (nu ma intrebati de ce) ideea e ca de atunci imi porneste f greu la prima cheie si numai ajutata cu acceleratia ca sa am relanti-ul normal. Altfel nu porneste sau porneste f subturata si sta asa pana ii dau o pedala si isi revine. A 2-a cheie porneste normal. Asta indiferent ca e cald sau rece motorul. Si tot la prima cheie aia defectuoasa imi da si un norisor de fum negru dupa care dispare. Ce e interesant ca daca n-o pornesc 3 zile dup-aia porneste mai bine. Daca ma intrebati parere personala cred ca e ceva injector bulit atunci la curatare care scurge benzina dupa oprirea motorului si porneste inecata (de unde si fumul) iar dupa 2-3 zile apuca sa se evapore din benzina acumulata acolo si d-asta porneste mai bine. E strict parerea mea de logica, nu de mecanic sau altceva. Se prea poate sa ma insel... ca la cum te uimesc masinile uneori... parca nu mai stii nimic. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
GIC |
![]()
Post
#17
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Eu am exclus probleme de alimentare grave (injector neetans care curge) dupa ce ai spus ca nu ti se aprinde martorul OBD. Fum negru la pornire + pornire grea + benzina in galerie (daca esti sigur ca e benzina) duce la ideea de injectoare neetanse.
Cred ca se poate ca la resoftare sa se fi modificat parametrii de avertizare pt martorul OBD - rog pe cei care cunosc sa confirma sau sa infirme. Cred ca e cazul totusi sa incerci, daca ai unde, o diagnosticare sa vezi timpii de injectie si tensiunea pe sonda lamda. |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
ramsen |
![]()
Post
#18
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(klaus @ 6 Apr 2010, 19:03) Pai poate or avea motiv, ca spui numai prostii. Si nu ai curaj sa-ti asumi prostiile, si d-aia le spui pe privat, ca sa nu fie unii care sa-ti atraga atentia asupra lor si sa te faci de bacanie... klaus...sintem dupa sfintele paste...nu mai dau explicatii pe chat ca sint multi care ma contrazic la unele probleme pe care le-am avut si eu asemanatoare cu ce au si colegi nostri...m-am invatat minte si acum trimit yd-ul meu pe privat si le explic acolo rezolvarea problemei...ca idee intreabal tu pe initiatorul acestui topic daca i-am explicat corect unde sa se duca si sa rezolve problema lui...tinind cont ca el are si filtru sport si acolo era defectul la el QUOTE(vladut88 @ 6 Apr 2010, 19:20) am vorbit si eu ieri cu el pe mess si i-am explicat de unde vine problema lui...o rezolva cu sudarea tevi de inox si gata problema..."Dap are chip de la Dimsport facut acum vreo 3 ani" eu zic ca ce are el pe ea nu are nimik cu problema lui...alta este de fapt bafta va urez la toti |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#19
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am cumparat alta baterie ca oricum aveam nevoie si nu mai face... cel putin azi ca azi am cumparat-o. Deci... no comment. S-o vad zilele astea si cu motoru mai rece mai cald si va transmit. Am luat un ZAp de 70Ah.
LE: Mda.. deci tot mai joaca turatia la franare dar de murit nu a mai murit motorul deocamdata This post has been edited by Daedalus: 9 Apr 2010, 07:20 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#20
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
S-a rezolvat problema cu oprirea motorului. Teava care o am eu la filtru de aer nu statea bine ca se rupsese o prindere si am pus-o zdravan acuma si am curatat si corpul clapeta cu ocazia asta inclusiv motorasul pas cu pas. Nu stiu care din astea 2 a rezolvat problema, dar ideea e ca e bine acum. Ramane insa problema cu pornirea... o s-o rezolv pana la urma
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
ramsen |
![]()
Post
#21
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
bravooo...bine ca ai rezolvat-o...explicatiile pe care ti le-am dat si eu au fost bune de ceva???sint curios si bucuros ca te-am ajutat si eu...numai bine iti urez
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#22
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, asa este, pana la urma orice idee e binevenita de aceea si cer un sfat sau poate s-a mai confruntat cineva cu problema in speta si nu se stie de unde pica. Bafta tuturor.
Eu maine o sa iau de pe alta SLZ bobina de inductie (are 15 mii km masina deci e ca noua) s-o probez poate e de la aia desi ma indoiesc. As proba si rampa de injectoare cu tot cu injectoare dar am auzit ca astea trebuie programate in soft ca sa le recunoasca (dupa un id ceva) si oricum n-ar merge chiar daca le pun. De asta ce parere aveti asa e? |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
ramsen |
![]()
Post
#23
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
pai acum ce problema mai ai la solenza tu...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
serviccom |
![]()
Post
#24
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Nu se programeaza injectoarele.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#25
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
E veche problema cu pornirea, mai am un topic vechi p-aici, dar cum am spus si in posturile de mai sus, porneste f greu prima pornire (dupa cel putin o juma de ora de stat) si da cu fum atunci la pornire. Porneste f greu adica invarte bine da' n-o ia si numai ajutata cu acceleratia altfel e subturata.
I-am schimbat bobina cu tot cu fise de pe SLZ aia si vad ca nu s-a schimbat nimic. Daca pot decat sa mut toata rampa de injectie fara programari si d-astea atunci o s-o fac si p-asta azi sper. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
ramsen |
![]()
Post
#26
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
nuuu...scoate rampa de injectoare si verificale pe rind...dupa te duci in rezervor si cureti sita de la ansamblul pompei de benzina...celelalte porniri sint bune?????
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#27
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
psychoo |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.684 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
poti sa schimbi toate injectoarele cu tot cu rampa sa vezi ce reactie are. pentru problema pornirii eu as curata senzorul de turatie si daca problema persista as lua de pe o alta solenza un corp clapeta sa testez daca isi revine, deoarece ar putea fi problema de motoras pas cu pas.
bafta. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
ramsen |
![]()
Post
#29
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(Daedalus @ 28 Apr 2010, 05:37) Da. Si de ce sa nu le incerc pe toate deodata? La pompa de benzina e dificil ca nu am gura de vizitare, trebuie sa dau rezervoru jos probabil sa ajung la ea injectoarele de la solenza mea le-am dat jos si le-am verificat pe un banc de probe...toate 4 pulverizau benzina,deci sint bune...la poma de benzina trebuie sa dai jos rezervorul...da chiar tu nu ai curatat senzorul de turatie???daca nu atunci pune mina si curatal |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#30
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Senzorul de turatie m-am plictisit de cate ori l-am curatat pana acum. Corpul clapeta l-am mai probat de pe alta masina acu 2 veri pentru aceeasi problema si n-a fost de la el.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 18:00 |