A race car is born
![]() ![]() |
A race car is born
cdadan |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|||
utzi22 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 20 November 07 From: Undeva langa Bucuresti ![]() |
Adevarul e ca mi se ridicase parul din cap cand ai trecut prin fata mea
![]() Bafta in continuare! This post has been edited by utzi22: 14 May 2010, 17:21 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilège 1.5dci 85cp / septembrie 2007
|
|
Mariusgl |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 320 Joined: 28 September 09 From: Galati ![]() |
Daaaaa' copilotu'....unde'i copilotu'???
|
--------------------
Renault Megane
Business Line
1.6 16v 2008
- GL-35-MRS Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#34
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Fratzica, eu unu' m-am lamurit
![]() This post has been edited by Muttley: 14 May 2010, 20:53 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#35
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
eu unul sunt foarte impresionat !
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
dymy |
![]()
Post
#36
|
dymy Group: Members Posts: 15 Joined: 12 March 06 ![]() |
Pentru început voi merge cu ea numai la campionate de viteză în coastă, în funcție de bani, dacă găsesc ceva sponsorizări, voi încerca și ceva raliuri.
La coastă sunt doar eu și un mecanic fără copilot iar mașina poate fi neînmatriculată. La raliu trebuie copilot, comunicații, 2 mecanici și niște anvelope specializate(minimum de lucruri) și desigur să fie înmatriculată. La coastă o trag tare de păr cu anvelopele mele Yokohama, dar asta e. Săptămâna viitoare de vineri 21 mai până duminică 23 mai, sunt primele 2 etape ale acestui an de cnvc, se ține la Câmpulung Mușcel, sunt doar 150 km de București, se merită, veniți să susțineți acest sport pe care toți automobiliștii îl iubim, sau dacă nu, veniți măcar să mă susțineți ![]() De acum în colo voi fi mult mai atent la ceea ce scriu, se întâmplă să mai scap și eu câte un porumbel, deci îmi cer scuze anticipat. Aștept întrebări, sugestii, reclamații. P.S. raliul este maxim pt mine ca senzații și experiență, îl iubesc! This post has been edited by dymy: 14 May 2010, 23:00 |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
2007
- TL-57-DYM
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#37
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
felicitari pt munca depusa,fostule coleg de la AR
![]() ai muncit f mult ![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Fratzica |
![]()
Post
#38
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
am dat si eu o tura prin poli cu masina. Combinatia de miros de benzina, scaun sport, volan sport, zgomot infernal, metal unde vezi cu ochii si putere e extraordinara. Felicitari Cristi!
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
Hexer |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 13 May 2010, 14:45) In loc de OLC45 (sau ce e teava aia de la roll-bar) se preta mai bine un Cr-Mo care e mult mai usor si poate si mai rezistent. A incercat sa caute la noi? Intreb pentru ca si eu voi face (candva) un roll-bar si tin neaparat sa folosesc aliaj crom-molibden. Sunt 3 problemem cu Cr-Mo de care nu se foloseste sub masini de 300.000e -destul de costisitor -trebue sudat neaparat cu AWI (TIG) -cel mai important si asta creste mult pretul e ca trebue tratat termic, plactic cand e gata pui tot caroserie intr-un cuptor, sau incerci cu incalzitul sudurii si aprox 15-20cm de teava si bagi in nisip pentru 2-3 ore. A;tfe; cu siguranta o sa crapa langa sudura. Si eu folosesc teava tras la rece de aceasi calitate pentur piese de suspensie, rollcage si practic orice ce tine de reinforsare. Am citit ca ai cginuit 2 zile cu supapele...la o chiulasa cu scaune su supape lucrate cum trebue nu se face de loc acesta, trebue sa calca perfect. Eu am cautat atelier timp de 4 luni pana am gasit una care face exact cum vreau eu acesti "modificari". Tori avem inceputurile noastre, idea e ca peste 3-4 ani cand privesti inapoi sa fi multumit de calitatea si efortul depus si sa vezi ce era bine si ce se poate mai bine. |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
QUOTE(Hexer @ 15 May 2010, 12:19) Sunt 3 probleme cu Cr-Mo pentru care nu se foloseste sub masini de 300.000e -destul de costisitor -trebuie sudat neaparat cu AWI (TIG); -cel mai important si asta creste mult pretul e ca trebuie tratat termic, practic cand e gata pui tot caroserie intr-un cuptor sau incerci cu incalzitul sudurii si aprox 15-20cm de teava si bagi in nisip pentru 2-3 ore. Altfel cu siguranta o sa crape langa sudura. Si eu folosesc teava trasa la rece de aceeasi calitate pentru piese de suspensie, rollcage si practic orice ce tine de reinforsare. Am citit ca te-ai chinuit 2 zile cu supapele...la o chiulasa cu scaune si la supape lucrate cum trebuie nu se face deloc acest lucru, trebuie sa calce perfect. Eu am cautat atelier timp de 4 luni pana am gasit unul care face exact cum vreau eu aceste "modificari". Tori avem inceputurile noastre, idea e ca peste 3-4 ani cand privesti inapoi sa fii multumit de calitatea si efortul depus si sa vezi ce era bine si ce se poate mai bine. This post has been edited by liviu2004: 15 May 2010, 12:27 |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#41
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 13 May 2010, 21:42) Foarte tare! Dar tare mi se pare ca seamana putin la mecla cu Muttley al nostru, ba chiar si ca obarsie... Asta am vrut sa zic si eu, te-ai bagat tu repede ![]() Apropo' de tevile alea de evacuare, trecerea de la doua tevi la o teava e cam brusca. Nu prea ai curgere in zona aia. Altfel, trebuie sa fii pur si simplu maniac sa realizezi asa ceva. ![]() Aderenta maxima pe curbe! |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#42
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Dymy , masina mai e-n Poli ?
Eu invat in Poli dar nu ti-am vazut niciodata masina p-acolo ... ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 15 May 2010, 17:41 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#43
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
da, masina inca e in poli, cel putin pana sapt viitoare cand pleaca la raliu
![]() |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
Muttley |
![]()
Post
#44
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
VTM.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dymy |
![]()
Post
#45
|
dymy Group: Members Posts: 15 Joined: 12 March 06 ![]() |
vis-a-vis nu înțeleg ce vrei sa spui cu trecere bruscă?
|
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
2007
- TL-57-DYM
|
|
SiloS |
![]()
Post
#46
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Care e dimensiunea tevilor pentru rollbar ?
Materialul este OEL45. Arcele principale se fac din teava 45*2.5 : adica 45 diametru si 2.5 in carne ? Restul de tevi din 38*2.5. Am inteles ok ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
dymy |
![]()
Post
#47
|
dymy Group: Members Posts: 15 Joined: 12 March 06 ![]() |
Silos
Nici nu cred că există OEL 45 ca material, țeava mea este OLT 45 iar dimensiunile sunt: Main rollbar or Lateral rollbars according to construction - 45x2.5 sau 50x2 Lateral half-rollbars and other parts of the safety cage - 38x2.5 sau 40x2 Vezi că există un link la mine pe site către regulamentul FIa art 253, acolo scrie tot. This post has been edited by dymy: 18 May 2010, 08:56 |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
2007
- TL-57-DYM
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
Fain hobby (si costisitor). Si mai fain e ca reusesti sa-ti faci timp pentru el.
Nu vreau sa fiu rautacios, dar: daca masina e gata de curse, pilotul e? Desi o faci pentru distractie, sunt convins ca iti trebuie totusi un minim de pregatire ca sa poti sa evolua onorabil in conditii de concurs. |
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#49
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
dymy, multumesc pentru raspuns.
Am citit si eu anexa J si nu vad sa scrie nicaieri daca pot sa folosesc teava mai groasa decat cea din regulament... |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Hexer |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
sa nu uitam un lucru, ce e omogat de fia trebue sa aiba placuta de la sufor si sudat cu TIG, mig nu merge.
|
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#51
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dymy |
![]()
Post
#52
|
dymy Group: Members Posts: 15 Joined: 12 March 06 ![]() |
dragilor, rămâne să intrați pe siteul meu după ziua de duminică, poate luni o să apuc să scriu un articol nou despre cum a fost și cum am evoluat eu în această competiție. Minimul de pregătire eu spun că îl am, nu numai mașina este o pasiune ci și pilotajul, nu fac asta ca să mă distrez că de, nu mă dau banii afară din casă. Peste ceva timp am să scriu și de unde am avut suficienți bani să investesc în toată treaba, că m-a tot întrebat lumea. Sper ca timpul să îmi fie suficient încât să pot veni cu lucruri noi și interesante a.î. să vă fac să reveniți. de mâine dimineață duc mașina la Câmpulung și nu voi mai putea răspunde aici până luni
|
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
2007
- TL-57-DYM
|
|
SiloS |
![]()
Post
#53
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE sa nu uitam un lucru, ce e omogat de fia trebue sa aiba placuta de la sufor si sudat cu TIG, mig nu merge. Placuta de la sudor ? Eu am de gand sa imi fac singur tevile si sa mi le sudez in puncte. Apoi sa ma duc la un sudor pentru sudurile cordon. QUOTE Poti si e incurajat sa folosesti tevi mai groase. Sa vedem ce o sa fac... Evit sa contruiesc rollbarul de la 0 pentru a evita indoirea tevilor pentru rollbarul frontal si cel principal. Exista o posibilitate sa iau de la cineva un rollbar pentru masina mea, urmeaza sa iau sublerul si sa vad cum este. Apoi sa il completez eu asa cum vreau... QUOTE de mâine dimineață duc mașina la Câmpulung și nu voi mai putea răspunde aici până luni Succes!!! |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
dymy |
![]()
Post
#54
|
dymy Group: Members Posts: 15 Joined: 12 March 06 ![]() |
Bomba: mi-am sudat singur rollbarul, invit doritorii să vadă sudurile. Imi cerea sudorul autorizat 1200 lei pe care nu îi aveam atunci. Mașina făcută 100% doar de mine, după cum am mai spus și arătat
18 May 2010, 22:37: mulțumesc pt urări This post has been edited by dymy: 18 May 2010, 22:37 |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
2007
- TL-57-DYM
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Ne vedem vineri sau duminica la VTM. Daca iti trebuie mecanic, tin trusa de scule in portbagaj.
![]() Multa admiratie si respect din partea mea. Inca un exemplu ca nimic nu e imposibil. |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Din pacate norocul nu a fost de partea lui Dymy. Cred ca pneurile l-au cam tradat si s-au dovedit a fi un compromis care nu trebuia facut. Este parerea mea de profan in materie de pilotaj. Mai mult nu-mi permit sa spun, ramane sa va povesteasca el.
In alta ordine de idei, sper sa nu te descurajezi, toata lumea a trecut prin asta si trebuie sa ai incredere si sa perseverezi. Sunt destule exemple care dovedesc ca se poate. Eu personal am incredere ca poti arata mult mai mult. P.S. : N-am avut curaj sa te abordez, doar ti-am "inspectat" sudurile. |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#57
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
La Craiova vii in weekend?
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
dymy |
![]()
Post
#58
|
dymy Group: Members Posts: 15 Joined: 12 March 06 ![]() |
salutare, am revenit puțin boțit, asta este, mașina a subvirat instantaneu, și eu am luat curba cam prost. nu sunt deloc descurajat, chiar mai ambițios, o să pornesc într-un nou proiect de ușurare a ei și schimbare a suspensiei. pt mai multe detalii vă rog să îmi accesați pagina de internet.
Danny_bb, nu stiu de ce nu ai venit sa stam de vorba, sunt în totdeauna deschis, abia aștept să mai schimb o părere cu cineva, oricând aș face asta cu oricine. Vă rog, dacă suntem unul în preajma altuia băgați-vă în vorbă, eu unul asta fac. putem vorbi despre orice. Vă aștept! pe youtube dar mai ales pe site o să pun si filmările din interiorul mașinii, dacă există cineva care m-a filmat îl rog să posteze, sunt extrem de curios să mă văd din exterior. 26 May 2010, 23:45: ce este la Craiova? This post has been edited by dymy: 26 May 2010, 23:45 |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
2007
- TL-57-DYM
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#59
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
cmres80 |
![]()
Post
#60
|
![]() Respectul se castiga...nu se poate fura! Group: Members Posts: 173 Joined: 12 October 04 ![]() |
Foarte tare proiectul si ambitia cu care este dezvoltat. Atunci cand esti tanar este foarte important sa ai sustinerea parintilor(nu doar materiala desi asta este cea mai importanta) pentru ca altfel anii trec si este destul de greu sa te apuci de un astfel de sport dupa o anumita varsta.
Din punctul meu de vedere ai facut o figura frumoasa la cursa, desi s-a finalizat intr-un mod mai putin placut. Adevarata relevanta a cursei este cred eu, experienta, care trebuie in continuare acumulata dar intr-un mod ceva mai precaut. Frumos ce ai inceput, mergi mai departe pe drumul asta. Bafta |
--------------------
Dacia
1310 L
1998 1.4L
- xx-xx-RES Some things never change...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 15:51 |