DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> A race car is born

cdadan
post 14 May 2010, 15:48
Post #31


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Frumos proiect, de laudat pasiunea si sacrificiile. Mult succes in continuare insa nu confunda incinta de la Politehnica cu proba speciala. wink.gif

This post has been edited by cdadan: 14 May 2010, 20:03


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
utzi22
post 14 May 2010, 17:21
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 20 November 07
From: Undeva langa Bucuresti




Adevarul e ca mi se ridicase parul din cap cand ai trecut prin fata mea smile.gif) la cat de tare se auzea. Era sa imi scape un porumbel pe gura...dar cand am vazut roll cage-ul m-am potolit si am inteles ca nu e un alt teribilist dornic de senzatii tari.
Bafta in continuare!

This post has been edited by utzi22: 14 May 2010, 17:21


--------------------
Renault Megane Sedan Privilège 1.5dci 85cp / septembrie 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusgl
post 14 May 2010, 18:51
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 320
Joined: 28 September 09
From: Galati




Daaaaa' copilotu'....unde'i copilotu'???


--------------------
Renault Megane Business Line 1.6 16v 2008 - GL-35-MRS
Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 May 2010, 20:52
Post #34


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Fratzica, eu unu' m-am lamurit wink.gif

This post has been edited by Muttley: 14 May 2010, 20:53


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 14 May 2010, 21:25
Post #35


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




eu unul sunt foarte impresionat ! aplauze.gif aplauze.gif aplauze.gif


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- BMC filters-Chrome window trims-Xenon - Smoked taillights
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymy
post 14 May 2010, 22:57
Post #36


dymy


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 March 06




Pentru început voi merge cu ea numai la campionate de viteză în coastă, în funcție de bani, dacă găsesc ceva sponsorizări, voi încerca și ceva raliuri.
La coastă sunt doar eu și un mecanic fără copilot iar mașina poate fi neînmatriculată. La raliu trebuie copilot, comunicații, 2 mecanici și niște anvelope specializate(minimum de lucruri) și desigur să fie înmatriculată. La coastă o trag tare de păr cu anvelopele mele Yokohama, dar asta e.
Săptămâna viitoare de vineri 21 mai până duminică 23 mai, sunt primele 2 etape ale acestui an de cnvc, se ține la Câmpulung Mușcel, sunt doar 150 km de București, se merită, veniți să susțineți acest sport pe care toți automobiliștii îl iubim, sau dacă nu, veniți măcar să mă susțineți rolleyes.gif

De acum în colo voi fi mult mai atent la ceea ce scriu, se întâmplă să mai scap și eu câte un porumbel, deci îmi cer scuze anticipat.

Aștept întrebări, sugestii, reclamații.
P.S. raliul este maxim pt mine ca senzații și experiență, îl iubesc!



This post has been edited by dymy: 14 May 2010, 23:00


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2007 - TL-57-DYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 15 May 2010, 07:11
Post #37


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




felicitari pt munca depusa,fostule coleg de la AR icon_mrgreen.gif
ai muncit f mult kiss.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 15 May 2010, 11:55
Post #38


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




am dat si eu o tura prin poli cu masina. Combinatia de miros de benzina, scaun sport, volan sport, zgomot infernal, metal unde vezi cu ochii si putere e extraordinara. Felicitari Cristi!


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 15 May 2010, 12:19
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




QUOTE(Muttley @ 13 May 2010, 14:45)

In loc de OLC45 (sau ce e teava aia de la roll-bar) se preta mai bine un Cr-Mo care e mult mai usor si poate si mai rezistent. A incercat sa caute la noi? Intreb pentru ca si eu voi face (candva) un roll-bar si tin neaparat sa folosesc aliaj crom-molibden.

*




Sunt 3 problemem cu Cr-Mo de care nu se foloseste sub masini de 300.000e
-destul de costisitor
-trebue sudat neaparat cu AWI (TIG)
-cel mai important si asta creste mult pretul e ca trebue tratat termic, plactic cand e gata pui tot caroserie intr-un cuptor, sau incerci cu incalzitul sudurii si aprox 15-20cm de teava si bagi in nisip pentru 2-3 ore. A;tfe; cu siguranta o sa crapa langa sudura.

Si eu folosesc teava tras la rece de aceasi calitate pentur piese de suspensie, rollcage si practic orice ce tine de reinforsare.


Am citit ca ai cginuit 2 zile cu supapele...la o chiulasa cu scaune su supape lucrate cum trebue nu se face de loc acesta, trebue sa calca perfect. Eu am cautat atelier timp de 4 luni pana am gasit una care face exact cum vreau eu acesti "modificari".

Tori avem inceputurile noastre, idea e ca peste 3-4 ani cand privesti inapoi sa fi multumit de calitatea si efortul depus si sa vezi ce era bine si ce se poate mai bine.


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 15 May 2010, 12:26
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




QUOTE(Hexer @ 15 May 2010, 12:19)
Sunt 3 probleme cu Cr-Mo pentru care nu se foloseste sub masini de 300.000e
-destul de costisitor
-trebuie sudat neaparat cu AWI (TIG);
-cel mai important si asta creste mult pretul e ca trebuie tratat termic, practic cand e gata pui tot caroserie intr-un cuptor sau incerci cu incalzitul sudurii si aprox 15-20cm de teava si bagi in nisip pentru 2-3 ore. Altfel cu siguranta o sa crape langa sudura.

Si eu folosesc teava trasa la rece de aceeasi calitate pentru piese de suspensie, rollcage si practic orice ce tine de reinforsare.
Am citit ca te-ai chinuit 2 zile cu supapele...la o chiulasa cu scaune si la supape lucrate cum trebuie nu se face deloc acest lucru, trebuie sa calce perfect. Eu am cautat atelier timp de 4 luni pana am gasit unul care face exact cum vreau eu aceste "modificari".

Tori avem inceputurile noastre, idea e ca peste 3-4 ani cand privesti inapoi sa fii multumit de calitatea si efortul depus si sa vezi ce era bine si ce se poate mai bine.
*



This post has been edited by liviu2004: 15 May 2010, 12:27


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 15 May 2010, 12:47
Post #41


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 13 May 2010, 21:42)
Foarte tare!  Dar tare mi se pare ca seamana putin la mecla cu Muttley al nostru, ba chiar si ca obarsie...
*

Asta am vrut sa zic si eu, te-ai bagat tu repede biggrin.gif


Apropo' de tevile alea de evacuare, trecerea de la doua tevi la o teava e cam brusca. Nu prea ai curgere in zona aia.

Altfel, trebuie sa fii pur si simplu maniac sa realizezi asa ceva. aplauze.gif
Aderenta maxima pe curbe!


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 15 May 2010, 17:41
Post #42


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Dymy , masina mai e-n Poli ?
Eu invat in Poli dar nu ti-am vazut niciodata masina p-acolo ... mellow.gif

This post has been edited by cosmin_2300: 15 May 2010, 17:41


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 15 May 2010, 22:35
Post #43


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




da, masina inca e in poli, cel putin pana sapt viitoare cand pleaca la raliu 04.gif


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 May 2010, 22:36
Post #44


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




VTM.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymy
post 17 May 2010, 09:56
Post #45


dymy


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 March 06




vis-a-vis nu înțeleg ce vrei sa spui cu trecere bruscă?


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2007 - TL-57-DYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 17 May 2010, 11:07
Post #46


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Care e dimensiunea tevilor pentru rollbar ?

Materialul este OEL45.

Arcele principale se fac din teava 45*2.5 : adica 45 diametru si 2.5 in carne ?

Restul de tevi din 38*2.5.

Am inteles ok ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymy
post 18 May 2010, 08:56
Post #47


dymy


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 March 06




Silos

Nici nu cred că există OEL 45 ca material, țeava mea este OLT 45 iar dimensiunile sunt:

Main rollbar or Lateral rollbars according to construction - 45x2.5 sau 50x2
Lateral half-rollbars and other parts of the safety cage - 38x2.5 sau 40x2

Vezi că există un link la mine pe site către regulamentul FIa art 253, acolo scrie tot.

This post has been edited by dymy: 18 May 2010, 08:56


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2007 - TL-57-DYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thor1983
post 18 May 2010, 09:21
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 7 April 04
From: In front of the computer




Fain hobby (si costisitor). Si mai fain e ca reusesti sa-ti faci timp pentru el.

Nu vreau sa fiu rautacios, dar: daca masina e gata de curse, pilotul e? Desi o faci pentru distractie, sunt convins ca iti trebuie totusi un minim de pregatire ca sa poti sa evolua onorabil in conditii de concurs.


--------------------
Mazda 6 2017
Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 May 2010, 10:39
Post #49


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




dymy, multumesc pentru raspuns.
Am citit si eu anexa J si nu vad sa scrie nicaieri daca pot sa folosesc teava mai groasa decat cea din regulament...


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 18 May 2010, 16:41
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




sa nu uitam un lucru, ce e omogat de fia trebue sa aiba placuta de la sufor si sudat cu TIG, mig nu merge.


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 May 2010, 19:52
Post #51


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(SiloS @ 18 May 2010, 11:39)
dymy, multumesc pentru raspuns.
Am citit si eu anexa J si nu vad sa scrie nicaieri daca pot sa folosesc teava mai groasa decat cea din regulament...
*


Poti si e incurajat sa folosesti tevi mai groase.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymy
post 18 May 2010, 22:23
Post #52


dymy


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 March 06




dragilor, rămâne să intrați pe siteul meu după ziua de duminică, poate luni o să apuc să scriu un articol nou despre cum a fost și cum am evoluat eu în această competiție. Minimul de pregătire eu spun că îl am, nu numai mașina este o pasiune ci și pilotajul, nu fac asta ca să mă distrez că de, nu mă dau banii afară din casă. Peste ceva timp am să scriu și de unde am avut suficienți bani să investesc în toată treaba, că m-a tot întrebat lumea. Sper ca timpul să îmi fie suficient încât să pot veni cu lucruri noi și interesante a.î. să vă fac să reveniți. de mâine dimineață duc mașina la Câmpulung și nu voi mai putea răspunde aici până luni


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2007 - TL-57-DYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 May 2010, 22:30
Post #53


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
sa nu uitam un lucru, ce e omogat de fia trebue sa aiba placuta de la sufor si sudat cu TIG, mig nu merge.


Placuta de la sudor ?

Eu am de gand sa imi fac singur tevile si sa mi le sudez in puncte.
Apoi sa ma duc la un sudor pentru sudurile cordon.

QUOTE
Poti si e incurajat sa folosesti tevi mai groase.


Sa vedem ce o sa fac... Evit sa contruiesc rollbarul de la 0 pentru a evita indoirea tevilor pentru rollbarul frontal si cel principal.

Exista o posibilitate sa iau de la cineva un rollbar pentru masina mea, urmeaza sa iau sublerul si sa vad cum este. Apoi sa il completez eu asa cum vreau...

QUOTE
de mâine dimineață duc mașina la Câmpulung și nu voi mai putea răspunde aici până luni

Succes!!!


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymy
post 18 May 2010, 22:36
Post #54


dymy


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 March 06




Bomba: mi-am sudat singur rollbarul, invit doritorii să vadă sudurile. Imi cerea sudorul autorizat 1200 lei pe care nu îi aveam atunci. Mașina făcută 100% doar de mine, după cum am mai spus și arătat

18 May 2010, 22:37:
mulțumesc pt urări


This post has been edited by dymy: 18 May 2010, 22:37


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2007 - TL-57-DYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danny_bb
post 19 May 2010, 00:19
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 17 February 07
From: Brasov/Slobozia




Ne vedem vineri sau duminica la VTM. Daca iti trebuie mecanic, tin trusa de scule in portbagaj. smile.gif
Multa admiratie si respect din partea mea. Inca un exemplu ca nimic nu e imposibil.


--------------------
Dacia Break 1.6TD 1988, Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danny_bb
post 23 May 2010, 20:19
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 17 February 07
From: Brasov/Slobozia




Din pacate norocul nu a fost de partea lui Dymy. Cred ca pneurile l-au cam tradat si s-au dovedit a fi un compromis care nu trebuia facut. Este parerea mea de profan in materie de pilotaj. Mai mult nu-mi permit sa spun, ramane sa va povesteasca el.

In alta ordine de idei, sper sa nu te descurajezi, toata lumea a trecut prin asta si trebuie sa ai incredere si sa perseverezi. Sunt destule exemple care dovedesc ca se poate. Eu personal am incredere ca poti arata mult mai mult.
P.S. : N-am avut curaj sa te abordez, doar ti-am "inspectat" sudurile.


--------------------
Dacia Break 1.6TD 1988, Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 25 May 2010, 00:38
Post #57


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




La Craiova vii in weekend?


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymy
post 26 May 2010, 23:42
Post #58


dymy


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 March 06




salutare, am revenit puțin boțit, asta este, mașina a subvirat instantaneu, și eu am luat curba cam prost. nu sunt deloc descurajat, chiar mai ambițios, o să pornesc într-un nou proiect de ușurare a ei și schimbare a suspensiei. pt mai multe detalii vă rog să îmi accesați pagina de internet.
Danny_bb, nu stiu de ce nu ai venit sa stam de vorba, sunt în totdeauna deschis, abia aștept să mai schimb o părere cu cineva, oricând aș face asta cu oricine. Vă rog, dacă suntem unul în preajma altuia băgați-vă în vorbă, eu unul asta fac. putem vorbi despre orice. Vă aștept!
pe youtube dar mai ales pe site o să pun si filmările din interiorul mașinii, dacă există cineva care m-a filmat îl rog să posteze, sunt extrem de curios să mă văd din exterior.

26 May 2010, 23:45:
ce este la Craiova?

This post has been edited by dymy: 26 May 2010, 23:45


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2007 - TL-57-DYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 26 May 2010, 23:49
Post #59


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




link

This post has been edited by ArtVandelay: 26 May 2010, 23:49


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmres80
post 27 May 2010, 14:53
Post #60


Respectul se castiga...nu se poate fura!


Group: Members
Posts: 173
Joined: 12 October 04




Foarte tare proiectul si ambitia cu care este dezvoltat. Atunci cand esti tanar este foarte important sa ai sustinerea parintilor(nu doar materiala desi asta este cea mai importanta) pentru ca altfel anii trec si este destul de greu sa te apuci de un astfel de sport dupa o anumita varsta.
Din punctul meu de vedere ai facut o figura frumoasa la cursa, desi s-a finalizat intr-un mod mai putin placut. Adevarata relevanta a cursei este cred eu, experienta, care trebuie in continuare acumulata dar intr-un mod ceva mai precaut.
Frumos ce ai inceput, mergi mai departe pe drumul asta.
Bafta


--------------------
Dacia 1310 L 1998 1.4L - xx-xx-RES
Some things never change...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 15:51
Forum Renault