A race car is born
![]() ![]() |
A race car is born
Muttley |
![]()
Post
#91
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
dymy |
![]()
Post
#92
|
dymy Group: Members Posts: 15 Joined: 12 March 06 ![]() |
se pare ca nici unul dintre voi nu a fost suficient de atent la acea filmare. Masina a subvirat foarte usor, dupa care eu am franat, iar directia pe care am mers in final a fost intradevar pe frana. din orice unghi as fi atacat curba, la viteza aceea tot ar fi subvirat, barca!
Mi se pare ciudat ca de la aprecierile cu care a inceput acest topic s-a ajuns la atatea critici si dispute. Nu am spus niciodata ca sunt un zmeu in pilotaj, sunt extrem de constient de ceea ce pot, sunt la fel de deschis spre discutii constructive si vreau sa invat. Poate sunt un pic rigid, fara suparare, dar am facut o masina SINGUR cap coada(cu mici exceptii) am deprins oarecare neincredere in cei din jur. Mai stiu la fel de bine ca sunt o gramada de persoane care stiu doar sa vorbeasca, tocmai din acest motiv nu am scris vreodata pe vreun forum, sunt satul de pareri si dispute in mediul VIRTUAL. Am lansat o invitatie deschisa acum ceva timp, cei ce doresc sa vina si sa stam de vorba o pot face, nimeni nu a venit, este inca valabil, iar dupa aceea va puteti impartasi parerile aici. P.S. nu trebuie sa ai herghelie sub capota sa poti derapa, parerea mea! 6 Jun 2010, 00:02: QUOTE(Muttley @ 5 Jun 2010, 23:46) A! scuze atunci This post has been edited by dymy: 6 Jun 2010, 00:02 |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
2007
- TL-57-DYM
|
|
Muttley |
![]()
Post
#93
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(dymy @ 6 Jun 2010, 00:00) Bravo! Nu esti, dar numai parerea ta conteaza. Deci bravo! QUOTE(dymy @ 6 Jun 2010, 00:00) Nu am spus niciodata ca sunt un zmeu in pilotaj.... sunt la fel de deschis spre discutii constructive si vreau sa invat. Clar, replica ta cu "Muttley, da-te si tu la VTM" e refularea nevoii tale de cunoastere! Na, ca vad ca insisti, nu ma dau la VTM pentru ca mie n-au de unde sa-mi dea mama si tata bani de combinezon si centuri. QUOTE(dymy @ 6 Jun 2010, 00:00) Rigid, ingamfat, ceva esti cu siguranta. Omule, i-ai sudat un rollbar inauntru, i-ai refacut instalatia electrica, ai comparat 4 volume cu eprubetele si ai vopsit-o. Nu vrei tu sa mai tai din capul si coada aia?!? Scuzele de complezenta sunt frumoase, da' tonul initial ramane: QUOTE(dymy @ 5 Jun 2010, 23:43) hexer, nu te supara dar nu iti inteleg 'romana', deloc. daca tot scrii in aceasta limba incearca sa o faci corect - inceputul de fraza e marcat de cuvant ce-ncepe cu litera mare, in special cand e substantiv propriu, fie el si nick pe un forum; - ai folosit apostroafe in loc de ghilimele; - pui virgulele aiurea; - frazele se termina cu punct. Ma tot c@c pe mine atat pentru ca sunt frustrat. Frustrare ce reiese din aceea ca vad ca exista daruire, pasiune, ambitie, si mai ales conditii, timp si bani ca sa faci ceva pentru acest sport. Mergi prost, primesti critici formulate cu menajamente in mediul virtual ce-l detesti si reactia ta e sa musti. Apoi, mai departe (am vazut pe blogu' tau), cauti sa cresti puterea masinii si s-o usurezi! Cand tu nu esti in stare s-o conduci / controlezi in forma actuala. Ma mai agit o data, din amintiri: - se franeaza cu frana de serviciu si frana de motor! Adica nu franezi niciodata cu ambreiaj calcat, mai mult, retrogradezi din 4 in 3 in 2. Nu din 5 direct in 2 cum ai vazut ca faci tu, cu ambreiaj calcat samd. Nu e nicio crima daca nu folosesti varf-calcai, e motorul si banii tai. Dar cu frane pe ambreiaj calcat n-ai sa faci altceva decat sa fii un nume pe lista de start. - se tin ambele maini pe volan. - in curba nu se accelereaza/franeaza/accelereaza/franeaza. Au mai fost niste faze gen caraiala in cutie si "o suta doozeci... o suta treizeci... BUF!". Pe cine intereseaza "cat ai bagat"?!? La faza aia TU ai fost "generatia NFS". Edit: fa-mi moftul asta, arata filmarile unui coleg de breasla cu rezultate. Sau macar posteaza-le pe autorally daca mediul virtual de aici nu-ti convine. This post has been edited by Muttley: 6 Jun 2010, 00:38 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dymy |
![]()
Post
#94
|
dymy Group: Members Posts: 15 Joined: 12 March 06 ![]() |
Saru'mana nasule! dar nu mai are rost
This post has been edited by dymy: 6 Jun 2010, 00:59 |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
2007
- TL-57-DYM
|
|
Muttley |
![]()
Post
#95
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Fii sanatos.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#96
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
muttley, ce dracu ai in fund? Nu te-am mai vazut sa te iei de cineva in halu asta pe forum. Nu crezi ca esti un pic cam rau dat fiind ca nu cunosti pe respectivul?
si pt D-zeu, lasati cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti. |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#97
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
SiloS |
![]()
Post
#98
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE Ma mai agit o data, din amintiri: - in curba nu se accelereaza/franeaza/accelereaza/franeaza. Corect, dar nu e singurul care procedeaza asa. Ce nu inteleg eu ... QUOTE Eu din totdeauna am mers tare, Daca iti place sa mergi tare, daca iti permiti sa iti faci o masina de curse, de ce masina de zi cu zi este un 1.5 disel ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
hellcat |
![]()
Post
#99
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(dymy @ 4 Jun 2010, 23:50) Am condus asa cum am condus, agitat, incercam sa bag masina in derapaj mai tot timpul pentru ca asta imi place enorm, din acest motiv nici nu am mers "curat" fiindca este o mare diferenta. Dupa 4 urcari vineri eu nici macar nu memorasem traseul. Toti suntem plini de teorie, unii mai sunt si ingineri, dar pe toti practica ne omoara! Pai daca e asa cum spui tu mai sus, e cam grav dupa parerea mea. Daca erai concentrat si "acolo", in masina, nu se-ntampla ghinionul. Spectatorii se saluta la coborare. Si lasa derapajele, cel putin cu vtm-ul sunt incompatibile. Oricum, fiind "plin" de sfaturi, nu-ti ramane decat sa le pui pe unele in practica. Daca vii la Teliu, duminica trec sa te salut!! ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#100
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
As da si eu cateva sfaturi, dar in calitate de jucator de LFS
![]() Ca sa nu mai strici masina data viitoare, instaleaza jocul asta, ia-ti un volan PC si cand ajungi la cateva secunde de recordurile mondiale, incearca si pe masina ta. Cunosc cativa jucatori inraiti (romani) care ar face mare branza daca ar avea o masina buna pe mana. Un simulator bun de curse, te ajuta mult la teorie si reflexe. Chiar si un "gamer" d-asta de 15-16 ani ti-ar putea spune ca pierzi timp pretios cu orice derapaj, controlat (nu e cazul tau) sau necontrolat. Nu se bruscheaza rotile, odata rupta aderenta pneului cu solul, e mai greu de controlat. Frana o pui in linie dreapta si din timp, iar daca o faci cu stangul, o poti continua si la intrarea-n curba, coroborata cu accelerarea usoara. Incearca sa abordezi virajele cu viteza cat mai mare, treapta 2 e folosita mai mult pentru acele de par si curbele foarte stranse... Ce ai facut tu cu franele alea violente in apropierea curbei si apoi in disperare de cauza incercand sa mai recuperezi ceva, ai folosit a doua, continuand astfel efectul supravirator nu denota decat comportamentul la volan a unui sofer de duzina. E pur si simplu o observatie, nu o denigrare. Daca tot ai ajuns pe forumul asta, cu sau fara dorinta ta, macar nu te face de kkt in continuare cu atitudinea de 4tuning, lasa mandria deoparte si pune-te pe exersat. Nu te astepta laude gratuite. Cand vom avea ce sa laudam, o vom face. Pana acum singurul merit e ca esti dedicat si ambitios, insa cu asta nu se face performanta. Incearca sa vezi unde ai gresit si remediaza greselile. Du masina asta asa cum e la limita ei si pe urma gandeste-te la imbunatatiri radicale. Si cu o masina de 70-80 de cai poti demonstra ca esti bun pilot, asta doar daca esti unul. Fa-ne sa credem ca nu esti inca un pustan care a crescut cu liniute-n cap si acum ca trecut la lucruri mai serioase ar trebui sa facem matanii... Spor la treaba, ca ai mult de lucru... lasa tinichigeria, exerseaza la soferie (ca de pilotaj nu este inca vorba) |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Hexer |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
Chiar acum am vorbit cu un baiat care a fost la acel VTM...:
"adevarul ca cel in cauza a mers foarte PESTE TOATA STRADA" Si asta zice un concurent care merge la VTM de multi ani. Ceva mai iinteresant...azi am fost la rallycross...doamne e mare ciuda ce e acolo...ceva poze de inspiratie... a3c797e2.jpg c803741f.jpg bc23673b.jpg 145cbe6d.jpg 5e592211.jpg Aici incep masinile de curse. |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Hexer, poti sa-mi explici ce sunt chestiile incercuite si ce rol au ? Ca, spre rusinea mea n-am mai vazut pana acum. In prima vad ca are legatura cu colectarea si separarea gazelor de carter.
Attached thumbnail(s) a3c797e2.jpg ( Size: 214.97k ) Number of downloads: 926 bc23673b.jpg ( Size: 191.37k ) Number of downloads: 938 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
Hexer |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
E pentru carter uscat (dry sump), cel rotund e rezervorul de ulei, langa el e petnru gaze carter.
Cel pe furtunul de apa e un radiator de ulei. drysump.gif |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#104
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
Mutley nu mai fi rau, omu a ajuns unde altii doar viseaza, ca a cazut foarte repede e altceva.
Dymy serios acum nu poti trece din 5 in 3 si dupa 2 asa cum se vede in video. In orice competitie auto - moto folosirea franei de motor este un must, nu vreau sa ma laud dar eu asa m-am invata sa conduc si o fac si in oras si afara, cand se urca unii soferi la mine in dreapta se sperie cand dau frana de motor si ma intreaba dece nu tin ambreaju calcat. Pe cand aveam dacia frana de motor completata cu frana de picior ma salvat de la copac, altfel eram sanie. Si acum pe e36 la fel, desi datele problemei sunt altfel. Invit pe cine vrea la o tura pe predeal, din darste brasov pana la roz marin in predeal 9 min pe urcare si la coborare e mai grav (si am doar 105 cp ![]() Repara masina si inainte sa mai concurezi fa vreo 20000 km cu ea folosind mereu frana de motor, chiar si daca nu esti la volanul ei, pe orice masina fa aceiasi miscare, o sa prinzi repede ritmul. O sa vezi ca o sa poti frana mult mai tarziu si mult mai violent fara sa pierzi controlul sau sa intrii in subvirare. Daca vrei sa fi rapid uita de derapaje controlate, salveaza pneurile pt franari, si tine linia bine. succes in continuare, daca te pot ajuta cu ceva, dami un pm. |
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
M.C. |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Felicitari pentru munca depusa!
Ai multa pasiune,intra-adevar! Si acum sper ca nu o sa te superi. Tu incerci pe undeva sa il copiezi pe Titi Aur.Dar nu uita ca el are multi ani in spate si multa experienta.Intradevar,era o placere sa-l vezi cum dansa cu masina pe traseu! Deocamdata incearca sa mergi curat fara alte brizbrizuri pe traseu!Usor,usor,o sa prinzi experienta,si o sa faci si alte chestii... Pentru ca daca te arunci la derapaje multe,pierzi mult timp,timp care este esential la o urcare. Retrogradare 5-3-2,nu este normal. Foloseste cit mai mult posibil frina de motor. Am impresia ca nu ai facut o recunoastere in detaliu a traseului. Si de la Malaut citire : Intri cu masina pregatita in viraj,niciodata nu faci schimbare de treapta in timpul negocierii virajului. Tine trasa!Si alege-o pe cea mai buna! Foloseste toata latimea soselei,esti in concurs,deci nu vine nimeni din fata! Bafta in continuare,si sper ca nu te-ai suparat! Salutari |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
QUOTE(ramon_1300 @ 7 Jun 2010, 17:18) nu vreau sa ma laud dar eu asa m-am invata sa conduc si o fac si in oras si afara, cand se urca unii soferi la mine in dreapta se sperie cand dau frana de motor si ma intreaba dece nu tin ambreaju calcat. Pe buna dreptate... dymy da cuvantul apex ce-ti spune? ![]() La curba aia in care ai iesit te-ai speriat ca ai intrat prea tare(desi cred ca o luai fara probleme) si ai franat nu? This post has been edited by Arhimede: 8 Jun 2010, 11:51 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
Merced |
![]()
Post
#107
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
A spus omul ca era cu rotile blocate, de fapt se si vede ca trage de volan si se duce tot inainte, era suficient sa ia picioru' de pe frana si o redresa...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#108
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Merced, vorbesti prostioare.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Merced |
![]()
Post
#109
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Ma uit la film si vad ca o face "praf" in timp ce-i cu rotile blocate. Ce prostioara e asta?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#110
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
De aici pana la a spune ca daca lasa frana n-o trosnea, e cale lunga.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Pai o trosnea......dar nu acolo
![]() |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
Merced |
![]()
Post
#112
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
In fine, eu cred ca avea sanse mult mai mari sa n-o trosneasca daca lasa frana, nu avea cine stie ce viteza, avea sanse s-o redreseze. Faceti voi clasamentu' inteligentei, pe mine ma doare in basca...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#113
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
va rog sa n-o dati in diverse.
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
Merced |
![]()
Post
#114
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Lasa-i sa explice ce parere au ei pilotii, ca vad ca se amuza mult.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
argon |
![]()
Post
#115
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
stai ca acu testeaza in lfs.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Merced |
![]()
Post
#116
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu inteleg totusi de ce au fost sterse reply-urile lui driverx.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
argon |
![]()
Post
#117
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE h) Forum-ul nu trebuie confundat cu un chat. Drept urmare, se pedepseste folosirea in exces a pictogramelor emotive. Pentru discutia personala intre doi membri exista functia de mesagerie privata. un fost un fost moderator sa nu stie regulamentul?! ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#118
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Una e sa il cunosti, alta e sa il respecti. Plus ca poti alege in orice moment daca sa il respecti sau nu. Nu crezi?
Oricum, back on-topic, se abereaza mult. A gresit, poate s-a panicat, masina oricum probabil era dusa. Ma intreb cati au recuperat masini care subvirau crunt la viteza mare. Expert sau nu, nu vreau sa ii tin partea lu dymy, dar prima reactie a noastra este sa tot franam. Ceea ce e corect....pana la un punct. Partea mai complicata vine dupa aia. Eu am reusit o data, am avut si loc, am franat foarte tare, am indreptat rotile dupa care am luat piciorul de tot de pe frana si am virat tare. Masina a iesit. Si ce e mai trist e ca ma speriasem, probabil as fi iesit din viraj si cu toata subvirarea care masina incepuse sa o faca. Dar asta e, nu toti suntem raceri.... Aceasi manevra ar fi functionat si in cazul lui? Nu stiu, probabil nu. This post has been edited by driverx: 8 Jun 2010, 14:43 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Experienta nu o capeti peste noapte.
Nu stiu cati ati incercat sa retrogradati succesiv in timpul franarii, dar eu personal la primele tentative am dublat spatiul de franare. Sa va explic de ce: daca nu inveti sa sincronizezi turatia motorului cu a arborelui din cutie rupi cutia si ambreiajul intr-un timp impresionant. Daca n-ai experienta , sincronizarea asta iti ia timp, timp pe care nu prea il ai cand franezi violent. Si ca sa compensez, franez mai usor => distanta mai mare. This post has been edited by Danny_bb: 8 Jun 2010, 18:12 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#120
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
Concluzia? Lasati omul sa greseasca si sa invete, ca nimenui nu i-a iesit din prima.
|
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:56 |