DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Epilog la Mercedes, l-am vandut

BAC
post 10 May 2005, 08:36
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Ieri au venit doi tipi si au cumparat Mercedesul. Sotia a plans dupa el 256.gif . Acum urmeaza parte cea mai grea, ce masina sa-mi iau?
Am condus un Ford Focus al unui coleg, 1.8 TDDI 90CP din 2002. Masina cu design modern, frumoasa , curata, 20 de ani de avans tehnologic. Si totusi, ... cand m-am suit inapoi in Mert era altceva chiar daca era vechi, directia usoara, ambreiajul fara efort, fara "delay" la accelerare, schimbatorul de viteze mai ghidat. Nu vreau sa fac apologia Mercedesului, cu atat mai mult al unei Cobre dar pot spune cu mana pe inima ca o astfel de masina pusa la punct, chiar dupa 25 de ani poata sa bata la capitolul ergonomie, tinuta de drum, "feeling" multe masini moderne.
Acum trebuie sa merg la Banca si nu stiu..., sa trec mai intai pe la dealer-ul Dacia? Sotia nu e chiar incantata de Logan.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 10 May 2005, 08:46
Post #2


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Opel Astra Classic II? Si doamna alege culoarea smile.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luxcor
post 10 May 2005, 09:08
Post #3


Acaru' Păuna


Group: Members
Posts: 272
Joined: 18 February 03
From: Bucuresti - Dorobantzi




Astra Clasic II (aprox. 12.000 EUR) sau ca sa ramai in sfera "germana" Skoda Octavia Tour 1.9 TDI (aprox. 13.000 EUR) ...


--------------------
Hyundai TUCSON 2,7 V6 AT 190 CP GLS 4WD Premium - 2007 - B 07 LUS
Batrân, bolnav și cu nervii la pamant ... ultimii 20 trecura mai repede ca primii 20 ... ardeti cât puteți ...
Ex: 1300, 1310, Supernova, Solentza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 10 May 2005, 09:29
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




BAC daca nu ti-a placut Fordul cum pana mea crezi ca o sa-ti placa Loganul ? smile.gif
Nu stiu cum vreti sa investiti banii de pe Mert dar eu zic ca ai variante girla; Vezi ca mai erau niste topicuri gen " ce masina sa-mi iau pina in 10.000 EUR ", faceit o tura pe la dealeri sa luati oferte, vezi ce vrea doamna... succes (si eu as lua Opel Astra)


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 10 May 2005, 09:29
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Suma pusa in joc poate fi pana in 8000. Optiunile sunt cam asa: pentru masina sh trebuie sa iau credit ipotecar pt aprox 6500, pentru Logan Laureate 1.6 dau avans 2000 si iau credit fara garantii.
Momentan sunt fara masina si duc cu taxi copilul la gradinita.

Nu e vorba ca nu mi-a placut Fordul exista totusi un dar...un ceva al Mercedesului care nu a pierit nici dupa 25 de ani.
Am citit acele topicuri cu Logan vs ..., masini sh sau ..., am citit si pe carsurvey.org si tot nehotarat sunt. Trebuie sa iau o decizie pt 5-6 ani.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 10 May 2005, 10:44
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Logan clar. Ai sa te infratesti cu multi topirlani dar inchizi ochii si merge.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nightelf
post 10 May 2005, 12:16
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Pana in 6500 LGN pe la 8000 deja te poti gandi la masini (SH)

This post has been edited by nightelf: 10 May 2005, 12:17


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI - B31xxxx
Contact: 0752083972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lar
post 10 May 2005, 14:35
Post #8


Agent Smith


Group: Members
Posts: 456
Joined: 27 September 04
From: Bucuresti




Eu spun ca daca ai avut un 123 pus la punct cu greu vei mai gasi o masina care sa o egaleze la capitolul fiabilitate, se zice ca l-au scos din fabricatie ca era prea bun si nu vindeau piese de schimb smile.gif . Eu am avut un 190D care mi-a placut tare mult, fiabil, economic (cam puturos ce-i drept). Eu ti-as recomanda sa te orientezi catre Logan, nu suporta comparatie, dar nici celelalte SH-uri nu te vor incanta fata de Mertan.(la ala banuiesc ca gaseai piese garla prin dezmembrari si nu costau nici prea mult, pe cand la un SH mai recent la care n-ai nici un fel de garantie, daca iti cade o piesa... sad.gif te cam costa chiar si in dezmembrari). Si ca sa-ti iei cu credit ipotecar o masina de la care nu prea stii la ce sa te astepti iarasi nu mi se pare o solutie prea buna. Eu, dupa ce m-am saturat de intretinerea SH-urilor straine am trecut pe romanesti noi si sa stii ca nu-s chiar rele, chiar daca vezi p'aici o serie de probleme (si alea straine au, stai linistit).Asa macar Loganul e nou, ai garantie la el, iar dupa 5 ani tot vei lua vreo 2500 eur pe el. Bafta la orice ai alege !


--------------------
Seat Leon 1P 2009 Sport Pack - B xx xxx
Curiozitatea omoara pisica !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 10 May 2005, 14:38
Post #9


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Daca vrei masina noua cu orice pret, in banii astia ai doar doua-trei alegeri:
Logan
Clio Symbol
Fiat Albea

si inca una, care ii va placea doamnei - Chevrolet Kalos.

Toate pe credit/leasing.

Loganul e cel mai ieftin/dotari. La feeling insa, s-ar putea sa innebunesti dupa mertanul tau.
Clio Symbol - mult mai ingust, mai bine legat insa. No feeling.
Fiat Albea - inferior tehnologic Loganului. Dar feelingul e acolo, interiorul e superb. Reprize slabe insa...
Kalosul - de toate pentru toti, dar numai in leasing. Sub Logan ca performante, peste Logan ca materiale interioare. Doamna va fi fericita.

La sh, ce zici, incerci o Vectra A dotata, de prin 94-95? Cu putina atentie poti gasi ceva foarte-foarte bun... pana in 4000E


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 10 May 2005, 15:38
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Intradevar daca nu ai mai mult de 8000 euro , nu "prea" merita sa te bagi la un sh.
Ca noi le ai pe astea..Clio , Albea , Accent , Kalos , Logan .. Personal nu prea ma omor dupa nici una din ele , insa Clio e fruntas datorita motoarelor diesel , dotari f bune. Intradevar , un Benz Cobra e ceva nemaipomenit. Am avut si eu unul in familie timp de cativa ani ..si masina era o adevarata sufragerie pe roti (230E). Daca vei alege un sh , iti recomand Astra G (2000 sau 2001) peste orice Focus din punct de vedere al feeling-ului interior si calitatea materialelor. Repet Astra G (facut in germania) nu Classic II (facut in polonia din 2002 in coace').
Cu nu mai mult de 8000 euro , vad doar doua optiuni pentru un sh care vrei sa te tina ani buni fara prob :
1. Astra G 2001
2. Golf IV 2000

In cel mai rau caz , daca nu gasesti nici un Astra G sau Golf IV cu mai putin de 65.000km la bord , ai putea sa consideri si o Skoda Fabia.

Parerea mea!


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 10 May 2005, 20:22
Post #11


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Bac , spune-mi te rog :

Care e viteza de croaziera pentru un 300D ?

Se gasesc piese ? Costa mult intretinerea unuia ?

Sta pe curbe mai bine decat o dacie supernova ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 10 May 2005, 22:33
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




SiloS pot sa-ti raspund si eu la intrebarile astea. Nu stiu despre 300D fiindca eu am avut 230E , insa presupun ca diesel-ul este mai durabil , iar motorul cobrei mele era impecabil. Mergea de nici nu simteai cu 130 , iar piesele se gasesc atata timp cat exista cerere. Intretinearea poate incepe sa usture la un moment dat , daca apar probleme cu ea , totusi e vorba de o masina batrana 20+ ani. Daca gasesti un 300D intretinut la perfectie , as pronostica ca te duce un an sau 2 ani fara batai de cap , dar apoi devin destul de inevitabile problemele care apar si apar una dupa alta din cauza varstei masinii.
Faza cu statul in curbe mai bine decat DSN e o gluma nu? N-ai vazut cat de lata e? Sta mai bine in curbe si decat un Megane wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 10 May 2005, 22:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Nu cred ca pot vorbi de viteza de croaziera, mergi cu 100, 120, 140 sau 160 dierenta e in zgomotul motorului. A mea a avut cutie cu 4 trepte si 160 era pe la maximum turatiei cu toate ca ma aveam pedala. Daca e cutie cu 5 trepe, rare cei drept, poti tine o viteza de croaziera de 140 in a V-a. Altfel totusi 120.
Piese se gasesc dar nu trebuie sa te stresezi ca nu prea ai nevoie. Costuri de intretinere reduse, am avut un R21 si ala m-a costat mai mult.
In alta ordine de idei, m-am hotarat pt. Astra II 2.0DTI sau 1.6 benzina, Focus daca as gasi varianta sedan. Mai am o optiune, un Vectra din 2001 2.0DTI 160.000 km cu 8000eur, pret special.
As fi luat Logan, dar eu vroiam modelul Laureate 1.6 care costa 7780 + 195 garantia + 255 vopseaua + 238 taxa de dosar + 250 CASCO...pai la cat ajung frate? Tipul de la banca mi-a spus ca pt. cineva care a luat modelul de 6700 a ajuns cu costurile totale la 7900. Eu vreau sa ma intind pana la 8000.
AND, apropo de latime. Ecartamentul spate la Cobra e cu 2 sau trei centrimetri mai ingust decat la Logan, dar are suspensia independenta. Pe fata insa e mult mai mare, 10-15 cm, am facut masuratori. Ampatametul se ridica undeva la 2.8 m.

This post has been edited by BAC: 10 May 2005, 22:49


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 10 May 2005, 23:18
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




BAC , ai facut o alegere inteleapta (Astra). Sa stii ca o gasesti si cu mai putin de 100.000 km , asa ca eu zic sa uiti de Vectra.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan3l
post 11 May 2005, 12:10
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 4 August 04
From: Bucuresti




subscriu la ce a zis AND .
nu cred ca poti compara o masina care are la activ 160.000 km cu una care are 0 km.
din cate stiam eu durata medie de viata a unei masini este de 150.000 km sau cel putin in vest cam la cifra asta se schimba masina .


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 11 May 2005, 13:17
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Un fost coleg ar vrea sa-si vanda Logan Ambition ca sa poata lua o Octavia.
Loganul e de 2 luni luata prin Carion, 4000 km, culoare rosu toreador. Cat merita?


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 11 May 2005, 13:18
Post #17


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




bodganele, in Vest se schimba masina la km astia intr-adevar, dar sa stii ca masina aia, mai ales daca e nemteasca, are toate sansele sa intampine primele probleme cu motorul de-abia dupa 250.000 de km.
Ca de-aia sunt masini nemtesti... tongue.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 11 May 2005, 13:35
Post #18


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@maddan, @bogdan3l, @SiloS:

Domnilor, nu pot sa nu va dau citeva raspunsuri:

1. SiloS: cum "sta" masina in curbe: trebuie vazut ca (desi ceva mai veche) tehnica folosita de Mercedes este superioara (da, exista si asa ceva) mai ales din motive de pret: Mercedes nu.si propune sa fie ieftin, altele da (desigur asta presupune ca elementele suspensiei sunt in stare buna). Un factor foarte important in comportamentul masinii este si conceptul constructiv: eu am condus multe feluri de masini si te asigur ca (*) ordinea este; tractiune integrala, apoi tractiune pe spate si abia la urma tractiune pe fata. (*): atita vreme cit drumul e cit de cit aderent si vorbind de masini din aceeasi grupa de "pretentii". Nu degeaba masini ca Mercedes si BMW folosesc tractiunea pe spate (desi mai scumpa, mai grea, mai ancombranta). Nu degeaba Audi si VW folosesc tractiunea integrala la modelele de lux, desi si mai scumpa, ancombranta, grea.

@maddan, @bogdan3l: tin mult si motoarele de alte proveniente (nu numai germane). Daca sunt intretinute corect (schimb ulei, ulei bun, benzine onorabile), 250kkm sunt la ordinea zilei. Unele agregate rezista spre 500kkm fara RK; in general se prabuseste masina in jurul unui motor care in continuare merge bine. E vorba de motoare cu benzina, dieselele (mai ales cele mai vechi) rezista mai mult.

In acest sens: Am circulat odata in Essen cu un taxi foarte uzat (scaune cam desfundate, tapiterie stricata) al carui sofer se plingea ca a naibii masina nu se mai strica odata sa capete si el una noua. Masina avea 870kkm la bord si (conform spuselor soferului) singura reparatie majora fusese inlocuirea CV automate care pe la 600kkm isi daduse duhul. Era un Mercedes E, diesel (model vechi, nu stiu ce motorizare). Fiind folosita ca taxi masina are avantajul ca motorul nu se raceste complet aproape niciodata si dezavantajul ca circula mai mult prin oras (ceea ce ar putea sa explice caderea CV).

This post has been edited by os: 11 May 2005, 13:37


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 11 May 2005, 14:06
Post #19


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Domnu...sa nu dam in altele...
Tractiunea (propulsia) pe spate are avantajele ei pe autobahn..cum ar fi echilibrarea maselor masinii..sistem propulsie mai simplu si mai fiabil, directie mai usoara si mai fiabila alea alea...
DAR! iarna pe ulitele romaniei te (3,14si) pe ele de mertane si bmw-uri si le dai goarna din cea mai amarata de dacie..


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 11 May 2005, 14:26
Post #20


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@asarban: ... si tu ai dreptate... Vezi ca povestea cu "iarna" am trecut-o la (*). Cit despre transmisia spate mai simpla decit cea fata... hmmm... opiniile-s impartite. Multe din dezavantajele tractiunii spate pe drumuri lunecoase au fost eliminate la masinile moderne de sistemele de control a tractiunii (cu diferitele lui nume: ASR, DSC+T samd). As mai adauga o calitate a solutiei cu roti fata nemotoare, desi tractiunea integrala ramine preferata mea: lipsa efectelor transmisiei in directie. In acest sens: cu citiva ani in urma am facut o proba cu un Saab de 200 cai (benzina 2.3turbo), la care fortele induse in directie m-au dezamagit: not good...

Imi cer scuze pentru off-topic.

This post has been edited by os: 11 May 2005, 15:22


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 12 May 2005, 08:21
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Si totusi va dati cu parerea despre pretul Loganului descris de mine?

Ca tot ati deviat pe avantajele tractiunii spate sa va mai spun eu: uzura planetarelor pe spate tinde catre 0 iar directia ramane la fel de precisa si pe drum alunecos. Eu personal nu am avut probleme iarna cu derapajele pe spate dar poti face niste intoarceri pe zapada de toata frumusetea. Motorul de 3000 e destul e puternic pt a porni de pe loc din relanti, fara accelerare.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 12 May 2005, 12:46
Post #22


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Pai scade-i max 500 euro din pretul initial si ai aflat pretul corect. Ma indoiesc ca proprietarul ti-o va da pe mai putin.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 12 May 2005, 13:38
Post #23


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(BAC @ 12 May 2005, 07:21)
Si totusi va dati cu parerea despre pretul Loganului descris de mine?

Din pretul de lista eu as scadea 1500 euro. Mai mult nu merita masina. E prea suspect ca vrea sa scape asa repede de ea excl.gif

Maddan >> 500 de euro se scade din pret imediat ce ai iesit cu ea pe poarta dealerului... smile.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 May 2005, 13:44
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Poate la tine acolo; aici se adauga 500; ai uitat ca se sta la coada 2 luni ? smile.gif


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 12 May 2005, 16:11
Post #25


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Pai fraierii dau bani pe o masina veche mai mult decit pe una noua... tongue.gif Si se mai pling romanii ca nu au bani... tongue.gif Au, si inca asa de multi incit nu stiu pe ce sa ii cheltuie... smile.gif

Vorba aia fraier e cine da banul, nu cine cere icon_mrgreen.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 12 May 2005, 17:52
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(BAC @ 12 May 2005, 09:21)
Motorul de 3000 e destul e puternic pt a porni de pe loc din relanti, fara accelerare.
*


Motorul de 1.6 de logan pleaca si in tr a 5-a fara accelerare!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lar
post 12 May 2005, 18:00
Post #27


Agent Smith


Group: Members
Posts: 456
Joined: 27 September 04
From: Bucuresti




@Sony : Cred ca e "de vina" compu' injectiei care tureaza motorul cand simte ca moare, am simtit chestia asta foarte pregnant la un Focus TDCi 1.8, la ala nici de prost nu puteai sa-i opresti motorul la plecarea de pe loc.


--------------------
Seat Leon 1P 2009 Sport Pack - B xx xxx
Curiozitatea omoara pisica !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zack
post 14 May 2005, 22:36
Post #28


Cel' incapatzanat


Group: Members
Posts: 95
Joined: 22 March 05




[quote=maddan,10 May 2005, 14:38]
Kalosul - de toate pentru toti, dar numai in leasing. Sub Logan ca performante, peste Logan ca materiale interioare. Doamna va fi fericita.

kalosul nu e sub logan ca performante....si nici ca tehnologie mad.gif loganu la motor de 1.6 are 90 cai si kalosul la motor de 1.4 are 94 laugh.gif acceleratie 0-100 kalos 11.1 si logan....11.5


--------------------
chevrolet 1.4 16v 2005, full - nu zic :))
[COLOR=blue]!!! Drive Safety !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 15 May 2005, 13:17
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Gata, ne-ai convins! Ne vom cumpara toti kalos. Esti multumit acum?


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zack
post 15 May 2005, 14:35
Post #30


Cel' incapatzanat


Group: Members
Posts: 95
Joined: 22 March 05




nu,dar sunt totusi niste diferente.....atat ca masina cat si ca pret.....cine are bani de logan isi ia logan,cine are mai multi ia kalos sau altele....


--------------------
chevrolet 1.4 16v 2005, full - nu zic :))
[COLOR=blue]!!! Drive Safety !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:23
Forum Renault