Problema bec rosu in bord la Dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
Problema bec rosu in bord la Dacia 1300
LeSage |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|||
TXzamora88 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 21 March 10 ![]() |
cred ca o fi de la sistemul de frana..sau de la ulei sau apa verifica toate din acestea se poate sa fie una din acestea.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
|
|
LeSage |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Apa, uleiul si lichidul de frana sunt la nivel
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca e Dacia 1300 bord normal este vorba ori de becul de la ulei ori de cel de la apa.Daca este de la ulei-inseamna ca nu mai ai ungere in motor
daca este cel de apa inseamna ca nu mai functioneaza sistemul de racire eficient. Sfat:Nu mai merge cu masina pina nu rezolvi problema, risti sa distrugi motorul, de fapt nu risti, este consecinta sigura. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
LeSage |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Asta stiam si eu ca e problema ori de la ulei ori de la apa, acuma pot sa zic ca in mod normal cand mergeam bine motorul, se incalzeau ambele furtune care duc la Caloriferul ala de sub parbriz, acum se incalzeste doar un furtun celalalt ramane rece, banuiesc ca de acolo e problema. Ce as putea sa fac sa verific sistemul de racire?
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
care incalzeste?turul sau returul?verifica robinetul.nici caldura nu ai inanuntru?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
LeSage |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu are robinet, ala e desfintat de mult timp.
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
care furtun se incalzeste?turul sau returul?cred ca este infundat caloriferul tau sub bord.sau incearca sa aerisesti.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#9
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
N-are sens întrebarea ta... Nu se poate încălzi returul, în timp ce turul e rece...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
LeSage |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Furtunul care nu e in partea cu volanul se incalzeste. Inseamna ca ar trebui sa scot tot lichidul din instalatie, sa spal caloriferul? Dar cum pot sa verific daca e buna pompa de apa? Multumesc.
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
ai dreptate catalin.deci turul e cald cred ca este infundat caloriferul tau.daca desfaci aerisitorul la pompa de apa si iese apa atunci sigur ca functioneaza.cu motor pornit bineinteles.daca nu ai probleme cu racirea atunci nu-i pompa de apa.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
LeSage |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Aerisitorul la pompa de apa? Unde il gasesc? Pompa de apa e chiar in partea de jos a motorului. Si atunci sa desfac caloriferul sa-l spal? Ma gandesc eventual cu un furtun cu apa sa desfac turul si returul de pe el si sa pun un furtun cu apa intr-o parte sa iasa mizeria daca este.
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
acolo sub carburator si un pic la dreapta.eu zic sa desfaci furtunul acolo unde a fost robinetul si porneste motorul ca sa fii sigur ca ajunge apa pana acolo.daca da atunci scoate radiatorul si cu furtunul cu apa sa speli
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
ai termostat? nu cumva s-a blocat termostatul?
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
si daca s-a blocat termostatul?trebe sa aiba incalzire apa trebe sa circule in caloriferu sub bord
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu stiu cu m este la 1300 dar la astea mai moderne cind pui contactu se aprind 2 becuri (apa si ulei) ambele este aprins de sonda de ulei , dupa fiecare independent , care ar fi din ele
Attached thumbnail(s) aha.jpg ( Size: 58.02k ) Number of downloads: 480 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
LeSage |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si la 1300 se aprind 2 becuri cand pui contactul, si dupa ce porneste motorul se sting. problema este ca dupa 5 minute de mers cu masina becul din stanga ROSU se aprinde. Si ramane asa..
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
ala e temperatura de apa...ai rezolvat problema de incalzire?
This post has been edited by Kiraly: 2 Dec 2010, 13:32 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
kxz |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
Primul lucru la care te gandesti cand se aprinde becul de la apa e termostatul. E cel mai des vinovat. Ai dat termostatul afara?
|
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
LeSage |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mai fratilor eu nu cred ca masina asta termostat pentru ca elicea de la motor e fixata pe arborele de la motor, nu are ceva circuit cu termostat! Pur si simplu se raceste in functie de cat de turat e motorul. Daca motorul e turat si elicea se invarte. Nu cred ca are circuit cu termostat.
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
termostatul este mecanic si-l gasesti in furtunul ala gros care duce la radiator.scoate furtunul ala si scoate de acolo si vezi daca mai aprinde becul...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
LeSage |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
De la radiator sau de la calorifer?
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
La radiatorul de racire in fata masinii am zis.furtunul ala gros care intra in radiator pe partea de sus.dar nu pe partea radiatorului sa demontezi ci pe cealalta parte si acolo trebe sa gasesti termostatul inauntru.
This post has been edited by Kiraly: 2 Dec 2010, 14:27 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
kxz |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
E furtunul ala mare marcat in poza. Desfaci colierul acolo unde intra la motor ( e ca un teu acolo, intra furtunul asta si doua mai mici). In furtun gasesti termostatul. Probabil e prins si el cu un colier, pus pe furtun. Il scoti afara si montezi inapoi fara termostat. Daca merge, ai rezolvat problema.
Datorita faptului ca ai niste cunostinte asa slabe de mecanica, ma intreb, tu o aerisire ai facut la instalatie? Esti convins ca ai lichid in instalatia de racire? Probabil stii ce se intampla daca mergi cu becurile aprinse. Motorul se supraincalzeste si 1. se arde garnitura de chiulasa sau 2. se gripeaza motorul. Attached thumbnail(s) motor_Dacia.JPG ( Size: 59.38k ) Number of downloads: 473 |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
Kiraly |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
eu zic sa nu cicrculi fara termostat mai ales iarna.cumpara una noua costa maxim 20de lei
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
kxz |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
Evident ca sa nu circule fara termostat. Sa vada daca e de acolo problema.
Un termostat bun, parca alea de vaslui, sunt cam 25 de lei. |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
Kiraly |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
eu zic ca ceva franceza e mai bine.Vernet sau Klaxcar
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
LeSage |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 4 August 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Lichid de racire este in instalatie, cel putin asa se vede in borcan, dar o sa ma desfac furtunul mentionat mai sus sa vad daca are termostat in el. Daca nu are? Ce ar fi de facut?
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1982
|
|
ghitza |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sa pui unu,eu am luat de uzina la 19 lei
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
becul nu s-a aprins degeaba deci sigur ca ai problema cu racirea. Cum a zis si KXZ e cel mai des vinovat termostatul.daca nu ai termostat atunci trebe spalat bine toate instalatia verificat sa nu cumva sa fie infundata si verificat pompa de apa si aerisita ca lumea.dar nu cred ca este atat de grava problema sigur ca ai termostat acolo si s-a blocat.dupa ce scoti termostatul nu uita sa aerisesti,ca nu ai facut nimic.
Citeste aici sa vezi cum se face aerisirea. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=28623&hl=antigel This post has been edited by Kiraly: 2 Dec 2010, 18:45 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:52 |