pacaleala Black Line
![]() ![]() ![]() |
pacaleala Black Line
catalin 1000 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero
2010
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Oferta comerciala trebuie respectata si in baza OUG 296 pe 2004 si esti indrituit sa ceri respectarea acesteia, care face parte integranta din contract.
In speta, ai dreptul la cererea indreptarii problemei prin inlocuire, la returnarea banilor sau la o oferta de alte produse de aceeasi valoare. Daca nu cedeaza din prima, se ameninta si se trece la actiuni cu ANPC. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
roland |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Da... fugiti de Dacia.
Si cand am cumparat aer conditionat acasa imi mancau din palma, cand am avut probleme in garantie fugeau de mine. Deci fugiti si de firma X. Si mai am niste exemple de diverse firme din diverse domenii care, dupa ce isi iau banul, incearca sa se faca, ca ploua in caz de probleme in garantie. Problema nu e Dacia, e lipsa de respect fata de clienti a romanilor. Si un coleg cu Skoda, pana nu a apelat la firma mama s-a lovit de romanasii nostri, aceeasi atitudine. Fugiti si de Skoda, nu? |
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dacia a informat dealerul ca piesa respectiva nu e pe masina. Dealerul nu a informat clientul. Mie mi se pare ca dealerul e de vina.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
catalin 1000 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 June 10 ![]() |
@einstein1984
Dacia a informat dealerul in data de 17.06.2010. Eu am cumparat masina in data de 16.06.2010, iar Dacia a trimis informarea nationala catre dealeri ca urmare a problemei pe care am semnalat-o eu. In concluzie, cred ca vina e a fabricii, ea ar trebui sa incerce o mediere, prin dealer, ca agent al sau, insa SERUS a refuzat orice oferta, de orice fel. |
--------------------
Dacia
Sandero
2010
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
pai da cataline dar dealerul a luat masina de la uzina sa ti-o dea tie si a castigat un comision de cateva sute de lei probabil chiar mai mic decat contravaloarea fetelor de usi si manerelor , ei de ce sa piarda daca vina e a uzinei? Ca din amaratul de comision traieste si firma respectiva si la cate "sute de masini " vand zilnic iti dai seama ca abia isi iau salariile, eu ii inteleg ca n-au negociat nimic mai ales daca au aflat de chestia asta odata cu tine, daca iti ascundeau aspectul asta ca sa e faca sa cumperi masina atunci era alta situatie. Zici ca ai formulat clar problema la Vocea clientului? Ca tu ai luat masina inainte de informarea oficiala? Eu zic ca pe aspectul asta trebuie insistat , ce de vinde incepand cu data informarii- treaba lor cum le descurca.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
catalin 1000 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 June 10 ![]() |
@ EUGEN2008
da, am formulat problema foarte clar la Vocea Clientului, de 3 ori, dar nu am primit nimic. pana sa o cumpar, imi raspundeau in cateva ore, acum sunt 2 zile si absolut niciun telefon. in ceea ce priveste orice piesa inlocuita pe masina, ea este platita si trimisa de la fabrica, nu este cheltuiala dealerului. cunosc foarte bine traseul pieselor, ele se deconteaza la fabrica toate. dealerul este un agent care intermediaza un raport comercial si castiga un comision, atat. alaturi de VC, dealerul a anuntat seful de zona, seful de zona a anuntat Bucurestiul, ei au anuntat fabrica. de asta blamez atitudinea Dacia, ca ei au aflat de problema, dar nu au intentionat, in niciun fel, sa o rezolve. |
--------------------
Dacia
Sandero
2010
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#8
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(EUGEN2008 @ 18 Jun 2010, 15:26) pai da cataline dar dealerul a luat masina de la uzina sa ti-o dea tie si a castigat un comision de cateva sute de lei probabil chiar mai mic decat contravaloarea fetelor de usi si manerelor fissss comisionul nu-i chiar asa mic cum exagerezi tu, sa fim seriosi... |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu am impresia ca problema nu e luata cum trebuie in mana. Treaba trebuie sa fie mai ferma.
Eu as face cam asa: 1. As cere de la Dacia SA repararea produsului neconform, sau inlocuirea lui cu unul conform, in baza art. 10 din Legea 449/2003 (privind vanzarea produselor si garantiile asociate": QUOTE(art. 10) Art. 10. - In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14 La art. 11 din aceeasi lege se spune termenul in care trebuie facuta reparatia/inlocuirea: QUOTE (4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. 2. Dupa trecerea acestor 15 zile as cere aplicarea art. 13 din Lege care spune: QUOTE Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri: in speta as cere rezolutiiunea contractului constatand neluarea masurilor de reparare.a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului; ![]() c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator. 3. As astepta vreo 5 zile dupa care pac, la ANPC. Treburile trebuie sa se desfasoare IN SCRIS. Lasati-o dracului de convorbire telefonica. Se poate folosi cu usurinta e-mail-ul, setat cu confirmare de primire si de citire. In al doilea rand, o problema de dotari, de culori etc, d-astea comune si comerciale, are deja raspuns standard la Vocea Clientului. O problema punctuala, care implica incalcari de legislatii si probabil ceva costuri suplimentare trebuie sa parcurga mai multe compartimente, de la tehnic, la juridic si chiar marketing (pt oferte inlocuitoare), ajungand pana la decizii manageriale importante, deci e normal sa nu dureze 2-3 ore. Ma mir ca nu se stie acest lucru desi se sustine: QUOTE(catalin 1000 @ 18 Jun 2010, 14:48) . Daca se stie atat de bine un traseu comercial, nu se stiu si alte lucruri? Hmmmm... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
burcezanv |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 March 09 ![]() |
nu pui te rog niste poze??? ca mie chiar nu imi vine sa cred ce ai patit!!!
cums anu ai insertia din panza neagra di bagheta decor pe panoul de usi daca ai spus ca ai comandat versiunea Black Line... eu sunt foarte multumit de cum e lucrata masina si de cum arata... am un Logan Black Line 1.5 dci 85 CP cu +jante si geamuri spate electrice. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI 85 CP
2010
- BN-20-BUR
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
pai poate traseul comercial de care vorbesti a suferit o fisura. Ca daca aia de la uzina au zis : NU! atunci dealerul nu mai are cum sa-si recupereze cheltuiala in caz ca-ti acorda reparatia de capul lor. Ar insemna ca au luat vina asupra lor si drept urmare platesc ei , ori ei tocmai asta evita sa faca, practic esti pasat intre dealer si uzina.
bobo 77 , comisionul e direct proportional cu valoarea masinii , la un logan de pana-n 10 mii euro nu sare de 1000 lei mai mult ca sigur. |
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#12
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Scuze, nu stiam data comunicarii interne a lu Dacia catre dealeri. Cred ca te-a lamurit klaus cu demersurile de facut.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#13
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
catalin 1000 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 June 10 ![]() |
salut,
am putin timp liber si m-am gandit sa va spus noutatile. dupa 3 mailuri trimise la VC, doua incercari de mediere la dealerul local si reclamatia la anpc, navigand pe siteul lor, am decis sa stric un impuls si sa-i sun, poate se misca ceva. am sunat la VC, unde am converat cu o doamna extrem de amabila, care mi-a dat dovada de faptul ca stia bine de problema mea, banuiala mea fiind ca a mai primit reclamatii de acest fel, fiind un defect de configurare din fabricatie. intreband-o despre rezolvarea situatiei, mi-a comunicat faptul ca problema se afla in studiu la un departament specializat, fiind cunoscuta la nivelul uzinei. I-am explicat ca erau datori sa imi raspunda macar eliptic la unul din mailuri, moment in care a admis ca e o scapare de-a lor. Le-am spus ca sunt deschis la o mediere, aspect pe care l-a notat, urmand sa-l comunice celor care se ocupa de dosar. am uitat sa va spun, s-a constituit un dosar la dacia, banuiala mea fiind, dupa cum am spus, ca e o scapare din fabricatie sau de la marketing. Ori fabrica a uitat sa puna panourile de textil pe usi, ori asa era proiectul, dar departamentul de marketing a plusat in oferta comerciala si le-a inclus, desi nu erau prevazute in schita masinii. Astept un raspuns si va tin la curent. |
--------------------
Dacia
Sandero
2010
|
|
Serje |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(catalin 1000 @ 22 Jun 2010, 17:43) I-am explicat ca erau datori sa imi raspunda macar eliptic la unul din mailuri ![]() |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
catalin 1000 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 June 10 ![]() |
@ Serje
exprimare eliptica = enunt din care lipsesc cuvinte, schematic, fara a evoca esentialul. e bine? |
--------------------
Dacia
Sandero
2010
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
alindrgn |
![]()
Post
#18
|
![]() mamut lânos Group: Members Posts: 1.347 Joined: 27 April 08 From: brasov ![]() |
daca ai vazut asta din prima zi, nu trebuia sa ridici masina. punct.
si asta asa informativ, black line e un fel de preferance cu ceva optionale in plus + culoarea neagra. si pe preferance se pun panouri simple, fara material pe ele. |
--------------------
Dacia
Logan / Duster --
2008 abs plus / 2017 black touch Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
|
|
catalin 1000 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 June 10 ![]() |
dupa o liniste totala de o saptamana, am primit un telefon de la Vocea Clientului.
foarte amabila, domnisoara respectiva mi-a propus sa imi acorde o compensatie, "pentru confortul meu", in schimbul lipsei echipamentului in cauza, in valoare de 100 de euro, echivalent in produse ce urmeaza a fi montate intr-un service dacia. i-am intrebat daca se preocupa de satisfactia tuturor clientilor si daca tuturor li se acorda diverse sume de bani. de asemenea, am intrebat-o de unde stie ca satisfactia mea costa 100 de euro, dar nu a avut raspuns la niciuna din intrebari. eu as angaja oameni mult mai spontani la relatii cu publicul, dar asta e alta poveste. le-am spus ca accept, dar astept concretizarea, nu ii mai cred pe cuvinte, pentru ca am vazut cat sunt de neseriosi. dupa ce le-am spus ca accept, ma vor suna din nou luni, intrucat e necesar ca tipa respectiva sa confirme cuiva ca am acceptat, apoi sa demareze punerea in practica. tipic romanesc. plangerea la opc merge, cat timp nu-mi dau nimic scris. |
--------------------
Dacia
Sandero
2010
|
|
TWK |
![]()
Post
#20
|
![]() Rider on the Storm Group: Members Posts: 190 Joined: 21 February 07 ![]() |
Tot e bine ca ai primit ceva. De 100 euro or sa iti ofere probabil senzori de parcare sau covorase+tavita de portbagaj, altceva nu cred ca ai ce sa iei in banii astia.
|
--------------------
Logan
1.4
2007
|
|
alindrgn |
![]()
Post
#21
|
![]() mamut lânos Group: Members Posts: 1.347 Joined: 27 April 08 From: brasov ![]() |
daca fetele de usi cu material textil valoreaza la dealer doar 100 euro eu imi tai aia jos.
This post has been edited by alindrgn: 26 Jun 2010, 22:27 |
--------------------
Dacia
Logan / Duster --
2008 abs plus / 2017 black touch Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
|
|
catalin 1000 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 June 10 ![]() |
salut
nu pot decat sa ma bucur vazand ca mai sunt si oameni cu gandire realista si corecta, nu doar "zmei", pe acest forum. cei care nu au cumparat o masina in viata lor si stau cu tastatura in fata, dandu-si cu presupusul, nu isi dau seama ca un neajuns mic, care nu afecteaza parametrii de functionare ai masinii, ci doar estetica acesteia, nu poate fi sustenabil in cazul unui proces. un demers juridic are costuri materiale si de timp net mai mari decat dauna in sine, deci, nu castigi nimic. tot pe acestia ii intreb, cate procese au demarat impotriva dacia, pentru ca ii vad pe toate forumurile prezentand problemele lor tehnice? pentru celorlalti, rationali si realisti, le spun ca lucrurile decurg cum ma asteptam. am fost sunat de dacia, VC, le-am spus ce doleante am, mi-au comunicat ca sunt de acord sa-mi dea cotiera si aparatori noroi, inclusiv montajul, drept compensatie pentru lipsa panourilor usi din material textil, urmand sa-mi comunice data programarii la service. si, de atunci, atat, exact cum presimteam, nimic altceva, niciun semn de viata. inca mai astept. tin sa afirm din nou motivele pentru care am fost asa virulent la adresa lor: nepasarea, inertia si neprofesionalismul cu care se misca lucrurile la dealerul local. neputinta acestuia de a remedia imediat, intr-un mod amabil si amiabil, neajunsul produs, mi-au produs o impresie extrem de negativa la adresa dacia. eu am fost deschi din primul moment oricarei negocieri, insa ei au refuzat-o categoric. PS azi am dat o fuga la dealerul dacia in cauza, sa vad daca mai exista pliantele gamei blackline cu dotarea in cauza, pe care nu o monteaza pe masini. le-am vazut acolo, sunt aceleasi, si am intrebat un lucrator daca nu le-au scos, pentru ca exista posibilitatea ca si alti clienti sa pateasca ce am patit eu. raspunsul lui m-a stupefiat: "mi-a spus ca daca ceilalti clienti vor observa, bine, daca nu, nu. cei care vor observa vor face ca mine, demersuri si scandal, cei care nu, vor semna procesul verbal de predare-primire si vor pleca acasa cu masina. din acel moment ei sunt acoperiti." ce parere aveti? @ "zmei" asta e motivul pentru care am ales sa postez demersul meu pe forum, nu sa dau in judecata firma sau sa fac plangere la haga ![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
2010
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#23
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Pana la urma s-a ajuns la o solutie echitabila, cat despre dealeri este problema generala in Romania efectiv nu-i intereseaza si nici nu vor si stiu sa vanda...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
catalin 1000 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 June 10 ![]() |
as face, totusi, o rectificare. anumiti dealeri nu stiu/nu vor sa vanda cum trebuie, nu toti.
recent, am mai achizitionat o nemtoaica, dar diferentele sunt incomparabile. au stat de capul meu zilnic, m-au sunat, mi-au facut o reducere de 1700 cash si echipamente gratis de 800 euro, reduceri in service, card de fidelitate, telefoane lunare daca sunt multumit de masina etc. deci, se poate, acolo unde se vrea. una peste alta, sunt multumit de masina, sper sa o alerg multi kilometri. |
--------------------
Dacia
Sandero
2010
|
|
bossake |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
poate sa puna cineva o poza cu fetele de usi?! ce au pana la urma astea de pe sandero black line? de fapt ce nu au?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- B 21 xxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#26
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(catalin 1000 @ 29 Jun 2010, 16:57) nu pot decat sa ma bucur vazand ca mai sunt si oameni cu gandire realista si corecta, nu doar "zmei", pe acest forum. cei care nu au cumparat o masina in viata lor si stau cu tastatura in fata, dandu-si cu presupusul, nu isi dau seama ca un neajuns mic, care nu afecteaza parametrii de functionare ai masinii, ci doar estetica acesteia, nu poate fi sustenabil in cazul unui proces. un demers juridic are costuri materiale si de timp net mai mari decat dauna in sine, deci, nu castigi nimic. tot pe acestia ii intreb, cate procese au demarat impotriva dacia, pentru ca ii vad pe toate forumurile prezentand problemele lor tehnice? As avea o propunere: Luati frumusel un scaun. Va asezati comod in fata monitorului, vi-l potriviti intr-o pozitie ergonomica. Bun, acum stand comod, recititi topicul. TOT, de la cap la coada. Cu informatia proaspata si clara in minte, puteti acuma sa indicati un singur utilizator de pe acest topic/forum care v-a recomandat datul in judecata? E, il gasiti? Nu stiu de ce dar am impresia ca pe aici lumea a mai si cumparat o masina la viata ei, mai stie cat de cat ce sa faca legal si nu au dat sfaturi fantasmagorice. Ma insel cumva? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tribunul |
![]()
Post
#27
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Trebuie sa-l intelegem ca-i putin frustrat.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
infiniti |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 24 June 08 ![]() |
Aceeasi intamplare am patit-o si eu.
In momentul in care am vazut panourile usilor interioare ca nu sunt conforme cu ce era specificat in reclama am refuzat masina. In locul variantei Black Line am ales varianta Kiss Fm. Dealerul sau Dacia nu a venit cu nici o varianta. |
--------------------
Dacia
1410
1999
|
|
catalin 1000 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 June 10 ![]() |
@ infiniti
iata ca incep sa apara si alti posesori de blackline cu aceeasi problema. probabil ca vor mai aparea, eu am comandat-o a doua zi dupa lansarea promotiei si, normal, mi-a sosit mai devreme. ce are in plus/minus varianta kiss fm fata de blackline? ce explicatie ti-a dat dealerul? This post has been edited by catalin 1000: 1 Jul 2010, 19:08 |
--------------------
Dacia
Sandero
2010
|
|
infiniti |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 24 June 08 ![]() |
Diferente Sandero Black Line - Kiss Fm
comanda radio X - radio Blaupunct X - radio Sony - X panouri usi cu bagheta decor - X tapiterie scaune diferite In rest nu am remarcat diferente. Explicatia dealer-ului : "Asa este Sandero" |
--------------------
Dacia
1410
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:37 |