DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Economie consum, e benefic GPL-ul pt motor

krapcarasu
post 1 Jul 2010, 18:39
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




intr-un an economisesti ~ 2500 lei, nu mai stiu cat e o instalatie, vreo 1200; eu zic ca merita


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 1 Jul 2010, 19:13
Post #32


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




instalatia e 900 lei noua....
si in 12000km deja o sa ai recuperata instalatia+omologare....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 2 Jul 2010, 21:26
Post #33


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




salut,
fratilor, eu am gpl de aproape 3 ani,de cand am luat masina, si sunt foarte multumit de el, chit ca imi haleste cam mult 11-12l/100km dar am si demaraj si iau si 120 cu el.
parerea mea daca instalatia e reglata bine , motorul merge mai bine decat pe benzina.
eu sincer asi putea reduce consumul daca asi conduce mai grijuliu, dar nu imi sta in fire, sa trag de ea si nici timp de pierdut pe drum nu am.
ce am mai observat eu, la drum lung face toti banii, anul trecut cand am fost la mare am scos undeva la 6,5/100 viteza 80-140km.
Ce ma deranjeaza e ca nu sta la ralantii prea bine, ba la rece ba la cald, fiind vorba de debitul de gaz, care tre sa fie foarte scazut la rece si suficient la cald. Oricum am sa imi fac timp sa desfac plosca intr-o zi sa vad ce se poate face pe acolo. Ma gandeam sa scot circuitul de ralantii, sa ii fac o preincalzire direct in galeria de evacuare si sa il duc separat in carb undeva sub clapeta se accceleratie. oricum am nevoie de idei si pareri.
spor la treaba!!


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 3 Jul 2010, 22:28
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu se poate sa nu stea la relanti, daca e reglata (si curat scaunul, sa inchida bine), din cele doua suruburi (la Marini si alte cateva tipri). Exista un surub care preseaza printr-un arc, membrana, iar celalalt asigura un debit constant , necesar mersului la relanti, nicidecum cum spun "specialistii" , c-ar fi pentru motoare de peste cateva herghelii. Cel care asigura debitul constant la mersul in gol, e de forma celui de amestec , de la carburator. Daca din el asiguri relantiul la rece, la o turatie mai mica de cat normal, cand se va incalzi va ajunge la normal. In acest fel, pe celalalt de la membrana, il poti strange in asa fel incat sa nu dea pauza la apasarea pedalei (echivalent cu amestec sarac). Daca da pauza la inceputul apasarii pedalei, mai desfaci din el cate o juma' de tura, pana dispare. Din T-eul de pe furtun, strangi pana ce, cu motorul turat la 4000 de ture, sa inceapa sa se reduca din turatie, dupa care slabesti inapoi, sa revina si-l lasi asa. Asta e limita minima de gaz, turat in gol. In sarcina e altfel, si s-ar putea sa mai trebuie strans, sau chiar slabit. Eu il am la o juma' de tura slabit, de la insurubarea maxima. Daca-l mai slabesc in sensul de a-i mai da gaz, nu mai demareaza la fel. I-am schimbat si arcul ce apasa pe membrana, cu unul mai tare (deci deschide mai greu supapa), si tot e necesara inchiderea T-ului aproape de tot. Daca asigurati relantiul de unde am zis eu, surubul de la membrana nu mai are efect la relanti daca il strangeti prea tare. Slabit mai mult, micsoreaza sau chiar opreste motorul, dandu-i gaz mult si inutil, ceea ce face sa demareze greu, sa afume si sa consume enorm. Imaginati-va ca eu am si arcul dublat ca tensiune, si pe T-eu strans aproape de maxim. Ce se fac, sau cat le consuma la cei ce le au originale. Conteaza mult si lungimea furtunului de la plosca la carburator. Cu cat e mai scurt, consuma mai mult (nu e o regula, ci o constatare de-a mea). Am si diuza pe furtunul de apa, care prezinta mai multe avantaje decat fara.Incercati asa.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 3 Jul 2010, 22:44
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Dati gaura in carburator si puneti o reductie cu interior suficient de mare (>6 mm ) pentru a permite instalatiei sa fuctioneze fara filtru de aer obturat.
La rece e si normal sa nu stea la ralanti fara soc. Daca dati gaura sub clapeta de soc o sa fie si acesta functional, lucru care nu se intampla daca aveti flansa pe carburator.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 4 Jul 2010, 09:12
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




sigur, cu stut e mai bine , dar e de evitat socul tras mai mult de jumatate,chiar si pe benzina, am gasit discul de tabla subtire de pe membrana indoit din cauza depresiunii prea mari

This post has been edited by krapcarasu: 4 Jul 2010, 09:13


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 4 Jul 2010, 09:36
Post #37


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




la mine cand mi-au pus gazul au zis cam asa : soc maxim 40%...
si aveau dreptate..daca trag mai mult se inneaca si bafta pornire....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 4 Jul 2010, 20:51
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dar cine a zis ca trebuie obturat filtrul? Aveti timp sa credeti asta? Socul e inutil, daca nu e reglat bine din tija de lagatura intre axa si clapeta de soc, asa fel ca tragand socul, intai sa se accelereze putin si dupa aceea sa inceapa inchiderea clapetei de soc. Am descris asta de mai multe ori si in detaliu, si nu numai eu. Inchiderea clapetei de soc, produce depresiune mare, absoarbe gaz mult stramba talerul, nu porneste decat dupa ce afli locul maxim pana unde sa-l tragi. Ideea e ca, chiar tras de tot, sa nu se tureze motorul mai mult de 1500 de ture, iar clapeta sa inceapa sa se inchida, de la jumatatea cursei, sau deloc in cazul gazului, si pentru asta dati-i arcul jos.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 4 Jul 2010, 20:54
Post #39


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




salut,
deci trebuie sa mesteresc pe la plosca aia, la asta m-am gandit si eu.


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 4 Jul 2010, 20:58
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(PH-06-BOA @ 4 Jul 2010, 21:51)
Dar cine a zis ca trebuie obturat filtrul? Aveti timp sa credeti asta? Socul e inutil, daca nu e reglat bine din tija de lagatura intre axa si clapeta de soc, asa fel ca tragand socul, intai sa se accelereze putin si dupa aceea sa inceapa inchiderea clapetei de soc. Am descris asta de mai multe ori si in detaliu, si nu numai eu. Inchiderea clapetei de soc, produce depresiune mare, absoarbe gaz mult stramba talerul, nu porneste decat dupa ce afli locul maxim pana unde sa-l tragi. Ideea e ca, chiar tras de tot, sa nu se tureze motorul mai mult de 1500 de ture, iar clapeta sa inceapa sa se inchida, de la jumatatea cursei, sau deloc in cazul gazului, si pentru asta dati-i arcul jos.
*



100% corect. Nici eu nu am obturat niciodata filtrul si nu am avut nici cea mai mica problema de functionare. La fel am procedat si eu cu arcul.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 10 Jul 2010, 10:40
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




QUOTE(PH-06-BOA @ 3 Jul 2010, 22:28)
Am si diuza pe furtunul de apa, care prezinta mai multe avantaje decat fara.Incercati asa.
*


PH-06-BOA te rog explica-mi despre ce diuza este vorba (nu am inteles) Multumesc anticipat !


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 10 Jul 2010, 22:07
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pe furtunul de tur ce intra in vaporizator(plaman) si introduce o diuza din teflon facuta pe strung cu gaura interioara dintrun capat in altul prin care circula apa (nu cunosc dimensiunea exacta asa ca nu vbesc il las pa BOA) si asta nu lasa vaporizatorul sa se incalzeasca asa tare ceea ce duce la performante mai bune pe GPL


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Jul 2010, 23:04
Post #43


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(tr04www @ 17 Jun 2010, 13:43)
asta ca iti distruge pistoanele cine ti-a zis-o? vreun mecanic de biciclete? pune gpl k nu are nimic.la chiulasa s-ar putea sa iti faca probleme dar dupa muuuuuuuuuulti km.acum depinde si cat mergi tu cu masina.ca daca mergi 3000 km pe an mai bine las-o pe benzina ca nu mai faci mare economie.
*



deci...se duc segmentii mult mai repede...supapele din chiuloasa sufera si ele...
GPL pe dacia 1310 = remat ! smile.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Jul 2010, 23:57
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




mergi frate pe benzina cine te opreste pentru GPL mai citeste si tu


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 11 Jul 2010, 06:25
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




QUOTE(ghitza @ 10 Jul 2010, 22:07)
pe furtunul de tur ce intra in vaporizator(plaman) se introduce o diuza din teflon facuta pe strung cu gaura interioara dintrun capat in altul prin care circula apa (nu cunosc dimensiunea exacta asa ca nu vbesc il las pa BOA) si asta nu lasa vaporizatorul sa se incalzeasca asa tare ceea ce duce la performante mai bune pe GPL
*


Multumesc ghita pt. bunavointa de a-mi raspunde, acum asteptam raspuns de la colegul 'PH-06-BOA" cu putine detalii legate de gaura interioara a diuzei.

This post has been edited by george 07: 11 Jul 2010, 06:29


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 11 Jul 2010, 09:07
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




eu am diuza cu gaura de 3 mm
Asta ca se strica segmentii ce explicatie are? Cred ca ungerea lor e mai buna pe gpl pt ca nu se strica pelicula de ulei si nu se impurifica uleiul cu benzina.Ca e temperatura mai mare? Punem termostat de 82 in loc de 89


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Jul 2010, 14:08
Post #47


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(sobolan @ 10 Jul 2010, 23:04)
deci...se duc segmentii mult mai repede...supapele din chiuloasa sufera si ele...
GPL pe dacia 1310 = remat !  smile.gif
*



daca se duc segmentii la a ta...problema ta......dar nu se strica de la gaz segmentii


totusi ce alte supape sunt care nu au legatura cu chiulasa?...
se duc scaunele din chiulasa..adevarat....dar nu repede...dureaza 30-40 000km macar.....dar iei una de la remat cu 50 lei....
daca tii culbutorii cu joc de 0.25 la evacuare nu ai treaba(3 supape in 10000km nu au nimic)...in schimb daca sunt stransi, se strica repede(supapa de la pistonul 2 era la 0.10 si s-a strans de tot)....

oricum, pana se duc , dureaza muuuuult....mergi o gramada...

GPL pe dacia 1310= o investitie buna, care se recupereaza repede....mers ieftin si nu te arde la buzunar....

This post has been edited by brigada_diverse: 11 Jul 2010, 14:09


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 11 Jul 2010, 16:03
Post #48


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(brigada_diverse @ 11 Jul 2010, 15:08)
daca se duc segmentii la a ta...problema ta......dar nu se strica de la gaz segmentii
totusi ce alte supape sunt care nu au legatura cu chiulasa?...

*



s-au dus si se duc la toate pe GPL,eu nu am instalatie de aia pe dacie si nici nu m-a lovit gandu'.....am vazut si chiuloasa care se macina efectiv dupa ce am scos bucatile de garnitura lipite de ea,la demontarea motorului...practic ataca si aluminiul din care e facuta chiuloasa...

asa la sto: supapele de admisie/refulare de la pompa de benzina(pastilele) wink.gif ....

This post has been edited by sobolan: 11 Jul 2010, 22:18


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 14 Jul 2010, 19:18
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(Tudor Badescu @ 18 Jun 2010, 12:35)
Eu n-am intalnit situatia sa se repare chiulasa dupa 40000 km din cauza gazului.Cine stie ce gaz o fi fost ala.GPL-ul de ce sa fie coroziv,ca n-are acizi in el.In plus,gasim ieftin uleiuri cu bune proprietati anticorozive.Iar daca avem dubii,nu ne obliga nimeni sa avem talpa prea grea,mai ales ca gazul il punem pentru economie.
*


nici eu nu am intalnit sa se repare chiuloasa dupa 40 000 de km.ci o schimbau cu totul.iti spun din proprie experienta ca la fix 40 000 de km am schimbat 4 chiuloase.e vorba aici de o dacie din 2003.cele pe carburatie rezista mai mult.persoana careia i am vandut o avea un service si a montat pe ea una de la dezmembrari,lucru pe care l am mai auzit si pe la altii.se zice ca tine ceva mai mult fata de cele noi.probabil ca materialul din care sunt facurte difera

14 Jul 2010, 19:23:
segmentii nu se duc.la 160000 de km dacia pe care am vandut o nu consuma 1gram de ulei.asta in contextul in care foloseam un ulei sa zic destul de modic,era un 15w40 pt motoare pe gaz la vreo 16 lei litrul acum vreo 4 ani.depinde si de felul in care este exploatata masina.si era o masina de la serviciu,nu una personala de care sa zici ca te durea sufletul

This post has been edited by mar10may: 14 Jul 2010, 19:23


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 14 Jul 2010, 21:02
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Vreau sa-mi spun si eu parerea , deci va rog sa nu ma criticati ! Sloganul meu: ,,Spuneti NU instalatiilor GPL ! ! ! '' De-as stii ca se va face 1 L de benzina 10 lei si tot nu as pune-o pe gaz . Fiecare merge cu ce vrea si cu ce considera ca iese in avantaj wink.gif .


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Jul 2010, 21:12
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




daca te scoate banii din casa treaba ta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Jul 2010, 22:03
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Diuza , asa e, poate avea si 3mm la gaura, la exterior de 16mm si lungime de cel putin 16, ca sa nu se roteasca pe furtun.
Gazul e sfant pentru motor. Cum pot unii sa spuna nu, sau ca distruge, cand nici habar n-au ce-i ala? Cate chiulase ati vazut mancate in camera de ardere? Ca numai acolo ajunge gazul. Ca se ard supape, din cauza dibaciei cu care reglati culbutorii, luandu-va dupa carti ,intortochieli, cand e mult mai simplu. Chiulasa se mananca la contactul cu antigelul, nicidecum cu gazul. Daca ati fi mers cu benzina, cei care va plangeti ca se ard supapele, le ardeati mult mai repede. O tampenie scoasa de cineva, vi s-a infiripat in minte si va urmareste mereu. Aiuritul care-a scos-o, a reglat gresit supapele, si a dat vina (chiar si in mintea lui), pe gaz. CITITI, undeva se spune ca e "combustibilul ideal". Va arat chiulasa lucrata pe gaz un an, si nici macar nu s-a decolorat cine stie ce, si am luat din ea si 3,2 mm, pe un motor de 1,6.Chiulasa e curata, pistonul perfect, fara nici pic de calamina in canale, segmentii noi sunt mai prosti ca cei ce au fost pe piston, la deschidere, baia e cum se vede , fara sa fie spalata ci doar scursa.

14 Jul 2010, 22:13:
Uitati-va, ca sare se formeaza numai in contactul cu antigelul. De, e marfa straina! Chiulasa e rectificata de mine acasa, pe acea scula, careia multi cautati sa-i gasiti nod in papura, ca nu-i pe fata vazuta a lunii, ca-i va pica avansu-n baie...
Am luat segmenti noi, si sunt mai deschisi de cat cei lucrati, cu care am luat masina. Am facut zeci de chiulase, dar n-am gasit niciuna cu scaune arse de la gaz. Repet, si cu draci daca merge, pampalaul daca nu regleaza bine culbutorii, arde supapele si da vina pe gaz.

This post has been edited by PH-06-BOA: 14 Jul 2010, 22:13

Attached thumbnail(s)
10062010030.jpg ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 582
10062010031.jpg ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 603
10062010033.jpg ( Size: 1.16mb ) Number of downloads: 563
11062010035.jpg ( Size: 923.04k ) Number of downloads: 545
11062010036.jpg ( Size: 972.11k ) Number of downloads: 549


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 14 Jul 2010, 22:30
Post #53


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




sunt de acord, pentru motorul de dacie gazu e sfant, gaz de calitate ,ma rog , nu de la orice statie no name, ca s-au jmecherit si astia, da asa e romanu.... i-a schimbati uleiul la timp, folositi bujii mai bune , reglati aprinderea si culbultorii si va garantez ca o sa va placa gazu. Garantat.


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 15 Jul 2010, 14:35
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




corect


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Jul 2010, 21:26
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Apropo de bujii, azi am demonstrat cuiva, care doar cumparase bujii straine, ca nu sunt bune, avand si 150-200 de ohmi , si dadeau scanteia la relanti, in corpul de ceramica, in loc s-o dea in cilindru. La prima vedere si ziua, nu se observa, si dati vina pe altceva. Renuntati la ideea cu "nou", ca suntem batjocoriti pe toate fronturile. Recuperati tot ce se poate, si daca sunteti putin mai smecheri de cat hotii din drum, treceti mai usor de ei, si masina e mai sigura. Cum? Altadata, in revista auto, se numeau , trucuri auto.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 11 Aug 2010, 09:43
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




Eu cu a mea am 67000km facuti pe gaz iar la 64 adica acu o luna am schimbat garnitura de chiuloasa ca se inpuscase
Mecanicul de la servis a ramas un pic surprins de cit de curata era chiuloasa atit la rampa (aproape 0 depuneri) cit si la supape.... chiar l-am rugat sa imi spuna daca vede ceva in neregulala supape scaune camera de ardere si a zis ca nimic neobisnuit doar uzura mecanica normala(iar la reglajul culbutorilor l-am rugat sa puna 02 asi 025 e )
probabil ca grija mea fata de motor si-a spus cuvintul (2 schimburi de ulei pe an vara /iarna plus filtru nou la fiecare schimb ,bujii schimbate la timp, antigel bunut, aprindere at11, niciodata nu am fugarit masina ... max 3000 de ture si alte mici dastea care cred eu ca se aduna)ce imi place cel mai tare ca dupa 67k de km facuti motorul suna aproape similar cu cel pe injectie biggrin.gif
deci faza cu uzura e o abureala a unora care inventeaza mituri dastea probabil sa iasa inportanti sau sa arate ei ce atotstiutori sint wub.gif
a inca o treaba vecinu meu are o berlina din 2002 tot pe gaz si el are aproape 80k
facuti pe gaz si inca nu a schimbat chiuloasa supape sau mai stiu io ce minuni
(cei drept ala e mai maniac decit mine cind vine vorba de masina lui) blink.gif

This post has been edited by mitu2002: 11 Aug 2010, 09:54


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 11 Aug 2010, 10:28
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




puneti fratilor gpl voi nu vedeti ce pret are benzina a mea are gpl de 7 ani pus nou si nu am avut nici o problema cu el am schimbat segmentii si alte prostii minore acum 1 an si merge brici benzina nu a mai vazut de 2 ani oricum imi merge mai bine pe gaz


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 16 Aug 2010, 09:51
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




GPL-ul este cum s-a mai spus "combustibilul ideal" la cine nu functioneaza corect sigur este o eroare undeva , in majoritatea cazurilor din reglaje (un mare rol are reglarea culbutorilor , parerea personala este ca trebue facut reglajul mai des aprox. 5000 km.) pretul redus , nu polueaza , motorul este mult mai silentios si contrar la ce se vorbeste longevitatea este vizibil mai mare cu conditia exploatarii corespunzatoare.


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 16 Aug 2010, 14:16
Post #59


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




cossu_bossu - merge mai bine pe gaz

Hai sa fim seriosi acuma,deci este ieftina afacerea da asta nu inseamna ca poti sa zici ca mergi cu gaz la performantele benzinei,asta NICIODATA! daca era asa bun de ce nu sau gandit si "nobii" aia de la curse sa bage gaz pe masini in loc de benzina .

Intr-un cuvant sunt de acord cu sobolan-sunt masini pe benzina si restu....
asta nu inseamna ca sunt de acord cu cei care vb ca gazul omoara motoru,nui adevarat,atata ca nu merge la fel ca pe benzina.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 16 Aug 2010, 17:53
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




m-am referit k merge mai bine decat benzina adik nu apar asa des probleme de alimentare ca la benzina eu unu nu am avut probleme de alimentare pe ga timp de 5 ani de cand o am si multe altele pompa de benzina filtru jigler infundat sau altele precum rezervor spart sau mai stiu eu ce si faza cu fugitul fuge destul de tare zic eu 145km/h e binisor dar depinde cat vrei sa-ti consume m-am luat cu multe dacii pe benzina si nu-mi sta in fata dar fiecare cu parerea lui


This post has been edited by cossu_bossu: 16 Aug 2010, 17:54


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2025 - 22:32
Forum Renault