Economie consum, e benefic GPL-ul pt motor
![]() ![]() ![]() |
Economie consum, e benefic GPL-ul pt motor
iuliano_smile |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|||
danciusergiu84 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
de ce in ultimul citat postat de tine george 07 spunea: "(un mare rol are reglarea culbutorilor , parerea personala este ca trebue facut reglajul mai des aprox. 5000 km.)" ?
This post has been edited by danciusergiu84: 19 Aug 2010, 14:33 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#63
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Daca mergi ca omul pana in 4000rpm nu se intampla nimica:-??. Eu nu iam mai reglat de vreo 6 luni. So....poate ca dupa o forja pana in 5000-6000rpm mai se face joc, da la un mers normal nu vad de ce?
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
george 07 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
Pentru o functionare corecta a motorului am sustinut ca este necesara reglarea culbutorilor mai des (ce am opservat eu la mine este ca se deregleaza evacuarea in sensul ca se "strange" mai repede de 15000 km cat este termenul teoretic normal la motorul de Dacie si pentru a elimina riscul de a se arde supapele trebuie cel putin verificati culbutorii la un interval mai scurt aprox. 5000.)
23 Aug 2010, 05:32: QUOTE(iuliano_smile @ 19 Aug 2010, 15:22) Daca mergi ca omul pana in 4000rpm nu se intampla nimica:-??. Eu nu iam mai reglat de vreo 6 luni. So....poate ca dupa o forja pana in 5000-6000rpm mai se face joc, da la un mers normal nu vad de ce? nu stiu km. care-i faci in 6 luni , dar tu ai ajuns vreodata la 5-6000rpm cu ultima treapta de viteza ??? This post has been edited by george 07: 23 Aug 2010, 05:32 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#65
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
la mine are 18.000 de cand nu i-am reglat,merge bine da vreau sa dau zilele astea capacu jos sa vad cum se prezinta,de vazut ture in ultima treapta na vazut la 5-6000 da in rest in 1-2-3 a vazut turele alea
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Eu la 3000 de km ii reglez culbutorii si gasesc evacuarile stranse. De altfel se cunoaste si in mersul masinii cand este nevoie de un nou reglaj.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
george 07 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE(Ionut_Nedelcu @ 23 Aug 2010, 11:37) Eu la 3000 de km ii reglez culbutorii si gasesc evacuarile stranse. De altfel se cunoaste si in mersul masinii cand este nevoie de un nou reglaj. corect, se cunoaste la mersul motorului cand este necesar reglajul, de aceea am sustinut cel putin sa se verifice mai des pt. a evita deteriorarea supapelor sau "scaunelor" This post has been edited by george 07: 23 Aug 2010, 22:12 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
pai daca trebuie reglat mai des inseamna ca nu e ca si cum ar merge pe benzina
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
daca se face reglarea clasica 0,15/0,20 e posibil sa se stringa desi...
Încearca 0,20/025 o sa vezi ca nu se mai string (la mine cu reglajul asta parca e mai nervoasa masina ) eu i-am facut o data pe la 40k si din nou pe la 60k ca era unu care tacanea dupaia la 62k la itp mi ia facut la 015/020 si mergea nasol masina nu avea vlaga am revenit la 02/025 valori care ii plac masinii mele cel mai bine (relanti stabil consum ok si un pic de vlaga).... parerea mea |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Culbutorii ii reglez la distanta de 0,20 A si 0,25 E, dar dupa 3000 - 3500 de km tot se strang. Poate nu este reglata instalatia cum trebuie si determina o dereglare mai rapida a culbutorilor, nu stiu ce sa zic. La revizia de 10 mii de km la gpl o sa ii intreb pe cei care au montat instalatia de treaba asta.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
george 07 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
La mine si la Dacia anterioara si la cea actuala acelasi lucru-l patesc : se deregleaza evacuariile mai repede, de aici si concluzia la marea majoritate ca GPL-ul arde supapele... Nu este adevarat. Sunt EI puturosi si nici nu verifica reglajul la un timp mai scurt.V-a invit chiar sa cititi postariile despre GPL sa vedeti ca marea majoritate a colegilor de pe "Dacia Club"(cei care au pe masini inst. GPL) au opservat ca se deregleaza culbutorii mai repede(ce sa-i faci... e Dacie conceptia anilor '60 la Francezi nu-i "SLR McLaren")
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
nu cred ca tine neaparat de conceptie posibil si mina sa aiba un efect acum nu stiu ce sa zic pentru ca la mine in ultimii 7000km i-am reglat de 3-4ori (reglaj la 60k,reglaj la itp ca erau noxele oleaca peste reglaj la schimbare de garnitura de chiuloasa *2 ) dar inainte doar o verificare la 10ksi atit pt ca erau in norme ...intre 40k si 60k atit am gasit evacuarea de la 3 strinsa restul erau ok.. nici nu am umblat la ei
oricum la economia realizata cu gazu poti sa faci reglaj mai des ![]() ![]() This post has been edited by mitu2002: 25 Aug 2010, 07:32 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
george 07 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE(mitu2002 @ 25 Aug 2010, 07:26) nu cred ca tine neaparat de conceptie posibil si mina sa aiba un efect acum nu stiu ce sa zic pentru ca la mine in ultimii 7000km i-am reglat de 3-4ori (reglaj la 60k,reglaj la itp ca erau noxele oleaca peste reglaj la schimbare de garnitura de chiuloasa *2 ) dar inainte doar o verificare la 10ksi atit pt ca erau in norme ...intre 40k si 60k atit am gasit evacuarea de la 3 strinsa restul erau ok.. nici nu am umblat la ei oricum la economia realizata cu gazu poti sa faci reglaj mai des ![]() ![]() Nu am inteles prea bine la ce te referi cu 'conceptia posibil si mina..." apropo de ce spuneai mai sus eu cand mergeam si pe benzina tot 0,20/0,25(A/E)functiona cu rezultate mai bune, si legat de discutia anterioara 'conceptie posibil si mina..." uita-te la toate motoarele fabricatie mai recenta si ai sa vezi ca sa eliminat principiul 'tachet-tija-culbutor" si ai sa vezi ca si Rusii la lada au principiu cel nou cu axa cu came direct pe culbutor-supapa, de calitate nici nu mai vorbesc si referitor la economie tot nu inteleg prea bine daca te referi la manopera stai linistit ca reglajele le fac singur. Mult Noroc v-a doresc ! This post has been edited by george 07: 25 Aug 2010, 13:50 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
da la manopera m-am referit dar stii tu personele de fata se exclud ma refeream ma unia de pe la servis care zic ca deh e dereglata si de fapt nare nica sauuuuu fac treaba de mintuialaca se cred mari .... berbeci
cum am zis mai sus la itp s-a bagat unu sa o regleze ca sa iasa noxele ok in schimb masina mergea ca dracu si am refacut reglaju cind am ajuns acasa This post has been edited by mitu2002: 30 Aug 2010, 10:20 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
george 07 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
OK !
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 22:32 |