Problema NEREZOLVATA DACIA1300, se opreste motorul in mers
![]() ![]() ![]() |
Problema NEREZOLVATA DACIA1300, se opreste motorul in mers
Alex4u |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
|
||
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|||
DannyY |
![]()
Post
#32
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
QUOTE(vincere @ 10 Dec 2010, 14:49) E putin probabil. Mai degraba e vorba de o miscare a unui capat al furtunului fata de celalalt. Asigura-te ca atat conducta cat si rezervorul sunt fixate bine si nu au vreo leganare necontrolata in mers. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#33
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Furtunele se sparg ca sunt proaste, sub orice critica, cautati furtune de benzina la metru in magazinele de piese auto import, se gasesc de toate dimensiunile si pentru toate buzunarele; Cand mergeti sa cumparati furtunele luati o bucata de furtun original la voi sa comparati diametrul interior, la tur mi se pare cam de 5 mm, la retur 4 parca.
Nu mai folositi produse VM Comp, ASAM, Conex, Autospeed, Master Sport Germany si alte maimute denumite impropriu piese de schimb. |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
rodi |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Mai intai de toate la Dacia clasica furtunele acelea -tur si retur- sunt curbate din turnare. Ai folosit originale de forma aceasta ? Sigur ca sunt proaste devin friabile daca stau ani cu benzina inauntru, dar tu ai pus furtune cum zic eu, noi ? Sau nu...
|
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#35
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Omu a zis clar ca a pus furtune noi, oricum din punctul meu de vedere tocmai asta e problema...
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
rodi |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
QUOTE(vincere @ 10 Dec 2010, 14:49) Am crezut ca a fost ciupit furtunul cu patentul cand am conectat noul rezervor (furtunuri noi). Mai intai de toate la Dacia clasica furtunele acelea -tur si retur- sunt curbate din turnare. Din acestea , deci , ai pus noi ? 10 Dec 2010, 16:05: QUOTE(nelu_1985 @ 10 Dec 2010, 15:52) Vincere, desfa si vezi cum este in rezervor si la stuturi-rezervor. Nu resturi metalice pot fi acolo, ci hartie, Dar daca ai suflat turul si returul complet , se aude barbotarea aerului fara busonul de benzina ? Se aude aceeasi barbotare cu busonul de benzina pus / Si cu busonul acesta pus, miroase langa buson a benzina, adica are totusi supapa busonul > chiar daca l-ai luat nou, fa acest lucru inainte sa speli rezervorul. Pe urma, mai vorbim. This post has been edited by rodi: 10 Dec 2010, 16:05 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
vincere |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
1. Am furtunuri noi drepte flexible asemanatoare celor care duc de la pompa la carburator (bineinteles calibru diferit tur si retur), le-am lasat ceva mai lungute tocmai sa nu fie vorba de trepidatii care sa le rupa. Rezervorul e fixat bine in suruburi. E adevarat ca conducta cupru de tur are capatul liber cam lung, dar in rest e fixata sub pardosea (nu prea aproape de rezervor). Dar avand in vedere ruperea furtunului aproape de conducta de tur cred ca e o ipoteza plauzibila implicarea trepidatiilor conductei de cupru in sectionare? Am sa incerc ca solutie fixarea mai indeaproape de rezervor a capatului conductei de cupru sub pardoseala
2. NU STIU cum poate fi controlata vizual sita din rezervor si daca se poate vedea daca sunt lambouri sau resturile in rezervor. LANTERNA SAU DAT JOS SI SPALAT ? Rezervorul e nou de 1 an, atunci cand l-a pus l-am clatit cu apa , scurs si lasat la soare la uscare. Mesterul a bagat de curand (acum in decembrie) o sarma mai groasa si prin bajbaire a zis ca a spart sita. Cert este ca NU IMI VINE NICI UN GUNOI in filtru de benzina. 3. Alex4U exact asa pateam si eu - se creea vid intre pompa si rezervor. Sunt doua cauze posibile: aerisirea de la buson infundata (am schimbat vreo doua busoane) sau prin infundarea sitei din rezervor (cu resturi de pojghita de stanare, mizerii din tancurile de la statiile PECO). Masina se opreste in mers, pompa efectiv nu mai baga. Era suficient sa desfac furtunul tur de la pompa si isi revenea cu sau fara suflat. Se aude ca un suierat inlaturarea vidului. Daca vidul cuprinde si rezervorul atunci problema este de la buson. Cand se creaza vid in rezervor , atunci cand aerisirea buson e infundata, in momentul cand se scoate busonul se aude un bubuit de la rezervoul care supt (retractat) fiind isi revine. Singura ipoteza a ramas infundarea sitei de la rezervor. SITA A SPART-O ACUM RECENT CU O SARMA MAI LUNGA DE 50-70 cm CURBATA CARE A BAGAT-O PRIN ORIFICIUL DE LA PLUTITOR (din portbagaj) INDREPTAND-O UNDEVA SPRE STUTURILE DE IESIRE. (sincer nu am pus eu mana). Mesterul nu a acceptat ideea vidului perfect avand drept cauza sita ci tot la buson s-a gandit. Nu am gasit decat un singur model de buson - plastic negru cu o cruce triunghiulara nichelata pentru Dacie. Exista si alte modele pentru Dacie (sunt universale?) sau am ghinionul sa gasesc doar busoane defecte ? 4. Am sa verific permeabilitatea supapei buson prin presurizare pe tur a rezervorului, banuiesc ca trebuie blocat returul si o a doua persoana sa stea sa auda ca fasaie si miroase a vapori de benzina la buson. 5 NU INTELEG UNDE SE POATE STRANGULA FURTUNUL ? Am verificat cu mana si vizual sub masina, furtunul merge rotund. SA SE STRANGULEZE INTRE SORTUL/SCUTUL DE LA REZERVOR SI STUTURILE DE LA REZERVOR ? Acolo nu pot sa imi dau seama decat daca scot rezervorul si vad vreo urma imprimata pe furtun. Am sa iau in vedere si schimbarea furtunurilor cu unele mai calitative. Multumesc pentru sugestii tuturor This post has been edited by vincere: 11 Dec 2010, 19:56 |
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
rodi |
![]() ![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Rezervorul sa nu fie plin cand sufli. Este bine sa fie un volum cu aer , 2/3 benzina.
Ai suflat cum ti-am zis ? Presurizeza rezervorul bagand aer cu busonul pus Asa auzi daca are supapa , trebuie sa iasa putin miros de benzina. Vara presurizeaza rezervorul de la caldura si da prin supapa afara. Aerul din rezervor pe unde intra cand benzina iese ? Pe urma, daca nimic si nimic, poti sa gauresti busonul ![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=971762 Dar eu tot ma gandesc ca ai lasat tu lungi furtunele dar sunt drepte, nu au cotul din turnare si se gatuie, diametrul lor interior este 5, respectiv 4 mm... ? This post has been edited by rodi: 11 Dec 2010, 14:28 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#39
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
furtune de arteca e solutia!
se gasesc la metraj,furtune tip MAN(rezistente la abraziune si hidrocarburi)cat si furtune cu cot. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
vincere |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Rodi - ai spus candva ca se infunda sita sau stuturile de la rezevor cu hartie, De unde hartie ca nu te-am inteles ? Un lucru e cert - am intre conducte tur (plecate de la rezervor) si pompa de benzina un filtru decantor tip pahar din sticla. Cand se opreste masina in mers are urmatorul simptom: IN FILTRUL DECANTOR NU MAI ESTE BENZINA (ori e vid ori e presurizat cu aer nu imi dau seama). Daca scot furtunul tur de la pompa (intre decantor si pompa benzina ) se aude un fasait (se inlatura vidul sau surplusul de aer dinaintea pompei?). In paharul filtru decantor patrunde benzina aproape imediat din conducta de la rezervor.!!!!!! Isi revine astfel si pleaca din loc. Ma gandesc ca pompa de benzina nu are cum sa bage in sens invers in decantor aer (are supape unidirectionale) . E posibil asa ceva ? sa traga aer si sa bage retrograd aer pana imi impinge inapoi benzina in rezervor pe tur ? Sau se stranguleaza furtunul de la rezervor la conducte (ca NU am pus furtune cu cot ci de alea drepte) sau se infunda cu spanul ala conductele si se creaza VID ? Ultima data am gasit in decantor o gramada de span. (precizez rezervorul este nou). CE PARERE AVETI ?
|
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
vincere |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
MI SE OPRESTE MASINA IN MERS, MAI ALES CAND O CALC MAI TARE SI MA GRABESC SAU DACA STA PREA MULT LA RELANTI CAND STAU LA SEMAFOR MAI ALES PE STRAZILE IN RAMPA. Rodi - a spus candva ca se infunda sita sau stuturile de la rezevor cu hartie, De unde hartie ca nu te-am inteles ? Un lucru e cert - am intre conducte tur (plecate de la rezervor) si pompa de benzina un filtru decantor tip pahar din sticla. Cand se opreste masina in mers are urmatorul simptom: IN FILTRUL DECANTOR NU MAI ESTE BENZINA (ori e vid ori e presurizat cu aer nu imi dau seama). Daca scot furtunul tur de la pompa (intre decantor si pompa benzina ) se aude un fasait (se inlatura vidul sau surplusul de aer dinaintea pompei?). In paharul filtru decantor patrunde benzina aproape imediat din conducta de la rezervor.!!!!!! Isi revine astfel si pleaca din loc. Ma gandesc ca pompa de benzina nu are cum sa bage in sens invers in decantor aer (are supape unidirectionale) . E posibil asa ceva ? sa traga aer si sa bage retrograd aer pana imi impinge inapoi benzina in rezervor pe tur ? Sau se stranguleaza furtunul de la rezervor la conducte (ca NU am pus furtune cu cot ci de alea drepte) sau se infunda cu spanul ala conductele si se creaza VID ? Ultima data am gasit in decantor o gramada de span. (precizez rezervorul este RELATIV nou 2 ANI). CE PARERE AVETI ?
|
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
N E S |
![]()
Post
#42
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Mie mi-e sa nu fie de la busonul de la rezervor. S-ar putea sa faca vid. Incearca sa pui de proba un alt buson si vezi daca se comporta la fel.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
G I M |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Mare grija cu furtunele de benzina, cand le cumparati strangeti de ele sa nu crape, am cumparat unu pentru retur si parca era facut din plastilina, pacat ca nu am facut niste poze, se sfarama. Problema a fost ca l-am vazut dupa ce mi s-a rupt, la prima vedere pare un furtun foarte ok. Bine ca nu am luat foc, cand am simtit miros de benzina, am oprit si ridicat capota, peste tot era numai benzina.
This post has been edited by Neagu Ionut: 4 Mar 2011, 00:10 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
vincere |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Am schimbat vreo doua busoane noi. (de alea din pastic cu trei spite nichelate). Am bagat cu pompa aer pe tur si se aude barbotare in rezervor si iese miros de benzina pe la buson- supapa buna la iesit aerului din rezervor. Banuiesc ca si la intrat aerului in rezervor e acelasi traseu pe la buson.
|
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
vincere |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Spui de furtunde de alea cu cot mici la 1,5 lei bucata, 3 lei doua ? si mie mi par cam dubioase doar le-am luat (NU le-am pus inca) ca imi spuneau baietii ca alea drepte e posibil sa se stranguleze intre sortz si stuturi rezervor.
This post has been edited by vincere: 3 Mar 2011, 23:37 |
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
G I M |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
E furtun normal de benzina, numai ca il montasem pe retur. A fost vreo 3-4 lei furtunul, era un cauciuc lucios, daca il mai am pe la tara ii fac poze. Pur si simplu rupeai bucati din el foarte usor.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(vincere @ 3 Mar 2011, 23:24) Rodi - ai spus candva ca se infunda sita sau stuturile de la rezevor cu hartie, De unde hartie ca nu te-am inteles ? Un lucru e cert - am intre conducte tur (plecate de la rezervor) si pompa de benzina un filtru decantor tip pahar din sticla. Cand se opreste masina in mers are urmatorul simptom: IN FILTRUL DECANTOR NU MAI ESTE BENZINA (ori e vid ori e presurizat cu aer nu imi dau seama). Daca scot furtunul tur de la pompa (intre decantor si pompa benzina ) se aude un fasait (se inlatura vidul sau surplusul de aer dinaintea pompei?). In paharul filtru decantor patrunde benzina aproape imediat din conducta de la rezervor.!!!!!! Isi revine astfel si pleaca din loc. Ma gandesc ca pompa de benzina nu are cum sa bage in sens invers in decantor aer (are supape unidirectionale) . E posibil asa ceva ? sa traga aer si sa bage retrograd aer pana imi impinge inapoi benzina in rezervor pe tur ? Sau se stranguleaza furtunul de la rezervor la conducte (ca NU am pus furtune cu cot ci de alea drepte) sau se infunda cu spanul ala conductele si se creaza VID ? Ultima data am gasit in decantor o gramada de span. (precizez rezervorul este nou). CE PARERE AVETI ? Parerea mea e ca trebuie sa da-i definitiv jos filtru de benzina,el e problema ta,trage aer fals,da-l jos de pe masina si ve-i vedea ca masina va merge mai bine. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
mihai7575 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
@ vincere....vezi sa nu ai prin rezervor din greseala ,un dop de plasic ajuns acolo tot din greseala,eu zic sa dai rezervoru jos si sa-l cureti,apoi sa-i montezi doua furtune mici cu cot originale,parerea mea.
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
bucatzel |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Mai omule, tot la cateva luni, deschizi un topic legat de aceeasi problema. Incearca sa deschizi unul singur. Tocmai le-am unit pe toate 3, incearca sa nu mai creezi inca unul.
1. Cata benzina ai in rezervor cand iti face figuri de-astea? 2. SIGUR ai spart sita din rezervor? Eu unul iti recomand oricum, dupa un an de folosire a lui, sa golesti benzina din el, si sa-l speli temeinic. Orice resturi ar s-ar fi desprins dupa zincare, ar fi trebuit sa mai incetineasca fenomenul de-atunci. 3. Nu cumva ai facut vreun cot minune care se stranguleaza pe teava sau furtunul de tur? Aerul ar trece de asa ceva, benzina s-ar chinui ceva mai mult, asa ca iti recomand o verificare temeinica. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
vincere |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Bine ai facut ca le-ai unit ca e aceeasi problema. Am 20 l de benzina in rezervor acum. Cel care a zis ca a spart sita a deschis busonul de la plutitor si cu sarma mai teapana de vreo 50 cm a indesat-o mai in spate prin bajbaite. Nu stiu cum poate fi fi verificat daca e sparta, dar din moment ce imi vine pilitura aia in filtru decator am presupus ca mesterul nu doar a simulat ci chiar a spart-o. Conductele de cupru tur-retur le-am schimbat la un service Suzuki ca mi-au ridicat-o pe elevator. Doar rezervorul l-am schimbat de unul singur. In concluzie in decantor e vid sau aer? daca e aer e tras de la pompa ? - schimb pompa (am mai schimat 2 noi - chiar de proaste sunt pompele de benzina) sau vad daca nu e hiba din rezervor (spalat) ? de strans mai mai strans suruburile de la pompa ???
Dacia este din 1973, stuturile metalice de la rezervorul vechi erau pe centru (mijlocul) laturii rezervorului, la cel nou cumparat stuturile sunt spre dreapta (ma gandesc ca or fi diferente intre modelele de Dacie mai vechi sau noi ?), Tin minte ca am pus furtune mai lungi ca sa poata iesi prin gaura sortului caci stutul rezervorului nu e chiar in dreptul gaurii sortului. Intre sort si rezervor e un spatiu si furtunul coteste pe acolo, dar si nu imi parea ca s-ar strangula acolo. Si imi plus merg fara probleme saptamani sau luni si apoi imi reapare This post has been edited by vincere: 4 Mar 2011, 14:23 |
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pai poate nu se stranguleaza tot timpul.
Pompa nu se strange cu forta, se strange cu atentie ![]() Oricum, urmatorul lucru pe care l-as face ar fi sa demontez rezervorul, si sa incerc sa vad cata mizerie iese din el. Pentru ca daca sita aia n-o fost sparta bine, tot un drac este. Urmatorul de verificat ar fi furtunelul ala de zici ca ar coti prea mult. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
vezi sa nu fie pompa de saviem,aceia care are stuturi pe filet,eu iti recomand pompa de benzina de scoda 1100 parca e modelul se potriveste la facie stas,nu necesita retur,cand pompa e sub presiune coditza ramane in suspensie ca atare cama nu actiunoeaza pompa pana nu se elibereaza prseiunea adica deschide cuiul punto din carburator.,atentie sa nu ai probleme sa traga aer fals pe sus pe la surub ala de 10 sau sa nu iti inchida bine pastilele,sau sa traga aer fals pe undeva la carburator etc.sau in bun caz sa nu fie bobina ca pacatoasa.
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
vincere |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
E prea evident simptomul ala cu golirea benzinei din paharului filtrului decantorului, fasaiul la scoatera furtunului tur de la pompa si umplerea imediata a filtrului decantor dupa care pleaca imediat ca sa mai suspicionez ceva pe partea electrica. Inervant e ca face figura asta periodic cam la 1,5 - 2 luni, timp de 1 - 2 zile se opreste de 2-3 ori, apoi merg saptamani sau luni bune uitand ca e fata rea. Ma gandesc ca fie trage aer in cantitati mici care se acumuleaza pana da peste cap pompa sau se aduna progresiv pilitura pe vreo bucla a conductei de cupru pana nu mai poate trage benzina ("strangulea") si apoi suge aer. Dupa care o parte din dopul de pilitura imi vine in paharul decantorului si nu mai are problema. A treia varianta e cu furtunurile intre rezervor si scutul rezervorului. (am tras o raceala si nu am de gand sa ma bag pe sub ea acum). Merci petru sugestii tuturor. Sincer nu stiu daca mai gasesc pompe de skoda 1100 si daca as mai incerca o experienta cu ceva ce nu e de Dacie si asa pare sa fie piese din ce in ce mai proaste)
|
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
sincer nu o laud dar pompa e excelent de buna din fericire am una la dispozitie dar ii trebuie membrana si sint bine voitor sa o donez nu pot tine la infinit piesele in beci in conservant
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 6 Mar 2011, 18:50 Attached thumbnail(s) Pompa_skoda.JPEG ( Size: 16.71k ) Number of downloads: 404 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
vincere |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Merci, am sa intreb daca gasesc pe undeva membrana pt pompa skoda 1100, nu te mai pun pe drum sa mi-o trimiti decat daca ramane ultima solutie. Sa se mai incalzeasca sa vad ce e cu rezervorul sa il spal, verificat daca e sparta intradevar sita si schimbat furtunurile
|
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(vincere @ 6 Mar 2011, 21:24) Merci, am sa intreb daca gasesc pe undeva membrana pt pompa skoda 1100, nu te mai pun pe drum sa mi-o trimiti decat daca ramane ultima solutie. Sa se mai incalzeasca sa vad ce e cu rezervorul sa il spal, verificat daca e sparta intradevar sita si schimbat furtunurile Mai aveti si varianta cu pompa de benzina de pulsor scornicesti pe care eu o sustin ca fiind foarte buna. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
vincere |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Rodi esti un Guru !!! De unde spuneai ca pot gasi hartie in rezervor ?! De unde sa provina HARTIA ??????? ............ Ei aflati : HARTIE AM GASIT , un petec de ziar cat un fund de pahar se cunostea si scrisul. Ori de prin pompele de benzina sau o golanie de ajutor de maistru neplatit (daca nici eu nu am bagat bani in buzunarul tuturor, unii numai bagatorilor de seama, nimeni nu a bagat, luam una noua).
Am spalat rezervorul cu NaOH soda caustica 3 plicuri MR Musculo in 5 l apa clocotita, scotand tot ce inseamna platic si cauciuc (sonda litrimetrica , furtune, buson). Nu prea era mizerie rezervorul e nou de 2 ani. AU IESIT NISTE FASII DE VOPSEA GRI. Din cate stiu rezervoarele nu sunt vopsite pe dinauntru dar probabil s-a mai scurs vreo dara de vopsea cand l-au fabricat - posibil petecul de hatie si fasiile de vopsea sa fi facut obstructia intermitenta. Am suflat cu pompa prin stuturi si la sfarsit dupa clatit l-am uscat feonul. Furtunele care se taiau : cand se monteaza rezervorul in locas caroseria are o margine nefinisata ascutita. E posibil pana am potrivit rezervorul, sa il fi ridicat si muchia mi-a facut o crestatura nu prea adanca pe ambele furtune. Din trepidatiile capetelor conductelor de cupru din taietura s-a facut fisura. Am batut muchiile cu ciocanul si le-am strans-pliat cu patentul. Nu mai vad nimic taios sa taie furtunele. Intre rezervor si scut-rezervor este un spatiu suficient de mare sa treaca orice fel de furtun: EXCLUS STRANGULARE FURTUNE. Am scos furtunele vechi, erau permeabile, nu aveau nici un semn sau identatie de strangulare. Luasem si furtunele de alea cu cot, dar erau prea scurte si nu m-am bagat sa indoi conductele de cupru sa se potriveasca Furtune ARTECA nu mai fabrica, iar MAN nu auzisera. Am cerut furtune alimentare tur - retur, lungi-drepte, am tras de ele par flexibile, le-am scos prin orificiile 3 si 4 da la scut incat sa nu fie incolacite, sa mearga lejer la conducte si l-am legat bine sa iasa din discutie trepidatiile cu treppere din plastic prin gaurile scutului. Totul sta teapan pe caroserie fara bucle stranse. Am pus in jurul imbinarilor costorite ale stuturilor rezervor un petec de poxilina sa nu traga aer pe acolo si coliere potrivite. De cat vid crease s-a stricat garnitura de la filtru de benzina - se crea vid si pe acolo trasdea aer, am luat un filtru de plastic de 2,5 lei. Sa imi fac o cruce sperand ca aia a fost problema petecul de hartie si /sau fasiile de vopsea. Am luat palnie cu sita, NUMAI ASA ALIMENTEZ DE ACUMA. Daca dati de Rodi, a ramas dator cu un raspuns la o intrebare: DE UNDE S-A GANDIT LA HARTIE , DE UNDE PROVINE ? |
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
IGGY20 |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 15 May 05 From: Arad ![]() |
Ceau,
Ai mai avut probleme cu ea dupa ce ai spalat rezervorul? Nu de alta dar si eu ma confrunt cu aceeasi problema... Multumesc |
--------------------
DACIA
1310 L
1995
- AR 02 ---
|
|
vincere |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Nu am mai avut probleme cu oprirea in timpul mersului. Dimineata, in schimb, cand e rece afara si motorul e rece se mai opreste la relanti intre momentul in care de abia o scot din garaj si merg sa ii inchid portile. - chiar daca o las cu socul tras la jumatate. I-am crescut turatia de la carburator (dar nu prea mult) jumate de tura de surubelnita. Cred ca problema se datoreaza bujiilor ? Ce parere aveti ? In 500 m - 1 km merge la relanti fara probleme. Deci hartia si fasiile de vopsea erau problemele anterioare
|
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
N E S |
![]()
Post
#60
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Sa nu ai amestecum putin cam sarac. Iarna trecuta pateam si eu asa si dupa suflat jicloare si oprit motor la plecare de pe loc am constatat ca aveam amestecul reglat spre sarac. Dupa ce am l-am reglat cum trebuie nu am mai avut probleme.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:12 |