DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema NEREZOLVATA DACIA1300, se opreste motorul in mers

maho
post 30 Oct 2011, 10:05
Post #61


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Daca ai filtru de aer cu clapeta, trece-l pe pozitia "iarna" (gura pe unde trage aer inchisa, ca sa traga aer cald de la motor). Lasa-o vreo 3-4 minute in plus, sa se incalzeasca motorul mai bine (eventual si cu caldura inauntru inchisa), si pleci dupa aia. Nu cred ca-i voba de bujii.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 30 Oct 2011, 19:57
Post #62


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




ai tava aceea de protectie sub carburator? ai toate garniturile sub carburator,mai ales cea de textolit sau din ce-o fi ea montate cum trebuie? e posibil sa-ti faca vapor-look adica din cauza caldurii degajate de galerie,benzina din cnc se evapora si se produce un fel de dop de presiune care nu mai lasa benzina sa treaca pe unde trebuie si-ti taie pur si simplu alimentarea... ar mai putea fi bobina de inductie care are un scurt pe undeva dar care nu apare decat cand se incalzeste. Cand ti se mai opreste,vezi cat e de calda bobina trebuie sa fie calda bine dar nu chiar sa nu poti tine mana pe ea. Poti scoate fisa principala din capacul delco si o pui cam la 1cm distanta de motor si dai la automat . Daca da scanteia ok inseamna ca-i din carburatie. Bafta!


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 31 Oct 2011, 08:48
Post #63


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




@sebymesteru: de unde vapor lock la motor rece ?!
QUOTE(vincere @ 29 Oct 2011, 22:12)
...Dimineata, in schimb, cand e rece afara si motorul e rece se mai opreste la relanti intre momentul in care de abia o scot din garaj si merg sa ii inchid portile. - chiar daca o las cu socul tras la jumatate.
*




--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 31 Oct 2011, 13:54
Post #64


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




eu am citit ce scria mai sus maho: MERGE SI APOI SE OPRESTE MOTORUL IN MERS BRUSC, DAU LA AUTOMAT CARE SE AUDE SI NIMIC. TREBUIE SA STEA PE LOC 5 - 10 MINUTE SI APOI PLECA CA SI CUM NU S-A INTAMPLAT NIMIC.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 31 Oct 2011, 14:21
Post #65


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Aia era prin 2010, s-a rezolvat cu sfatul lui rodi...acum probabil trebuie incalzit motorul ceva mai bine, mai ales dimineata pe racoare.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 1 Nov 2011, 18:11
Post #66


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




atunci scuzoaiele mele,n-am citit tot topicul biggrin.gif


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vincere
post 10 Nov 2011, 23:57
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 June 10
From: IASI




Era sarit partial burduful de la la filtru de aer, cred ca imi tragea pe acolo praf (au facut astia santier in centru Iasului). Am schimbat burduful si cotul de plastic de la gura de aer a carburatorului. Am facut o spalare de carburator si marit putin din surubul de emulsie relantiul, chit ca se aude mai turata (inainte era jos de tot cu turatia undeva cred spre 750 rot/min dupa auz). Vad ca nu se mai opreste la relanti. Sa o las asa mai turata iarna ? sau sa incerc sa o aduc iar la turatia minima ? (vara eram obisnuit sa o aduc din surubul clapetei si cel de emulsie pana o auzeam torcand foarte usor, uneori putin perceptibil si pentru pietonii neatenti pe stradutele fara trafic). Cum e mai bine ?


--------------------
DACIA DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6 2015 - IS31DIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 01:23
Forum Renault