DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor Diesel K9K-V7? (Symbol 2007), Ce-mi puteti spune despre el?

slider2
post 1 Jul 2010, 16:51
Post #61


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




dar eu sunt curios daca el chiar asa gandeste sau face misto. ca daca ii ziceam doar eu era o chestie, dar cand ii zic si altii, ba chiar posesori de diesel...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Jul 2010, 18:26
Post #62


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Ca sa sintetizam (dupa care se poate închide, multumim): paul_damian, vezi ce fel de turometru are masina. Daca e d-ala pana la 7000 de ture, exista o veste buna si una rea:
- vestea buna e ca este vorba despre un motor foarte potent
- vestea rea e ca mai mult ca sigur i-au dat baietii talpa la greu, pana a sarit turbina


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 1 Jul 2010, 19:31
Post #63


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




As prefera sa nu stingem becul, ca inca n-am aflat prea multe lucruri folositoare. Dar inca mai sper wink.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 1 Jul 2010, 19:48
Post #64


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




pai ti-a spus einstein. recomandabil sa fie fabricatie 2008. daca nu este, conteaza cum s-a mers cu el si cum se va merge in continuare. intra pe reno.ro la sectiunea probleme tehnice symbol, sigur vei primi mai multe raspunsuri. sunt destui useri ale celor 2 forumuri care nu viziteaza ariile comune...

This post has been edited by slider2: 1 Jul 2010, 19:48


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 1 Jul 2010, 19:50
Post #65


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




sper'mata da' speri dejaba



Suma respectelor, Alydor


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 1 Jul 2010, 20:18
Post #66


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Da, Alydor, e clasica replica tongue.gif

Ok, ma mut cu subiectul pe reno.ro... kiss.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 Jul 2010, 20:33
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu orice diesel il turez mai mult ca pe un benzinar, pentru ca tot timpul am senzatia aia de "dacie cu avans dereglat", la Mercedes-ul E cu motor 2.2 si 136cp schimb in mod frecvent vitezele la 4000 de ture, ca-i motor mic pentru gabaritul masinii.
In general nu duc dieselurile mai sus de 3500-4000 de ture deoarece nu se justifica in vreo depasire. Le duc peste regimurile astea din cand in cand, sa mai curat turbina, sau cand intr-adevar rulez la un regim de viteza la care stau in astfel de turatii, gen 180-200 la ora.
Pana acum n-am distrus nici un motor diesel la regimul asta si nici n-a vazut nimeni fum in spatele meu. Sunt de parere ca, la un motor, daca i-a pus fabricantul limitare la o anumita turatie, inseamna ca pana acolo pot sa-l turez cat vrea muschiu' meu.

La un diesel, e intr-adevar "benefic" sa mergi subturat, intai ca umpli turbina de funingine si poate sa crape in timp, lasi pale de fum in spatele tau (n-am inteles niciodata de ce e considerat un diesel "ecologic" cand el scoate fum), apoi ca nu se simt prea bine injectoarele sa le tii in subturare, poi ca se taseaza cuzinetii pe arbore, dupa care se incaleca, motorul incepe sa bata, si iti face praf arborele cu came si bielele si naiba mai stie ce se mai intampla de la mersul incet, "binefacator".

Masina e ca femeia: trebuie sa i-o dai bine ca sa faca treaba buna si, daca urla, inseamna ca ii place.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 19:41
Forum Renault