dacia mea, si ma mandresc cu ea
![]() ![]() |
dacia mea, si ma mandresc cu ea
sobolan |
![]()
Post
#61
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
emy_yig |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 October 09 ![]() |
Hai bre nu va incepeti iar cu certurile.Si dupa cum bine a spus nenea sobolan nu am dar intantionez sa imi mentez ca sunt folositoare.
A si apropo caut patru jante super baloon (sau cum s-or chema astea cum am eu pe masina) sau canade de preferat doar jantele maxim cu doua cauciucuri de vara(mai am eu doua).Bineinteles in zona Iasi Piatra Neamt si imprejurimi. This post has been edited by emy_yig: 22 Feb 2011, 22:58 |
--------------------
dacia
1310
1999
- NT 49 EMY
|
|
om_bland |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Pune-i aparatori la roti sa nu bata noroiul pe tabla ... pacat ca nu i-ai pus , prelungesti viata tablelor
![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
emy_yig |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 October 09 ![]() |
Dupa o perioada in care nu a vazut decat "apa paie si bataie" fara sa faca prea multe mofturi masina intrat intr-o mica revizie(ulei, placute de frana,termostat,antigel,2 pivoti,simering distributie un reglaj la culbutori si curatat radiator de toate "aluviunile').Dar din pacate de ceva vreme(dupa ce au fost reglati culbutorii) are si o mica problema:la 2-3 secunde imi da cate un rateu doar la relanti.In sarcina merge bine rotund nu da "in nas"bujiile nu sunt afumate(inainte de reglaj erau).Apelez la daciotii mai experimentati ca mine poate au vreo idee.O sa urmeze si poze.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- NT 49 EMY
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Mai bagi poze cu ea ?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
emy_yig |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 October 09 ![]() |
Deocamdata nu am poze noi,o sa ii fac dupa ce ii trag o spalare.Masina inca isi face treaba desi a mai avut cateva incidente neplacute.Intre timp am ajuns cu ea la aproximativ 154.000 de km(deci avem impreuna cam 55.000 de km).
Masina a primit multe piese noi in intervalul in care nu am mai scris,cum ar fi:bara fata de zambet,radiator,disc ambreiaj,placute frana(urmeaza si discurile),rulmenti spate,cilindri frana spate,mai multe randuri de garnituri de etrier(in fiecare toamna schimb garniturile la etrieri pentru a evita probleme iarna,pentru cativa lei merita),furtune etrier de uzina,vreo 2 pivoti parca,burdufele la planetare(care binenteles ca acum au crapat iar),am montat carlig de remorcare omologat(facut si instalatia electrica),am facut toate indicatoarele din bord functionale,maneta de la schimbator+bucsele de cupru si alte chestii mai marunte pe care nu mi le amintesc. Avand in vedere ca se apropie ITP-ul masina mai necesita schimbata toba finala care e terminata de rugina(si plina de petece) si asa pentru linistea mea rulmentii dreapta fata, de vreo doua saptamani a crapat electromotorul deci trebuie reparat si un schimb de ulei ca s-au cam adunat km de la ultimul schimb. In viitorul apropiat va avea nevoie de o vopsea caci lipsa unui garaj si tabla de proasta calitate incep sa isi spuna cuvantul,desi nu stiu daca o sa mai apuce acest lucru masina avand ceva probleme care nu stiu daca mai merita reparate. Oricum per total sunt multumit de masina,a fost foarte potrivita ca masina de incepator,mi-am facut si imi fac treaba cu ea si cel mai important m-a "facut" sofer (spre deosebire de altii nu m-am nascut invatat).In caz ca o sa se scoata tampenia asta de timbru de mediu o sa imi iau una pe injectie(preturile sunt destul de bune) si pe asta sa o casez si sa o tin de piese. Altceva nu cred ca imi permit in momentul actual,totusi intretin masina din finantele proprii care in perioada studentiei nu-s tocmai consistente.Ce e mai rau ca au inceput sa creasca preturile la piese si din pacate sa scada tot mai mult calitatea. PS:Am gasit o poza ma veche dar foarte reprezentativa pentru ultima perioada,cam asa circula masina mea de aproape 4 ani incoace... ![]() Attached thumbnail(s) DSC02139.JPG ( Size: 707.76k ) Number of downloads: 719 |
--------------------
dacia
1310
1999
- NT 49 EMY
|
|
todhiere |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Interesanta masina si interesanta de asemenea povestea voastra impreuna
![]() Faptul ca ai pus mana pe ea de la inceput si nu ti-a fost lene si frica sa experimentezi cu diverse procedee de imbunatatire denota o pasiune autentica pentru masini, asa ca nu ramane decat sa te felicit. Legat de alegerea masinii, eu pentru drumurile din ziua de azi nu as fi mers neaparat pe Dacia, nu ca nu ar fi fiabila sau sigura, ci din simplul motiv ca tehnologia e cu ceva in urma si fata de sh-urile din '90. Totusi, recunosc ca masina arata foarte bine si pare in mintile ei, atat cat poate fi o masina folosita 10 ani, asa ca poti fi mandru de sigla ce o poarta pe grila de radiator. Am condus o singura data o Dacie 1310 din '82, masina de suflet a socrului meu, si vreau sa spun ca senzatiile care mi le-a oferit au fost sublime: nu tu servo, electrice sau alte "asistente insistente", mergeam cu 60 la ora pe un drum cu diferente de nivel, aveam la dispozitie o cutie cu 4 trepte, scurta dar precisa, si ma simteam ca la raliu cu 120 la ora la o etapa de hillclimb, priceless ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
emy_yig |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 October 09 ![]() |
Multumesc pentru felicitari desi nu e cazul.
Da stiu ca desi e fabricata in '99 masina are tehnologia anilor '70,nu s-au schimbat prea multe de la aparitia daciei 1300,poate doar a scazut calitatea dar chiar si asa am preferat sa o cumpar asa in detrimentul unor sh-uri din afara(ce e drept a fost si destul de ieftina). Cat despre dotarile impresionante pe care le are dacia,m-am obisnuit asa adica fara nimic,doar volan schimbator si pedale... ![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- NT 49 EMY
|
|
emy_yig |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 October 09 ![]() |
Ziua de astazi a fost in mare parte dedicata masinii.Dimineata am schimbat "bocancii" de iarna cu "pantofii" de vara (2 bucati noi 2 bucati mai putin noi).Cand a mai dat caldura am facut o curatenie generala prin masina si i-am tras o spalare caci era murdara rau.Dupa asta a urmat o verificare generala pe la lumini,semnalizari ceva reglaje la caburator,curatat lampile spate(asta e o boala de-a mea sa fie lampile mereu curate) si shimbata garnitura dintre corpul pompei de benzina si blocul motor(cam dintotdeauna am probleme cu garnitura asta,tine o perioada dupa care iar incepe sa piarda ulei) si cam atat.Atasez cateva poze cu masina in starea actuala. In ultimele doua poze se vede un accesoriu nelipsit in ultima vreme,portbagajul care are nevoie de o vopsire dar cand va fi timp. This post has been edited by emy_yig: 15 Mar 2014, 17:18 Attached thumbnail(s) 2014_03_15_15.01.41.jpg ( Size: 603.81k ) Number of downloads: 495 2014_03_15_15.02.16.jpg ( Size: 548.48k ) Number of downloads: 495 2014_03_15_16.05.17.jpg ( Size: 810.44k ) Number of downloads: 502 2014_03_15_16.05.17.jpg ( Size: 810.44k ) Number of downloads: 481 2014_03_15_16.06.49.jpg ( Size: 908.62k ) Number of downloads: 139 2014_03_15_16.07.07.jpg ( Size: 902.54k ) Number of downloads: 137 2014_03_15_16.11.56.jpg ( Size: 848.27k ) Number of downloads: 132 2014_03_15_16.23.40.jpg ( Size: 846.13k ) Number of downloads: 121 |
--------------------
dacia
1310
1999
- NT 49 EMY
|
|
emy_yig |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 October 09 ![]() |
175.000 km si inca ne miscam fara pretentii mari,doar cu ceva probleme cu rugina si RCA scump
![]() Attached thumbnail(s) IMG_20150221_152301.jpg ( Size: 2.22mb ) Number of downloads: 136 IMG_20150221_214346.jpg ( Size: 2.08mb ) Number of downloads: 149 |
--------------------
dacia
1310
1999
- NT 49 EMY
|
|
Equinox |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 24 September 13 ![]() |
Cam mica presiunea la ulei..
Indica bine ceasu? |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Ov |
![]()
Post
#72
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
e foarte ok tinand cont ca e la relanti si cu motorul cald
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Exact asa sta si la a mea la cald. Nu imi fac prea mari probleme.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#74
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
Frumoasa masina
![]() App: nu ne incanti cu niste poze din 2015 ? ![]() This post has been edited by DACIOTUL_97: 28 Feb 2015, 20:22 |
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
emy_yig |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 October 09 ![]() |
Presiunea la ulei asa a fost intotdeauna,dar la relanti si cu motorul cald spre foarte cald ca tocmai ce o alergasem putin eu zic ca e in regula.Masina e cam in aceeasi stare ca in ultimele poze doar ca acum are toba finala din inox(am si intermediara dar nu e montata).Le-am luat pereche la un pret foarte bun,50 de lei deci mai ieftin decat o finala noua de asam. De asemenea e un pic mai inalta in spate pentru ca am pus inaltatoare din alea de cauciuc.Nu-s eu asa multumit de ele dar am nevoie ca masina sa fie mai inalta ca mai duc greutati si asa stock coboara prea jos.Daca gasesc niste arcuri de fata o sa le montez sa scap de panaramele alea.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- NT 49 EMY
|
|
Equinox |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 24 September 13 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
emy_yig |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 October 09 ![]() |
In seara zilei de 13 aprilie masina si-a dat "obstescul sfarsit" in mijlocul campului,la vreo 40 de km de Iasi.Primele simptome au fost fum mult pe toba de esapament si temperatura mare a lichidului de racire,Am tras imediat pe dreapta si tras am ramas,nu a vrut sa mai porneasca,am ajuns la Iasi tractat(nici eu nu am insistat,ca am vazut ca nu era ceva in regula cu uleiul,avea o consistenta ciudata).
Zilele astea cand am facut ceva cercetari am constatat urmatoarele: -am schimbat uleiul in care erau aproximativ 600-700 ml de antigel; -am invartit la mana,motorul e in regula,nu e gripat; -am incercat sa o pornesc nimic,am udat un set de bujii; -schimbat bujii,schimbat fise masina a pornit cu o bataie foarte urata,mers neregulat ca si cum ar merge in 3.Dupa aprox 10 secunde bataia a incetat in schimb pe toba de esapament a inceput sa curga antigel,din ce in ce mai mult.De asemenea de sub masina sa curga antigel(am o imbinare care nu e etansa la saxofon si banuiesc pe acolo).Bineinteles am oprit motorul imediat si am tras concluzia ca ar fi garnitura de chiulasa dusa.Cand am verificat uleiul era deja alb,dupa mmaxim 40 de secunde de mers. Acum fac apel la daciotii din Iasi sa imi recomande un service auto bun unde as putea sa o fac functionala din nou.De asemenea astept alte pareri cu privire la diagnostic. |
--------------------
dacia
1310
1999
- NT 49 EMY
|
|
Equinox |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 24 September 13 ![]() |
QUOTE(emy_yig @ 28 Apr 2015, 17:48) In seara zilei de 13 aprilie masina si-a dat "obstescul sfarsit" in mijlocul campului,la vreo 40 de km de Iasi.Primele simptome au fost fum mult pe toba de esapament si temperatura mare a lichidului de racire,Am tras imediat pe dreapta si tras am ramas,nu a vrut sa mai porneasca,am ajuns la Iasi tractat(nici eu nu am insistat,ca am vazut ca nu era ceva in regula cu uleiul,avea o consistenta ciudata). Zilele astea cand am facut ceva cercetari am constatat urmatoarele: -am schimbat uleiul in care erau aproximativ 600-700 ml de antigel; -am invartit la mana,motorul e in regula,nu e gripat; -am incercat sa o pornesc nimic,am udat un set de bujii; -schimbat bujii,schimbat fise masina a pornit cu o bataie foarte urata,mers neregulat ca si cum ar merge in 3.Dupa aprox 10 secunde bataia a incetat in schimb pe toba de esapament a inceput sa curga antigel,din ce in ce mai mult.De asemenea de sub masina sa curga antigel(am o imbinare care nu e etansa la saxofon si banuiesc pe acolo).Bineinteles am oprit motorul imediat si am tras concluzia ca ar fi garnitura de chiulasa dusa.Cand am verificat uleiul era deja alb,dupa mmaxim 40 de secunde de mers. Acum fac apel la daciotii din Iasi sa imi recomande un service auto bun unde as putea sa o fac functionala din nou.De asemenea astept alte pareri cu privire la diagnostic. Daca erau aproape de NT iti recomandam eu un mecanic care mananca dacii pe paine.. Am motorul de 8 ani facut de el de la 0 si pana si in ziua de azi are vlaga ca in prima zi dupa ce a facut-o.. Imi pare rau de incident,si sper sa rezolvi problema cat mai repede sa te bucuri in continuare de ea ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Markos |
![]()
Post
#79
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
RIP
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
emy_yig |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 October 09 ![]() |
Daca as fi fost acasa la Neamt se rezolva fara nici o problemă,ieftin si bun la mecanicul personal,dar sper sa se rezolve si aici.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- NT 49 EMY
|
|
1310CL |
![]()
Post
#81
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Nasoala intamplarea...sper s-o rezolvi ! mult noroc !
|
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 582 Joined: 1 January 11 ![]() |
Lichidul de racire patrunde in ulei pe la etansarea camasilor cu blocul motor. Probabil ai una sparta/fisurata..
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
emy_yig |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 October 09 ![]() |
Maine dimineata intra la mecanic si aflam diagnosticul,poate totusi scap doar cu garnitura de chiulasa.
30 Apr 2015, 18:26: Azi dimineata s-a desfacut motorul,la prima vedere totul in regula,apoi la cercetari mai amanuntite am observat camasa pistonului nr 4 crapata si la alte cercetari si mai amanuntite am constatat ca pistonul era crapat.S-a procedat la inclociurea acestuia cu unul ce il avea mecanicul prin garaj.Stiu ca nu e indicat ce am facut eu dar e o solutie pentru a-mi duce masina acasa unde cred ca va fi trasa pe dreapta,nu cred ca renteaza o reparatie generala a motorului avand in vedere ca a cam luat-o rugina. This post has been edited by emy_yig: 30 Apr 2015, 18:26 |
--------------------
dacia
1310
1999
- NT 49 EMY
|
|
1310CL |
![]()
Post
#84
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Daca si dacia ta e ruginita,atunci de a mea nu mai zic,urca alt motor pe ea si dai bice.
![]() |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(emy_yig @ 29 Apr 2015, 21:27) ........... unde cred ca va fi trasa pe dreapta,nu cred ca renteaza o reparatie generala a motorului avand in vedere ca a cam luat-o rugina. Cât costă un amărât de set motor?e păcat de ea..... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
emy_yig |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 October 09 ![]() |
Revin cu alte vesti proaste,dupa ce am rezolvat toate problemele si masina mergea bine in decursul saptamanii acesteia mi-a fost furata bateria,deci alti bani alta distractie.E a doua oara cand mi se sparge masina in 2 luni,prima data paguba a fost ceva mai mica...In rest masina merge bine,incepuse sa dea rateuri bobina de inductie mai ales cand se incalzea dar am avut una de rezerva,ceva rusesc si dupa inlocuire merge bine.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- NT 49 EMY
|
|
Daacia97 |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 5 February 15 ![]() |
E ceva normal...mie mi-au furat toata masina,dapai o baterie
![]() Aia merita pusi la zid si impuscati ![]() |
--------------------
dacia
dacia
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 08:20 |