Crashtest si Dacia Duster, siguranta Dusterului
![]() ![]() ![]() |
Crashtest si Dacia Duster, siguranta Dusterului
D-Ice |
![]()
Post
#151
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|||
CGDBZ |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
bobo77 inteleg de ce te amuzi , Am uitat ca Duster-ul nu are concurenta . Trebuia sa spun masini din aceeasi clasa , SUV-uri medii (sau cum sor numi) si numai exemplele ce le-am dat sunt testate dupa noile reguli caci altfel cautam ceva macar din prisma pretului mai apropiate de Duster (daca o fi asa ceva) . Si asa ajung si la o vorba consacrata "atata dai, atata face ".
|
--------------------
-
-
-
|
|
PaulT |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(D-Ice @ 5 Mar 2011, 11:11) Uite aici un pickup-truck cu pretentii facut praf de o berlina. Dupa ce a mai ramas din epava arata a Mitsubishi L200, masina cu pretentii de a fi mai solida decat SUV. http://www.realitatea.net/un-sofer-care-fu...ism_810661.html uite si euroncapul: http://www.euroncap.com/tests/mitsubishi_l200/314.aspx Astept comentarii ![]() Din cate vad in poze s-a facut praf doar partea din fata a masinii, care a absorbit socul impactului(adica a facut ce trebuia sa faca). Habitaclul imi pare a fi intreg(nici macar deformari usoare in zona plafonului la rama superioara a parbrizului sau in zonele usilor). Si probabil autoturismul avea ceva mai mult de 64km/h avand in vedere ca era urmarit de politie si tocmai iesise dintr-un pasaj subteran. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
dusterreich |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 9 January 11 ![]() |
@edit0r
Despre urcat pe gheata, pot sa iti spun ca nu ESP-ul ajuta, ci controlul tractiunii (traction control), sistem care atunci cand sesizeaza ca o roata de pe puntea motoare patineaza, reduce turatia pana cand aceasta are aderenta. Eu am avut asa ceva pe un Rover 75, care avea controlul tractiunii dar nu avea ESP. Sistemul, de exemplu, nu iti permite sa pleci de pe loc cu scartait de roti oricat ai incerca si ai tura motorul. ESP-ul este bun la pastrarea traiectoriei masinii.[/QUOTE] This post has been edited by dusterreich: 5 Mar 2011, 18:50 |
--------------------
Dacia
Duster
Laureate 1.6 4x4 2010
- Duster uber alles!
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#155
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Duster-ul cu ESP are si controlul tractiunii (ASR) , vin la "pachet" ESP+ASR .
|
--------------------
-
-
-
|
|
dusterreich |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 9 January 11 ![]() |
Da, ASR-ul include si controlul tractiunii, dar Duster-ul din dotare este pe benzina, deci ioc ASR si ESP. Dar are un sofer prudent, cu copil!
6 Mar 2011, 13:07: QUOTE(D-Ice @ 5 Mar 2011, 10:11) Uite aici un pickup-truck cu pretentii facut praf de o berlina. Dupa ce a mai ramas din epava arata a Mitsubishi L200, masina cu pretentii de a fi mai solida decat SUV. http://www.realitatea.net/un-sofer-care-fu...ism_810661.html uite si euroncapul: http://www.euroncap.com/tests/mitsubishi_l200/314.aspx Astept comentarii ![]() Nu te-ai uitat atent la reportaj, cealalta masina nu era o berlina, era un BMW X5!! This post has been edited by dusterreich: 6 Mar 2011, 13:07 |
--------------------
Dacia
Duster
Laureate 1.6 4x4 2010
- Duster uber alles!
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#157
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Dap, mea culpa
![]() Ideea postului era ca si masinile "de firma" se deformeaza urat si isi baga ocupantii in spital, nu protejeaza 100%, asa cum se asteapta unii. Si dupa cum arata ambele masini, "dah teren" stelele EuroNCAP nu tin de "moale" in cazul unui impact. Asa ca mai bine cascam ochisorii mari chiar daca avem prioritate. Eu reduc viteza la intrarea in intersectii in care am prioritate, nu odata mi-a taiat calea cate un "jmecher" cu masina de fite, ca doar nu oprea el pentru un amarat de Symbol (cu 5 stele EuroNCAP). ![]() uite si testul EuroNCAP pentru BMW X5: http://www.euroncap.com/tests/bmw_x5_2003/157.aspx This post has been edited by D-Ice: 6 Mar 2011, 18:14 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
stolniceanulucian |
![]()
Post
#158
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 31 March 11 ![]() |
Dacia Duster > Jeep Compass
Nu s-a mai scris de foarte mult timp pe aici insa am vazut pe internet un articol care mi-a atras atentia. Modelul Jeep Compass a primit 2 (da, doua) stele la testele EuroNCAP. De curiozitate am cautat pe internet sa vad cat costa aceasta masina - preturile sunt aproape duble fata de Dacia Duster. Mi se pare o mare palma data celor care aruncau cu noroi in Dacia Duster dupa publicarea rezultatelor EuroNCAP. Am pregatit si o imagine sugestiva, atasata acestui mesaj(preturile sunt luate de pe siturile romanesti ale producatorilor Dacia, respectiv Jeep). Attached thumbnail(s) DaciaVsJeep.JPG ( Size: 66.03k ) Number of downloads: 575 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL Landi Renzo
2008 Preferance
- BT-03-YPY berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox orlando 1.8 twinport |
|
vimp |
![]()
Post
#159
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 25 October 04 From: Bacau ![]() |
Costa aproape dublu in romania
|
--------------------
Renault/Dacia
Clio Symbol/Duster
2003/2010 1.6 4x4 Dacia Duster 1.6, Laureate, 2010
Renault Clio Symbol 1.4 8V, Expression, 2003 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#160
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In USA costa $19,295 (~15.000Euro).
O masina care are chiar si lanterna! jeep-LED-Flashlight.jpg Airbag cortina! jeep-compass-airbags.jpg Trapa! jeep-compass-power-sunroof.jpg Sau difuzoare pe haion! 2012-jeep-compass-tailgate-speakers.jpg 2012-Jeep-Compass-drivers-side-interior.jpg Chiar si scaune cu sezut lung si suport lateral. 10_j_cmp_int_sea_sec_lb.jpg etc ... Sa il vad eu pe unu care intr-un impact cu o masina de 2 tone, prefera sa fie intr-una de 1 tona. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
stolniceanulucian |
![]()
Post
#161
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 31 March 11 ![]() |
< Sa il vad eu pe unu care intr-un impact cu o masina de 2 tone, prefera sa fie intr-una de 1 tona >
Diferenta de greutate nu e nici pe departe asa de mare. Duster dci 4x4 are 1369 de kg. Compass diesel 4x4 are 1685 de kg. Diferenta de greutate intre ele este de 300 de kg (in nici un caz 2000 de kg versus 1000 de kg) |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL Landi Renzo
2008 Preferance
- BT-03-YPY berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox orlando 1.8 twinport |
|
IRONICK |
![]()
Post
#162
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
1180kg vs 1671kg
Diferenta este de jumatate de tona! Un nimic. La fel ca si 300kg. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#163
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
daca se urca un tir pe tine, nu stiu cat mai conteaza tonajul masinii proprii
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
jay333 |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
La mine in talon are 1370 kg. La ultimul test de frane scria pe hartiuta de la tester 1460 kg cu tot cu sofer in ea si restul bagaje. Asta asa, ca informatie.
Pe dacia.ro la guster apar urmatoarele: Gol in ordine de mers (MVODM) (kg) 1235 1325 1265 1363 1280 1369 Ca tot veni vorba: http://www.leftlanenews.com/new-car-buying...specifications/ Zice acolo 3107 lbs care, conform goagle ca eu nu ma pricep sa tranform in kg, ar veni fo 1 409.31149 kg. Sau aici: http://www.carsdirect.com/jeep/compass/specs#b Cea mai mare masa gasita ar fi 3247 lbs = 1 472.81443 kg. Acuma nu stiu daca minte goagle ori ai tu alte date mai recente/precise; tot ce stiu e ca exista o mare posibilitate sa fiu in eroare. PS: Inca un link cu date despre Jeep - http://www.media.chrysler.com/dcxms/assets...mpass_Specs.pdf This post has been edited by jay333: 30 May 2012, 11:57 |
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#165
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#166
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Dupa Euro NCAP masinile testate au Duster 1180kg respectiv Jeep Compas -1671kg .
Si tot ei spun :"Euro NCAP’s frontal impact test simulates a car crashing into another of similar mass and structure. In real life, when two cars collide the vehicle with the higher mass has an advantage over the lighter one. Generally speaking, vehicles with higher structures tend to fare better in accidents than those with lower structures. Therefore, ratings are comparable only between cars of similar mass and with broadly similar structures. Euro NCAP groups cars into the following structural categories: passenger car, MPV, off-roader, roadster and pickup. Within each of those categories, cars which are within 150kg of one another are considered comparable." |
--------------------
-
-
-
|
|
klaus |
![]()
Post
#167
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 30 May 2012, 10:23) Am crezut ca faci bancuri. Drept urmare am verificat la americani si cam asa e, pleaca de la 19.295 dolari Insa ala e 4x2. La 4x4 e deja 21.925 USD, adica vreo 17.500 euro Iar jeep Patriot, care pleaca de la vreo 15.000 USD, cu adaosurile necesare (ac, 4x4, geamuri electrice etc, nu deosebit) ajunge la vreo 20.500 ceea ce inseamna vreo 16.500 euro. Tinand cont ca astea se fac la americani, cu costurile de acolo, dusterul deja nu mai este "ieftin". Bine, acum eu nici nu prea am inteles daca e cu vreun TVA sau nu pretul ala. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#168
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
S-ar putea sa fie fara "sale tax", dar aia oricum e (mult?) mai mica decat TVA-ul. Depinde de guvernul statului respectiv, din cate stiu eu.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
klaus |
![]()
Post
#169
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
daca preturile sunt fara"tva", atunci nu mai sunt asa de "competitive".
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Pai zice asa:
QUOTE *MSRP excludes destination, taxes, title and registration fees. Starting at price refers to the base model, optional equipment not included. A more expensive model may be shown. Pricing and offers may change at any time without notification. To get full pricing details, see your dealer. |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#171
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(klaus @ 31 May 2012, 17:01) Citez pe cineva cunoscut de acolo:Taxele le poti fenta partial cu trade-in (valoarea trade-in, masina veche, se scade din pretul convenit de achizitie al celei noi si platesti taxe de vanzare doar la diferenta); Taxele sunt insa intre 0 si 9.45% functie de statul de domiciliu (o poti cumpara din orice stat dar in general trebuie sa platesti taxele in statul unde ai resedinta si o inmatriculezi); de ex Delaware nu are taxe de vanzare dar daca domiciliezi in afara statului nu poti fenta taxele, decat daca poti dovedi domiciliu in Delaware si o inmatriculezi acolo. PS. Pretul ala in functie de dealer se poate negocia chiar si cu 1.000-2.000$. This post has been edited by IRONICK: 31 May 2012, 20:33 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 02:49 |