DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cat sa tai din arcuri, cat imi coboara?

alex3faq
post 13 Jul 2010, 12:00
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 19 December 09
From: Constanta




@keddy_net - eu am taiat ieri 1 spira jumate pe fata (de sus mia taiat ) si masina s-a asezat frumos asa la ochi cred ca a coborat in jur de 3 4 cm nu stiu sigur o sa masor si itzi zic ... si o sa pun si niste poze mai incolo sa iti faci o idee ... daca esti din cta ca vad ca ai nr d CT iti dau si numaru baiatului unde am taiat eu arcurile.(lucreaza ieftin)

[Moderator edit] Fara mirc-isme!


--------------------
Dacia SupeRNovA 2001/europa - CT-26-SEB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 13 Jul 2010, 12:10
Post #32


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




QUOTE(caphonne @ 13 Jul 2010, 12:59)
Vericul meu are un Ford K adus din Germania cu amortizoare rigide arcuri ''sport'' etc.Am facut un drum Berceni-Pipera dezastru total masina facea ca toate alea la fiecra denivelare.La sinele de tramvai trebuie sa trec foarte incet.La drum lung pe Buc-Giurgiu intradevar masina mergea super dar tot se simteau cela mai mici denivelari.O asemenea masina nu o mai poti folosi ca masina de zi cu zi dar fiecare face ce vrea.
*


Asta incercam si eu sa ii explic colegului bogyciu. Nu se merita sa "sacrifici" masina, doar daca mai ai una "de rezerva". Si sunt sigur ca majoritatea de pe aici folosesc masina preponderent in oras, si poate o data la ceteva luni, extra-urban, cu mici exceptii !!

bafta


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogyciu
post 13 Jul 2010, 12:15
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.017
Joined: 11 July 07
From: Constanta




Eu fac odata la 2 zile un drum de cariera lung de ~7km, fara asfalt, piatra si nisip, cu riduri facute de camioane (cine a frecventat asa ceva stie de ce vb) si unde mai pui ca umblu si cu 175/55/15 pe masina... Exista o mica diferenta intre amortizoare "sport" gata cumparate si cele "facute", am mers si eu cu masini cu suspensie "supersport" dar e diferenta f mare. Am sa detaliez mai mult, dar tre sa fug acum.


--------------------
.... .... .... - ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex3faq
post 13 Jul 2010, 13:41
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 19 December 09
From: Constanta




@keddy_net- si pozele cu masina lasata! sunt facute cu telefonu dar sunt bune pentru ati face o idee

Attached thumbnail(s)
Imag010.jpg ( Size: 456.26k ) Number of downloads: 1130
Imag009.jpg ( Size: 456k ) Number of downloads: 1172
Imag008.jpg ( Size: 448.3k ) Number of downloads: 1097


--------------------
Dacia SupeRNovA 2001/europa - CT-26-SEB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vick_supernova
post 13 Jul 2010, 23:48
Post #35


Membru Dacia


Group: Members
Posts: 238
Joined: 3 November 09




Bogyciu u ai taiat din arcuri o spira jumate si ai pus si amortizoare sport? m-ar interesa si pe mine dar eu nu as taia din arcuri as pune decat amortizoarele sport.
bafta


--------------------
Dacia Supernova 2001/comfort - VL 03 WXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogyciu
post 14 Jul 2010, 07:21
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.017
Joined: 11 July 07
From: Constanta




Scrie si pe pagina anterioara, am taiat 2 pe fata si una pe spate (si cred cat de curand am sa mai tai una de pe spate).


--------------------
.... .... .... - ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
keddy_net
post 19 Jul 2010, 23:16
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 27 October 07
From: Bucuresti




alex3faq eu am taiat o spira pe fata de jos am cauciucuri de 175 pe fata si am impresia ca sunt cu 1 cm mai inalte decat cele de 165 si am distanta intre cauciuc si aripa cu 1cm mai mica decat a ta pe fata, iar pe spate nu am taiat nimic si e cu 2 cm mai lasata pt ca ma un wofer cam mare...am sa incerc sa ii fac niste poze. La fel e si a mea cu capace de matiz rosie dar fara bari in culoarea masinii. Masina e de constanta, acolo e inscrisa de acolo sunt si eu, dar de 8 ani stau in bucuresti, ajung destul de des prin constanta.

Se cam simte amortizorul din dreapta ca e pe duca, el mai are foarte putin ulei in el, decat sa ma duc sa dau 120 ron pe unul nou ma gandeam sa le duc pe amandoua la intarit tot cam la aceeasi bani ies. Stiti pe cineva care reconditioneaza si le face foarte bine, nu le vreau pe cele mai dure adica de drift, le vreau pe alea de strada asa am inteles ca sunt de drift si de strada...Are cineva puse pe masina amortizoare facute care nu sunt cele mai dure (adica de strada) ?

Ce sa fac cum sa fac cu burduful ala am facut zilele astea 500 de km cu el asa si maine mai fac cam 250, nu merge sa il schimb cumva fara sa scot planetara?

This post has been edited by keddy_net: 19 Jul 2010, 23:26


--------------------
Dacia Super Nova 2001 - B 455 KDY
Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex3faq
post 20 Jul 2010, 08:47
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 19 December 09
From: Constanta




astept poze:D


--------------------
Dacia SupeRNovA 2001/europa - CT-26-SEB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evolio
post 21 Jul 2010, 11:48
Post #39


Privitor melancolic al iernii


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 February 10
From: Ploiesti




Parerea mea avand in vedere starea drumurilor noastre nu se merita sa ai o masina joasa pentru ca dai cu ea intr-o groapa te lasa cu mana la inima , obligandu-te sa schimbi bari sau mai stiu eu ce alte elemente furios.gif ca inaptii astia nu sunt in stare sa fac si ei o strada calumea ca sa nu mai vb de alte lucruri. Dar gusturile nu se discuta. sleep.gif


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2002 - PH-87-BUZ
Membru plecat cu gandul.........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 23 Jul 2010, 21:05
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Eu nu stiu cum ati ajuns voi la discutii de genul, amortizoare tari, arcuri taiate ohmy.gif .. Supernova e o masina destul de rigida, amortizoarele sunt tari, si garda la sol nu e de loc una mare. Eu cand m-am urcat in Sn mi-am blestemat zilele cu rigiditatea ei si acum sa o mai si intarasti la amortizoare ? Doamne crima e pe sosea, iti aduni ficatii de pe jos..
Bine asta e doar parerea mea. Succes...


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Jul 2010, 21:43
Post #41


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai poate au 50kg si nu se simte biggrin.gif

This post has been edited by djasu82: 23 Jul 2010, 21:44


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 23 Jul 2010, 22:40
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




suspensia este intr-adevar rigida fata de solenza, logan, etc
pt mine personal as vrea sa fie si mai tare biggrin.gif


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
keddy_net
post 27 Jul 2010, 20:03
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 27 October 07
From: Bucuresti




salut, revin cu pozele pt cei interesati

am taiat absolut egal din amandoua si pe partea dreapta a coborat mai putin, si am facut 1500km de cand le-am taiat, deci au avut o groaza de timp sa se aseze. Oare am cum sa il fi prins gresit pe cel din dreapta?

sau o explicatie, ms salut!



Attached thumbnail(s)
Imag022.jpg ( Size: 376.42k ) Number of downloads: 963
Imag023.jpg ( Size: 423.23k ) Number of downloads: 908
Imag020.jpg ( Size: 458.17k ) Number of downloads: 330


--------------------
Dacia Super Nova 2001 - B 455 KDY
Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Jul 2010, 20:20
Post #44


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




poate nu ai asezat la fel arcurile ,eu nu am taiat nimic s-a lasat de la antifonare si insonorizare aproape la aceeasi dimensiuni ca in pozele puse de tine.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
keddy_net
post 27 Jul 2010, 21:04
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 27 October 07
From: Bucuresti




am pus poze cum era inainte ca sa se vada diferenta (zici ca era jeep la ce distanta avea intre cauciuc si aripa) si o poza cu porbagajul biggrin.gif

djasu82 poate tu ai mai multi km si s-au lasat arcurile, s-au poate le-ai schimbat si ai pus de solenza care am inteles ca sunt putin mai moi si vin mai scurte. Masina are abea 68 xxx km. Ce insonorizare ai facut pe supernova?

Cam cat sa mai tai din celalalt ca sa imi vina amandoua la fel?

This post has been edited by keddy_net: 27 Jul 2010, 21:23

Attached thumbnail(s)
Imag006.jpg ( Size: 381.11k ) Number of downloads: 320
Imag001.jpg ( Size: 394.95k ) Number of downloads: 260
Imag00100.jpg ( Size: 391.67k ) Number of downloads: 254
Imag026.jpg ( Size: 427.96k ) Number of downloads: 279


--------------------
Dacia Super Nova 2001 - B 455 KDY
Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 27 Jul 2010, 21:28
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




djasu82
doar nu ai ingreunat-o cu peste 100 kg ca sa se lasa asa

keddy_net

esti sigur ca ai pus capatul la spira la locul lui ?

Da arcurile de solenza sunt mult mai moi si se lasa masina mult de bot in timp, am vazut multe lasate de fata si cu spatele inalt

This post has been edited by Relu_GTT: 27 Jul 2010, 21:29


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Jul 2010, 21:31
Post #47


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




cam 2000 km am biggrin.gif de cand sunt montate arcurile si sunt de sn iar de lasat nu s-au lasat ci e normal zic eu .
La insonorizare si antifonare am aplicat metodele puse si de alti colegi in practica .
Arcurile trebuie sa fie taiate in mod egal.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
keddy_net
post 27 Jul 2010, 23:32
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 27 October 07
From: Bucuresti




Pai normal ca am pus capatul spirei la pozitie ca altfel nu prea ai cum, dar iti dai seama ca flansele alea de acolo s-au rotit nu mai sunt cum erau la inceput, adica pozitia arcului miscat, nu mai e ca inainte. Nu stiu daca are vreo legatura; arcurile au fost taiate identic la fel.


--------------------
Dacia Super Nova 2001 - B 455 KDY
Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Jul 2010, 15:10
Post #49


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai eu de ce am spus cu vreo 10 posturi mai in sus ca dupa ce se taie arcul se incalzeste cu eletrodul sau autogenul dupa 5 cm de la capatul arcului pentru a se indoi putin asa cum era originalul.
Eu am vazut la un amic cum a facut dupa ce a taiat cu flexu a pus aparatul de sudura in funciune si cu un eletrod a rosit dupa aproximativ 5 cm zona si cu un ciocan de 2kg la adus la pozitia initial bucata respectiva.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogyciu
post 29 Jul 2010, 11:27
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.017
Joined: 11 July 07
From: Constanta




La Supernova nu trebuie indoita spira. In plus si asa daca tai din el arcul nu mai are aceeasi elasticitate pe o anumita portiune, daca il mai sin incalzesti sa il indoi il nenorocesti de tot. Pe fata flansa de sus are pozitie fixa iar jos talerul se invarte, asa ca nu prea ai cum sa nu ii nimeresti pozitia. Daca vrei sa ai inaltimi egale, cumpara un set de amotizoare noi (sau le intaresti pe acestea) si un set de arcuri noi din care sa tai egal. Arcurile niciodata nu se uzeaza uniform (adica pereche) de aceea se si recomanda schimbarea "la set". Domnul care mi-a facut mie amortizoarele face si taler reglabil pe fata, nu stiu exact cum dar m-as cam interesa, asta pt ca sunt unele situatii in care ti-ar prinde bine o suspensie putin mai inalta, fata de restul timpului cand mergi "pe burta".


--------------------
.... .... .... - ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
keddy_net
post 2 Aug 2010, 19:45
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 27 October 07
From: Bucuresti




djasu82 arcurile sunt taiate de jos, nu ai nevoie de comprimarea spirei, plus ca am un prieten cu solenza care a facut asta pe spate, a taiat de sus a incalzit a deformat, si i`au plesnit arcurile in 2 zile, deci nu faceti asa ceva, taiati de JOS, si nu incalziti/indoiti/comprimati.


da pai am in proiect intarirea actualelor amortizoare doar pe fata stage 1 (adica nu cele mai rigide). Cam cat sa mai tai din cel din dreapta sa imi vina amandoua la acelasi nivel, (am taiat doar o spira din ele)

salut!

This post has been edited by keddy_net: 2 Aug 2010, 19:46


--------------------
Dacia Super Nova 2001 - B 455 KDY
Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
keddy_net
post 9 Aug 2010, 01:05
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 27 October 07
From: Bucuresti




Din arcurl din dreapta am mai taiat jumatate de spira a mai coborat putin dar tot nu sunt egale, o sa revin cu poze...


--------------------
Dacia Super Nova 2001 - B 455 KDY
Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
capu14rox
post 26 Oct 2010, 19:20
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 November 09
From: Tirnaveni Jud. Mures




Am o intrebare, de ceva timp scutura mai tare masina ca inainte, nu de mult am facut ITP-ul si la amortizoare mi-a iesit Fata stanga 43%-dreapta 45%, spate stanga 56%-58, oare de la ce sa fie, mentionez ca presiunea in roti este aceeasi.stima


--------------------
Dacia Super Nova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 26 Oct 2010, 19:50
Post #54


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




amortizoarele sint de vina...eu le-am schimbat de 2 luni si se simte


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
capu14rox
post 26 Oct 2010, 19:52
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 November 09
From: Tirnaveni Jud. Mures




Toate 4 le-ai schimbat, cele de solenza se potriovesc la SRN, am inteles ca ar fi um pik mai silentioase, cat au costat ?


--------------------
Dacia Super Nova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
suchea
post 8 Dec 2010, 10:59
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 584
Joined: 7 March 09
From: Galați




am taiat si eu cate o spira de la arcurile fata si am o nelamurire : sus unde se pune flansa ...inainte era diametrul exact cat flansa ....dar acum e mai mare.......ce sa fac?


--------------------
Dacia SuperNova 2001/confort - GL 61 TES
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=259258&hl=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uscatu83
post 8 Dec 2010, 11:15
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 20 November 07
From: Turnu Magurele - Bucuresti




Trebuia sa tai de jos din arcuri, nu de sus.


--------------------
Dacia Super Nova cu Ac. 2001
Detinator de Super Nova cu Ac si rugina.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
and_rei
post 8 Dec 2010, 15:23
Post #58


Membru multumit de fosta lui SupeRNova


Group: Members
Posts: 3.015
Joined: 20 November 08
From: Bucuresti




acum cumperi altele


--------------------
Renault Megane 2.1 Silver 2005
"Concentrati in metropole, condusi de GPS, vom renunta la creier ca se pare ca gandim prea des."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laika
post 8 Dec 2010, 18:08
Post #59


DaciaClub


Group: Members
Posts: 555
Joined: 7 November 10
From: Sibiu




biggrin.gif uite asa te-nveti

This post has been edited by Laika: 8 Dec 2010, 18:09


--------------------
Ex Dacia Super Nova 2001 - SB 05 APW
Pana la capat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
suchea
post 8 Dec 2010, 19:34
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 584
Joined: 7 March 09
From: Galați




no problem.........nu-s cele de pe masina ; aveam altele biggrin.gif



deci de jos......aha!!!!!!!!!!!!

This post has been edited by suchea: 8 Dec 2010, 19:34


--------------------
Dacia SuperNova 2001/confort - GL 61 TES
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=259258&hl=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 08:09
Forum Renault