CRISTINICA, O Dacie care nu va ajunge la Remat prea curind
![]() ![]() ![]() |
CRISTINICA, O Dacie care nu va ajunge la Remat prea curind
95bogdi |
![]()
Post
#811
|
||
![]() Milmoi Motorsport Group: Members Posts: 781 Joined: 27 June 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 Export
TLX
1989
- AR 05 UWW uww.....
|
|||
STORMTROOPER |
![]()
Post
#812
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc. De aratat bine arata bine dar din pacate face figuri, mai ales acum cind nu am timp sa ma ocup de ea si bani nici atit. Am rezolvat problema cu incalzirea, cel putin prin oras, solutia s-a chemat una bucata termostat de 75 de grade obtinut cu ajutorul lui Horatiu, caruia ii multumesc si pe aceasta cale. In schimb avind in vedere cum merge motorul/carburatorul nu ma risc sa ies cu ea in afara Bucurestiului. Pe de alta parte problema cu datul in nas continua sa subziste in pofida schimbarii rezervorului, pompei de benzina si a carburatorului. Daca mai aveti sugestii sunt numai ochii si urechi.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#813
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Foarte frumoasa domnisoara Cristinca. Sa o folosesti sanatos si fara incidente, Storm.
![]() In legatura cu datul in nas, ai incercat o reglare din nou a avansului? In trecut am avut si eu o problema asemanatoare, si asa am rezolvat-o. Succes ! This post has been edited by RaduWra: 12 Oct 2013, 14:05 |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#814
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Avansul a fost reglat si para reglat, si cu stroboscopul si prin metoda led-ului de la aprinderea electronica. Aceeasi situatie, nici o imbunatatire. Ba la un moment dat l-am dereglat si dadea niste rateuri pe toba de nu era adevarat.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
KATANA |
![]()
Post
#815
|
tatic Group: Members Posts: 135 Joined: 1 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu alta bobina de inductie, eventual alte fise de bujii ai incercat? Posibil sa fie de vina bobina de inductie atunci cand se incalzeste.
|
--------------------
ex Renault
ex Symbol Fidji 1.4 75 CP
.
- .
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#816
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc de sugestii. Astea au fost primele verificate, bobina este calduta, fisele sunt ok. La relanti merge super, in sarcina face figuri.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
Darckdgc |
![]()
Post
#817
|
![]() membru DC Group: Members Posts: 30 Joined: 17 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Imi dau si eu cu parerea ,sa nu traga aer fals pe undeva de batranete sa nu fi cedat ceva , sau sa nu fie si capsula vacumatica , sunt patit dupa o anumita turatie in sarcina parca nu aveam benzina , dadea sa moara in mers , tremura , am schimbat capsula si problema s-a rezolvat , acum cine stie ..
|
--------------------
Dacia
1310
1995 L
- B Dacia 1310 Berlina 1995 1.4I & Dacia 1310 1.3 Break 1989 & Opel Astra H
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#818
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
La capsula nu am umblat, am rotit un pic de delcou si am vazut ca prezinta simptomele de delcou in stare buna. Aer fals putea sa traga pe la capsula de la servofrina pe care am schimbat-o saptamina trecut pentru ca era crapata. Un coleg de forum mi-a sugerat sa schimb aprinderea, o sa o fac si pe asta miine, daca tine vremea cu mine, si vad ce o fi. Multam da sugestie.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#819
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Domnisoara Cristinica a suferit o baita in seara asta+o lustruire a barei fata/spate, dar din pacate nu am mai apucat sa-i fac poze. O sa-i fac miine. Pe de alta parte pina acum tot nu am reusit sa rezolv problema cu dat-ul in nas. Am schimbat rezervorul, pompa de benzina,furtunul cu duza, aprinderea electronica&senzorul, carburatorul si 2 mecanici, dar nici o rezolvare. Am verificat delcoul, bujiile, capsula vacumatica, membrana de la pompa de sprit si sunt ok. Astept alte sugestii.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
harby ;)) |
![]()
Post
#820
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(STORMTROOPER @ 18 Oct 2013, 19:28) Domnisoara Cristinica a suferit o baita in seara asta+o lustruire a barei fata/spate, dar din pacate nu am mai apucat sa-i fac poze. O sa-i fac miine. Pe de alta parte pina acum tot nu am reusit sa rezolv problema cu dat-ul in nas. Am schimbat rezervorul, pompa de benzina,furtunul cu duza, aprinderea electronica&senzorul, carburatorul si 2 mecanici, dar nici o rezolvare. Am verificat delcoul, bujiile, capsula vacumatica, membrana de la pompa de sprit si sunt ok. Astept alte sugestii. Descrieti va rog simptomele si cum de se intampla ''de da in nas'' ,adica in alte cuvinte . Cum se manifesta , cand apasati pe pedala? |
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#821
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am pornit motorul, l-am lasat vre-o 2 min sa se incalzeasca, am apasat pedela 1/2 din cursa = a murit motorul.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#822
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Ai incercat o plecare cu platina, in loc de aprinderea electronica ?
This post has been edited by RaduWra: 20 Oct 2013, 06:18 |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#823
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu, pentru ca spre rusinea mea nu mai stiu exact cum se monteaza/regleaza.
Up date: Astazi la Retroparada mi-a murit de 3 ori motorul din cauza problemei mai sus enuntate. Si-a mai bagat un mecanic coada pe sub capota in aceasta dupa amiaza, la fel fara nici un rezultat vizibil. Mai i8mi ramine sa schimb conductele de alimentare+delcoul. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#824
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
Verifica delcoul pt ca daca a fost scos, trebuie pus corect la loc, are doi pinteni unu subtire in fata si unu gros in spate, si in acelasi timp trasa la punct la volanta . Poate sa mai fie cateodata, dar mai rar contragreutatile din el belite, dar asta se intampla ff rar, nu cred ca e cazul la tine
Al doilea motiv, verifica clapeta de la carburator sa nu aibe uzura, cea de alama care inchide, daca e uzata ai probleme Al treilea lucru fa-i o reglare de culbutori , sa nu ai strans ceva prea tare pe acolo Daca aprinderea e ok, delcoul pus corect la loc cu pintenii cum ti-am zis si trasa la punct , carburatorul facut bec si verificata clapeta de jos trebuie sa mearga . Pune-i si aprindere clasica pe platina, eu am avut electronica, a mers o bucata si la urma numa fite imi facea , si pe clasic e super ok ![]() This post has been edited by alex-mun: 19 Oct 2013, 19:30 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#825
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Delcoul a fost schimbat de ydaniel in urma cu vre-o 2-3 ani cu unul reconditionat, cel al masinii l-am pastrat ca rezerva. Carburatorul este nou-nout si nu prezinta nici un fel de uzuri. La o proba facuta azi, am inlocuit furtunul de la pompa la carburator cu unul transparent si pe traseu erau la bule de aer intr-o fericire. Ma gindesc ca trage pe undeva dar nu ma prind pe unde.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#826
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Cum zice si colegul, pe platina merge super oke. Eu de exemplu ieri am pornit-o dupa 1 saptamana de stat cu aprinderea clasica, ce-i drept a invartit putin dar prima cheie a fost. Nu a murit sau mai stiu eu ce, am incalzit-o putin cu socul si dupa am putut sa o scot din garaj.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#827
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Rugaminte mare: Cine imi poate explica punct cu punct cum se schimba delcoul?La ce trebuie sa fiu atent?si orice alte informatii pe care mi le poate da si care imi pot fi utile operatiei mai sus mentionata?
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
maho |
![]()
Post
#828
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Vezi poate-ti e de folos topicul asta.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#829
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc frumos. Imi este foarte util. Saptamina asta purced sa efectuez si aceasta operatiune.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
maho |
![]()
Post
#830
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cu placere; spor la treaba, mai ales ca se anunta si vreme buna.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
alex-mun |
![]()
Post
#831
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
Ai mare grija la pintenii de jos, unu e gros, unu e subtire . Spor la treaba
|
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#832
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Cel mai bine ma suni/te sun si vorbim la telefon ce si cum daca vrei sa schimbi delcoul si sa mai verifici ce e de verificat!
|
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
kostake |
![]()
Post
#833
|
![]() Membru relaxat Group: Members Posts: 187 Joined: 1 February 06 ![]() |
QUOTE(STORMTROOPER @ 19 Oct 2013, 21:36) Carburatorul este nou-nout si nu prezinta nici un fel de uzuri. La o proba facuta azi, am inlocuit furtunul de la pompa la carburator cu unul transparent si pe traseu erau la bule de aer intr-o fericire. Ma gindesc ca trage pe undeva dar nu ma prind pe unde. Inseamna ca nu se alimenteaza suficient.Lasa delcoul si platina deocamdata. Verifica intai daca furtunele care fac legatura intre pompa de benzina si conductele care vin de la rezervor sa nu fie crapate si sa traga aer fals.Valabil si la cele de la rezervor la conducte Apoi verifica daca pompa de benzina baga suficient.Scoate furtunul care intra in carburator, baga-l intr-o sticla de plastic si porneste motorul...ar trebui sa traga cca 700 ml pana se termina benzina din CNC. Daca totul e in regula pana aici verifici carburatorul, chiar daca e nou.Poate are jiglere nepotrivite(cel de sarcina prea mic, de 1300 si nu are suficient debit). Sau nivelul din CNC reglat prea mic.De fapt prima oara ar trebui sa vezi daca spritzuieste prin ciocul de papagal. Toate astea se pot verifica in 10 min, mai putin nivel CNC si jiglerul principal, care iti iau alte 5. |
--------------------
dacia
logan 1,4
2005 laureat
- B 10 xxx
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#834
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
ia verifica cum e etansarea la indicatoru de nivel, ca eu la o masina imi tragea aer fals pe acolo si am schimbat cateva carburatoare,vreo 2 pompe de benzina, am pus si conductele noi de la un cap la celalalt si m-am jucat si cu alte delcouri. Pana la urma tragea aeru fals pe acolo
![]() This post has been edited by Leo0608: 20 Oct 2013, 22:34 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#835
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Carburatorul este in mintile lui, nu trage aer pe nicaeri si ciocul de papagal baga benzina cum trebuie, pompa am schimbat-o de curind, fiind prima pe care am suspectat-o. Nu a fost de la ea, am facut testul precizat mai sus cu sticla si benzina din carburator. Rezervorul a fost schimbat de curind la fel si toata furtunaria de pe linga el.Am facut proba si fara busonul de la rezervor, ma gindeam ca face vacum si nu mai trage benzina. Rezultatul a fost acelasi.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
M.C. |
![]()
Post
#836
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Nu se alimenteaza suficient.
Sufla cu aer comprimat( sau cu pompa de umflat caucioace,dar trebuie insistat)pe conducta de tur ,de la motor spre rezervor.Acelasi lucru poti face si cu conducta de retur,asa,preventiv,desi nu are nici o legatura cu subiectul in cauza. Posibil sa ai sorbul din rezervor infundat,sau ceva mizerie pe conducta. Si nu uita cind faci asta,sa scoti neaparat busonul de la rezervor !!! ![]() This post has been edited by M.C.: 22 Oct 2013, 10:42 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#837
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Dupa aproape 2 luni si jumtate in care mi-a scos peri albi,mi-a mincat ficatii si aproape ca am amenintat-o ca ii dau foc, am reusit sa rezolv problema la babuta din dotare. Nu va imaginati ca a fost o rezolvare simpla pentru ca este Dacie si oricit de simpla ar fi mecanica pe ea, unele lucruri pur si simplu doresc a fi complicate.Astfel, cum am mai spus am schimbat rezervorul deoarece cel vechi era ruginit pe interior si rugina imi infundase conductele. Am schimbat si vechiu carburator deoarece 2 din cele 4 suruburi de la pompa de sprit mergeau in gol si tragea aer pe acolo. Totusi, cu noul carburator problema in loc sa dispara s-a acutizat. Dupa ce am schimbat pompa de benzina, aprinderea electronica, capacul delco, fise de bujii, bujii, bobina de inductie, furtunaraia auxiliara T-ului de la carburator nu mi-a mai ramas decit un singur lucru de schimbat.Asa ca am dat jos delcou-ul de pe masina si l-am pus pe cel original. La delcou am umblat deoarece ieri seara cind am scos fisa de la bujia 1 m-a curentat bine de tot. Deci prima concluzie = pe undeva pierdea scinteie. Dupa schimbarea delcoului problema s-a mai estompat dar tot era prezenta. Am mai scos si una dintre cele 2 trese la masa de la alternator si am inceput sa ma joc la cele 3 furtune de aer de la carbelitor. Astfel am constat ca noul carburator, chiar daca are acelasi cod/indicativ cu cel original al masinii nu este la fel de bine proiectat/facut/realizat. Astfel am montat pe furtunul care vine din talpa carburatorului in laba de urs o buza similara celui care vine din galerie si intra in T-ul de la carburator. Problema rezolvata.Masinuta sprinteaza iar ca in zilele ei bune si merge super.
Sper ca ceea ce am scris eu aici sa fie de folos vre-unui daciot care se confrunta cu problema mea. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#838
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
imi zici ce marca de ceara ai folosit la masina?
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#839
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ceara de cavitati de la Body, este o firma/marca greceasca care isi face treaba cu bine.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#840
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(STORMTROOPER @ 12 Oct 2013, 15:59) Multumesc. De aratat bine arata bine dar din pacate face figuri, mai ales acum cind nu am timp sa ma ocup de ea si bani nici atit. Am rezolvat problema cu incalzirea, cel putin prin oras, solutia s-a chemat una bucata termostat de 75 de grade obtinut cu ajutorul lui Horatiu, caruia ii multumesc si pe aceasta cale. In schimb avind in vedere cum merge motorul/carburatorul nu ma risc sa ies cu ea in afara Bucurestiului. Pe de alta parte problema cu datul in nas continua sa subziste in pofida schimbarii rezervorului, pompei de benzina si a carburatorului. Daca mai aveti sugestii sunt numai ochii si urechi. In afara faptului ca din titlul topicului poti intrerpreta, iti sugerez sa-ti schimbi masina...numai necazuri vad ca ai cu ea. "Te zgarcesti la faina si dai pe taratze", trimite masina aia odata la Suceava si termini cu problemele. ![]() This post has been edited by danut 69-71: 16 Nov 2013, 23:52 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 17:47 |