dacia cu motor central
![]() ![]() ![]() |
dacia cu motor central
paul_p |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
|
||
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#32
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 3 Aug 2010, 08:31) puterea pe litru se compara la motoare de capacitati similare, daca ati ajuns sa comparati la toate e o varza, de motoarele americane cu 30 cai pe litru ce parere ai? Pai de aia compar puterea specifica bai contabile, ca sa nu compar pe aia totala. Ca nu depinde de cilindree. Vrei sa comparam cu loganu de 1,6 8V? Functii similare, constructie similara si scoate putere litrica similara cu V6-ele de mai sus. Ma rog, ca motor transversal eu cautam ceva in 4 cilindri si supraalimentat. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#33
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
compara tu ce vrei pana iti da cu virgula inteligentule, ce conteaza aici e cai/tona, cuplu/tona.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
paul_p |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Inca nu s-a ajuns la puterea pe tona, deoarece inca nu exista un vehicul pe care sa fie montat motorasul
![]() Apropo @ady_84saw, daca tot o apuci de la zero, de ce ai intitulat topicul "dacia cu motor central" ? Ai de gand sa preiei ceva si de la dacie? Vad ca motorul, suspensia, transmisia, sunt de la Audi, sasiul il faci singur, de la dacie ce folosesti? |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
ovy_geo93 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 16 November 09 From: Motru ![]() |
QUOTE(paul_p @ 3 Aug 2010, 09:47) Inca nu s-a ajuns la puterea pe tona, deoarece inca nu exista un vehicul pe care sa fie montat motorasul ![]() Apropo @ady_84saw, daca tot o apuci de la zero, de ce ai intitulat topicul "dacia cu motor central" ? Ai de gand sa preiei ceva si de la dacie? Vad ca motorul, suspensia, transmisia, sunt de la Audi, sasiul il faci singur, de la dacie ce folosesti? poate caroseria de la dacie...oricum imi place cum suna acest proiect...multa bafta in continuare ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2003
- GJ 03 TSF Dacia 1305 PickUP 2001 - GJ 05 CJY
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#36
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 3 Aug 2010, 10:28) De ce nu mergi tu undeva unde intelegi ce se vorbeste? Asa , ca sa nu ne mai inveti tu pe noi despre ce vorbim aici. Daca vorbim doar de caii pe kg ai motorului in sine, un l4 turbo nu sta mai bine decat un V6 aspirat (sper sa nu fie de fonta) ? Asa, dupa tine, ca macar la impartiri trebuie sa te pricepi. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
paul_p |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(argon @ 3 Aug 2010, 10:28) Asta cu cuplu pe tona e de bula, fara suparare ![]() Daca o lasai doar cu puterea specifica era OK, e un parametru care permite evaluarea performantelor, dar sa raportezi cuplul motorului la greutatea vehiculului este un nonsens. This post has been edited by paul_p: 3 Aug 2010, 12:21 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#38
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
nu inteleg, dece se face atat tam-tam, omul a spus clar vrea sa isi demonstreze ceva si atat. Daca o face pe banii lui care e problema voastra?? tatelor.
Nu va fii motor transversal, configuratia este de motor longitudinal amplasat central!!!!, sasiul pana acum arata foarte bine. Asigurate ca ai reglaje pt cadere si atac. Lasa parerile ca nu tin urechile de la brate sau trebuia sa faci calcul de RM. Lasa pe altii sa faca, tu lucreaza cu bun simt. Motorasul ala supraalimentat poate face 300 caluti usor si sa reziste multi km. |
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
bylexus |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
QUOTE(paul_p @ 2 Aug 2010, 17:27) Da, decat 225 Nm. Imagineaza-ti ca stiu ce inseamna. Stiu chiar foarte bine. Masina mea anterioara avea 2500cc, 192CP si 245 Nm. Cea actuala are 2979cc, 231CP si 300Nm. Destul de rezonabil. 150Cp dintr-un motor de 2600 cc chiar este putin. Cel putin asta este parerea mea. Ditamai animalul de motor cu 6 cilindri si scoate doar 150 Cp. Are o putere litrica de 57 Cp/litru. Motorul de Logan cu 16 valve are o putere litrica mai mare, si anume 65 Cp/litru. La un motor de Audi din 1993-1995, te-ai fi asteptat la minim 70 Cp/litru. Fara suparare, dar ce se vede in poza pusa de tine seamana mai mult cu o roaba decat cu o masina ![]() Tu crezi ca gluma aia de cadru din teava si urechile alea de care ai prins basculele vor reusi sa tina masina? Cred ca se va rupe si daca te dai la vale cu ea, fara sa-i mai pui motor sau frane. Analizeaza si tu un pic mai atent cadrul unei masini, compara formele, materialele, dimensiunile, prinderile, si pe urma te apuci de treaba. Aste e parerea mea, s-ar putea sa ma insel si sa fie bine asa cum faci tu ... Care este formula prin care calculati voi "puterea litrica"?! N-am auzit de asta in viata mea... rog sa-mi explice si mie cineva. Ce la ce se imparte si ce se aduna. ms mult. ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
ment |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Raportul dintre puterea totala (in cai putere sau kW) si cilindreea motorului. Un indice de performanta pentru motoare, gen "cat ar dezvolta motorul daca ar avea un litru ?".
|
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#41
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Intrebari pt initiator :
1 - masina va avea propulsie sau tractiune ? 2 - motorul o sa vina in locul banchetei spate ? Daca da, cum rezolvi cu racirea ? Montezi radiatorul in fata si tragi furtune ? Cum muti atata lichid (ca pompa nu cred ca face fata)? 3 - directia o lasi stock ? 4 - cum o sa rezolvi cu schimbatorul de viteze ? |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#42
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
cosmin,
1) motor central = propulsie. Mai sunt exemple de motor spate/tractiune integrala (vezi Porsche), sau motor central/tractiune integrala (vezi Lamborghini), insa nu e cazul aici. Ma-ntreb cum ai fi crezut ca s-ar fi dus cu cardan ca s-o faca tractiune fata da' ma rog... 2, 3, 4) detalii mult prea marunte. QUOTE(ramon_1300 @ 3 Aug 2010, 15:50) ![]() Pentru initiator - felicitari! Ce faci tu acolo "risca" sa devina cea mai tare Dacie facuta vreodata, chiar daca numai aspectul va fi cel de Dacie. Succes! Evo-ul este cumva al lui Onoriu? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#43
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
chiar asa, va fi un fel de nicu grigoras 2. din nou, multa multa multa bafta, va iesi racheta
![]() This post has been edited by nalodaniel: 3 Aug 2010, 21:47 |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
paul_p |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(bylexus @ 3 Aug 2010, 16:54) Care este formula prin care calculati voi "puterea litrica"?! N-am auzit de asta in viata mea... rog sa-mi explice si mie cineva. Ce la ce se imparte si ce se aduna. ms mult. ![]() Sper ca nu ai vrut sa fii ironic, chiar nu ai de ce ![]() Uite aici despre ce este vorba. http://en.wikipedia.org/wiki/Power-to-weight_ratio |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
ady_84saw |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 08 ![]() |
evoul este al lui valentin banciu,poate unii ati auzit de el,poate altii nu.nu conteaza..pe fata va veni un sasiu asemenator cu spatele si va avea ca baza tot mecanica de audi..
|
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#46
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
si mai exact ce piese o sa mai folosesti de dacie?
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
nalodaniel |
![]()
Post
#47
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
spiritul.
|
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
Muttley |
![]()
Post
#49
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Motor central + ampatament de Dacie Sport ~ multimea vida
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
am spus ca poate pastra forma de Dacie Sport fiind mai scurta ca o berlina asta nu inseanma ca nu poate umbla la ampatament sa il mai mareasca
|
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
ady_84saw |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 08 ![]() |
Caroseria va avea forma de dacia 1300,doar ca va fi din fibra..va fi si latita un pic,cu aproximativ 20 cm,din cauza diferentelor de ecartament dintre dacie si audi.in nici un caz nu va avea forma de dacia sport(sper sa nu super pe nimeni, dar nu imi place de nici o culoare forma ei)
|
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
QUOTE(ady_84saw @ 29 Jul 2010, 22:25) ...ideea mi-a venit de la un smart,la care ansamblul spate motor-suspensie este prins in 4 suruburi...deci va fi demontabil Deci pana la urma tot sasiul va fi tubular(ca la Maserati Birdcage de exemplu) sau numai puntea spate (+ motorul) va fi tubulara, prinsa cu suruburi de jumatate de sasiu de dacia(ca la ferrari 348 de exemplu)? Tot nu am inteles daca ai facut un proiect cu calcule(RM, suspensii, CG, etc...) sau te-ai apucat sa copii un sasiu tubular de undeva si restul fie ce-o fi... Pentru proiectarea sasiului iti recomand sa citesti Racing and Sports Car Chassis Design, care desi este scrisa prin anii '60 si are exemple de sasiuri de masini de F1 din era respectiva, este foarte folositoare pentru inceput... Odata ce ti-ai facut o idee despre cum sa arate sasiul, cel mai bine ar fii sa utilizezi un program CAD gen CATIA, SolidWorks, etc... sa-l proiectezi. Parca amandoua aveau si modul de rezistenta... Daca nu ai utilizat un program de CAD pana acum, poti utiliza Bend-Tech PRO, care este special facut pentru tevi, sasiuri... This post has been edited by MihaiD: 5 Aug 2010, 08:27 |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#53
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
din nou incepeti cu calcule de RM si proiecte CAD =))... fa tu calculele si lasal pe om sa lucreze la limita bunului simt si pun pariu ca rezultatele vor fi foarte asemanatoare cat despre structura si configuratia sasiului e simplu o cusca ceva mai mare
![]() |
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
paul_p |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(ramon_1300 @ 5 Aug 2010, 11:44) ... fa tu calculele si lasal pe om sa lucreze la limita bunului simt si pun pariu ca rezultatele vor fi foarte asemanatoare Ai dreacu' smecheri astia din industria auto, ne fraieresc pe noi ca fac nu stiu cate calcule, studii si incercari, in loc sa faca masina direct din aparatul de sudura, ca tot la fel iese ![]() Tot ce trebuie ca sa faci o masina este bun simt, un flex si un aparat de sudura. Calculele de RM sunt pentru carcotasi ![]() |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#55
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
nu confunda...
in industria auto e vorba de productie in masa si profit cat mai mare, studiile de Rm si simularile in cad se fac pentru stabilirea cantitatilor minime de material folosit astfel incat produsul rezultat sa se poate numi in continuare automobil, nicidecum sa reziste la un raliu la ce vrea sa faca omul acolo, un calcul Rm este tendentios, inca nu are nici macar o masa totala stabilita. Si una peste alta un sasiu tubular deschis se poate ranforsa foarte usor... Din nou sunteti doar carcotasi si nu intelegeti de fapt scopul acestei constructii QUOTE ... tatelor.... This post has been edited by ramon_1300: 5 Aug 2010, 11:26 |
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#56
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(Muttley @ 3 Aug 2010, 21:47) cosmin, 1) motor central = propulsie. Mai sunt exemple de motor spate/tractiune integrala (vezi Porsche), sau motor central/tractiune integrala Nu m-am uitat f bine la poza si am avut impresia ca motoru-i pus invers (cutia de viteze in fata) ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 5 Aug 2010, 11:43 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#57
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Motorul ala de 150cp este catalogat ca fiind slab si ineficient de catre bv-08-fgm, cel care vrea sa ia din capu la piston ?
![]() QUOTE Si inca ceva,mia zis un mecanic ca daca vreau sa-i modific camera de ardere cel mai indicat este sai pun 2 garnituri de chiuloasa una peste alta(el zice ca a testat si merge ine) e indicat sau mai bine iau la un mecanic din capu la piston.mersi |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
paul_p |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#59
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ramon_1300 @ 5 Aug 2010, 12:24) nu confunda... in industria auto e vorba de productie in masa si profit cat mai mare, studiile de Rm si simularile in cad se fac pentru stabilirea cantitatilor minime de material folosit astfel incat produsul rezultat sa se poate numi in continuare automobil, nicidecum sa reziste la un raliu la ce vrea sa faca omul acolo, un calcul Rm este tendentios, inca nu are nici macar o masa totala stabilita. Si una peste alta un sasiu tubular deschis se poate ranforsa foarte usor... Din nou sunteti doar carcotasi si nu intelegeti de fapt scopul acestei constructii Adica iese la proba si mai sudeaza unde se rupe sau cum? Scopul unui calcul de RM e sa nu se rupa. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#60
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
mihaid ai dreptaet, pai normal ca trebuiesa faci niste calcule inainte ca nu te apuci asa aiurea sa faci o masina din ce ai vazut pe altele.
silos e catalogat slab pentru volumul lui nu am zis ca 150 cp nu sunt eficienti ie o mica mare diferenta Aaaa..era sa uit tu erai unu din aia care sunt tare in teorie si lucreaza numa dupa carte sa faca totul standar=))=))=)) cred ca ar trebui sa cauti un topic mai clasic ca asta ie cam "abureala" pentru tine. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 20:28 |