DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia cu motor central

paul_p
post 3 Aug 2010, 09:12
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(argon @ 3 Aug 2010, 08:31)
puterea pe litru se compara la motoare de capacitati similare, daca ati ajuns sa comparati la toate e o varza
*


Nu inteleg care e ideea. Am dat exemplul loganului deoarece este un motor comun, fara cine stie ce inovatii sau delicateturi tehnologice.

Daca ne referim la o masina din aceeasi perioada (1990-1995), cu un motor de 2500 cc si 192 cp, obtinem o putere litrica de 78 cp.
Chiar daca luam un motor mai vechi, de prin 1986, care are 2500 cc si 170 cp, tot obtinem un 68 cp/litru.

QUOTE(argon @ 3 Aug 2010, 08:31)
de motoarele americane cu 30 cai pe litru ce parere ai?
*


Proasta smile.gif . Uneori americanii sunt maestrii ai ineficientei. Comparatia cu un motor prost nu-l face mai bun pe cel de Audi smile.gif .

@ady_84saw : Nu era mai bine sa pornesti de la o platforma data, asa cum a plecat cel cu Audi80, decat sa incerci faci totul de la zero?


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 3 Aug 2010, 09:26
Post #32


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 3 Aug 2010, 08:31)
puterea pe litru se compara la motoare de capacitati similare, daca ati ajuns sa comparati la toate e o varza, de motoarele americane cu 30 cai pe litru ce parere ai?
*


Pai de aia compar puterea specifica bai contabile, ca sa nu compar pe aia totala. Ca nu depinde de cilindree.
Vrei sa comparam cu loganu de 1,6 8V? Functii similare, constructie similara si scoate putere litrica similara cu V6-ele de mai sus.
Ma rog, ca motor transversal eu cautam ceva in 4 cilindri si supraalimentat.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Aug 2010, 09:28
Post #33


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




compara tu ce vrei pana iti da cu virgula inteligentule, ce conteaza aici e cai/tona, cuplu/tona.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 3 Aug 2010, 09:47
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Inca nu s-a ajuns la puterea pe tona, deoarece inca nu exista un vehicul pe care sa fie montat motorasul smile.gif.

Apropo @ady_84saw, daca tot o apuci de la zero, de ce ai intitulat topicul "dacia cu motor central" ? Ai de gand sa preiei ceva si de la dacie? Vad ca motorul, suspensia, transmisia, sunt de la Audi, sasiul il faci singur, de la dacie ce folosesti?


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_geo93
post 3 Aug 2010, 09:55
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 16 November 09
From: Motru




QUOTE(paul_p @ 3 Aug 2010, 09:47)
Inca nu s-a ajuns la puterea pe tona, deoarece inca nu exista un vehicul pe care sa fie montat motorasul smile.gif.

Apropo @ady_84saw, daca tot o apuci de la zero, de ce ai intitulat topicul "dacia cu motor central" ? Ai de gand sa preiei ceva si de la dacie? Vad ca motorul, suspensia, transmisia, sunt de la Audi, sasiul il faci singur, de la dacie ce folosesti?
*


poate caroseria de la dacie...oricum imi place cum suna acest proiect...multa bafta in continuare happy.gif happy.gif


--------------------
Dacia 1310 Berlina 2003 - GJ 03 TSF
Dacia 1305 PickUP 2001 - GJ 05 CJY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 3 Aug 2010, 10:46
Post #36


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 3 Aug 2010, 10:28)
compara tu ce vrei pana iti da cu virgula inteligentule, ce conteaza  aici e cai/tona, cuplu/tona.
*


De ce nu mergi tu undeva unde intelegi ce se vorbeste? Asa , ca sa nu ne mai inveti tu pe noi despre ce vorbim aici.
Daca vorbim doar de caii pe kg ai motorului in sine, un l4 turbo nu sta mai bine decat un V6 aspirat (sper sa nu fie de fonta) ? Asa, dupa tine, ca macar la impartiri trebuie sa te pricepi.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 3 Aug 2010, 12:19
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(argon @ 3 Aug 2010, 10:28)
ce conteaza  aici e [...] cuplu/tona.
*


Asta cu cuplu pe tona e de bula, fara suparare smile.gif .
Daca o lasai doar cu puterea specifica era OK, e un parametru care permite evaluarea performantelor, dar sa raportezi cuplul motorului la greutatea vehiculului este un nonsens.

This post has been edited by paul_p: 3 Aug 2010, 12:21


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 3 Aug 2010, 14:50
Post #38


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




nu inteleg, dece se face atat tam-tam, omul a spus clar vrea sa isi demonstreze ceva si atat. Daca o face pe banii lui care e problema voastra?? tatelor.

Nu va fii motor transversal, configuratia este de motor longitudinal amplasat central!!!!, sasiul pana acum arata foarte bine. Asigurate ca ai reglaje pt cadere si atac.

Lasa parerile ca nu tin urechile de la brate sau trebuia sa faci calcul de RM. Lasa pe altii sa faca, tu lucreaza cu bun simt.


Motorasul ala supraalimentat poate face 300 caluti usor si sa reziste multi km.


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 3 Aug 2010, 15:54
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




QUOTE(paul_p @ 2 Aug 2010, 17:27)
Da, decat 225 Nm. Imagineaza-ti ca stiu ce inseamna. Stiu chiar foarte bine. Masina mea anterioara avea 2500cc, 192CP si 245 Nm. Cea actuala are 2979cc, 231CP si 300Nm. Destul de rezonabil.

150Cp dintr-un motor de 2600 cc chiar este putin. Cel putin asta este parerea mea. Ditamai animalul de motor cu 6 cilindri si scoate doar 150 Cp.
Are o putere litrica de 57 Cp/litru. Motorul de Logan cu 16 valve are o putere litrica mai mare, si anume 65 Cp/litru.

La un motor de Audi din 1993-1995, te-ai fi asteptat la minim 70 Cp/litru.
Fara suparare, dar ce se vede in poza pusa de tine seamana mai mult cu o roaba decat cu o masina  ohmy.gif !

Tu crezi ca gluma aia de cadru din teava si urechile alea de care ai prins basculele vor reusi sa tina masina? Cred ca se va rupe si daca te dai la vale cu ea, fara sa-i mai pui motor sau frane.

Analizeaza si tu un pic mai atent cadrul unei masini, compara formele, materialele, dimensiunile, prinderile, si pe urma te apuci de treaba. Aste e parerea mea, s-ar putea sa ma insel si sa fie bine asa cum faci tu ...
*



Care este formula prin care calculati voi "puterea litrica"?!
N-am auzit de asta in viata mea... rog sa-mi explice si mie cineva.
Ce la ce se imparte si ce se aduna.
ms mult. blush.gif


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 3 Aug 2010, 16:18
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Raportul dintre puterea totala (in cai putere sau kW) si cilindreea motorului. Un indice de performanta pentru motoare, gen "cat ar dezvolta motorul daca ar avea un litru ?".


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 3 Aug 2010, 17:34
Post #41


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Intrebari pt initiator :
1 - masina va avea propulsie sau tractiune ?
2 - motorul o sa vina in locul banchetei spate ? Daca da, cum rezolvi cu racirea ? Montezi radiatorul in fata si tragi furtune ? Cum muti atata lichid (ca pompa nu cred ca face fata)?
3 - directia o lasi stock ?
4 - cum o sa rezolvi cu schimbatorul de viteze ?


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 3 Aug 2010, 20:47
Post #42


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




cosmin,
1) motor central = propulsie. Mai sunt exemple de motor spate/tractiune integrala (vezi Porsche), sau motor central/tractiune integrala (vezi Lamborghini), insa nu e cazul aici. Ma-ntreb cum ai fi crezut ca s-ar fi dus cu cardan ca s-o faca tractiune fata da' ma rog...
2, 3, 4) detalii mult prea marunte.

QUOTE(ramon_1300 @ 3 Aug 2010, 15:50)
...... tatelor.....
*


radmasa.gif

Pentru initiator - felicitari! Ce faci tu acolo "risca" sa devina cea mai tare Dacie facuta vreodata, chiar daca numai aspectul va fi cel de Dacie. Succes!
Evo-ul este cumva al lui Onoriu? blink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 3 Aug 2010, 21:46
Post #43


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




chiar asa, va fi un fel de nicu grigoras 2. din nou, multa multa multa bafta, va iesi racheta blush.gif

This post has been edited by nalodaniel: 3 Aug 2010, 21:47


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 3 Aug 2010, 22:20
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(bylexus @ 3 Aug 2010, 16:54)
Care este formula prin care calculati voi "puterea litrica"?!
N-am auzit de asta in viata mea... rog sa-mi explice si mie cineva.
Ce la ce se imparte si ce se aduna.
ms mult. blush.gif
*


Sper ca nu ai vrut sa fii ironic, chiar nu ai de ce wacko.gif .
Uite aici despre ce este vorba.
http://en.wikipedia.org/wiki/Power-to-weight_ratio


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_84saw
post 4 Aug 2010, 00:44
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 18 March 08




evoul este al lui valentin banciu,poate unii ati auzit de el,poate altii nu.nu conteaza..pe fata va veni un sasiu asemenator cu spatele si va avea ca baza tot mecanica de audi..


--------------------
dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 4 Aug 2010, 16:23
Post #46


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




si mai exact ce piese o sa mai folosesti de dacie?


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 4 Aug 2010, 19:34
Post #47


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




spiritul.


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali vtk
post 4 Aug 2010, 21:43
Post #48


Membru cu trotineta


Group: Members
Posts: 221
Joined: 8 November 06
From: Braila




QUOTE(bv-08-fgm @ 4 Aug 2010, 17:23)
si mai exact ce piese o sa mai folosesti de dacie?
*


poate face matrita dupa o Dacie Sport si ii da forma de Dacie din fibra de sticla


--------------------
DACIA 1300 1980 - BR-15-DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 4 Aug 2010, 22:26
Post #49


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Motor central + ampatament de Dacie Sport ~ multimea vida smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali vtk
post 4 Aug 2010, 22:56
Post #50


Membru cu trotineta


Group: Members
Posts: 221
Joined: 8 November 06
From: Braila




am spus ca poate pastra forma de Dacie Sport fiind mai scurta ca o berlina asta nu inseanma ca nu poate umbla la ampatament sa il mai mareasca


--------------------
DACIA 1300 1980 - BR-15-DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_84saw
post 5 Aug 2010, 01:30
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 18 March 08




Caroseria va avea forma de dacia 1300,doar ca va fi din fibra..va fi si latita un pic,cu aproximativ 20 cm,din cauza diferentelor de ecartament dintre dacie si audi.in nici un caz nu va avea forma de dacia sport(sper sa nu super pe nimeni, dar nu imi place de nici o culoare forma ei)


--------------------
dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 5 Aug 2010, 08:26
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




QUOTE(ady_84saw @ 29 Jul 2010, 22:25)
...ideea mi-a venit de la un smart,la care ansamblul spate motor-suspensie este prins in 4 suruburi...deci va fi demontabil


Deci pana la urma tot sasiul va fi tubular(ca la Maserati Birdcage de exemplu) sau numai puntea spate (+ motorul) va fi tubulara, prinsa cu suruburi de jumatate de sasiu de dacia(ca la ferrari 348 de exemplu)?

Tot nu am inteles daca ai facut un proiect cu calcule(RM, suspensii, CG, etc...) sau te-ai apucat sa copii un sasiu tubular de undeva si restul fie ce-o fi...

Pentru proiectarea sasiului iti recomand sa citesti Racing and Sports Car Chassis Design, care desi este scrisa prin anii '60 si are exemple de sasiuri de masini de F1 din era respectiva, este foarte folositoare pentru inceput...

Odata ce ti-ai facut o idee despre cum sa arate sasiul, cel mai bine ar fii sa utilizezi un program CAD gen CATIA, SolidWorks, etc... sa-l proiectezi. Parca amandoua aveau si modul de rezistenta...

Daca nu ai utilizat un program de CAD pana acum, poti utiliza Bend-Tech PRO, care este special facut pentru tevi, sasiuri...

This post has been edited by MihaiD: 5 Aug 2010, 08:27


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 5 Aug 2010, 10:44
Post #53


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




din nou incepeti cu calcule de RM si proiecte CAD =))... fa tu calculele si lasal pe om sa lucreze la limita bunului simt si pun pariu ca rezultatele vor fi foarte asemanatoare cat despre structura si configuratia sasiului e simplu o cusca ceva mai mare wink.gif.


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 5 Aug 2010, 11:14
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(ramon_1300 @ 5 Aug 2010, 11:44)
... fa tu calculele si lasal pe om sa lucreze la limita bunului simt si pun pariu ca rezultatele vor fi foarte asemanatoare
*


Ai dreacu' smecheri astia din industria auto, ne fraieresc pe noi ca fac nu stiu cate calcule, studii si incercari, in loc sa faca masina direct din aparatul de sudura, ca tot la fel iese blink.gif

Tot ce trebuie ca sa faci o masina este bun simt, un flex si un aparat de sudura. Calculele de RM sunt pentru carcotasi laugh.gif .



--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 5 Aug 2010, 11:24
Post #55


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




nu confunda...

in industria auto e vorba de productie in masa si profit cat mai mare, studiile de Rm si simularile in cad se fac pentru stabilirea cantitatilor minime de material folosit astfel incat produsul rezultat sa se poate numi in continuare automobil, nicidecum sa reziste la un raliu


la ce vrea sa faca omul acolo, un calcul Rm este tendentios, inca nu are nici macar o masa totala stabilita. Si una peste alta un sasiu tubular deschis se poate ranforsa foarte usor...


Din nou sunteti doar carcotasi si nu intelegeti de fapt scopul acestei constructii


QUOTE
... tatelor....


This post has been edited by ramon_1300: 5 Aug 2010, 11:26


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 5 Aug 2010, 11:43
Post #56


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(Muttley @ 3 Aug 2010, 21:47)
cosmin,
1) motor central = propulsie. Mai sunt exemple de motor spate/tractiune integrala (vezi Porsche), sau motor central/tractiune integrala
*


Nu m-am uitat f bine la poza si am avut impresia ca motoru-i pus invers (cutia de viteze in fata) blush.gif

This post has been edited by cosmin_2300: 5 Aug 2010, 11:43


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 5 Aug 2010, 17:02
Post #57


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Motorul ala de 150cp este catalogat ca fiind slab si ineficient de catre bv-08-fgm, cel care vrea sa ia din capu la piston ? laugh.gif

QUOTE
Si inca ceva,mia zis un mecanic ca daca vreau sa-i modific camera de ardere cel mai indicat este sai pun 2 garnituri de chiuloasa una peste alta(el zice ca a testat si merge ine) e indicat sau mai bine iau la un mecanic din capu la piston.mersi


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 5 Aug 2010, 20:06
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(ramon_1300 @ 5 Aug 2010, 12:24)
[...]  nu intelegeti de fapt scopul acestei constructii
*


Asa e, aici ai nimerit-o. Care e de fapt scopul blink.gif ?

This post has been edited by paul_p: 5 Aug 2010, 20:47


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Aug 2010, 20:42
Post #59


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(ramon_1300 @ 5 Aug 2010, 12:24)
nu confunda...

in industria auto e vorba  de productie in masa si profit cat mai mare, studiile de Rm si simularile in cad se fac pentru stabilirea cantitatilor minime de material folosit astfel incat produsul rezultat sa se poate numi in continuare automobil, nicidecum sa reziste la un raliu
la ce vrea sa faca omul acolo, un calcul Rm este tendentios, inca nu are nici macar o masa totala stabilita. Si una peste alta un sasiu tubular deschis se poate ranforsa foarte usor...


Din nou sunteti doar carcotasi si nu intelegeti de fapt scopul acestei constructii
*


Adica iese la proba si mai sudeaza unde se rupe sau cum?
Scopul unui calcul de RM e sa nu se rupa.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 5 Aug 2010, 22:07
Post #60


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




mihaid ai dreptaet, pai normal ca trebuiesa faci niste calcule inainte ca nu te apuci asa aiurea sa faci o masina din ce ai vazut pe altele.

silos e catalogat slab pentru volumul lui nu am zis ca 150 cp nu sunt eficienti ie o mica mare diferenta


Aaaa..era sa uit tu erai unu din aia care sunt tare in teorie si lucreaza numa dupa carte sa faca totul standar=))=))=)) cred ca ar trebui sa cauti un topic mai clasic ca asta ie cam "abureala" pentru tine.smile.gif)


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 20:28
Forum Renault