DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema la urcarea serpentinelor

BZN
post 9 Aug 2010, 21:24
Post #31


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Din cate imi aduc aminte, in primele mii de km nu se recomanda sa treci de 3500 rot/min, conform manualului de exploatare. Acestea sunt suficiente insa pentru a urca serpentine... bine, cat se poate de bine cu un 1,4...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 9 Aug 2010, 21:38
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




deci...daca as trece pe 1.4 sau 1.6 in 8 valve amandoua as face-o degeaba? Daca e sa sar pe benzina doar cel in 16 valve ar fi solutia?


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 9 Aug 2010, 21:54
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




motorul 1.4 e ok pentru o masina de familie ieftina si fiabila.trebuie exploatat corect...nici supraturat pentru ca, consuma mult la turatie mare, nici subturat pentru ca nu are putere si are efecte nocive pe termen lung....in conditii de sarcina prelungita, gen depasiri sau panta se recomanda o turatie peste 3000 rpm..in rest nu e nevoie de blana, nici de reprize de 5000 rpm intr-a 2, a 3-a, etc...nu ca astea ar dauna morotului,n are nimic, doar ca asta se numeste condus sportiv si se sanctioneaza cu un bon mai mare de combustibil, plus eventuale amenzi de viteza...


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 9 Aug 2010, 22:00
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(Johnny91 @ 9 Aug 2010, 22:38)
deci...daca as trece pe 1.4 sau 1.6 in 8 valve amandoua as face-o degeaba? Daca e sa sar pe benzina doar cel in 16 valve ar fi solutia?
*




1.6 8v are performante dinamice mult peste 1.5 dci 65cp... E si mai silentios. Are un consum decent exploatat normal... E fiabil. Depinde ce vrei de la masina. Cel mai sprinten e 1,6 16v(logic...), fiind cel mai puternic. Deci 65cp dci face 0-100km/h in 15 secunde(de fapt cel de 70cp... ca pentru 65cp nu mai gasesc datele), 1.4 mpi 0-100km/h in 13s(deci cu 2 mai repede) si 1.6 mpi in 11,5 s. Ce zici? E diferenta? Iar 1,6 16v in 10,2 s .


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 9 Aug 2010, 22:06
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Practic vorbind e masina lu taikmeo si no... dar ma intereseaza sa imi iau eu unul pentru ca am fost multumit de multe pentru banii pe care ii platesti pt el. Dar ce consuma au 14, 16 respectiv 1.6,16v. Pentru ca duminica seara am ajuns dupa un drum de 550 km si am consumat 25 de litri. ceea ce e foarte convenabil. sub 5% cu depasiniri blana prin ele, mers cu 130 unde am putut. Si de aia vreau sa ma documentez bine inainte de orice miscare. Nu e un lucru care il faci in fiecare zi(cumpararea unei masini noi)

A si am uitat ceva esential: in caz ca nu v-ati dat seama imi place sa ma bag in ele. Un timp am condus Golfu lu varamio fiind 1.6 benzina, Golf IIImodelu mic (adica nu ala combi) si ce mi-o placut ca era asa sprinten. La motorina pana o calci, urmeaza 2-3 secunde pana se tureaza turbosuflanta sa faca presiune sa bage aer, apoi urmeaza accelereatia dupa vreo 5 sec. Asta daca te prinde cu ea subturata. sub 1500 ture. ca de la 1500 in sus pleaca urmatoarea secunda. Dar tot nu se compara cum pleaca benzina, instant. De exemplu eram in coloana. aveam in fata un audi 2.0 T (T rosu). cu tiru venind din fata in 100 m o facut o depasire de am ramas masca. o plecat INSTANT. In comparatie cu un 1.9 TDI cu toate rosii care nu poate face acelasi lucru. Poate nici 2.5 TDI. Benzina e sfanta.

Nu ma intelegeti gresit...adica sa ma astept sa imi place la fel, a fost doar un exemplu intre 2 motorizari pe benzina si motorina pe acelasi A6. Zic doar ca vreau ceva mai sprinten decat vesnic puturosul diesel. Ca masina pentru taikmeo ii ok dar pe mine ma mananca talpa si diesel-ul nu ma satisface. Si ma gandesc ca acelasi lucru e si la celelalte dieseluri mai puternice de 85 de cai sau ce puteri mai au loganelu.

This post has been edited by Johnny91: 9 Aug 2010, 22:18


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 9 Aug 2010, 22:10
Post #36


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(Johnny91 @ 9 Aug 2010, 23:06)
...sub 5% cu depasiniri blana prin ele, mers cu 130 unde am putut....
*


N-are cum.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 9 Aug 2010, 22:15
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Asa cum ai zis tu ca s-a mers nu ai cum sa ai consum sub 5l/100km... Nici pe departe.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marso
post 9 Aug 2010, 22:16
Post #38


***Membru***


Group: Members
Posts: 547
Joined: 1 September 06
From: Bu***esti




Da ce i'ai facut de ai mers cu 5 % "in blana" ? Eu n'am reusit sa scot sub 15 % pe A2...tot in blana.


--------------------
Logan Laureate 1.6 MPI 2006 Gri Perla + GPL
Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 9 Aug 2010, 22:20
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




I-am facut plinul si atat a intrat dupa ce am ajuns acasa. Pe cuvantul meu. Un logan MCV de la taikmeo de la firma o fost un coleg un drum mai lung, fiind cel full cu I rosu o avut calculator de bord si o scos 4.6. Atat i-a aratat calculatorul


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marso
post 9 Aug 2010, 22:22
Post #40


***Membru***


Group: Members
Posts: 547
Joined: 1 September 06
From: Bu***esti




La consumul afisat de CB, a avut un mers decent, nicidecum "blana"...


--------------------
Logan Laureate 1.6 MPI 2006 Gri Perla + GPL
Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 9 Aug 2010, 22:22
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




probabil, ca e om batran si nu prea merge el tare.
In caz ca ati inteles gresit doar depasirile blana. Nu tot drumul. Ideea e ca am mers constant cand treceam de 100. Adica nu ma bagam in ea pana la podea sa urce. O asteptam pe ea. Dar in depasiri nu aveam timp sa astept dupa ea si atunci ma bagat tare in ea.

This post has been edited by Johnny91: 9 Aug 2010, 22:24


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 9 Aug 2010, 22:37
Post #42


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




5% cu Logan? Niciodata!

This post has been edited by BZN: 9 Aug 2010, 22:37


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 9 Aug 2010, 22:38
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




@Johnny - Am citit acum ce ai editat... Sa stii ca si cu turbo dieselul pleci la fel de instant, mai ales cu unul mare. Problema e sa pleci dintr-o turatie in care turbina lucreaza, nu de la 1500rpm.

This post has been edited by PaulT: 9 Aug 2010, 22:38


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 9 Aug 2010, 22:43
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Cam asta e frustrarea mea, plecatul din orice pozitie. benzina nu are treaba din cate am obs in a pleca la turatii mici


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 9 Aug 2010, 22:47
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pai pleaca, dar tot nu pleaca asa cum ar pleca in turatie mai mare.. De exemplu daca intri in depasire de la 60km/h cu tr 4 la 2000rpm masina demareaza... Dar corect este sa pleci cu treapta 3 in turatie mai mare.. Si se va misca altfel.. Ambele, benzina si diesel trebuie tinute in plaja optima de lucru pentru rezultate corecte.

This post has been edited by PaulT: 9 Aug 2010, 22:50


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 9 Aug 2010, 22:52
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




pana la urma imi puteti raspunde si la intrebarea mea initiala?

Dar ce consum au 14, 16 respectiv 1.6,16v? Si in ce conditii de lucru, adica blana, mers subturat si normal

This post has been edited by Johnny91: 9 Aug 2010, 22:53


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 9 Aug 2010, 23:05
Post #47


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




1.5 DCI 2007 , 1530 km /70L / 4.57 / 100km- media


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 9 Aug 2010, 23:08
Post #48


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti






--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 9 Aug 2010, 23:09
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




thank you BZN


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 9 Aug 2010, 23:21
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




http://www.daciaclub.ro/Consumul-MEDIU-al-...6-8V-t9116.html

Sa te inarmezi cu rabdare.... Pentru 1.4 si 1.6 mpi


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 10 Aug 2010, 06:18
Post #51


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(argon @ 9 Aug 2010, 20:18)
Daca stii sa o conduci te duce oriunde si 1.4, nu e placut sa auzi motorul cum urla, dar nu i se intampla nimic.
*



Subscriu.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibbycu
post 10 Aug 2010, 11:07
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 9 August 10




multumesc pentru sfaturi


--------------------
Dacia Logan 2010 1.4 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannard
post 10 Aug 2010, 11:31
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 20 September 06




Va salut si imi car scuza daca sunt putin offtopic. Intrebarea mea tine tot de rodaj iar "search"-ul nu mi-a folosit prea mult. Nici nu vreau sa deschid un topic nou (ca deja sunt j-demii) si asa ca ma adresez pt cateva indrumari.
DECI: de o saptamana sunt bucurosul posesor al unui Logan 1.6 16v, nou. Am reusit deja sa fac 400 km (80% in oras). Rugamintea mea este sa ma invatati si pe mine sa fac un rodaj cat mai corect acestui motor, sa-l exploatez corect pentru performante decente si viata lunga fara probleme.
Dealerul mi-a zis ca in primii 3000 km sa nu urc peste 3000 rpm. Dar cam la ce turatii tre sa schimb treapta? Pana acum am schimbat cam la 2200. (ma uit cam mult in bord- asa m-am obisnuit).
V-as fi recunoscator pt cateva sfaturi si/sau link-uri.

P.S. Am avut Logan cu motor de 1.4 dar nu de nou si ala avea deja rodajul facut (luat la 21000 km) si tinut pana la 70.000 km. Nu m-a dezamagit cu nimic. Pe serpentinele de pe la Transfagarasan am urcat fara probleme (2 pers, bagaj usor). Schimbam treapta pe la 3500 rpm, mers normal, fara pretentii de accelerare. Am urcat cu treapta 3 si 2. A 4-a n-am reusit sa-i dau, motorul "spunea" imediat daca nu eram in treapta potrivita, in momentul in care apasam pedala si nu "tragea" stiam ca trebuie sa retrogradez. Repet era vorba de un motor cu 60000 km facuti (si eu ma obisnuisem cu el in 40000.)


--------------------
dacia berlina 1982/ Logan Preferance 2005/ Logan Laureate F2 1.6 16v 2010 :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alindrgn
post 10 Aug 2010, 11:34
Post #54


mamut lânos


Group: Members
Posts: 1.347
Joined: 27 April 08
From: brasov




ciste manualul de utilizare ca acolo scrie la ce turatii sa schimbi vitezele. oricum pana nu faci 1000 km sa nu ii dai peste 3000 prea mult si sa nu o fortezi prea mult (sa o incarci exagerat sau mai stiu eu).

This post has been edited by alindrgn: 10 Aug 2010, 11:35


--------------------
Dacia Logan / Duster -- 2008 abs plus / 2017 black touch
Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Aug 2010, 12:35
Post #55


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




In primul rand rodajul NU SE FACE IN ORAS. In al 2-lea rand ce a spus dealerul e o tampenie... Daca schimbi la 2200 rpm iti bati joc de motor.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibbycu
post 10 Aug 2010, 15:13
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 9 August 10




eu de exemplu am schimbat vitezele la 2500 in oras 2700 in afara.


--------------------
Dacia Logan 2010 1.4 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 10 Aug 2010, 15:17
Post #57


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




parca in primele manuale era trecut sa nu se treaca de 120 km/h nu zicea nimic de turatie .

nu mai tin exact minte


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibbycu
post 10 Aug 2010, 15:20
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 9 August 10




da si de asta stiu sa nu fie depasita viteza de 120 km/h


--------------------
Dacia Logan 2010 1.4 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 10 Aug 2010, 15:22
Post #59


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Cand mai ai probleme de genul asta sa iei cu tine un sofer experimentat, ca asa inveti cel mai bine.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 10 Aug 2010, 15:42
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(Johnny91 @ 9 Aug 2010, 20:15)
si tot luam la deal logane de 1.4 doar cu soferu
*



Ce te face sa crezi ca respectivii se luau la intrecere cu tine? poate mergeau linistiti.
Daca bagi piciorul in pedala, merge foarte bine si 1.4 75cp.

Si legat de serpentine, cu a 2-a sigur poti sa urci orice deal, oricat de mare bine, nu vorbim de pante de 40%, off road, etc). Tureaza a 1-a pana la 4000 - 4500, da a 2-a si tine-o acolo. Daca in a 2-a ajungi la 4000 rpm atunci da, poti incerca a 3-a sa vezi daca merge (dar trebuie sa bagi si piciorul in acceleratie). Daca nu tine, te duci inapoi in a 2-a, dar eu cred ca tine.

Problema initiatorului e, cred, turatie insuficienta la demaraj, timp mare de schimbare a vitezei si, dupa schimbare, nu apasa suficient pedala.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 01:19
Forum Renault