problema la urcarea serpentinelor
![]() ![]() ![]() |
problema la urcarea serpentinelor
BZN |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|||
Johnny91 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
deci...daca as trece pe 1.4 sau 1.6 in 8 valve amandoua as face-o degeaba? Daca e sa sar pe benzina doar cel in 16 valve ar fi solutia?
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
motorul 1.4 e ok pentru o masina de familie ieftina si fiabila.trebuie exploatat corect...nici supraturat pentru ca, consuma mult la turatie mare, nici subturat pentru ca nu are putere si are efecte nocive pe termen lung....in conditii de sarcina prelungita, gen depasiri sau panta se recomanda o turatie peste 3000 rpm..in rest nu e nevoie de blana, nici de reprize de 5000 rpm intr-a 2, a 3-a, etc...nu ca astea ar dauna morotului,n are nimic, doar ca asta se numeste condus sportiv si se sanctioneaza cu un bon mai mare de combustibil, plus eventuale amenzi de viteza...
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
PaulT |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Johnny91 @ 9 Aug 2010, 22:38) deci...daca as trece pe 1.4 sau 1.6 in 8 valve amandoua as face-o degeaba? Daca e sa sar pe benzina doar cel in 16 valve ar fi solutia? 1.6 8v are performante dinamice mult peste 1.5 dci 65cp... E si mai silentios. Are un consum decent exploatat normal... E fiabil. Depinde ce vrei de la masina. Cel mai sprinten e 1,6 16v(logic...), fiind cel mai puternic. Deci 65cp dci face 0-100km/h in 15 secunde(de fapt cel de 70cp... ca pentru 65cp nu mai gasesc datele), 1.4 mpi 0-100km/h in 13s(deci cu 2 mai repede) si 1.6 mpi in 11,5 s. Ce zici? E diferenta? Iar 1,6 16v in 10,2 s . |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Practic vorbind e masina lu taikmeo si no... dar ma intereseaza sa imi iau eu unul pentru ca am fost multumit de multe pentru banii pe care ii platesti pt el. Dar ce consuma au 14, 16 respectiv 1.6,16v. Pentru ca duminica seara am ajuns dupa un drum de 550 km si am consumat 25 de litri. ceea ce e foarte convenabil. sub 5% cu depasiniri blana prin ele, mers cu 130 unde am putut. Si de aia vreau sa ma documentez bine inainte de orice miscare. Nu e un lucru care il faci in fiecare zi(cumpararea unei masini noi)
A si am uitat ceva esential: in caz ca nu v-ati dat seama imi place sa ma bag in ele. Un timp am condus Golfu lu varamio fiind 1.6 benzina, Golf IIImodelu mic (adica nu ala combi) si ce mi-o placut ca era asa sprinten. La motorina pana o calci, urmeaza 2-3 secunde pana se tureaza turbosuflanta sa faca presiune sa bage aer, apoi urmeaza accelereatia dupa vreo 5 sec. Asta daca te prinde cu ea subturata. sub 1500 ture. ca de la 1500 in sus pleaca urmatoarea secunda. Dar tot nu se compara cum pleaca benzina, instant. De exemplu eram in coloana. aveam in fata un audi 2.0 T (T rosu). cu tiru venind din fata in 100 m o facut o depasire de am ramas masca. o plecat INSTANT. In comparatie cu un 1.9 TDI cu toate rosii care nu poate face acelasi lucru. Poate nici 2.5 TDI. Benzina e sfanta. Nu ma intelegeti gresit...adica sa ma astept sa imi place la fel, a fost doar un exemplu intre 2 motorizari pe benzina si motorina pe acelasi A6. Zic doar ca vreau ceva mai sprinten decat vesnic puturosul diesel. Ca masina pentru taikmeo ii ok dar pe mine ma mananca talpa si diesel-ul nu ma satisface. Si ma gandesc ca acelasi lucru e si la celelalte dieseluri mai puternice de 85 de cai sau ce puteri mai au loganelu. This post has been edited by Johnny91: 9 Aug 2010, 22:18 |
--------------------
-
dizl
-
|
|
BZN |
![]()
Post
#36
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
PaulT |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa cum ai zis tu ca s-a mers nu ai cum sa ai consum sub 5l/100km... Nici pe departe.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Marso |
![]()
Post
#38
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
Da ce i'ai facut de ai mers cu 5 % "in blana" ? Eu n'am reusit sa scot sub 15 % pe A2...tot in blana.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
Johnny91 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
I-am facut plinul si atat a intrat dupa ce am ajuns acasa. Pe cuvantul meu. Un logan MCV de la taikmeo de la firma o fost un coleg un drum mai lung, fiind cel full cu I rosu o avut calculator de bord si o scos 4.6. Atat i-a aratat calculatorul
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
Marso |
![]()
Post
#40
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
La consumul afisat de CB, a avut un mers decent, nicidecum "blana"...
|
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
Johnny91 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
probabil, ca e om batran si nu prea merge el tare.
In caz ca ati inteles gresit doar depasirile blana. Nu tot drumul. Ideea e ca am mers constant cand treceam de 100. Adica nu ma bagam in ea pana la podea sa urce. O asteptam pe ea. Dar in depasiri nu aveam timp sa astept dupa ea si atunci ma bagat tare in ea. This post has been edited by Johnny91: 9 Aug 2010, 22:24 |
--------------------
-
dizl
-
|
|
BZN |
![]()
Post
#42
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
5% cu Logan? Niciodata!
This post has been edited by BZN: 9 Aug 2010, 22:37 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
PaulT |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
@Johnny - Am citit acum ce ai editat... Sa stii ca si cu turbo dieselul pleci la fel de instant, mai ales cu unul mare. Problema e sa pleci dintr-o turatie in care turbina lucreaza, nu de la 1500rpm.
This post has been edited by PaulT: 9 Aug 2010, 22:38 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Cam asta e frustrarea mea, plecatul din orice pozitie. benzina nu are treaba din cate am obs in a pleca la turatii mici
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
PaulT |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai pleaca, dar tot nu pleaca asa cum ar pleca in turatie mai mare.. De exemplu daca intri in depasire de la 60km/h cu tr 4 la 2000rpm masina demareaza... Dar corect este sa pleci cu treapta 3 in turatie mai mare.. Si se va misca altfel.. Ambele, benzina si diesel trebuie tinute in plaja optima de lucru pentru rezultate corecte.
This post has been edited by PaulT: 9 Aug 2010, 22:50 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
pana la urma imi puteti raspunde si la intrebarea mea initiala?
Dar ce consum au 14, 16 respectiv 1.6,16v? Si in ce conditii de lucru, adica blana, mers subturat si normal This post has been edited by Johnny91: 9 Aug 2010, 22:53 |
--------------------
-
dizl
-
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#47
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
1.5 DCI 2007 , 1530 km /70L / 4.57 / 100km- media
|
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
BZN |
![]()
Post
#48
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
thank you BZN
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
PaulT |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
http://www.daciaclub.ro/Consumul-MEDIU-al-...6-8V-t9116.html
Sa te inarmezi cu rabdare.... Pentru 1.4 si 1.6 mpi |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
marksman |
![]()
Post
#51
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
bibbycu |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 9 August 10 ![]() |
multumesc pentru sfaturi
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 1.4 benzina
|
|
dannard |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 September 06 ![]() |
Va salut si imi car scuza daca sunt putin offtopic. Intrebarea mea tine tot de rodaj iar "search"-ul nu mi-a folosit prea mult. Nici nu vreau sa deschid un topic nou (ca deja sunt j-demii) si asa ca ma adresez pt cateva indrumari.
DECI: de o saptamana sunt bucurosul posesor al unui Logan 1.6 16v, nou. Am reusit deja sa fac 400 km (80% in oras). Rugamintea mea este sa ma invatati si pe mine sa fac un rodaj cat mai corect acestui motor, sa-l exploatez corect pentru performante decente si viata lunga fara probleme. Dealerul mi-a zis ca in primii 3000 km sa nu urc peste 3000 rpm. Dar cam la ce turatii tre sa schimb treapta? Pana acum am schimbat cam la 2200. (ma uit cam mult in bord- asa m-am obisnuit). V-as fi recunoscator pt cateva sfaturi si/sau link-uri. P.S. Am avut Logan cu motor de 1.4 dar nu de nou si ala avea deja rodajul facut (luat la 21000 km) si tinut pana la 70.000 km. Nu m-a dezamagit cu nimic. Pe serpentinele de pe la Transfagarasan am urcat fara probleme (2 pers, bagaj usor). Schimbam treapta pe la 3500 rpm, mers normal, fara pretentii de accelerare. Am urcat cu treapta 3 si 2. A 4-a n-am reusit sa-i dau, motorul "spunea" imediat daca nu eram in treapta potrivita, in momentul in care apasam pedala si nu "tragea" stiam ca trebuie sa retrogradez. Repet era vorba de un motor cu 60000 km facuti (si eu ma obisnuisem cu el in 40000.) |
--------------------
dacia berlina 1982/
Logan
Preferance 2005/ Logan Laureate F2 1.6 16v 2010 :)
|
|
alindrgn |
![]()
Post
#54
|
![]() mamut lânos Group: Members Posts: 1.347 Joined: 27 April 08 From: brasov ![]() |
ciste manualul de utilizare ca acolo scrie la ce turatii sa schimbi vitezele. oricum pana nu faci 1000 km sa nu ii dai peste 3000 prea mult si sa nu o fortezi prea mult (sa o incarci exagerat sau mai stiu eu).
This post has been edited by alindrgn: 10 Aug 2010, 11:35 |
--------------------
Dacia
Logan / Duster --
2008 abs plus / 2017 black touch Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#55
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
In primul rand rodajul NU SE FACE IN ORAS. In al 2-lea rand ce a spus dealerul e o tampenie... Daca schimbi la 2200 rpm iti bati joc de motor.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bibbycu |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 9 August 10 ![]() |
eu de exemplu am schimbat vitezele la 2500 in oras 2700 in afara.
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 1.4 benzina
|
|
C@talin |
![]()
Post
#57
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
parca in primele manuale era trecut sa nu se treaca de 120 km/h nu zicea nimic de turatie .
nu mai tin exact minte |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
bibbycu |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 9 August 10 ![]() |
da si de asta stiu sa nu fie depasita viteza de 120 km/h
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 1.4 benzina
|
|
tribunul |
![]()
Post
#59
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Cand mai ai probleme de genul asta sa iei cu tine un sofer experimentat, ca asa inveti cel mai bine.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
roland |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(Johnny91 @ 9 Aug 2010, 20:15) Ce te face sa crezi ca respectivii se luau la intrecere cu tine? poate mergeau linistiti. Daca bagi piciorul in pedala, merge foarte bine si 1.4 75cp. Si legat de serpentine, cu a 2-a sigur poti sa urci orice deal, oricat de mare bine, nu vorbim de pante de 40%, off road, etc). Tureaza a 1-a pana la 4000 - 4500, da a 2-a si tine-o acolo. Daca in a 2-a ajungi la 4000 rpm atunci da, poti incerca a 3-a sa vezi daca merge (dar trebuie sa bagi si piciorul in acceleratie). Daca nu tine, te duci inapoi in a 2-a, dar eu cred ca tine. Problema initiatorului e, cred, turatie insuficienta la demaraj, timp mare de schimbare a vitezei si, dupa schimbare, nu apasa suficient pedala. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:19 |