DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> tobe, sfaturi achizitionare

Meserie
post 22 May 2006, 19:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 15 May 05




Ma exaspereaza tobele. Am schimbat acum vreo 5 luni toba finala si teava. Am cumparat "de uzina" fiind cele mai scumpe si am banuit ca cele mai bune. Chiar dupa ce le-am schimbat nu am constatat o imbunatatire a silentiozitatii. Bineinteles ca mecanicul care mi-a facut schimbarea a tinut sa imi spuna ca sunt mai bune cele de Conex. Acum incerc sa ma informez sa stiu macar data viitoare ce sa cumpar, de aceea apelez la experienta voastra. Se pare ca principiul "ce este mai scump este mai bun" nu este valabil intotdeauna. Am inteles ca si tobele de inox care se gasesc in magazin nu au sitele din inox, asa ca nu sunt cine stie ce. Astept pareri de la voi.


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - CT-52-PON
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 22 May 2006, 20:22
Post #2


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Meserie @ 22 May 2006, 20:53)
Bineinteles ca mecanicul care mi-a facut schimbarea a tinut sa imi spuna ca sunt mai bune cele de Conex.
*


Daca-ntradevar asa stau lucrurile, e de plans. Conex sux... sleep.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 May 2006, 20:26
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cauta Romcat Borla(nu de inox ca sunt scumpe rau), sunt foarte multumit.

This post has been edited by argon: 22 May 2006, 20:26


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 22 May 2006, 20:35
Post #4


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Pai cica astea ar fi asa-zisele "de uzina".
PS: stii tu... post-336-1110552489.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pop_nick
post 23 May 2006, 03:10
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 30 March 06




Cele de Costesti sunt cele mai cautate in magazine. Am lucrat intr-un magazin de piese auto si stiu ca astea se cautau , iar apoi erau cele de Connex.


--------------------
Dacia Dacia Nova - IS 33 PDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedy82
post 23 May 2006, 14:58
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 13 July 05




Cele de Conex sunt cele mai proaste tobe posibile. Si piesele din tabla facute de cei de la Conex sunt la fel de proaste. Eu tocmai am schimbat finala, si am pus o finala Romcat Borla. Normala nu de inox. Si este super OK. Cea de uzina nu este Borla, este de Costesti asa cum bine a zis si pop_nick.


--------------------
Dacia 1300 - B 19 XXX
„Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 23 May 2006, 21:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(speedy82 @ 24 May 2006, 01:58)
Cele de Conex sunt cele mai proaste tobe posibile. Si piesele din tabla facute de cei de la Conex sunt la fel de proaste. Eu tocmai am schimbat finala, si am pus o finala Romcat Borla. Normala nu de inox. Si este super OK. Cea de uzina nu este Borla, este de Costesti asa cum bine a zis si pop_nick.
*


Si eu am schimbat tevaraia de la esapament de atatea ori. Dupa schimbarea a n tobe finale si a intermediarei, am schimbat si teava de legatura de la intermediara la finala (cea originala se corodase rau pe portiunea care intra in stutul tobei finale. Nu-s de ce (poate ca fac reparatiile de cate ori pot la casa de "la tara") nu am aruncat teava aia. Acu' cateva zile, hai sa schimb final, ca se terminase iar capacul din fata ( se distruge tabla in jurul stutului de intrare in toba).
Cand colo, teava dintre tobe (la Nova e destul de scurta ) era putreda de ruginita. Noroc ca aveam vechitura originala, am infipt-o "la jumatate" si am pus finala cu vreo 7cm mai "in fata", ca teava "noua" era ciur in vreo 2 ani, fata de originala care a mers aproape 6. Chiar cred ca ar merita ceva mai "inox", dar e un hap financiar greu de inghitit. Dar ar merita sa scutesti probabil mai multi bani dati cu taraita, baraiala, nervi, reparatii pe vreme nasoala, etc.
Bafta!!
PS Desigur, din "economie" erau Conex, ca-s mai ieftine!!!

This post has been edited by gti98: 23 May 2006, 21:07


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianPJM
post 5 Jul 2006, 21:38
Post #8


Membru Avertizat


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 October 04
From: Bucuresti




M-ar interesa si pe mine cat costa un saxofon (ala de evacuare, nu muzical), ca al meu s-a retezat. Sau sa il sudez? Tine?
Oare cat m-ar costa sa il schimb in service?


Nu mai scrie in limbaj mirc!

This post has been edited by diaconuliviu: 6 Jul 2006, 14:01


--------------------
Opel Omega 2.0i 1997 - B 33 EZW
Zic si io, nu dau cu paru!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serge
post 6 Jul 2006, 13:56
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 20 June 05
From: IAȘI




QUOTE(Meserie @ 22 May 2006, 20:53)
Ma exaspereaza tobele. Am schimbat acum vreo 5 luni toba finala si teava. Am cumparat "de uzina" fiind cele mai scumpe si am banuit ca cele mai bune. Chiar dupa ce le-am schimbat nu am constatat o imbunatatire a silentiozitatii. Bineinteles ca mecanicul care mi-a facut schimbarea a tinut sa imi spuna ca sunt mai bune cele de Conex. Acum incerc sa ma informez sa stiu macar data viitoare ce sa cumpar, de aceea apelez la experienta voastra. Se pare ca principiul "ce este mai scump este mai bun" nu este valabil intotdeauna. Am inteles ca si tobele de inox care se gasesc in magazin nu au sitele din inox, asa ca nu sunt cine stie ce. Astept pareri de la voi.
*


Opinia mea este că la dacie, la tobele de Dacie, contează cel mai mult să țină ceva vreme. Așa că soluția de uzină pare a fi cea mai bună. Pentru silențiozitate ori sunete deosebite există alte soluții. Și alte mașini...
Personal, mi-am schimbat acum 2 luni tobele, inclusiv țeava de legătură. Luat de uzină.


--------------------
Dacia 1400 break - IS-92
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 6 Jul 2006, 14:37
Post #10


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




La tobe este foarte important si montajul !

Adica montarea acelor tampoane de cauciuc sau asezarea tobei in asa fel incat sa nu se loveasa de alte subansamble !

Personal am fost foarte multumit la fosta Nova de o toba Conex finala , am montat-o chiar dupa cumpararea masinii la cateva luni si cand am vandut masina , dupa 3 ani , era inca in stare buna !

Precizez ca am gaurit-o chiar inainte sa o montez ca sa se scurga condensul ( o gaura de aproximativ 5mm in capatul dinspre motor ( acolo era inclinata cel mai mult inspre pamant ) !

Sunt unul din partizanii idei de gaurire a tobei finale pentru scurgerea condensului ! Nu devine nicicum mai zgomotoasa !

Cine are bani de tobe de inox chiar merita , dar traim in Romania si e greu sa dai gaura in buget doar pentru niste tobe !

P.S. Cred ca mai e si dupa norocul clientului - tobele se fac in loturi din aceeasi tabla , daca o serie de foi de tabla e mai proasta sigur vor fi probleme !


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinasd.
post 6 Jul 2006, 15:43
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 2 June 06




da, conteaza montajul, dar daca este din inox nu trebuie sa o gauresti, nu e bun sfatu' asta oricine ti l-a dat. Unde ai mai vazut tu sa gauresti toba de nou-nouta ca sa se scurga condensul?(daca zici ca e din inox)


--------------------
dacia 1300 1980 - cs 05 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 6 Jul 2006, 15:51
Post #12


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




Nu era din inox - NU recomand gaurirea tobelor de inox !

Imi cer scuze daca s-a inteles ca as vrea sa gauresc tobele de inox ( m-am exprimat gresit ) !

As gauri tobele de tabla de noi pentru scurgerea condensului !

La cele de inox nu conteaza pentru ca alea nu mai ruginesc - daca nu traiesti mult te tin toata viata biggrin.gif !

Bafta multa !


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinasd.
post 6 Jul 2006, 15:56
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 2 June 06




cred ca m-am pripit si eu...ideea e ca la diverse logan era o discutie cu evacuarea si se punea problema calitatii inoxului folosit, de aia am fost asa de pornit.


--------------------
dacia 1300 1980 - cs 05 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 11 Jul 2006, 00:36
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




eu am luat o intermediara cu sigla dacia si pe ea e embosat romcat borla. 50 lei parca a fost. nu din inox, bineinteles...

This post has been edited by BLK: 11 Jul 2006, 00:36


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 11 Jul 2006, 05:23
Post #15


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Mi-am facut detenta de inox. Aproape la dimensiunile celei originale. Nu mai este la fel in interior dar i-am pus pereti astfel incât sa iasa un traseu cu sicane. Cam ca la topicul "O inventie" de la DIVERSE. Ei si aici gata cu originalul. Dupa cotul de iesire al detentei teava de legatura este inox fi = 52x1 mm, deci 50 mm diam nominal. Intra intr-o toba finala mare facuta din aluminiu care este "stadion" 120 mm x 190 mm cu L=420mm, grosime "in carne" 3 mm, iar peretii de 4 mm. Stutul de intrare in finala este aluminiu fi = 60 x 5 mm strunjit la interior pe o portiune de aprox 7 cm ca sa intre cei 52 mm ai tevii de legatura. Stutul de iesire din finala este AL fi = 55 x 3 mm. Iar finala este OARBA.
Toata afcerea 500 k sudor ( si a fost mult ca m-ar fi servit si pe gratis) si la materiale cam tot 500 K (mai mult electrozii ) ca tabla am mai facut rost o bucata de ici alta de colo. Asa ca se poate dragilor.
Si sa stiti ca trage de rupe, desi exista si reversul medaliei ca sub 2000 rpm nu prea mai are viata. Deci cam asta este sfatul meu de achizitionare: faceti-va.
Bafta

This post has been edited by paulica: 11 Jul 2006, 05:24


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fenyx
post 20 Jul 2006, 03:45
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 21 June 06




borla (nu inox) cele mai tari '' tinichele'', am toata evacuarea de 2 ani si s-a dus doar sita din toba finala.


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 mls - ot 22 doy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C_o_S
post 23 Oct 2006, 09:20
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 16 March 06
From: BRASOV




Apropo de site... detenta are asa ceva? De ce intreb, pt ca finala mea e popa.gif si vreau sa o schimb. Detenta pare pe dinafara in stare acceptabila dar nu stiu pe interor cum e si... daca are site probabil sa fie duse => imi va infunda frumusete de finala noua... deci tr sa schimb si detenta. Parerea mea icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 TX 1991 - BV-68-SMB
Viața-i grea, noroc că-i scurtă...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmres80
post 23 Oct 2006, 13:12
Post #18


Respectul se castiga...nu se poate fura!


Group: Members
Posts: 173
Joined: 12 October 04




QUOTE(fenyx @ 19 Jul 2006, 21:45)
borla (nu inox) cele mai tari '' tinichele'', am toata evacuarea de 2 ani si s-a dus doar sita din toba finala.
*


Eu am evacuarea originala pe masina, mai putin finala care e schimbata acum vreo 3ani (si este de Conex). Se vede pe ele ca sunt mancate dar pana acum nu s-au perforat tongue.gif . As fi dispus sa dau un ban in plus pe ele sa le schimb dar sa stiu ca o sa ma tina inca 8 ani excl.gif blink.gif
Dupa iarna asta va trebui sa le schimb probabil, si atunci sunt sigur ca nu voi gasi ceva asemanator cu cele din fabrica. Oricum poate ma intalnesc cu xzibt si imi face un pimp la masina macar la stadiul la care a iesit din fabrica smile.gif

This post has been edited by cmres80: 23 Oct 2006, 13:48


--------------------
Dacia 1310 L 1998 1.4L - xx-xx-RES
Some things never change...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Oct 2006, 13:21
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu mai prinzi tu tobe ca alea din fabrica, si pe mine m-au tinut 7-8 ani tot traseul pana la finala(care a tinut 4 ani). Coborarea inca o mai am originala.

QUOTE(C_o_S @ 23 Oct 2006, 10:20)
Apropo de site... detenta are asa ceva? De ce intreb, pt ca finala mea e popa.gif si vreau sa o schimb. Detenta pare pe dinafara in stare acceptabila dar nu stiu pe interor cum e si... daca are site probabil sa fie duse => imi va infunda frumusete de finala noua... deci tr sa schimb si detenta. Parerea mea  icon_mrgreen.gif
*



Nu se infunda stai linistit, daca detenta e OK si nu sufla sau e mancata de rugina, lasa-o. Eventual da-o jos si o scuturi putin, vezi daca zdrangane, si inclin-o sa mai iasa din mizerie.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 23 Oct 2006, 18:26
Post #20


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Mda, si mie imi fasaie toba pe undeva pe sub locul pasagerului, exista pe acolo cumva vreo imbinare ceva ? Ca eu am luat acu vreo 2 luni un bolovan mare sub mine si ma gandesc ca de la asta o fi.

Chiar am fost acu 2 zile la un magazin de piese si am gasit Conex cu 600 de mii

This post has been edited by FLP: 23 Oct 2006, 18:27


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 25 Oct 2006, 09:07
Post #21


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




conex sunt ultra proaste.de costesti si borla nu am gasit:( dar eu le aplic un tratament home made si tin


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C_o_S
post 25 Oct 2006, 09:50
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 16 March 06
From: BRASOV




Pai si in ce consta tratamentul asta... fii bun si da mai pe larg sa aflam si noi worship.gif


--------------------
Dacia 1310 TX 1991 - BV-68-SMB
Viața-i grea, noroc că-i scurtă...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 25 Oct 2006, 19:58
Post #23


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ii bag cu compresoru bronz inauntru si mai dau si pe afara:)dupa ce se usuca ii dau cu oil;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 26 Oct 2006, 02:07
Post #24


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Mai detenta este mai mult un spargator de foc. Si ceva cu camere de contrapresiune. Uite asa arata detenta mea:

detenta.JPG ( Size: 10.13k ) Number of downloads: 478


This post has been edited by paulica: 26 Oct 2006, 02:20


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 26 Oct 2006, 22:29
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Dragii mei, eu tocmai mi-am gasit la dezmembrari o finala de inox, deci de grija asteia am scapat. Am luat-o cu 25 RON. In ceea ce priveste intermediara si teava de legatura, eu am observat ca mi se mananca mult mai tare dinspre exterior, asa ca mi-a venit o idee: Cand teava (respectiv toba) e noua, se curata jos bronzul ala (ca nu suntem aurolaci) si se da un strat subtire de silicon termorezistent. Peste acest silicon se lipeste folie de Alu din aceea de menaj, im mai multe straturi (lipite intre ele sa nu se desfaca tot cu silicon din acela rosu termorezistent) Chestia asta ar trebui sa le protejeze de umiditatea si sarea din mediul extern. Ce ziceti?
A, evident ca tobele din fier trebuiesc gaurite sa se scurga condensul.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Oct 2006, 11:45
Post #26


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu am dat 2 gauri cu burghiu de 2, una intr-un capat al tobei, si cealalta in celalalt capat. Sunt multe 2? sau trebuia doar una?!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 27 Oct 2006, 14:27
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Stai linistit, nu sunt multe deloc, eu am dat cate una de 5 mm, in punctul cel mai jos al tobei. De spart nu mi s-au spart si am umblat toata iarna (vreo 20 000Km), dar se mananca dinspre exterior, cum am mai spus.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 Oct 2006, 08:11
Post #28


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




am mai auzit eu faza cu gaura cu surubu la itp.smile.gif
bagi inox si merge:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 4 Mar 2007, 19:42
Post #29


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Cam cat costa o intermediara Borla?
sau saxofonu, finala?


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Mar 2007, 20:21
Post #30


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Normale sau inox? de saxofon borla nu am auzit.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd May 2025 - 00:17
Forum Renault