tobe, sfaturi achizitionare
![]() ![]() ![]() |
tobe, sfaturi achizitionare
Meserie |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 berlina
1997
- CT-52-PON
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#2
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cauta Romcat Borla(nu de inox ca sunt scumpe rau), sunt foarte multumit.
This post has been edited by argon: 22 May 2006, 20:26 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pai cica astea ar fi asa-zisele "de uzina".
PS: stii tu... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
pop_nick |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 30 March 06 ![]() |
Cele de Costesti sunt cele mai cautate in magazine. Am lucrat intr-un magazin de piese auto si stiu ca astea se cautau , iar apoi erau cele de Connex.
|
--------------------
Dacia
Dacia Nova
- IS 33 PDA
|
|
speedy82 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 13 July 05 ![]() |
Cele de Conex sunt cele mai proaste tobe posibile. Si piesele din tabla facute de cei de la Conex sunt la fel de proaste. Eu tocmai am schimbat finala, si am pus o finala Romcat Borla. Normala nu de inox. Si este super OK. Cea de uzina nu este Borla, este de Costesti asa cum bine a zis si pop_nick.
|
--------------------
Dacia
1300
- B 19 XXX „Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
|
|
gti98 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(speedy82 @ 24 May 2006, 01:58) Cele de Conex sunt cele mai proaste tobe posibile. Si piesele din tabla facute de cei de la Conex sunt la fel de proaste. Eu tocmai am schimbat finala, si am pus o finala Romcat Borla. Normala nu de inox. Si este super OK. Cea de uzina nu este Borla, este de Costesti asa cum bine a zis si pop_nick. Si eu am schimbat tevaraia de la esapament de atatea ori. Dupa schimbarea a n tobe finale si a intermediarei, am schimbat si teava de legatura de la intermediara la finala (cea originala se corodase rau pe portiunea care intra in stutul tobei finale. Nu-s de ce (poate ca fac reparatiile de cate ori pot la casa de "la tara") nu am aruncat teava aia. Acu' cateva zile, hai sa schimb final, ca se terminase iar capacul din fata ( se distruge tabla in jurul stutului de intrare in toba). Cand colo, teava dintre tobe (la Nova e destul de scurta ) era putreda de ruginita. Noroc ca aveam vechitura originala, am infipt-o "la jumatate" si am pus finala cu vreo 7cm mai "in fata", ca teava "noua" era ciur in vreo 2 ani, fata de originala care a mers aproape 6. Chiar cred ca ar merita ceva mai "inox", dar e un hap financiar greu de inghitit. Dar ar merita sa scutesti probabil mai multi bani dati cu taraita, baraiala, nervi, reparatii pe vreme nasoala, etc. Bafta!! PS Desigur, din "economie" erau Conex, ca-s mai ieftine!!! This post has been edited by gti98: 23 May 2006, 21:07 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
CiprianPJM |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Avertizat Group: Members Posts: 197 Joined: 17 October 04 From: Bucuresti ![]() |
M-ar interesa si pe mine cat costa un saxofon (ala de evacuare, nu muzical), ca al meu s-a retezat. Sau sa il sudez? Tine?
Oare cat m-ar costa sa il schimb in service? Nu mai scrie in limbaj mirc! This post has been edited by diaconuliviu: 6 Jul 2006, 14:01 |
--------------------
Opel
Omega 2.0i
1997
- B 33 EZW Zic si io, nu dau cu paru!
|
|
serge |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 June 05 From: IAȘI ![]() |
QUOTE(Meserie @ 22 May 2006, 20:53) Ma exaspereaza tobele. Am schimbat acum vreo 5 luni toba finala si teava. Am cumparat "de uzina" fiind cele mai scumpe si am banuit ca cele mai bune. Chiar dupa ce le-am schimbat nu am constatat o imbunatatire a silentiozitatii. Bineinteles ca mecanicul care mi-a facut schimbarea a tinut sa imi spuna ca sunt mai bune cele de Conex. Acum incerc sa ma informez sa stiu macar data viitoare ce sa cumpar, de aceea apelez la experienta voastra. Se pare ca principiul "ce este mai scump este mai bun" nu este valabil intotdeauna. Am inteles ca si tobele de inox care se gasesc in magazin nu au sitele din inox, asa ca nu sunt cine stie ce. Astept pareri de la voi. Opinia mea este că la dacie, la tobele de Dacie, contează cel mai mult să țină ceva vreme. Așa că soluția de uzină pare a fi cea mai bună. Pentru silențiozitate ori sunete deosebite există alte soluții. Și alte mașini... Personal, mi-am schimbat acum 2 luni tobele, inclusiv țeava de legătură. Luat de uzină. |
--------------------
Dacia
1400 break
- IS-92
|
|
alinakes |
![]()
Post
#10
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
La tobe este foarte important si montajul !
Adica montarea acelor tampoane de cauciuc sau asezarea tobei in asa fel incat sa nu se loveasa de alte subansamble ! Personal am fost foarte multumit la fosta Nova de o toba Conex finala , am montat-o chiar dupa cumpararea masinii la cateva luni si cand am vandut masina , dupa 3 ani , era inca in stare buna ! Precizez ca am gaurit-o chiar inainte sa o montez ca sa se scurga condensul ( o gaura de aproximativ 5mm in capatul dinspre motor ( acolo era inclinata cel mai mult inspre pamant ) ! Sunt unul din partizanii idei de gaurire a tobei finale pentru scurgerea condensului ! Nu devine nicicum mai zgomotoasa ! Cine are bani de tobe de inox chiar merita , dar traim in Romania si e greu sa dai gaura in buget doar pentru niste tobe ! P.S. Cred ca mai e si dupa norocul clientului - tobele se fac in loturi din aceeasi tabla , daca o serie de foi de tabla e mai proasta sigur vor fi probleme ! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
costinasd. |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 2 June 06 ![]() |
da, conteaza montajul, dar daca este din inox nu trebuie sa o gauresti, nu e bun sfatu' asta oricine ti l-a dat. Unde ai mai vazut tu sa gauresti toba de nou-nouta ca sa se scurga condensul?(daca zici ca e din inox)
|
--------------------
dacia
1300
1980
- cs 05 ***
|
|
alinakes |
![]()
Post
#12
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Nu era din inox - NU recomand gaurirea tobelor de inox !
Imi cer scuze daca s-a inteles ca as vrea sa gauresc tobele de inox ( m-am exprimat gresit ) ! As gauri tobele de tabla de noi pentru scurgerea condensului ! La cele de inox nu conteaza pentru ca alea nu mai ruginesc - daca nu traiesti mult te tin toata viata ![]() Bafta multa ! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
costinasd. |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 2 June 06 ![]() |
cred ca m-am pripit si eu...ideea e ca la diverse logan era o discutie cu evacuarea si se punea problema calitatii inoxului folosit, de aia am fost asa de pornit.
|
--------------------
dacia
1300
1980
- cs 05 ***
|
|
BLK |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
eu am luat o intermediara cu sigla dacia si pe ea e embosat romcat borla. 50 lei parca a fost. nu din inox, bineinteles...
This post has been edited by BLK: 11 Jul 2006, 00:36 |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
paulica |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am facut detenta de inox. Aproape la dimensiunile celei originale. Nu mai este la fel in interior dar i-am pus pereti astfel incât sa iasa un traseu cu sicane. Cam ca la topicul "O inventie" de la DIVERSE. Ei si aici gata cu originalul. Dupa cotul de iesire al detentei teava de legatura este inox fi = 52x1 mm, deci 50 mm diam nominal. Intra intr-o toba finala mare facuta din aluminiu care este "stadion" 120 mm x 190 mm cu L=420mm, grosime "in carne" 3 mm, iar peretii de 4 mm. Stutul de intrare in finala este aluminiu fi = 60 x 5 mm strunjit la interior pe o portiune de aprox 7 cm ca sa intre cei 52 mm ai tevii de legatura. Stutul de iesire din finala este AL fi = 55 x 3 mm. Iar finala este OARBA.
Toata afcerea 500 k sudor ( si a fost mult ca m-ar fi servit si pe gratis) si la materiale cam tot 500 K (mai mult electrozii ) ca tabla am mai facut rost o bucata de ici alta de colo. Asa ca se poate dragilor. Si sa stiti ca trage de rupe, desi exista si reversul medaliei ca sub 2000 rpm nu prea mai are viata. Deci cam asta este sfatul meu de achizitionare: faceti-va. Bafta This post has been edited by paulica: 11 Jul 2006, 05:24 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
fenyx |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 June 06 ![]() |
borla (nu inox) cele mai tari '' tinichele'', am toata evacuarea de 2 ani si s-a dus doar sita din toba finala.
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1988 mls
- ot 22 doy
|
|
C_o_S |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 16 March 06 From: BRASOV ![]() |
Apropo de site... detenta are asa ceva? De ce intreb, pt ca finala mea e
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
- BV-68-SMB Viața-i grea, noroc că-i scurtă...
|
|
cmres80 |
![]()
Post
#18
|
![]() Respectul se castiga...nu se poate fura! Group: Members Posts: 173 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(fenyx @ 19 Jul 2006, 21:45) borla (nu inox) cele mai tari '' tinichele'', am toata evacuarea de 2 ani si s-a dus doar sita din toba finala. Eu am evacuarea originala pe masina, mai putin finala care e schimbata acum vreo 3ani (si este de Conex). Se vede pe ele ca sunt mancate dar pana acum nu s-au perforat ![]() ![]() ![]() Dupa iarna asta va trebui sa le schimb probabil, si atunci sunt sigur ca nu voi gasi ceva asemanator cu cele din fabrica. Oricum poate ma intalnesc cu xzibt si imi face un pimp la masina macar la stadiul la care a iesit din fabrica ![]() This post has been edited by cmres80: 23 Oct 2006, 13:48 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998 1.4L
- xx-xx-RES Some things never change...
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu mai prinzi tu tobe ca alea din fabrica, si pe mine m-au tinut 7-8 ani tot traseul pana la finala(care a tinut 4 ani). Coborarea inca o mai am originala.
QUOTE(C_o_S @ 23 Oct 2006, 10:20) Apropo de site... detenta are asa ceva? De ce intreb, pt ca finala mea e ![]() ![]() Nu se infunda stai linistit, daca detenta e OK si nu sufla sau e mancata de rugina, lasa-o. Eventual da-o jos si o scuturi putin, vezi daca zdrangane, si inclin-o sa mai iasa din mizerie. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
FLP |
![]()
Post
#20
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Mda, si mie imi fasaie toba pe undeva pe sub locul pasagerului, exista pe acolo cumva vreo imbinare ceva ? Ca eu am luat acu vreo 2 luni un bolovan mare sub mine si ma gandesc ca de la asta o fi.
Chiar am fost acu 2 zile la un magazin de piese si am gasit Conex cu 600 de mii This post has been edited by FLP: 23 Oct 2006, 18:27 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
ydaniel |
![]()
Post
#21
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
conex sunt ultra proaste.de costesti si borla nu am gasit:( dar eu le aplic un tratament home made si tin
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
C_o_S |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 16 March 06 From: BRASOV ![]() |
Pai si in ce consta tratamentul asta... fii bun si da mai pe larg sa aflam si noi
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
- BV-68-SMB Viața-i grea, noroc că-i scurtă...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#23
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ii bag cu compresoru bronz inauntru si mai dau si pe afara:)dupa ce se usuca ii dau cu oil;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
paulica |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai detenta este mai mult un spargator de foc. Si ceva cu camere de contrapresiune. Uite asa arata detenta mea:
detenta.JPG ( Size: 10.13k ) Number of downloads: 478 This post has been edited by paulica: 26 Oct 2006, 02:20 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Dragii mei, eu tocmai mi-am gasit la dezmembrari o finala de inox, deci de grija asteia am scapat. Am luat-o cu 25 RON. In ceea ce priveste intermediara si teava de legatura, eu am observat ca mi se mananca mult mai tare dinspre exterior, asa ca mi-a venit o idee: Cand teava (respectiv toba) e noua, se curata jos bronzul ala (ca nu suntem aurolaci) si se da un strat subtire de silicon termorezistent. Peste acest silicon se lipeste folie de Alu din aceea de menaj, im mai multe straturi (lipite intre ele sa nu se desfaca tot cu silicon din acela rosu termorezistent) Chestia asta ar trebui sa le protejeze de umiditatea si sarea din mediul extern. Ce ziceti?
A, evident ca tobele din fier trebuiesc gaurite sa se scurga condensul. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
argon |
![]()
Post
#26
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu am dat 2 gauri cu burghiu de 2, una intr-un capat al tobei, si cealalta in celalalt capat. Sunt multe 2? sau trebuia doar una?!
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Stai linistit, nu sunt multe deloc, eu am dat cate una de 5 mm, in punctul cel mai jos al tobei. De spart nu mi s-au spart si am umblat toata iarna (vreo 20 000Km), dar se mananca dinspre exterior, cum am mai spus.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#28
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
am mai auzit eu faza cu gaura cu surubu la itp.
![]() bagi inox si merge:) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
amc |
![]()
Post
#29
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cam cat costa o intermediara Borla?
sau saxofonu, finala? |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
argon |
![]()
Post
#30
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Normale sau inox? de saxofon borla nu am auzit.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 00:17 |