DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se opreste motorul singur

klaus
post 13 Oct 2008, 23:01
Post #61


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai si cu injectorul infundat nu dadea la diagnoza rateu la aprindere? drunksinging.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nokiaccr
post 19 Oct 2008, 21:19
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 11 January 08




nimic pe tester nu dadea nimic asta era problema mare , pur si simplu nu mai stiam ce sa fac


--------------------
dacia supernova 2002 clima - BR 83 RZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gociucristi
post 18 Oct 2010, 07:29
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 11 August 10




Nu tinea relantiu
Am curatat motorasul pas cu pas
Acum porneste apoi se opreste imediat trebuie tinuta din acceleratie pana se incalzeste.(ca si cum nu merge socul)
Dupa ce s-a incalzit cand iau piciorul de pe acceleratie moturul se duce in 500 ture si apoi revine la normal.
Care credeti ca ar putea fi cauza?
Trebuie cumva umblat si la potentiometrul clapetei?



--------------------
renault clio II renault clio II 2006 1.2 16v - gl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 18 Oct 2010, 19:09
Post #64


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Eu nu am vazut nici un potentiometru clapeta murdar, dafapt erau toate curate ca lacrima, nici fir de praf sau mizerie, si am vazut destule. Nu cumva motorul mananca ulei si cu ocazia asta iti uda vreo bujie, asa pateam si eu, o bujie anume nu ma tinea nici o saptamana, am pus apoi cu 4 electrozi si ma tinea cam 2 saptamani biggrin.gif .


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gociucristi
post 19 Oct 2010, 08:01
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 11 August 10




Nu mananca ulei iar bujiile sunt uscate.
Oricum merci.


--------------------
renault clio II renault clio II 2006 1.2 16v - gl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 19 Oct 2010, 18:39
Post #66


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Mie imi miroase a motoras pas cu pas defect sau ancrasat.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gociucristi
post 20 Oct 2010, 12:09
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 11 August 10




Cum pot verifica motorasul pas cu pas daca este bun(functioneaza normal) sau ancrasat?
Daca poate fi masurat cu Ap. masura si daca da ce valori trebuie sa aiba?
Ps. motorasul nu a mai fost schimbat este original (VDO)


--------------------
renault clio II renault clio II 2006 1.2 16v - gl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Oct 2010, 13:56
Post #68


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




daca ai avea un controler pentru motorase pas cu pas il verificai dar asa se masoara rezistentele de la bobinutele de pe motoras parca aveau valori de 50 de ohmi fiecare ma rog in aceasta marja de valori.
Daca nu da sau are valoare aproape de 0 bobinele sunt intrerupte sau in scurt.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhaytza18
post 20 Oct 2010, 14:53
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 September 10




salut sanatate...va-s ruga sa ma ajutati si pe mn cu o problrma...de cateva zile am observat k tinand masina la relanti si cind e rece si cind e calda dupa citeva minute se opreste motorul...aveti idee despre ce ar fi vorba???asta s-a intimplat dupa ce i-am facut revizia(ulei,placute,filtre etc...va multumesc!!!


--------------------
Dacia Solentza 2000 - Gr18myh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciponex
post 31 Jan 2012, 10:30
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 6 November 07
From: Iasi




ora 7 dimineata, -15 grade, dau cheie si pleaca la sfert... ridic piciorul de pe acceleratie si motorul meu moare subit, imediat, instantaneu... la fel a doua, a treia, a patra pornire... tin turat motorul vreo 5 min pana se incalzeste pe la 40-50 de grade (timp in care imi aduc aminte de copilarie si batrana 1310 a tatalui care trebuia turata la greu pana se incalzea)... iau piciorul de pe acceleratie, relanti normal, toate in regula... de la ce face figurile astea?


--------------------
Dacia SupeRNova clima 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 31 Jan 2012, 10:49
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




De la motoasul pas cu pas....da o cautare pe forum dupa motoras pas cu pas, vezi unde este situat si ce trebuie desfacut pt al curata pt ca a prins mizerie si nu mai tine relantiul,

This post has been edited by quick: 31 Jan 2012, 10:56


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciponex
post 31 Jan 2012, 11:16
Post #72


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 6 November 07
From: Iasi




multumesc mult pentru raspunsul ”quick” wink.gif Am vb cu mecanicul si mi-a zis ca nu merita curatare la mpp si ca tre sa iau unul nou... ce ziceti de treaba asta? Nu as arunca cu bani pe praful asta...


--------------------
Dacia SupeRNova clima 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 31 Jan 2012, 11:35
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




Eu zic ca merita curatat...nu prea am auzit sa se strice. Majoritatea dupa curatare nu mai au problema.... Sunt de pe mobil intrat ca altfel iti puneam un link cum se curata cu poze si explicatii dar daca dai cautare o sa gasesti cred.....si daca ai putin habar de mecanica si niste chei o sa poti face chiar tu lucrarea


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciponex
post 31 Jan 2012, 13:00
Post #74


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 6 November 07
From: Iasi




invart forumul asta de vreo 2 ore... am gasit un tutorial cu o astfel de ”manopera” pe un symbol. ar trebui sa fie la fel si pe SN. numai ca pe geru asta nu-mi vine sa pun mana pe chei, asa ca o sa merg in service daca problema persista.


--------------------
Dacia SupeRNova clima 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v-king
post 31 Jan 2012, 13:38
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 8 March 10
From: Hunedoara - HD




da, e identic cu ce ai vazut la clio ala. In service de regula ti-o servesc cu inlocuirea mpp, plus ca poate vei plati si o diagnoza computerizata. Poti ajunge sa platesti cateva sute de lei pt o chestie pe care o poti face singur, cu costuri minime (te costa doar sprayul pt curatare) si obtinand aceleasi rezultate.

Ca sa eviti gerul, poti sa desfaci cu motorul cald carcasa filtrului de aer, si sa iei corpul clapeta intr-un spatiu incalzit. Iei cu tine si garniturile de deasupra si de sub corpul clapeta (daca le lasi in ger, risti sa le rupi cand remontezi totul.

Desfaci si cureti bine, cum ai vazut in poze, FARA SA IMPINGI TIJA MPP, ca il dereglezi si atunci chiar iti trebuie unul nou. Dupa ce termini, fixezi ganitura pe galeria de admisie, pui corpul clapeta si refaci legaturile (cele 2 mufe electrice si tija de la cablul de acceleratie). Pui contactul si il iei de 10 ori, fara a porni motorul (lasi doar ledul rosu sa se stinga) pentru calibrarea mpp. Apoi pornesti si lasi sa se incalzeasca motorul (daca se raceste de tot) dupa care montezi garnitura si filtrul de aer.

This post has been edited by v-king: 31 Jan 2012, 13:46


--------------------
Ex: Dacia SuperNova 2002/Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad_sunete
post 31 Jan 2012, 13:44
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 631
Joined: 20 November 07
From: bucuresti




QUOTE(ciponex @ 31 Jan 2012, 11:30)
ora 7 dimineata, -15 grade, dau cheie si pleaca la sfert... ridic piciorul de pe acceleratie si motorul meu moare subit, imediat, instantaneu... la fel a doua, a treia, a patra pornire... tin turat motorul vreo 5 min pana se incalzeste pe la 40-50 de grade (timp in care imi aduc aminte de copilarie si batrana 1310 a tatalui care trebuia turata la greu pana se incalzea)...  iau piciorul de pe acceleratie, relanti normal, toate in regula... de la ce face figurile astea?
*




asa e si la mine. nu tine relantiu. mpp trebuie desfacut, dar pe frigul asta nu ma indur. ma mai chinui un pic si poate prin martie o rezolv biggrin.gif
apropo cand o fi de curatat cu ce il curat? wd40? tinand cont ca nu e pentru contacte. ms

This post has been edited by vad_sunete: 31 Jan 2012, 14:12


--------------------
dacia supernova 2001
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 31 Jan 2012, 14:48
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




Da ii bun wd40


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 13 Mar 2012, 23:24
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




nu prea...e cam "gras" e mai bun un spray de carburator...


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Mar 2012, 17:55
Post #79


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vezi ca nu sunt curatate cum trebuie si te pacaleste tinand vertical injectorul... la mine le-am facut asa a doua oara si doua au ramas partial infundate asa ca le-am bagat si pe evacuare jet la toate patru iar in final le-am curatat la compresor fara a le mai alimentat ... Compresoarul baga 15 bari si deschid inectoarele ... injectia de aer comprimat s-a realizat pe evacuarea injectorului.
In acest mod toate gunoaiele au fost evacuate si dupa aceea le-am probat cu sprayul arunca la jet la 1 m si era jet nu spray ... Un injector bun baga jet ... unul prin de gunoaie imprastie precum o duza de spray .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vld22
post 15 Mar 2012, 20:53
Post #80


membru daciot


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 February 11
From: iasi




salutare..am si eu o intrebare,am o prietena cu DSN si MPP s-a cam dus,a vrut sa cumpere altul de uzina(250ron) iar mecanicul ei i-a spus ca trebuia sa ia si corpul clapeta,ca este posibil ca noul MPP sa nu se etanseze cum trebuie cu corpul clapeta...este adevarat??un sfat mi-ar fi de folos ..va multumesc

This post has been edited by vld22: 15 Mar 2012, 20:54


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI - B - 43 -MCJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 15 Mar 2012, 21:44
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




nu exista asa ceva...la imbinarea intre mpp si corpul clapeta este un oring si nu prea are cum sa nu etanseze si sa traga aer fals pe acolo....si vezi ca sunt si mpp si mai ieftine..


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Mar 2012, 18:24
Post #82


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(vld22 @ 15 Mar 2012, 21:53)
salutare..am si eu o intrebare,am o prietena cu DSN si MPP s-a cam dus,a vrut sa cumpere altul de uzina(250ron) iar mecanicul ei i-a spus ca trebuia sa ia si corpul clapeta,ca este posibil ca noul MPP sa nu se etanseze cum trebuie cu corpul clapeta...este adevarat??un sfat mi-ar fi de folos ..va multumesc
*


Un mecanic prost !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2025 - 04:07
Forum Renault