DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

192 Pages « < 184 185 186 187 188 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Imbecili de peste hotare, ca sa nu ne simtim singuri

psychoo
post 31 Oct 2024, 09:02
Post #5551


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Eu am comandat un multimetru de 4.9 lei ceea ce e WOW. Nu e fluke dar faci treaba cu el. A venit cu husa, sigurante de rezerva, baterii, sonde(cam nasoale) si sonda de temperatura.
Are detectie fire prin pereti, lanterna si magnet in husa smile.gif
Singura chichita a fost ca trebuia sa mai pun in cos chestii pana la minim 50 lei ca sa pot merge la checkout biggrin.gif


Attached thumbnail(s)
Capture.jpg ( Size: 109.13k ) Number of downloads: 532


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 31 Oct 2024, 09:10
Post #5552


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.344
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Tu ai câteva idei fixe și le tot reciclezi. Chinezii încearcă să distrugă industria europeană prin prețuri de dumping (folosind ajutoare de stat), iar tu înjuri firmele europene că de ce nu fac la fel...
Smart, realy smart 🤣
Și nu, mașinile chinezești nu sunt niște navete spațiale, din contră, sunt pline de probleme (conduc de 1000 km un mg hs și cred că este cea mai enervantă mașină pe care am condus-o până acum), dar prind la toți amatorii de chilipiruri care se bucură de un ecran sau de un CCA


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 31 Oct 2024, 09:14
Post #5553


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




CCA insemnand cruise control adaptiv ?

Masinile chinesesti o fi pline de bube acuma, da mai stai vreo generatie, un facelift si le mai rezolva.
Totusi nu vad cine ar lua masina chinezeasca noua vs masina europeana sh. fie ea si dacia.
Pai decat un MG chinezesc nou la 25 de mii, nu mai bine un Sandero SH la 10 mii. iti "raman" si 15 mii sa faci altceva cu ei ?

Poate pe institutii...sa cumpere
Am fost la inceputu saptamanii in copitala si am vazut un MG ciudatel electric cu numere de armata. Incredibil
Te pomenest ca aia discuta secrete militare in MG ul ala , si masina le trimite in china.

This post has been edited by axabrt: 31 Oct 2024, 09:15


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 31 Oct 2024, 09:17
Post #5554


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.344
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Unii vor mașină nouă..
Nu pot spune că este o mașină foarte rea, dar pentru mine, are niște chestii care o fac extrem de enervantă (și nu mă refer la mușamaua cu care are scaunele îmbrăcate).


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 31 Oct 2024, 09:21
Post #5555


bgd


Group: Members
Posts: 3.516
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Pai nu faci si tu o informare mica, tinuta de drum, consum, etc, etc. Asa, la off topic


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Oct 2024, 14:55
Post #5556


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cristic1982 @ 31 Oct 2024, 10:10)
Tu ai câteva idei fixe și le tot reciclezi. Chinezii încearcă să distrugă industria europeană prin prețuri de dumping (folosind ajutoare de stat), iar tu înjuri firmele europene că de ce nu fac la fel...
Smart, realy smart 🤣
Și nu, mașinile chinezești nu sunt niște navete spațiale, din contră, sunt pline de probleme (conduc de 1000 km un mg hs și cred că este cea mai enervantă mașină pe care am condus-o până acum), dar prind la toți amatorii de chilipiruri care se bucură de un ecran sau de un CCA
*


Adica este ok ca un produs sa aiba o marja imensa, chiar sa fie produs in China.
Dar eu injur firmele din industria europeana.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 31 Oct 2024, 15:03
Post #5557


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.344
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Consum minim de 7, cu rulaj extraurban la viteze scăzute (50-70 km/h), consum pe autostradă la 100-120 km/h de 7,6-8.2 l.
Cutia de viteze ezită de multe ori, mult mai rău decât dc4 de la Renault, punându-ma în situații nasoale ori la plecarea de pe loc (schimbă repede 2 trepte și rămâne într-o zonă fără putere) ori pe autostradă când uită să retrogradeze sau retrogradează când nu este nevoie. ACC-ul este in lumea lui, face ce vrea și când vrea (câteodată merge prea aproape de mașină din față, alteori uită să mai accelereze pentru câteva secunde).
Mașina este confortabilă (deși câteodată are un tangaj longitudinal accentuat și ruliu cam mare), iar scaunele sunt bine configurate (deși stai cam prea sus, pentru gustul meu, pentru a avea o vizibilitate bună). De asemenea mi s-a părut bine antifonată. Esp-ul este foarte intruziv, dar nu pot spune că este deranjant.
Are niște chestii de ergonomie enervante: trebuie să intri în meniul de control ca să setezi temperatura, viteza aerotermei sau încălzirea în scaune; e cam complicată acționarea ACC-ului (nu știu câte este butonul de resume, nu știu cum să trec în limitator de viteză). Se conectează ușor cu android auto, deși câteodată trebuie să bagi de mai multe ori cablul in telefon.
Motorul se aude ușor când accelerează, dar nu prea simți puterea (parcă un 1,5 dci îți dă o senzație mai bună, posibil să fie prea grea barca).
Meniul computerului de bord este ușor accesibil, dar nu rămâne niciodată unde îl pui.
Dacă nu ai centura pusă, trebuie să dezactivezi manual frana de mână automată, iar câteodată, când este activ start-stopul, nu mai pornește mașina (mi s-a întâmplat de 6 ori până acum, primele două dați fiind chiar jenant, pentru că erau mașini care așteptau să iasă de pe autostradă la statia de plată).
Înăuntru are loc foarte mult pentru picioare, dar portbagajul mi se pare mic la cât este mașina de lungă.
Și în ultimul rând, este bine antifonată și nu se aud greierași (mașina avea 13000 km)

This post has been edited by cristic1982: 31 Oct 2024, 15:13


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Oct 2024, 17:10
Post #5558


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cristic1982 @ 31 Oct 2024, 16:03)
(parcă un 1,5 dci îți dă o senzație mai bună, posibil să fie prea grea barca)
*

Compari o masina care nu are treaba cu eco.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 31 Oct 2024, 19:14
Post #5559


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




QUOTE(cristic1982 @ 31 Oct 2024, 15:03)
Consum minim de 7, cu rulaj extraurban la viteze scăzute (50-70 km/h), consum pe autostradă la 100-120 km/h de 7,6-8.2 l.
*


Fordu meu are 8.2 consum pe ultimele zeci de mii de km, pur și simplu așa consuma el. N as zice că e neapărat un motiv să mă plâng.
Așa că alta mașină cu consum până în 9 nu mă sperie neapărat
Are un coleg un BMW X4 2.0 benzina 250 de cai sau așa ceva. 252 parca
Sub 11 nu vede. Ăla mi se pare cam măricel, deși de când am avut Dacia nova nu prea mă mai sperie consumuri de benzina. Nu vreți să știți cât lua aia


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 31 Oct 2024, 19:26
Post #5560


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.344
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Depinde ce fel de rute ai, eu am avut drumuri lungi de minim câteva zeci de km (când am obținut cel mai bun consum) sau de sute de km, deci trebuia să consume mai puțin.
În oraș am avut 10, dar nu este relevant. In plus, tot timpul am condus legal și normal, nu sportiv.

This post has been edited by cristic1982: 31 Oct 2024, 19:32


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cccccc
post 31 Oct 2024, 19:46
Post #5561


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 4 May 12




incercati va rog urmatoarea:
mergeti cu masina pe autostrada si folositi panta drumului. setati toate campurile sau mumai km si km/h si consum.
parcurgeti o distanta mai mare km
verificati apoi consumul
nu trebuie sa fie mai mare de 5 - 5.2


--------------------
dacia dacia 1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBX
post 31 Oct 2024, 20:02
Post #5562


Membru autentic


Group: Members
Posts: 604
Joined: 26 May 13
From: aproape de Cluj




QUOTE(cccccc @ 31 Oct 2024, 19:46)
incercati va rog urmatoarea:
mergeti cu masina pe autostrada si folositi panta drumului. setati toate campurile sau mumai km si km/h si consum.
parcurgeti o distanta mai mare km
verificati apoi consumul
nu trebuie sa fie mai mare de 5 - 5.2
*


Acum traduci în română? Merge și în engleză. 😉😂


--------------------
ex. Renault 19 Europa 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 1 Nov 2024, 10:55
Post #5563


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




QUOTE(psychoo @ 31 Oct 2024, 10:02)
Eu am comandat un multimetru de 4.9 lei ceea ce e WOW. Nu e fluke dar faci treaba cu el. A venit cu husa, sigurante de rezerva, baterii, sonde(cam nasoale) si sonda de temperatura.
Are detectie fire prin pereti, lanterna si magnet in husa smile.gif
Singura chichita a fost ca trebuia sa mai pun in cos chestii pana la minim 50 lei ca sa pot merge la checkout biggrin.gif
*



N-ai fi dat si tu un semn , sa imi iei si mie unul! wacko.gif
Chinezariile astea sunt numai bune de tinut in porcbagaj, printre scule, etc;
Orice multimetru e mai bun decat nici un multimetru;

QUOTE(cristic1982 @ 31 Oct 2024, 10:10)
Tu ai câteva idei fixe și le tot reciclezi. Chinezii încearcă să distrugă industria europeană prin prețuri de dumping (folosind ajutoare de stat), iar tu înjuri firmele europene că de ce nu fac la fel...
Smart, realy smart 🤣
Și nu, mașinile chinezești nu sunt niște navete spațiale, din contră, sunt pline de probleme (conduc de 1000 km un mg hs și cred că este cea mai enervantă mașină pe care am condus-o până acum), dar prind la toți amatorii de chilipiruri care se bucură de un ecran sau de un CCA
*




QUOTE(cristic1982 @ 31 Oct 2024, 16:03)
Consum minim de 7, cu rulaj extraurban la viteze scăzute (50-70 km/h), consum pe autostradă la 100-120 km/h de 7,6-8.2 l.
Cutia de viteze ezită de multe ori, mult mai rău decât dc4 de la Renault, punându-ma în situații nasoale ori la plecarea de pe loc (schimbă repede 2 trepte și rămâne într-o zonă fără putere) ori pe autostradă când uită să retrogradeze sau retrogradează când nu este nevoie. ACC-ul este in lumea lui, face ce vrea și când vrea (câteodată merge prea aproape de mașină din față, alteori uită să mai accelereze pentru câteva secunde).
Mașina este confortabilă (deși câteodată are un tangaj longitudinal accentuat și ruliu cam mare), iar scaunele sunt bine configurate (deși stai cam prea sus, pentru gustul meu, pentru a avea o vizibilitate bună). De asemenea mi s-a părut bine antifonată. Esp-ul este foarte intruziv, dar nu pot spune că este deranjant.
Are niște chestii de ergonomie enervante: trebuie să intri în meniul de control ca să setezi temperatura, viteza aerotermei sau încălzirea în scaune; e cam complicată acționarea ACC-ului (nu știu câte este butonul de resume, nu știu cum să trec în limitator de viteză). Se conectează ușor cu android auto, deși câteodată trebuie să bagi de mai multe ori cablul in telefon.
Motorul se aude ușor când accelerează, dar nu prea simți puterea (parcă un 1,5 dci îți dă o senzație mai bună, posibil să fie prea grea barca).
Meniul computerului de bord este ușor accesibil, dar nu rămâne niciodată unde îl pui.
Dacă nu ai centura pusă, trebuie să dezactivezi manual frana de mână automată, iar câteodată, când este activ start-stopul, nu mai pornește mașina (mi s-a întâmplat de 6 ori până acum, primele două dați fiind chiar jenant, pentru că erau mașini care așteptau să iasă de pe autostradă la statia de plată).
Înăuntru are loc foarte mult pentru picioare, dar portbagajul mi se pare mic la cât este mașina de lungă.
Și în ultimul rând, este bine antifonată și nu se aud greierași (mașina avea 13000 km)
*



Hai nene cu un jurnal pe bune, zic ca e multa lume curioasa!
Vad pe site ca:
- Garanție de bază a vehiculului: 7 ani/150.000 km
- Verificare anuală a stării vehiculului, gratuită pe toată perioada de garanție de 7 ani
- Asistență rutieră inclusă în pachetul CARE, pe toată perioada de garanție de 7 ani

Pe hartii pare destula masina in banii aia
Model Versiune Preț de vânzare Preț de vânzare
fără TVA (euro) cu TVA (euro)
MG HS 1.5 T-GDi 6MT Explore 19.580 23.300
MG HS 1.5 T-GDi 6MT Excite 20.336 24.200
MG HS 1.5 T-GDi 6MT Exclusive 22.059 26.250
MG HS 1.5 T-GDi 7DCT Excite 21.639 25.750
MG HS 1.5 T-GDi 7DCT Exclusive 23.193 27.600
Capacitate portbagaj (L) 448
Capacitate portbagaj, scaune pliate (L) 1.375

Preturile sunt cam de Duster, masina este mai mare;

This post has been edited by dizzy: 1 Nov 2024, 11:15


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 Nov 2024, 14:18
Post #5564


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu am avut un MG HS versiunea 2021 ca masina de rent vreo 5500 de km si am fost multumit de ea overall. Tot 7 dct cred ca era cutia.

Schimba cursiv, doar ca era cam subturata (statea motorul in sub 2000 de ture), in modul normal sau eco, doar in sport sau supersport era mai rapida, insa in modurile alea parca nu se simtea ca la o manuala cand o tii peste 2000 de ture, ci ceva mai intepata, raspundea mai brusc la accelerare.
Consumul a fost de 7.3% pe cei 5400 de km, majoritatea extraurban, destul de putin urban si doar vreo 20-30 de km in regim de trafic de Bucuresti.
Din cauza cutiei, nu pot sa zic ca am simtit cei 130 si ceva de kw cat scria pe undeva prin manuale, masina era mai lenesa pe sosea decat Megane-ul meu de 110 cp pe care nu ma sfiesc sa-l duc peste 5000 de ture daca e nevoie; oricum toata lumea in zona parea sa aiba masini asemanatoare, nu facea nimeni depasiri la limita.
Masina avea cam 55000 de km rulati cand am preluat-o si nu parea sa fi avut probleme in garantie, ci vazuse doar apa-paie-bataie si parea sa se multumeasca cu atat si pe viitor.
Tractiunea era doar fata iar cauciucurile de sosea, ceva Michelin ecopwola; am tras pe stanga la un moment dat pe un drum in rampa iar pe margine era noroi subtire si m-am trezit ca nu mai pot pleca de pe loc, patina ca naiba, a trebuit sa ies cu spatele inapoi pe drum. Deci de utilizat in offroad e exclus, oricum nu aveam voie conform contractului de rent, cel mult drumuri de macadam.

Pe drum era stabila, inclusiv pe viraje, insa nici n-am tras tare de ea, ca n-aveam chef de politie. Pe drum drept o singura data i-am dat 120 si mi-a aparut mesaj in bord ca sa slow down. Altfel viteza maxima pe drumuri era de 100 sau 110. Vitezometrul din bord era la paritate cu GPS-ul, poate indica 1 km in plus, nu mai tin minte din februarie cand am avut-o.
Replicarea Android nu functiona, nu stiu de ce, in schimb se conecta la bluetooth si puteam sa dau muzica in sistemul audio, care sistem audio era foarte bun si puternic.
Navigatia era de kkt, adica igo (in 2024 sa mai introduc strada si numar?), n-am folosit-o. Pe parte de audio, ca sa schimbi de la mp3 la telefon la radio trebuia sa folosesti touch-screen-ul, o placere...
Oricum imi luasem de acasa suportul de telefon si incarcatorul, am mers linistit cu google maps si cu un sim local.
Pielea la interior era decenta, insa pe scaune dadea impresia de ieftin (ca la lada lui bunicu', daca ma intelegeti). Pe bord arata foarte bine, bordul nu avea greieri, in schimb cromul de pe butonul de plastic de start-stop se cojise. Start/stop-ul era dezactivat si nici n-am simtit nevoia sa fie activat.
Cruise-ul adaptativ cu lane-assist-ul m-a ajutat mult la condus, insa era conditionat de marcajele de pe sosea in stare buna; altfel se dezactiva; idem se dezactiva daca nu mai simtea forta in volan o perioada de timp, trebuia sa mai aplici putina forta stanga sau dreapta cand aparea mesajul in bord. Daca nu, se dezactiva; ce nu se dezactiva insa era cruise-control-ul: adica daca adormeai la volan, se dezactiva lane-assist-ul, tu ieseai de pe sosea cu viteza de cruise, nu in incetinire cum ar fi fost normal. O alta problema la lane assist mai era cand mergeai pe sosea cu viteza (gen 80-100 pe cruise), nu aveai pe nimeni in fata, iar la un moment dat ajungeai la un semafor: masina nu anticipa ca un sofer sa reduca viteza din frana de motor pana sa opreasca in spatele celui oprit, ci tinea viteza de cruise pana...hmm, nu stiu, ca am incetinit eu din timp, n-aveam chef sa il busesc pe cel oprit la semafor daca nu reusea masina sa opreasca in 10-15 metri, de exemplu. Altfel, in trafic urban, masina mergea singura, doar daca opreai la semafor, cand pleca cel din fata, iti aparea pe bord ca trebuie sa atingi putin acceleratia si stia ea ce sa faca mai departe.

Schimbul de ulei se facea la fiecare 10 mii de km; pe mine in bord ma atentiona la fiecare pornire ca vine revizia in 3000 de km; dupa 2 zile am dezactivat tampenia, eu nu inchiriez masini ca sa-mi pierd timpul pe la revizii.


Overall, o masina corecta pentru zona 20-25 de mii de euro. Daca industria europeana o tine in continuare cu green-deal-ul, cu hibridele si cu alte balarii, lumea o sa se cam uite la chinezarii, ca nu toata lumea poate folosi un electric si nu toata lumea e dispusa sa dea mii de euro in plus doar ca sa aiba un hibrid, multi (inclusiv eu) se descurca foarte bine si cu un benzinar aspirat.

mg.JPG ( Size: 320.67k ) Number of downloads: 396


This post has been edited by Laurentziu83: 1 Nov 2024, 14:19


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 5 Dec 2024, 15:41
Post #5565


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti






--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 9 Dec 2024, 10:39
Post #5566


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.511
Joined: 3 January 05




https://hotnews.ro/mahomed-a-devenit-cel-ma...galilor-1854328

Ce pariați? la noi in viitor, care nume va fi cel mai popular? Vladimir sau Nicușor?
Sau tot Mohamed?
A 4-a variantă nu există!!!


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 9 Dec 2024, 20:46
Post #5567


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Eu am doi prieteni care au pus Vladimir. Unul, născut acum un an și un pic.

Iar recent un văr si-a numit copilul Ivan. mellow.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 9 Dec 2024, 21:16
Post #5568


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Asta e nimic.
https://www.google.com/amp/s/indianexpress....s-9713118/lite/
Deci ea și cu el ce fel de familie snt in cultura indiană. St îngrijorat. Daca candidează și asta la președinție


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 29 Jan 2025, 19:37
Post #5569


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Merge și aici
https://www. Inautomarket.ro/stiri/volkswagen-...a-a-121229.html://https://www. Inautomarket.ro/stiri/...a-a-121229.html://https://www. Inautomarket.ro/stiri/...a-a-121229.html://https://www. Inautomarket.ro/stiri/...a-a-121229.html

Foarte bun comentariu asta

Germanii au vandut Europa in urma cu 30 de ani. Se numesc "joint venture": SAIC pentru VAG, si Brilliance pentru BMW.
Dupa cum bine zicea cineva, germanii nu mai sunt ce au fost odata...au depins de piata din China unde au avut cele mai mari vanzari (ca tot se dau rotunzi la cifre de vanzari...).
Acum se vand bucatica cu bucatica.
BMW li se inchina si se opun taxelor pentru electrice chinezesti impuse chiar de Germanica pentru a salva chipurile Industria:))
Sunteti varza prapaditilor. Ati bagat softuri ilegale in loc sa faceti produse calitative. V-ati aliat cu jegosii de la BMW si Mercedes, dupa care Mercedes v-a turnat. Ce sa mai povestim, si-au facut-o intre ei si acum fac recalls cu nemiluita.
Vindeti tot la preturi derizorii.
Intre 100 si 300 milioane cand amenzile date pentru Dieselgate au fost de peste 30 miliarde...
Astia sunteti!

Eu as adăuga ceva și de coana Merkel securista care a primit islamiștii cu brațele deschise și a batut palma cu putin pentru gaz ieftin. Cretina femeie.
Moment în care n a mai fost rentabil sa tina reactoarele nucleare și au dat o cu green deal sa le desființeze că era scumpă conservarea.
Acu au ajuns conservele rusilor. Ah da și bineînțeles un kodiaq 2.0 tdi se vinde cu aproape 60k. Normal cică... Cretinii dracului

This post has been edited by axabrt: 29 Jan 2025, 19:46


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 29 Jan 2025, 20:29
Post #5570


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.344
Joined: 4 February 11
From: Pitești




O remarca: reactoarele au fost inchise in urma propagandei sustinute in secret de rusi.
Asa-zisii verzi fac mai mult rau decat bine pe termen lung.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 29 Jan 2025, 20:43
Post #5571


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




UK s-a dus la vale de ceva timp, Germania se ingroapa si ea, Franta este neseminificativa
si ei cereau ca tarile lor sa aiba drept de vot mai puternic


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBX
post 30 Jan 2025, 11:42
Post #5572


Membru autentic


Group: Members
Posts: 604
Joined: 26 May 13
From: aproape de Cluj




Franța e a doua economie a Europei (nu a CE!), după Germania și înaintea UK.
Și dacă s-au adus în discuție reactoarele, Franța are peste 60 funcționale, precum și cea mai mare centrala nucleară a Europei (era Zaporojie, dar asta deja e cu probleme majore), la Gravelines.

This post has been edited by GBX: 30 Jan 2025, 14:49


--------------------
ex. Renault 19 Europa 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 30 Jan 2025, 11:50
Post #5573


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




"Renault Group cumpără 51% din acțiunile Dacia pentru 50 milioane USD" si aia vand o uzina cu 100 de milioane de euro azi.... Uzina moderna nu Dacia din 99.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 30 Jan 2025, 14:39
Post #5574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




QUOTE(cristic1982 @ 29 Jan 2025, 20:29)
O remarca: reactoarele au fost inchise in urma propagandei sustinute in secret de rusi.
Asa-zisii verzi fac mai mult rau decat bine pe termen lung.
*



Alți luminați . Atâta se poate.

https://www.digi24.ro/stiri/externe/mapamon...ucraina-3101639


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 30 Jan 2025, 14:50
Post #5575


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 23 May 10




Acuma, vag a si cumparat muult de-a lungul timpului, nu poti creste la infinit.
Iar chinezii nu au cum sa produca competitiv in UE, pentru ca regulamente. Poate sa inchida.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 30 Jan 2025, 16:11
Post #5576


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Or sa aduca colectii CKD , cat sa nu aiba taxe;
Vor aduce si muncitori din China-India -Pakistan sa faca asamblarea;


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 30 Jan 2025, 16:30
Post #5577


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




nu e nici legiutorul prost....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 31 Jan 2025, 06:50
Post #5578


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Legiuitorul e coruptibil.
Și a tot fost corupt, nu numai la noi.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 31 Jan 2025, 10:18
Post #5579


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Adicătelea daca și a deschis Merkel larg picioarele la islamiști, niste pachistanezi ar fi ideali. Numa sa nu i pună la un loc cu indienii, fiindcă s ar putea lua la bătaie


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 2 Feb 2025, 11:31
Post #5580


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Cat de bou sa fii
Nouă provocare periculoasă pe Tiktok.
Potrivit swissinfo.ch, provocarea implică tineri care se încurajează unii pe alții să înghită doze mari de paracetamol, deseori consecințele fiind fatale.

Totuși e bine, selecția naturală funcționează.
In acest fel se elimina tâmpiții....


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
192 Pages « < 184 185 186 187 188 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 20:17
Forum Renault