DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme carb - 1-se ineaca; 2-ramane fara benzina, 1-Se ineaca atunci cand o calc; 2-la pornire

adaniel69
post 20 Aug 2010, 17:39
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




Salut!
Am schimbat recent carburatorul pentru ca cel vechi consuma mult(8% extern, cred ca peste 10 intern), imi afuma bujiile repede, nu imi mai tinea ralantiul(cand il tinea, cand nu) si nu mai aveam baza in el(si era si de 1.3 - 32IRMA). Bun!

Am luat de la dezmembrari doua de 1.3(32IRM2AM) si amandoua fac la fel! Am lasat unul pe masina care mi s-a parut mie mai bun. Mia luat 6.5% extern.

Probleme:
1- cand accelerez nu are putere si daca o calc ma tare da sa moara! Nu mai pleaca cu scartait(cu cel vechi puteam sa plec). Daca trag putin socul(doar clapeta de aer de la capac) problema dispare! Dar mi-e frica sa o las trasa pt ca nu e bine!

2- dupa cel putin o zi(dar nu mereu) cand dau sa o pornesc constat ca nu mai are benzina in carb. Daca dau la coada la pompa porneste fara probleme! Un mecanic mi-a spus ca acum vara se evapora benzina din carburator din cauza la bila de la un jigler!

Excludeti in raspunsurile voastre probleme legate de aprindere!!!!!!!!!!!!!!!
Sunt sigur ca nu e de la aprindere pentru ca nu aveam probleme de demaraj cu vechiul carburator!

Ce as putea sa-i fac? Macar la prima problema ca a doua cred ca e ceva clasic la dacie...
Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 20 Aug 2010, 22:32
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




Prima oara curatal spala si dupa aia verifica nivelul in camera de nivel constant dupa spusele tale nu are benzina de ajuns desfal capacul al carburator si intoarcel cu plutitorul in sus si il reglezi intre garnitura si plutitor trebuie sa ai 6mm inchis iar la deschis complet 13mm cam asta e tot las si pe alti sa te sfatuiasca sper ca t-am fost de ajutor bafta biggrin.gif smile.gif
Si am uita la a 2 problema si la mine mi se intampla de la caldura se evapora benzina daca o las in soare daca o lasa la umbra nu am probleme

This post has been edited by Costy2000: 20 Aug 2010, 22:34


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 21 Aug 2010, 09:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




sau si pompa de benzina nu are debit suficient si nu tine dupa oprire. Din toate carburile astea imperecheaza un set de jicloare, adica faci din 3 carburi unul bun, nivelul la jumatea planului inclinat

This post has been edited by krapcarasu: 21 Aug 2010, 09:22


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 21 Aug 2010, 09:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




am cumparat jiglere noi de 1.4, nu le-am lasat pe cele vechi!

ma gandeam sa pun un motoras de inchidere centralizata(actuator) care sa impinga codita de la pompa pentru problema cu pornitul!

nivelul l-am reglat maxim, atinge plutitorul de cuiul ponton! eu zic ca e bine! sau sa cumpar un alt plutitor?


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 21 Aug 2010, 10:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




cele noi sunt mult mai proaste, nivelul trebuie sa fie la jum pl inclinat,cu mot cald, dai jos capacul dupa ce merge putin la ralanti si vezi exact pana unde e benzina, verifica debitul pompei,
o pompa electrica adaptata corect rezolva cu pornitul


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 21 Aug 2010, 10:11
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




imi poti recomanda o pompa electrica? ceva bineinteles nu prea scump...
ma enerveaza ca trebuie sa salt capota sa dau la coada....

daca maresc nivelul din cnc, implicit nu creste si consumul?


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 21 Aug 2010, 10:32
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




http://www.daciaclub.ro/Pompa-benzina-electrica-t34930.html
De Damas ar fi cea mai buna ,sh, si eu caut
La jum pl inclinat e optim consum/ putere


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 25 Aug 2010, 08:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(adaniel69 @ 20 Aug 2010, 17:39)
[...]
1- cand accelerez nu are putere si daca o calc ma tare da sa moara! Nu mai pleaca cu scartait(cu cel vechi puteam sa plec). Daca trag putin socul(doar clapeta de aer de la capac) problema dispare! Dar mi-e frica sa o las trasa pt ca nu e bine!
[...]


In primul rind
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ator++detergent

Apoi fa reglajele cum scrie la carte. Nivel in CNC 7 mm cu capacul vertical (nu cu tigara, are 7,62), reglaj clapeta pe undeva pe sub prima gaura de progresiune, verifica supapele si garnitura pompei de repriza...sint mai multe. La tine pare progresiune infundata si/sau pompa de sprit ineficienta. In plus, vezi cu plutitorul care atinge de poantou, acolo n-am inteles.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin1310
post 25 Aug 2010, 11:09
Post #9


maserati lover


Group: Members
Posts: 214
Joined: 1 August 09
From: Bucuresti




@adaniel69 cand desfaci busonul rezervorului, se elimina o presiune, ceva ? daca da, inseamna ca iti face vid in rezervor si atunci cand masina este oprita...benzina este trasa inapoi in rezervor de aceea nu ar avea benzina dimineata ....eu asa am patit...si am schimbat vreo 10 pompe de benzina ..degeaba, problema s-a rezolvat cu o mica gaura in busonul rezervorului de benzina...verifica si membrana pompei de benzina...e posibil sa piarda cate putina benzina pe acolo,asta referitor la consum tongue.gif

multa bafta


--------------------
Dacia 1310 Renault Megane 1996 / 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 25 Aug 2010, 11:10
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




o sa verific! mersi pt sfat!
dar de ce merge bine cu socul un pic tras?
sau daca pun mana in capul filtrului de aer


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin1310
post 25 Aug 2010, 11:23
Post #11


maserati lover


Group: Members
Posts: 214
Joined: 1 August 09
From: Bucuresti




merge bine la inceput...cand pleci cu masina sau trebuie sa mergi cu el tras ?
ma gandesc ca nu este amestecul reglat corect


--------------------
Dacia 1310 Renault Megane 1996 / 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Aug 2010, 11:28
Post #12


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(adaniel69 @ 25 Aug 2010, 11:10)
o sa verific! mersi pt sfat!
dar de ce merge bine cu socul un pic tras?
sau daca pun mana in capul filtrului de aer
*


Ca ai amestecul sarac sau ai nivel mic in CNC.Incearca sa creti nivelul fata de acum cu 2 mm.
Spor.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 27 Aug 2010, 16:23
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




am verificat nivelul in carburator: este la jumatatea planului inclinat!
care este gaura de progresiune?
m-am uitat si la pompa de repriza(banuiesc ca e aia care baga benzina prin ciocul acela) si nu e infundata!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 27 Aug 2010, 17:27
Post #14


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Gaurile de progrsiune sunt 3 localizate imediat deasupra clapetei de acceleratie cand aceasta este inchisa.Sunt dispuse in triunghi si au fiecare diametru cat un varf de ac.Numai demontand carburatorul si suflandu-l cu presiune vei putea sa le cureti.
Spor.
PS:mareste nivelul cu 2 mm fata de situatia de acum,asa vei imbogati amestecul .Ai amestec sarac cu siguranta.Mai poti incerca marirea sectiunii de trecere a jiclerului de benzina cu 10% sau micsorarea sectiunii de trecere a jiclerului de franare aer

This post has been edited by Paulorossi: 27 Aug 2010, 17:30


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 2 Sep 2010, 17:51
Post #15


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




salut ,
oameni buni, am pus pe dacie 1400cc un carburator de 1300 cu jiglere cu tot.
cum credeti ca se va intampla cu consumul?? as dorii si parerea teoretica daca se poate!!
spor la treaba!!


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 2 Sep 2010, 20:18
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




depinde de carburator! eu am scos cu vechiul carb de 1.3(32irma) consum de 5.9% la un mers de 60-70(era limita de viteza braila-focsani)

acum on:
pe unde ar trebui sa suflu cu presiune sa iasa pe gaurile alea? pentru ca acolo e pozitia nasoala! pe vreun jigler, sau unde? si de ce daca trag socul merge super?( clapeta aer pe la 45 de grade, adica tras doar juma' de cursa)


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 2 Sep 2010, 20:34
Post #17


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




la cat rpm ai ralantiul??
32IRM2 PT 1.3 CC
32IRM2AM PT 1.4CC
tu cum ai pus??

This post has been edited by ionut_09_RWX: 2 Sep 2010, 21:06


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 4 Sep 2010, 07:18
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




acum am 32irm2am, inainte aveam 32irma si imi afuma bujiile si nu mai tinea ralantiul!

ralantiul il am undeva pe la 750-800(putin sub prima linie inainte de 1000rpm)
ma dispera! daca trag socul juma'de cursa merge frumos! am facut un drum de 100 de km cu socul tras si vad ca nu face figuri! astept sa vad daca se afuma bujiile, cred ca pana acum ar fi trebuit sa se afume!
nu inteleg de ce face asa...


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Sep 2010, 08:17
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(ionut_09_RWX @ 2 Sep 2010, 17:51)
salut ,
oameni buni, am pus pe  dacie 1400cc un carburator de 1300 cu jiglere cu tot.
cum credeti ca se va intampla cu consumul?? [...]


Erau niste formule de calcul al diametrului difuzorului principal (ala de 23, 25.5 sau 27 mm). Din acele calcule reiesea ca pe 1300 ar trebui cam 26 mm si pt 1400 28..parca. Ai nostri au ales carburatoarele la limita, putin gituite.

Sincer, pe ultima Dacia am avut IRM2AM pe 1300 cmc. Consuma mai putin si se infigea mai bine. La tine, pe 1400 cmc va consuma mai mult in sarcini mai mari, din cauza vitezei mai mari a aerului in difuzor, absorbtie mai mare, benzina mai multa.

QUOTE(adaniel69 @ 4 Sep 2010, 07:18)
acum am 32irm2am, inainte aveam 32irma si imi afuma bujiile si nu mai tinea ralantiul!

ralantiul il am undeva pe la 750-800(putin sub prima linie inainte de 1000rpm)
ma dispera! daca trag socul juma'de cursa merge frumos! am facut un drum de 100 de km cu socul tras si vad ca nu face figuri! astept sa vad daca se afuma bujiile, cred ca pana acum ar fi trebuit sa se afume!
nu inteleg de ce face asa...


Ori clapeta la relantiul ala sta prea jos fata de prima gaura de progresiune, ori gaura aia e infundata. Sau, ai cumva jiclor relanti de 50? Pune originalul, de 52.
Relantiul trebuie sa permita reglajul NUMAI din surubul de amestec, fara a avea clapeta atacata.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 6 Sep 2010, 12:21
Post #20


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(diaconuliviu @ 6 Sep 2010, 08:17)
Relantiul trebuie sa permita reglajul NUMAI din surubul de amestec, fara a avea clapeta atacata.
*


Numai ca realitatea e alta...
Manualul spune ca reglajul se face din ambele,atat din surubul de emulsie relanti cat si din surubul clapetei de acceleratie.Daca nu se actioneaza asupra acelui surub in timp clapeta va sapa un sant in corpul carburatorului.Ideal ar fi ca,cu carbul demontat sa se pozitioneze clapeta de aer exact peste prima gaura de progresiune asfel incat la cea mai mica deschidere a clapetei sa se dozeze benzen pt demaraj,urmand ca apoi dupa montarea carbului relantiul sa fie reglat doar din surubul de amestec relanti. Pozitionarea asfel a clapetei face ca fanta sa fie foarte mica si iti permite un demaraj optim fara a da in nas masina.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 6 Sep 2010, 18:52
Post #21


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph






salut,
daca reglezi ralantiul, doar din surubul de amestec, cu clapeta aia neatacata vei avea neplacuta surpriza sa iti dea suturi in in inceputul demarajului, surubul ala de la clapeta mai are si rolul sa ajusteze intarzierea intre deschiderea clapetei de progresiune si efectul pompei de repriza. Clapeta de procresie trebuie obligatoriu sa aibe inclinatie vizibila, dar nu mai coborata de prima gaura de progresiune.

6 Sep 2010, 19:07:
QUOTE(adaniel69 @ 4 Sep 2010, 07:18)

ralantiul il am undeva pe la 750-800(putin sub prima linie inainte de 1000rpm)
ma dispera! daca trag socul juma'de cursa merge frumos! am facut un drum de 100 de km cu socul tras si vad ca nu face figuri! astept sa vad daca se afuma bujiile, cred ca pana acum ar fi trebuit sa se afume!
nu inteleg de ce face asa...
*



salut,
adica ai ralantiu bun si motorul merge frumos, iar daca mai dai si de surubul ala de ralantii inca o tura sta peste 1000rpm. Omule scoate cablu de acceleratie , slabeste surubul de ralantii incat sa nu atinga limitatorul clapetei. Daca motorul sta la ralantii asa, ceva nu este in regula, adica jiglorul tau de ralantii e prea mare si trece prea multa benzina pe acolo, sau jiglerul nu sta bine pe scaun. Vezi sa nu ai bagata vreo saiba intre corpul carburatorului si capacul jiglerului de ralantii. Cauta deasemenea un capac suficient de mare, gand strangi jiglerul , sa se mai vade vreo 2 filete pe capac.

This post has been edited by ionut_09_RWX: 6 Sep 2010, 19:07


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 6 Sep 2010, 22:52
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Adaniel69,dar de unde stii ca jicloarele alea noi sunt corect calibrate?Eu cel mai prost jiclor cu care am avut de lucru a fost unul nou de uzina;era de aer si avea debitul mai mic cu32%.Masina aia consuma afara cam 10 l/100 km la 90 km/h.Le-as incerca pe cele vechi,sa vad reactia.E clar din ce spui ca la apasarea acceleratiei amestecul se saraceste prea mult.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 7 Sep 2010, 08:08
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




cand am cumparat jiglerele scria carfil pe punga! si asa mi-a spus si vanzatoarea! dar mi s-au parut prea ieftine! parca 15 lei setul! de 1.4!
dar nu inteleg de ce ramane fara benzina! cu vechiul carburator pornea dupa o zi de stat!
cred ca mai iau un set de jiglere de la alt magazin! si o sa-mi montez si actuator la codita pompei de benzina!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 7 Sep 2010, 11:15
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Nu mai tot cumpara,tot nu stii ce ei.Eu de foarte multi ani fac recalibrari de carburatoare Dacia clasica prin masurari si modificari de debite ale jicloarelor.Si sunt unele vechi de ti-e mila sa te uiti la ele si sunt cu debitul corect.Astea noi sunt lucrate din ce in ce mai neglijent.De asta insist sa faci o proba cu cele vechi,acelea putem banui ca au functionat.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Sep 2010, 13:42
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Paulorossi @ 6 Sep 2010, 12:21)
[...]Daca nu se actioneaza asupra acelui surub in timp clapeta va sapa un sant in corpul carburatorului.[...]

Se actioneaza atit cit pirghia de actionare sa se aseze pe surub, tocmai pt a nu sapa santul de care spui. Si da, am avut asa carburatoare care permiteau reglajul numai din acel surub de amestec. cartea spune ca de acolo reglezi turatia maxim posibila dupa care scazi din clapeta. De multe ori ajungeam cu ea neatacata, asa ca lasam asa. Si culmea, nu dadea in nas la sprit. Pompa de repriza intra in actiune mai spre turatii medii, nu chiar la relanti/progresiune.

Exista un artificiu, pilirea clapetei in zona gaurilor de progresiune incit ea sa "dezveleasca" mai repede prima gaura.

QUOTE(adaniel69 @ 7 Sep 2010, 08:08)
cand am cumparat jiglerele scria carfil pe punga! si asa mi-a spus si vanzatoarea! dar mi s-au parut prea ieftine! parca 15 lei setul! de 1.4!
[...]

15 ron set de Carfil? NICIODATA. E teapa de la vreun SRL care a "xeroxat" o eticheta de Carfil. Pe aici vinzatorii nu aduceau Carfil pt ca era vreo 45 ron acum 2-3 ani.

Eu zic sa vezi daca nu ai cumva duza marita sau foitele de la ax uzate, sau ceva aer fals.

This post has been edited by diaconuliviu: 7 Sep 2010, 14:03


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 7 Sep 2010, 18:58
Post #26


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Personal am luat anul trecut jiclere de 1410 cu cu 14 ron setu,de carfil,finisate cu flexu.Desigur ca nu erau originale,asa am ajuns sa imbunatatesc consumul nu sa-l scad.In incercarea de a estima sectiunea de trecere am masurat cu scobitoarea jiclerul dupa care am masurat cu jublerul scobitoarea cu erori rezonabile.Nici un jicler nu respecta cotele date de producator,avand abateri de pana la 25%.Daca ai mai multe seturi de jiclere poate ai reusi sa le combini.
Tot atunci am realizat ca cele originale nu au avut nimic.Probabilitatea ca uzura jiclerelor in regim normal de functionare( fara a umbla la sectiunea jiclerelor) sa mareasca consumul e extrem de mica.Singurul suspect era tubul de emulsionare care trebuie sa fii foarte atent cand il cumperi si faptul ca cineva, candva,schimbase supapa de descarcare a pompei de spritz asfel incat cea noua nu mai avea gaura laterala de descarcare partiala si o gramada de benzen era aruncat inutil prin cioc la cea mai mica deschidere si de aici consumul marit.
Multa lume are impresia ca daca masina incepe sa consume e din cauza jiclerelor ca s-au uzat peste noapte.Cum am spus,in opinia mea lucrul acesta ar trebui verificat ultimul.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Sep 2010, 07:37
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Citeam pe un forum cindva ca pt a se uza un jiclor prin abraziunea benzinei ar trebui sa treaca jde mii de galoane (era site american). Asa ca.. daca nu s-au "recalibrat" sau "curatat" cu sirme, pile si alte minuni nu se decalibreaza.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 9 Sep 2010, 10:48
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Intr-o revista mai veche am citit despre un test facut de Mercedes in desert unde
nisipul acela fin intra peste tot si poate face abraziva chiar si benzina.Deci conditii foarte dure.Dupa 100000 km jiclorul principal de benzina isi marise debitul sub 1% ceea ce au considerat nesemnificativ.Personal,in vremea cand m-am apucat de jicloare,am incercat sa maresc debitul unuia frecandu-l in interior cu pasta de slefuit supapele pe scaune cu ajutorul unui ac.Dupa cateva minute de munca debitul crescuse abia cu 1..1,5% asa ca am renuntat la asemenea metoda.Apoi am dat peste testul celor de la Mercedes si m-am lamurit ca in conditii normale nu au cum sa se uzeze semnificativ jicloarele de la benzina.Uitati ca si diaconuliviu a gasit informatii tot in acest sens.
Asa ca schimbatul jicloarelor,in halul in care sunt lucrate la Dacia,poate insemna sa pui ceva prost in locul a ceea ce aveai bun.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 9 Sep 2010, 19:32
Post #29


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




salut,
sunt varza piesele astea noi. Sa va zic: cilindru de franare 1310 srl, tipla, nu strange purjorul pe cap, era sa fac infarct; duza calibrata pentru carburator 4,2 mm nu tine ralantiul si nu mai stiam ce sa-i fac ca doar eu pusesem duza acolo; sita pentru carburator gata rupta.
Personaj eu de jiglere fac rost de pe la unul de pe la altu ca noi nu ma mai incumet sa cumpar.


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 Sep 2010, 06:39
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ce 4,2 mm?

Duzele din furtun au de regula 1,5 mm (asa erau originale) ulterior au fost inlocuite cu o gaura calibrata de 2 mm in flansa calda.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 01:01
Forum Renault