Stiri pe scurt, -auto-
![]() ![]() ![]() |
Stiri pe scurt, -auto-
xcss |
![]()
Post
#1861
|
||
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|||
DrK |
![]()
Post
#1862
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
|
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
fansuv |
![]()
Post
#1863
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 ![]() |
Mai puține înmatriculări decât vânzări
Datele Asociției Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA) arată că la 11 luni au fost comercializate 121.931 autoturime noi, în timp ce statisticile Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatricularea Vehiculelor (DRPCIV) indică un număr de 104.699 unități. Astfel, diferența dintre numărul mașinilor vândute și cele înmatriculate este de peste 17.200 de unități. Hyundai, marca cu cele mai mari vânzări în România în 2009, a comercializat în primele 11 luni, potrivit statisticilor, 10.104 unități, însă analiza DRPCIV relevă că în aceeași perioadă au fost înmatriculate mai puțin de jumătate din numărul unităților indicate de APIA, respectiv 4.985 de mașini. Păreri împărțite "Numărul mașinilor livrate de dealeri la export este în realitate mult mai mare decât indică statisticile. O parte din mașinile livrate peste graniță au fost întâi înmatriculate în țara noastră pentru a nu încălca unele contracte care stipulau acest lucru", a precizat Sorescu. Reprezentanții APIA au afirmat că diferența dintre numărul de mașini vândute și cele înmatriculate este dată și de intervalului de timp dintre achiziție și înregistrare. SURSA: Mediafax This post has been edited by fansuv: 22 Dec 2009, 10:37 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
DrK |
![]()
Post
#1864
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
Surpriza surpriza
![]() PSA pune designeri noi ![]() Thierry Metroz (ex renault) tocmai a devenit director de design la Citroen. In other news, Gilles Vidal este noul director de design la Peugeot. |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1865
|
![]() - Group: Members Posts: 22.771 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(RaduNG @ 22 Dec 2009, 13:14) Thierry Metroz (ex renault) tocmai a devenit director de design la Citroen De cand? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#1866
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Renault incepe in octombrie testarea viitoarelor modele Dacia la Titu.
QUOTE Renault Technologie Roumanie (RTR), centrul de inginerie al francezilor de la Renault, va angaja anul viitor 300 de ingineri la Titu, unde urmeaza sa fie testate si validate noile modele din gama Dacia si Renault. RTR are in prezent aproximativ 2.200 de angajati, in centrele din Bucuresti, Ploiesti si Titu si urmeaza sa ajunga la 2.500 de oameni odata cu cele 300 de recrutari planificate pentru anul viitor. "Situatia economica din ultimul an determina o regandire a planurilor initiale. RTR angajeaza inca, dar ritmul este mai scazut, iar acum cautam oameni cu experienta, pentru a completa echipele actuale, foarte tinere", a spus Dana Oprisan, director de resurse umane al RTR. Mai bine de 90% din cei 300 de angajati vor fi ingineri. In prezent, RTR are salariati absolventi ai tuturor specializarilor din cadrul Universitatii Politehnice. "Inginerii care vor fi angajati in 2010 vor lucra impreuna cu cei din Bucuresti la noile modele ale grupului Renault". Inginerii nu sunt mai usor de gasit in prezent, desi situatia de pe piata muncii s-a schimbat semnificativ comparativ cu anul trecut. "Noi cautam oameni cu experienta in domeniul ingineriei, care sunt la fel de greu de gasit ca in anii trecuti, intrucat in Romania nu a existat o piata a ingineriei auto si ca atare nici specialisti. Pe de alta parte, in conditiile actuale nu este mai usor de recrutat, intrucat multi angajati se tem sa isi schimbe locul de munca", spune directorul de resurse umane al RTR. Centrul RTR este al doilea centru de inginerie Renault din lume, dupa cel din Franta. La Titu vor exista noua tipuri de piste, cu o lungime totala de 30 de km, unde vor fi reproduse conditiile reale de rulare a masinilor. Primul test pe pistele de la Titu va avea loc in luna octombrie 2010. Renault cauta 300 de ingineri la Titu. QUOTE Renault Technologie Roumanie (RTR), centrul de inginerie al francezilor de la Renault, va angaja anul viitor 300 de ingineri la Titu, unde urmeaza sa fie testate si validate noile modele din gama Dacia si Renault. "Angajarile sunt determinate de faptul ca pe parcursul anului urmator centrul tehnic Titu va incepe sa functioneze. Demararea activitatii la Titu este prevazuta pentru a doua parte a anului 2010", a explicat pentru ZF Dana Oprisan, director de resurse umane al RTR. RTR este astfel unul din putinii angajatori care au in plan crearea de noi locuri de munca, in conditiile in care majoritatea companiilor au blocat recrutarile pe fondul contextului economic nefavorabil. Aproximativ 2.200 de angajati lucreaza in centrele din Bucuresti, Ploiesti si Titu si urmeaza sa ajunga la 2.500 de oameni odata cu cele 300 de recrutari planificate pentru anul viitor. Potrivit unor declaratii anterioare ale oficialilor RTR, nivelul salarial al debutantilor care se angajeaza in RTR este de 400 de euro, dar variaza in functie de mai multi factori. Mai bine de 90% din cei 300 de angajati vor fi ingineri. In prezent, RTR are salariati absolventi ai tuturor specializarilor din cadrul Universitatii Politehnice. "Inginerii care vor fi angajati in 2010 vor lucra impreuna cu cei din Bucuresti la noile modele ale grupului Renault". Care sunt cele 37 de modele auto pentru care nu se va plati taxa de poluare in 2010? QUOTE Pe langa lipsa finantarii, piata auto va suferi de la 1 ianuarie o noua lovitura odata cu reintrarea in vigoare a taxei de poluare, care va afecta in special modelele din segmentul inferior de pret. Odata cu revenirea taxei de poluare de la 1 ianuarie 2010, masinile cu motoare Euro 4 vor inregistra o crestere a costului de achizitie de la cateva sute la cateva mii de euro, majorare care insa nu va fi aplicata automobilelor care respecta normele de poluare Euro 5, segment de la care jucatorii din piata asteapta chiar o crestere anul viitor. Taxa de poluare a fost eliminata la finele anului trecut pentru masinile noi si cu motoare mai mici de 2,0 litri pentru a sustine o piata auto aflata aproape in cadere libera. Cu toate acestea, vanzarile de masini sunt in acest an la o treime fata de cele din 2008. Cel mai puternic impact al taxei de poluare se va simti in momentul achizitiei unei masini din segmentul inferior de pret. Astfel, in cazul unui model Dacia Logan echipat cu motorul de 1,6 litri si 90 CP se va plati in momentul inmatricularii o taxa de aproximativ 770 de euro, care in cazul celei mai ieftine versiuni ar reprezenta 10% din pretul de achizitie. Pe de alta parte, in cazul unei limuzine VW Phaeton care dispune numai de motoare Euro 5 nu se plateste nicio taxa. De pe urma intrarii in vigoare a taxei cel mai mult vor profita marcile care au lansat in 2008 si 2009 noi motorizari care sa respecte normele Euro 5. Cele mai numeroase lansari de astfel de modele le-au avut cei de la Volkswagen, Toyota, dar si Opel sau Chevrolet. Alin Tapalaga, directorul general al Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Romania, sustinea la finele lunii noiembrie ca in decembrie dealerii isi vor cauta noi metode pentru a-si reduce cat mai mult stocurile de modele Euro 4. Aceeasi strategie a fost adoptata si la finele anului trecut, cand imediat dupa anuntul triplarii taxei de poluare, dealerii si-au inmatriculat stocurile pentru a profita de vechea taxa. La strategii de reduceri de stocuri au apelat si cei de la General Motors Romania, in special la masinile echipate cu motoare mari pentru care taxa de poluare poate sa ajunga chiar si la aproape 3.200 de euro in cazul versiunii de top a SUVului Opel Antara cu motor de 3,2 litri. "Stocurile pentru modelele cu motorizari mari cu norme Euro 4 au fost gestionate la un nivel minim. Modelele actuale avand motorizari de capacitate mica si emisii reduse nu vor fi afectate atat de puternic deoarece valoarea taxei de poluare este mai redusa", a subliniat Florin Ciobanu, marketing manager al Opel Romania. Cu toate acestea, unii importatori nu se asteapta la o crestere semnificativa a cererii pentru modelele Euro 5 de la 1 ianuarie, in conditiile unui pret de achizitie ridicat fata de cel al unui model Euro 4. Potrivit declaratiilor lui Constantin Stroe, vicepresedintele Automobile Dacia, si modelele constructorului de la Mioveni vor avea din 2010 norme de poluare Euro 5, in conditiile in care toate masinile fabricate din 2011 vor respecta noile standarde. pag-9-main.jpg |
--------------------
Dacia
Duster
- RO 44 AWD
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
DrK |
![]()
Post
#1867
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
|
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
Modus |
![]()
Post
#1868
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(Squirrel @ 23 Dec 2009, 09:14) Au omis Renault Mégane Generatia 2010, Renault Mégane Coupé, si Renault Mégane Sport Tourer echipate cu motorul benzina 1.4 TCE Euro5 pe benzina de 130 de cai. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
Micutzu_BH |
![]()
Post
#1869
|
![]() Driving around Group: Members Posts: 283 Joined: 11 September 06 From: D'aci ia ![]() |
Uzina din Moscova ridicata de Renault impreuna cu oficialitatile capitalei ruse a inceput sa produca Sandero. Pana acum, aici era produsa doar gama Logan.
Renault a inceput productia primelor exemplare Sandero asamblate la fabrica moscovita Avtoframos, acolo unde producatorul francez scoate deja de pe linia de productie gama Logan destinata pietei rusesti. Sursa: Automarket |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition - 2005 Este mai bine sa dezbati o intrebare fara sa o rezolvi, decat sa o rezolvi fara a o dezbate!
|
|
slider2 |
![]()
Post
#1870
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
se vinde volvo... catre geely
concept dacia sport desenat de un tanar mie unul imi cam place, cel putin partea frontala ca aduce a dacie 1310 cu 4 faruri, de fapt este o reinterpretare moderna a acelui design, dar cam atat. spatele este prea masiv, masina in sine prea mare, se vede clar ca a fost facuta pe baza unui muscle car american si nu pe baza unei sportive de clasa mica europeana. Attached thumbnail(s) dacia_mc_concept_2_by_cipriany.jpg ( Size: 499.78k ) Number of downloads: 1414 dacia_mc_concept_8_by_cipriany.jpg ( Size: 750.92k ) Number of downloads: 1299 dacia_mc_concept_15_by_cipriany.jpg ( Size: 438.3k ) Number of downloads: 1242 dacia_mc_concept_by_cipriany.jpg ( Size: 509.5k ) Number of downloads: 1219 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
DrK |
![]()
Post
#1871
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
![]() Ontopic: VW Scirocco-R |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
adimfx |
![]()
Post
#1872
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 7 February 08 ![]() |
ANALIZA: Anul 2009 a adus in Romania doua noi marci auto, concedieri si oferte fara precedent
Anul 2009 a ajuns la final, iar unii critici ar spune ca a fost unul nefast pentru industria auto din Romania. Nu prea e asa, pentru ca am avut mai multe deschideri de fabrici decat inchideri, marcile Infiniti si Chery au inceput sa fie reprezentate la noi in tara, iar cine a avut un ban pus deoparte a putut sa-si cumpere o masina la preturi mici, nemaintalnite pana acum pe plan local. In plus, au fost lansate peste 40 de noi modele de masini in Romania. http://www.0-100.ro/2009/12/29/analiza-anu...dent/#more-8865 Audi, prinsi cu minciuna: e-tron nu dezvolta 4500 Nm, ci doar 680 Nm Inginerii Audi au utilizat cifrele cuplului la roata in prezentarea celor 4500 Nm de care dispunea conceptul e-tron. Adevarul? Conceptul Audi scoate doar 680 Nm. http://www.automarket.ro/stiri/audi-prinsi...0-nm-27343.html Si... La Multi Ani! 30 Dec 2009, 12:39: Numere de inmatriculare cu trei cifre pentru Bucuresti, din 4 ianuarie Placutele de inmatriculare cu trei cifre (de exemplu B 001 CAR) vor fi emise din 4 ianuarie (luni) pentru masinile intrate in circulatie in Bucuresti, a anuntat Directia Regim Permise si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV). http://www.0-100.ro/2009/12/30/numere-de-i...arie/#more-8900 This post has been edited by adimfx: 30 Dec 2009, 12:39 |
--------------------
MINI
Cooper
2002 climatronic, 4 airbag, 30.000 km
|
|
slider2 |
![]()
Post
#1873
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
prin programul rabla prima de casare ar putea ajunge din 2010 la 11400lei
http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-d...in-2010-5228613 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
gotty |
![]()
Post
#1874
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#1875
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(slider2 @ 30 Dec 2009, 12:58) vise maica, vise... sau o sa fie cum este acum in Franta, Belgia, Germania, etc cu prima ecologica de 1000 de euro care este defapt a constructorului si nu a cumparatorului.... o masina care in Romania pleaca de la 6000 de euro, acolo are pret de plecare de 7000 de euro, deci asa zisul discount intra in buzunarele constructorilor care au diferite intelegeri cu guvernele statelor respective... pai ce, credeati ca numa' romanu' e afacerist ![]() ![]() This post has been edited by membru_DC: 30 Dec 2009, 22:29 |
--------------------
-
-
- -
-
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1876
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1877
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-67805...-trei-cifre.htm
4 Jan 2010, 11:28: http://www.adevarul.ro/actualitate/evenime..._182982101.html 4 Jan 2010, 14:49: http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_b...ea-rca-2010.htm ![]() ![]() This post has been edited by george_scala_2004: 4 Jan 2010, 13:49 |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
aphophis |
![]()
Post
#1878
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
mi se pare o tampenie ca noul proprietar sa preia cat avea masina la fostul proprietar pe sistemul bonus/malus..
|
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1879
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE "...in cazul instrainarii/radierii vehiculului asigurat, stabilirea noii clase de bonus-malus pentru un vehicul nou-dobandit se face pornind de la clasa bonus-malus de care asiguratul a beneficiat anterior. interesant. oare cine o fi clocit idiotenia asta ? constitutia ce zice ? mai are valoare ? dar cncd ce face ? cum poti fi atit de timpit sa emani asemenea stupiditati si sa mai pretinzi si sa fie obligatorii ???? nu mai inteleg nimic ! se pare ca romania devine, pe zi ce trece, paradisul borfasilor cu staif: orange, vodafone, brd, bcr, enel, gdf suez, etc. a venit acum si rindul asiguratorilor ! nu degeaba cei mentionati mai sus au raportat profituri uriase pentru activitatea din romania, in timp ce in alte tari au chiar pierderi sau profituri normale, in perioada aceasta asa zis de criza ! ! This post has been edited by george_scala_2004: 4 Jan 2010, 14:37 |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#1880
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca ati citit stramb: asiguratul ramane cu acelasi coeficient de bonus-malus si nu masina instrainata.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
adimfx |
![]()
Post
#1881
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 7 February 08 ![]() |
Bucuresti: Taxa de parcare, de trei ori mai mare in 2010
Cuatumul anual al taxelor variaza intre 109,5 lei si 164.25 lei, fata de 36,5 si 76,65 lei anul trecut In zona fiscala D, taxa de parcare anuala este de 109,5 lei,, fata de 36,5 lei anul trecut, ceea ce reprezinta o crestere de trei ori. In zona C cresterea este 2,7 ori de la 47,45 la 127,75 lei, in zona B de 2,5 ori de la 58,4 la 146, iar in zona A de 2,15 ori de la 76,54 lei la 164,25 lei pe an. http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Soc...re-in-2010.html Dacia a avut cea mai mare crestere a vanzarilor in Franta in 2009. Piata totala a marcat cel mai bun nivel din ultimii 19 ani Dacia este constructorul auto care a consemnat cea mai mare crestere (+39,5) a vanzarilor de autoturisme in Franta, anul trecut, pe o piata totala care a reusit sa sfideze criza si sa urce cu 10,7%, la un total 2,268 milioane de unitati, record pentru ultimii 19 ani, reiese din datele Comitetul Constructorilor Auto Francezi (CCFA). Astfel, Dacia a livrat in 2009 un total de 60.719 automobile (deci fara utilitare), fata de 43.514 unitati cu un an inainte. http://www.0-100.ro/2010/01/04/dacia-a-avu...ultimii-19-ani/ |
--------------------
MINI
Cooper
2002 climatronic, 4 airbag, 30.000 km
|
|
daciafan |
![]()
Post
#1882
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
dacia creste vezi aici
|
--------------------
/
/
/
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1883
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
kta |
![]()
Post
#1884
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
=================
=================
- ---------
================== Seat Altea 2006
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#1885
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
wizkid |
![]()
Post
#1886
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 1 February 09 ![]() |
e interesant cum toate masinile "sunt mai nervoase" din fata,cand avanseaza in face-lifturi...Adica cum au evoluat...de exemplu matiz. De la botul ala simpatic si mandru ca-i o buburuza s-a ajuns la "..noul Chevrolet Spark" acum mai agresiv!!!...Amuzant. Privit din lateral noul Spark e....naspa tare...In orcie caz se poate spune aceeasi chestie si la alte modele..
This post has been edited by wizkid: 5 Jan 2010, 13:57 Attached thumbnail(s) x.jpg ( Size: 121.08k ) Number of downloads: 549 |
--------------------
Dacia
1300
- vn-01-fgd
1976/berlina
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1887
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-6785...na-din-lume.htm
6 Jan 2010, 09:01: uite taxa nu e taxa: ![]() ![]() http://www.ziare.com/actual/social/01-05-2...i-creste-985132 This post has been edited by george_scala_2004: 6 Jan 2010, 08:01 |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
O-O |
![]()
Post
#1888
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 3 July 09 ![]() |
duster pe strada
|
--------------------
a
a
- a
a
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#1889
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Au mai fost puse link-urile cu dusterul pe strada...
|
--------------------
Dacia
Logan
- ---
0.9 TCE - 2019
|
|
Micutzu_BH |
![]()
Post
#1890
|
![]() Driving around Group: Members Posts: 283 Joined: 11 September 06 From: D'aci ia ![]() |
Dacia va lansa in Franta o editie speciala pentru Logan, Logan MCV si Sandero.
This post has been edited by Micutzu_BH: 6 Jan 2010, 15:24 Attached thumbnail(s) Black_Line.jpg ( Size: 58.28k ) Number of downloads: 80 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition - 2005 Este mai bine sa dezbati o intrebare fara sa o rezolvi, decat sa o rezolvi fara a o dezbate!
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
STIRI PE SCURT!!!
FARA COMENTARII!! |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 16:01 |