Nu tine frana, trepideaza motorul
![]() ![]() ![]() |
Nu tine frana, trepideaza motorul
horsepower |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 7 August 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SUPER NOVA CLIMA
2001
|
|||
marian_turbo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 27 May 12 From: BOLINTIN A1 ![]() |
m-am lovit si eu de problema asta , la mine rezolvarea a fost printr_o ultima aerisire a pompei de frana ,nu a mai iesit bule de aer dar s_ a intarit imediat pedala, incearca, la mine a mers.......
bafta. This post has been edited by marian_turbo: 8 Jan 2013, 19:30 |
--------------------
Dacia
Super nova clima
2002
- GR 04 FIA dacia supernova GR 04 KMK
iveco |
|
horsepower |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 7 August 12 ![]() |
am aerisit intreg sistemul...nu mai iese aer pe nicaieri...am aerisit si pompa de 2 ori
|
--------------------
Dacia
SUPER NOVA CLIMA
2001
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu m-as uita dupa niste uleiuri pe saboti/discuri.
De asemenea m-as mai uita inca o data la cilindrii aia schimbati As analiza ajustarea sabotilor spate (daca sunt corespunzator ajustati) si eventuale defecte ale mecanismului de autoajustare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DragosP |
![]()
Post
#5
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Plăcuțele de frână le-ai pus la loc? Bine?
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
clalexxxx |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
Salut, supapa de la servofrana ai schimbato, poate trager aer fals pe la ea, cauzeaza trepidat la apasarea pedalei de frana si scaderea turatiei.
Sunt de acord cu Klaus verifica daca pierzi lichid de frana pe undeva,fata sau spate sau daca pistonasele efectueza cursa apasare/retragere. In caz de nu reusesti te rog sa faci un mic efort financiar si sa ajungi la un service autorizat pentru a-ti rezolva problema, cu franele/directia nu te joci, iti spun din propria experienta. This post has been edited by clalexxxx: 9 Jan 2013, 08:48 Attached thumbnail(s) thumb_dsc02240.jpg ( Size: 1.62k ) Number of downloads: 554 |
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
corbex |
![]()
Post
#7
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Ai umblat cu miinile murdare de vaselina pe discuri/saboti?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
horsepower |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 7 August 12 ![]() |
Am schimbat si supapa de la servofrana...cilindrii isi fac treaba bine..sabotii sunt reglati corespunzator...problema pare sa fie de la pompa de frana si mai ales de la servo pentru ca tot trepideaza la actionarea pedalei
|
--------------------
Dacia
SUPER NOVA CLIMA
2001
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
poate garniturile alea din pompa de le-ai schimbat nu-s cine stie ce.
La berlina eu am schimbat 3 randuri pana am nimerit unele cum trebuie |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
horsepower |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 7 August 12 ![]() |
ma mai gandesc la varianta cilindrilor pe spate...deoarece muchiile sabotilor nu ating lateralele cilindrilor si acestia au o oarecare cursa libera pana actioneaza sabotii...
se potrivesc cilindrii de dacia break?? daca nu o sa cumpra niste cilindrii de break si le iau sistemul de garnituri si le pun pe cele de supernova pentru ca cele de supernova am observat ca are alt sistem de garnitura inauntrul lor. |
--------------------
Dacia
SUPER NOVA CLIMA
2001
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
De pe alt topic:
QUOTE(PH-06-BOA @ 9 Jan 2013, 19:47) Fasaitul e de la o garnitura a servofranei , pe care o poti schimba usor, dand pompa jos doar (fara sa demontezi tevile). Cu cablul de frana, asa e , daca nu reglezi bine "autoreglajul". Da jos tamburii si departeaza din autoreglaj, dinte cu dinte, pana tamburul intra greoi, si aia e pozitia optima. Dupa strangerea piulitei si o franare de centrare, trebuie sa mearga liber. Apoi, lasa aerisitorul de pe stanga spate slab, pune un furtun transparent in capatul lui, si lasi sa curga liber, pana nu mai vezi nicio bula de aer, urmarind sa nu se goleasca vasul pompei. La inceput va iesi fara aer, va fi furtunul plin, dar cand lichidul va ajunge din fata, la roata de spate, abia atunci va fi si aerul. Faptul ca slabesti si strangi aerisitorlul, cand faci pedae, nu inseamna ca si faci treaba buna. Deci, lasa pe rand sa iasa lichid cam cat crezi c-a ajuns sa se strabata toata conducta, si abia atunci e fara aer, incepand cu stanga spate, apoi dreapta, si terminand cu rotile din fata, indiferent care, ca ele au tevi separate. Fa asta, si mai vorbim. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
horsepower |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 7 August 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
SUPER NOVA CLIMA
2001
|
|
marian_turbo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 27 May 12 From: BOLINTIN A1 ![]() |
da se potrivesc numai sabotii de la break, eu am montat pe masina mea dar trbuie sa te pricepi sa ii reglezi
<span class='edit'>10 Jan 2013, 21:02:</span> QUOTE(horsepower @ 9 Jan 2013, 22:11) ma mai gandesc la varianta cilindrilor pe spate...deoarece muchiile sabotilor nu ating lateralele cilindrilor si acestia au o oarecare cursa libera pana actioneaza sabotii... se potrivesc cilindrii de dacia break?? daca nu o sa cumpra niste cilindrii de break si le iau sistemul de garnituri si le pun pe cele de supernova pentru ca cele de supernova am observat ca are alt sistem de garnitura inauntrul lor. nu te complica cu cilindri de break sa le iei garniturile, bla bla, bla ....... cu franele nu te joci, nu faci improvizatii... eu am cumparat cilindri noi pe sparte de la magazinele de pe m-tii carpati cu 30ron bucata [after market] au vreo 15.000 km de cand sunt montati si nici o problema. sfat; aeriseste pompa de frana, dupa ce termini cu aerisirea rotilor incearca sa mai aerisesti ultima oara iar pompa de frana daca tot nu vrea verifica conductele in special in partea din dreapte langa lonjeron unde are protectia aia a conductelor [am gasit conducta de retur fisurata din cauza vibratiilor] This post has been edited by marian_turbo: 10 Jan 2013, 20:12 |
--------------------
Dacia
Super nova clima
2002
- GR 04 FIA dacia supernova GR 04 KMK
iveco |
|
catalin73 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 December 12 ![]() |
Pentru partea de franare din spate am incercat si eu sa inlocuiesc cu elemente de la Dacia Break dar sunt ceva diferente la montare , atat la saboti cat si la cilindru receptor , cel de la Break are o diferenta de 1/2 de Metric la filetul reductiei de la conducta . sincer nu cred ca merita chinul mai ales ca diferenta de pret nu este mare .
In ceace priveste pompa de frana recomand schimbarea pompei cu una noua , schimbarea garniturilor la pompele cu ICP este destul de greoaie si nu are rezultatele asteptate , asa cum spune un coleg mai devreme cu directia si franarea nu te joci . 10 Jan 2013, 22:05: aaa era sa uit la pompele cu ICP aerisirea se face cu martorul ICP dat jos ,montarea acestuia se face dupa aerisire This post has been edited by catalin73: 10 Jan 2013, 21:05 |
--------------------
Dacia
SuperNova
Confort 2002
|
|
horsepower |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 7 August 12 ![]() |
M-am bagat azi sub masina si am verificat si limitatorul de frana... am constatat ca oricum il reglez mai apasata sau mai libera acea parghie frana tine la fel...rotile franeaza toate in acelasi timp
|
--------------------
Dacia
SUPER NOVA CLIMA
2001
|
|
horsepower |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 7 August 12 ![]() |
Nu stie nimeni cum functioneaza acel limitator???? Am observat ca are un arc...in mod normal ar trebui sa fie o tija in interiorul acelui arc sau cum actioneaza pistonul ca nu inteleg.
This post has been edited by horsepower: 13 Jan 2013, 23:22 |
--------------------
Dacia
SUPER NOVA CLIMA
2001
|
|
marian_turbo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 27 May 12 From: BOLINTIN A1 ![]() |
Rolul acestui limitator,repartitor este de a regla, mai bine zis, de a limita presiunea din circuitul de frina din spate, in functie de inaltimea la care se afla podeaua portbagaj fata de sol. In timpul frinarii, din cauza modificarii componentelor dinamice ale greutatii (centrul de greutate ) ,automobilul se inclina spre fata si se ridica de spate. Cu alte cuvinte, greutatea se imparte diferit pe puntea fata(mai mult) si puntea spate (mai putin) ducind si la aderente diferite.
citeste si aici; http://www.daciaclub.ro/Limitator-frana-t23742.html This post has been edited by marian_turbo: 14 Jan 2013, 18:00 |
--------------------
Dacia
Super nova clima
2002
- GR 04 FIA dacia supernova GR 04 KMK
iveco |
|
catalin73 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 December 12 ![]() |
Rolul limitatorului este acela ca atunci cand incarcatura utila a masinii pe puntea din spate este mai mica sau 0 presiunea reglata pentru puntea din spate este mai mica deoarece aderenta puntii spate este mai mica iar franarea brutala ar duce la blocarea rotilor si implicit un control dificil al masinii la viteze mai mari , atunci cand masina este incarcata limitatorul va deschide circuitul spre puntea spate si astfel rezulta o franare mai buna chiar si la incarcare mare ajutand puntea fata .
De fapt in mod corect reglarea franarii se face cu incarcatura medie a masinii . |
--------------------
Dacia
SuperNova
Confort 2002
|
|
corbex |
![]()
Post
#19
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Si ar fi de dorit sa nu se umble la el. Cu el dereglat poti sa ai mari surprize pe caosabil ud, mizga, praf, zapada etc.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
marian_turbo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 27 May 12 From: BOLINTIN A1 ![]() |
colegu care a deschis topicul............
cum s-a rezolvat problema? |
--------------------
Dacia
Super nova clima
2002
- GR 04 FIA dacia supernova GR 04 KMK
iveco |
|
horsepower |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 7 August 12 ![]() |
Problema s-a rezolvat prin schimbarea limitatorului de frana...Acolo era problema,ceva a fost stricat in el pentru ca era blocat pe maxim deschis,nu se mai regla in functie de greutate.am inlocuit cu unul nou de autonova si voala...problema rezolvata
|
--------------------
Dacia
SUPER NOVA CLIMA
2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:24 |