afisajul temperaturii de lucru a motorului, racire prea mare
![]() ![]() ![]() |
afisajul temperaturii de lucru a motorului, racire prea mare
einstein1984 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#62
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si ce legatura are caldura cu pavelele? Apa nici nu trebuie sa ajunga la 80 grade, la 60-65 grade baga caldura la greu in habitaclu orice masina.
This post has been edited by IRONICK: 11 Nov 2010, 10:22 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#63
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
AM intrebat daca e o problema ca nu prea ajunge la 4 linii cand e mai racoare. mi-au spus ca in nici un caz nu e o problema. temperatura de lucru NORMALA este intre 65 - 85 de grade la aceste motoare si nu e nici o problema daca sta la 2 pavele adica la 65 - 70 de grade. Mi-au spus ca aceste dci-uri au racirea foarte buna (si adevarul ca nu prea am auzit de "fierturi" la vreun dci) si ca temperatura de lucru cam asta este. Plus ca se poate verifica pe tester.
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
PaulT |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Racirea aia buna intra in schema DUPA ce se atinge temperatura optima de lucru, temperatura care in nici un caz nu este la 60-70 grade... Pana la deschiderea termostatului lichidul nu circula prin radiator, asa ca, daca totul functioneaza corect, vei avea 4 pavele si daca pui 10 radiatoare de camion.. Dupa atingerea temperaturii de lucru si dupa deschiderea termostatului lichidul de racire va trece prin radiator si se va face transfer termic. In momentul in care temperatura lichidului de racire incepe sa scada spre un anumit prag termostatul inchide circuitul, in ideea de a pastra temperatura optima de lucru. Temperatura exterioara nu are nici o legatura cu temperatura optima de lucru a motorului, ea fiind aceeasi si vara si iarna.. Diferenta este ca vara se atinge mai repede si iarna mai greu. Dar de atins se atinge indiferent de conditiile exterioare, cu conditia ca totul sa fie functional. Imi place ca ai incredere in raspunsurile primite de la service... Daca ei pun testerul in service, pe loc, motorul va ajunge fara probleme la temperatura normala, chiar si fara termostat.. chiar va porni si gmv-ul ... Ca nu exista curent de aer sa raceasca radiatorul, asa cum se intampla in mers.. Am mai scris asta...
This post has been edited by PaulT: 14 Nov 2010, 00:31 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Nu scapati de carton iarna la motorul diesel. Mai ales pe distante scurte(ex. 10km - cand ai ajuns la destinatie, incepe sa se simta caldura). Am condus un doblo 1,9 Multijet /120CP, si fara carton, se ridica mai greu temperatura din pricina curentului de aer rece ce intra in motor si-l raceste. De stat pe loc sa-l incalzesti, nici nu se pune problema- la semafor, sau lasat cateva minute, la relanti, scade temperatura lichidului de racire - daca nu esti in sarcina, adio incalzire. Asa ca webasto sau aeroterma electrica/ceramica
![]() Apropo de gluma cu "masina de iarna" si masina de "vara" - e cam adevarata : vara diesel, iarna benzina/GPL ![]() This post has been edited by Andrei LGN: 2 Jan 2011, 18:19 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
arson |
![]()
Post
#66
|
Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 26 October 10 ![]() |
are rezistente electrice de incalzire a a habitaclului in aeroterma. asa ca se incalzeste mai repede decat crezi. in 2-3 minute baga aer caldut chiar cu motorul rece.
|
--------------------
fost posesor dacia
duster
2010
|
|
burtosu |
![]()
Post
#67
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Am la munca mai multe dieseluri(logane) si am observat probleme cu pavelele.La cel mai vechi de 65 CP din 2006 se ridica f repede la 4 linii si acolo moare,pe cand la cele noi de 85 CP f rar se ridica la 4 si asta doar vara.Ca o concluzie personala este ca s-a renuntat la tipul vechi de termostat si s-a trecut la un model mai nou si mai prost.Ca o paranteza, la loganul din 2006 nu i-am schimbat termostatul,dar la al meu(benzinar din 2008)l-am schimbat in decembrie 2010 si sunt multi in situatia mea.
Toate cele bune. |
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 08:14 |