DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Despre BATERII

clr
post 23 Jan 2006, 09:12
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti





DSN 2002, baterie originala (Cyclon), astazi la -17 (cat arata Megane-ul unui coleg) nu a mai pornit .... popa.gif

Cunoasteti firme care au la vanzare baterii in zona Drumul Taberei - 13 Septembrie? Eventual stiti si cam ce marci comercializeaza? Ca atunci cand plec de la serviciu as vrea sa fac achizitia.

Mai este valabila chestia aia cu datul bateriei la schimb?

PS: inteleg din ce am citit ca pentru DSN imi trebuie o tubulara de 13. Cu o inelara spre exemplu nu am loc?

Multumesc.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 23 Jan 2006, 09:26
Post #92


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Tot din 2002, tot "originala", tot nu a mai pornit de dimineata; aseara la doar -7 grade n-am avut probleme.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianv
post 23 Jan 2006, 13:49
Post #93


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 7 December 04
From: Pascani - Iasi




Mi-am montat in oct. 2004 o baterie ROMBAT CALCIU 12V / 55A, fabricata in sept. 2004, din cea cu ochi magic. De atunci culoarea ochiului magic era cand verde (baterie incarcata), cand negru (baterie descarcata, nivel bun). Daca era negru, dupa un drum de 25km devenea verde.
Din dec. 2005 ochiul imi arata numai un nivel scazut, necesitand completare. Am adaugat apa distilata, dar ochiul nu vrea sa-mi indice daca am nivelul bun.
Pana azi dimineata masina a pornit la prima cheie.
Trebuie sa incarc bateriea pe redresor?
PS Masina este utilizata preponderent in oras, cca. 6km zilnic, cam la 3 luni mai face un drum de 250km.


--------------------
Dacia 1310Li - IS 04 XYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_ubs
post 23 Jan 2006, 20:17
Post #94


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 17 January 06




am o Caranda Maxima de 66Ah si 480A la pornire,sau ceva de genu.tehnologie calciu-calciu.Aveti idee cum se manifesta astfel de baterii.are 2 ani in ink e super ok.au durata mai mare de folosire decat cele pe baza de plumb????


--------------------
RENAULT SYMBOL 2007 / 13.02.2007 - B 60 FTW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 24 Jan 2006, 10:13
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(clr @ 23 Jan 2006, 09:12)
Cunoasteti firme care au la vanzare baterii in zona Drumul Taberei - 13 Septembrie? Eventual stiti si cam ce marci comercializeaza? Ca atunci cand plec de la serviciu as vrea sa fac achizitia.
*



Multam de informatii laugh.gif

Deci, ce am luat pana la urma: Caranda 66 Ah
Pret: 1.460.000 lei vechi, Bd. Timisoara nr. 17B (au punct de vanzare acolo).

Tubulara obligatorie de 13 (pentru a putea da jos bateria veche).

Scos opritorul pentru a putea incapea bateria cumparata (care e mai lunga). Nu stiu cum o fi la altele, citisem pe alt topic de cheie de 10, la mine opritorul a fost prins cu surub torx.
Pentru cine nu vrea sa dea jos opritorul trebuie sa - si ia una de capacitate mai mica (50 parca); aia se potriveste perfect, fara sa mai fie nevoie sa scoateti opritorul. Pretul alora era pe la 1.300.000 parca, n - am retinut exact.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghidioneanu
post 24 Jan 2006, 15:53
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 3 June 03
From: IS




sad.gif Solenza , iulie 2003 , a decedat bateria luni dimineata , am pus Bosch Silver , 55 A, incape la marele fix ,053.gif daca era mai lunga cu 2 milimetri ar fi trebuit sa negociez fie cu cutia de sigurante , fie cu opritorul , dar nu a mai fost nevoie . Aceiasi tubulara de 13 , dar mai lunga , pozitie nasoala , ger cumplit , maini inghetate , distractie la maxim ... Noroc de 100 g de palinca ce mau asteptat cuminti in casa ! drunksinging.gif


--------------------
Ford Focus 2007, 1,8 TDCI 115 cp - IS-xx-xx
Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 24 Jan 2006, 15:58
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Fericitule! Eu eram sub tratament si nu aveam voie alcool!

Das las' c-am terminat si - mi scot eu parleala alcoholic.gif


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 25 Jan 2006, 13:27
Post #98


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




QUOTE(Ghidioneanu @ 24 Jan 2006, 16:53)
sad.gif Solenza , iulie 2003 ,  a decedat bateria luni dimineata , am pus Bosch Silver , 55 A, incape la marele fix


Poti sa ne spui de unde ai luat-o si cat a costat? Please....

Luni a fost ger mare si de aia nu a mers. Nici la mine nu a mai pornit dar unde eram eu a fost viscol si -22 grade.... De la vant se simtea ca la -30. Asa ca .... Azi a mers perfect bateria insa e deja mai cald. Totusi deja incerc sa aflu preturi pentru orice eventualitate.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 25 Jan 2006, 18:26
Post #99


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE(i96nds @ 25 Jan 2006, 13:27)
Poti sa ne spui de unde ai luat-o si cat a costat? Please....
*


Carefoure Orhideea. Au si Bosch, si Varta, si Zap, chiar si Rombat biggrin.gif Eu mi-am luat recent un Zap de 52 Ah la 85 lei. A pornit la sfert de fiecare data, chit ca erau -20 de grade afara smile.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Jan 2006, 18:58
Post #100


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai Zap au si in fata la Carrefour , la baraca galbena cu baterii!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghidioneanu
post 25 Jan 2006, 20:52
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 3 June 03
From: IS




Bosch silver 170 lei noi , in Iasi la Moldotrans , si asta pentru ca ma grabeam , nu aveau decat rombat 55 A cu 125 lei si am vrut sa incerc ceva nou . Am fost la verificat pentru garantie si au spus ca e OK , garantie 24 de luni , dar peste 6 luni trebuie sa mai fac o verificare a masinii la ei !


--------------------
Ford Focus 2007, 1,8 TDCI 115 cp - IS-xx-xx
Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 26 Jan 2006, 16:35
Post #102


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Gata, am rezolvat; am luat azi o Rombat Tornado de 50 Ah ~1.2 mil. Fix aceleasi dim. ca Cyclon-ul original de 44 Ah. A pornit "la cheie"; am si ochi magic biggrin.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 26 Jan 2006, 22:09
Post #103


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Daca tot e la sectiunea "cumparat baterii" dati-mi si mie un sfat.
N-am mai pornit masina de v'o saptamana, pe gerurile astea, si desteptul de mine, nici nu am luat-o in casa. Azi merg chitit sa iau masina la munca...Frectie, de-abia mi s-au aprins becurile in bord. Biiiine, zic, las'ca o iau la munca si o pun pe redresor. Ma car eu juma' din Bucuresti cu ea in spate si cand ajung la munca... surprize-surprize...electrolitul inghetat bocna! Acum, ca a inghetat, mama ma-sii, sta acum langa calorifer sa se dezghete... Dar imi puteti spune daca mai e v'o sansa sa mai scot ceva dine ea? Respectiv, procesul de inghetare nu a daunat ireversibil (spart) placile alea de plumb? Ca daca da, pa-pa baterie...
Precizez ca e un Rombat Pilot la 50 A, curent de descarcare 570 A, nivelul de electrolit e (sau a fost, inainte de inghetare) bun, verificat periodic, completat cu apa distilata de farmacie.
Deci, cei care ati avut probleme asemanatoare, cum le-ati rezolvat?



--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Jan 2006, 22:45
Post #104


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daca electrolitul inghetase, placile sunt terci. Bateria fiind romanesca (adica facuta pentru temperaturile de pe la noi) trebuia sa suporte temperaturile astea, dar fiind descarcata electrolitul era mai mult apa (densitate mica)si a scazut punctul de inghet (s-a apropiat de temperatura ambianta). Daca era incarcata nu ingheta.
Pe scurt, daca esti barbat, i-ati alt Rombat.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 27 Jan 2006, 17:54
Post #105


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Am si eu o intrebare simpla....am cumparat cablu cu clesti pt a porni o alta masina de la masina mea si invers,dar am o intrebare..cum conectez clestii?
+ de la bateria mea cu - de la bateria lui
-de la bateria mea cu + de la bateria lui

sau

+de la bateria mea cu +de la bateria lui
- de la bateria mea cu - de la bateria lui ???????????????

Eu as zice ca este prima varianta,sau ma insel..???


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 28 Jan 2006, 03:13
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




cum sa conectezi bateriile pe invers? ia incearca si pune doua baterii plus la minus si minus la plus sa vezi scantei.

plusul de la el e plusul tau, minusul de la el e minusul tau.

daca legi un plus la un minus la celelalte doua borne ramase libere vei avea 24 de volti (bateriile vor fi legate in serie) si deci daca incerci sa conectezi bornele ramase libere, asa cum ai spus tu, plus la minus, vei face scurt la capetele unei baterii de 24V si 60Ah, vor trece undeva la 2-3 sute de Amperi prin cabluri, scantei si poate ai noroc sa se topeasca cablurile inainte sa iti distrugi tot ce inseamna electric pe masina. bine ca ai intrebat.

hai sa-ti mai zic ceva, crezi ca degeaba e cablul ala unu rosu unu negru? ala rosu e plus plus, ala negru e minus minus. daca era sa se puna invers le faceau rosii la un cap si negre la un cap.

bafta!


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 28 Jan 2006, 09:40
Post #107


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE(BLK @ 28 Jan 2006, 03:13)
vor trece undeva la 2-3 sute de Amperi prin cabluri, scantei si poate ai noroc sa se topeasca cablurile inainte sa iti distrugi tot ce inseamna electric pe masina. bine ca ai intrebat.
*


Sa fim seriosi ca nu se topesc cablurile alea, decat daca faci tu ceva manual cu o lita sau ceva smile.gif

In plus nu se distruge mai nimic electric de pe masina (exceptand bateria si eventual 1-2 relee mai slabe de inger) ca doar d-aia exista sigurante smile.gif (costi nu sari! tongue.gif).


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 28 Jan 2006, 10:37
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




ai vazut vreodata cabluri prin care trec 300 de Amperi?

cablurile alea care sunt facute pentru "ajutor" nu sunt facute sa reziste la mult, pentru ca nu sunt facute sa faci scurt la bornele bateriei...

poate ca la sigurante ai dreptate, desi nu bag mana in foc ca apuca sa sara sigurantele inainte sa se intample altele. am vazut de atatea ori sigurante arse dupa ce s-au ars lucrurile pe care le protejau.

in fine, am scapat un cablu de pe plusul bateriei pe caroserie, si abia l-am prins ca sarea ca nebunu si facea scantei.

stie cineva cati amperi trage electromotorul la pornire?


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 28 Jan 2006, 18:35
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Hai sa lasam flame-rile pentru topicuri separate. Esentiala este informatia: (+) la (+), (-) la (-)

Later edit: deci
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=33166

discutii pe larg

This post has been edited by clr: 28 Jan 2006, 21:57


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 11 Feb 2006, 23:08
Post #110


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Si revin si eu cu vesti despre superba mea baterie careia i-a inghetat electrolitul... Ei bine, dupa ce am dus-o in casa, am tinut-o o zie pe calorifer si alte 12 ore pe redresor, am avut surpriza sa isi revina miraculos 124.gif . Are curent de pornire de rupe lantu', deja sunt 2 saptamani si e bine, zici ca a renascut din propria-i cenusa...
Concluzia mea: romanii fac lucruri asa de proaste incat merg si dupa ce in mod normal trebuiau sa isi dea duhul demult wacko.gif


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Feb 2006, 11:55
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(ATM @ 11 Feb 2006, 23:08)
Si revin si eu cu vesti despre superba mea baterie careia i-a inghetat electrolitul... Ei bine, dupa ce am dus-o in casa, am tinut-o o zie pe calorifer si alte 12 ore pe redresor, am avut surpriza sa isi revina miraculos 124.gif . Are curent de pornire de rupe lantu', deja sunt 2 saptamani si e bine, zici ca a renascut din propria-i cenusa...
Concluzia mea: romanii fac lucruri asa de proaste incat merg si dupa ce in mod normal trebuiau sa isi dea duhul demult wacko.gif
*



Ai avut electrolit slab.
Pot sa te intrebn la ce temperatura a inghetat?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 14 Feb 2006, 14:43
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




BLK, dupa cit de mari sint cablurile cred ca undeva in jur de 100A

Ordinea de conectare ar fi: +baterie buna, +baterie moarta, - baterie buna, masa masina cu baterie moarta. Nu stiu de ce, asa scrie in cartea masinii la mine


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 15 Feb 2006, 22:08
Post #113


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Pt. Diaconu Liviu: A inghetat cand au fost gerurile alea mari prin Bucuresti... deci pe la -15/-17 C, aproximez eu...


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Feb 2006, 08:01
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(ATM @ 15 Feb 2006, 22:08)
Pt. Diaconu Liviu: A inghetat cand au fost gerurile alea mari prin Bucuresti... deci pe la -15/-17 C, aproximez eu...
*


Electrolitul slab, pai a mea n-a inghetat nici la M.Ciuc..unde - 20 erau in perioada aia.
Iar ale localnicilor nici la - 35..cit au avut.

This post has been edited by diaconuliviu: 16 Feb 2006, 09:01


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anamana
post 17 Feb 2006, 21:35
Post #115


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 2 September 05




Confirm -35 de grade.
Si confirm ca dintre masinile localnicilor, doar rablele au avut probleme.


--------------------
xx ABC
Mircea cel Batran a fost inmormantat la Cozia impreuna cu umbra sa.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 17 Feb 2006, 23:40
Post #116


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Oameni buni, prin "electrolit slab" rog a se citi "nu avea curent nici cat sa aprinda becurile din bord". Deci, era moarta-moarta... Vina stapanului, ca a lasat-o sa ajunga asa, stiu down.gif
Anamana - cum am spus si prin alte post-uri, lucrez la o firma de remorcaje rutiere. Am primit solicitari din Miercurea Ciuc& around si din partea unora cu Passat, Grand Cherokee si altele (majoritatea motorina inghetata/gelificata pe conducte). Deci, nu numai rablele... zic eu.
AAA, si cumva imi faci masina rabla? biggrin.gif


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anamana
post 18 Feb 2006, 11:34
Post #117


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 2 September 05




ATM:
Nu, departe de mine intentia. Sincer.
Printre "rable" se gasesc masini de diferite marci, stai tu linistit.
Nu e o regula ca un Opel sau VW porneste si o Dacie sau Oltcit nu. Deloc!
Se circula bine-mersi si cu daciile. smile.gif

Regula e simpla:
Masina intretinuta si cu baterie buna = porneste. Fie ea orice marca.
Mie personal nu mi-a inghetat motorina, niciodata;
nici iarna asta, nici iarna trecuta.
Precizez ca nu am adaugat niciodata vreun aditiv in motorina.
Deci nu e o regula nici cu dizelu`.

La -35 am avut ceva emotii, dar a pornit, si n-am avut probleme.
De ce le-a inghetat alora motorina ?
Iti spun eu care-i explicatia: Sunt SH-uri cumparate vara, din zone mai calde.
Sau ... cine stie ce motorina de contrabanda foloseau aia ...

Iti spun eu sigur ca motorina aditivata rezista si la -35.

L.E. -----------

Exact la sfarsitul iernii trecute m-a lasat odata bateria.
Cum s-a incalzit vremea, nu am mai avut necazuri cu pornitul.
A rezistat toata vara, dupa care la inceputul iernii a mai facut o data figura.

La cheie, dupa ce bujiile incandescente au secat bateria, cred ca
UCH-ul (sau cum s-o numi pe VW), bloca comanda de pornire a demarorului.

Am schimbat urgent bateria, si de atunci totul e OK.
Bateria nu era dusa de tot pe apa sambetei, dar in M-Ciuc nu se mai putea folosi.

This post has been edited by anamana: 18 Feb 2006, 11:47


--------------------
xx ABC
Mircea cel Batran a fost inmormantat la Cozia impreuna cu umbra sa.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 19 Feb 2006, 10:01
Post #118


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Ai dreptate aici, chestia cu motorina este aleatoare... depinde ce noroc ai de pompagiu si cat de "fomist" este...
Iar ideea cu masini sh luate din Vest din pacate nu e valabila... Stiu cu siguranta ca sunt noi si luate din Romania anul trecut (e una din obligatiile mele). Desigur, acum vine reciproca: masinile alea au fost gandite pentru un combustibil decent, de aceea au uneori din proiectare tevi de combustibil mai subtiri. MOtorina proasta se gelifiaza mai repede asa... si uite cum apar belelele.
Desigur, un aditiv sau simpla ingrijire atenta a masinii inlatura multe astfel de cauze, cum ai zis tu.
Revenind la topic, sunt din ce in ce mai convins de Rombat. Lasand la o parte droasca de baterie care o am eu (si care, cum spuneam mai sus, a inghetat, dar acum merge bine-mersi) incep sa ma gandesc tot mai serios ca tata are din vara lui 2000 un Rombat Cyclon de 55A pe Dacia lui, care traieste si acum fain-frumos. Si, in ce hal e masina lui taica-meu la aprindere& shit, e o performanta...


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmres80
post 8 Mar 2006, 15:05
Post #119


Respectul se castiga...nu se poate fura!


Group: Members
Posts: 173
Joined: 12 October 04




Rombat Cyclon am avut din fabrica pe masina mea si m-a tinut 5 ani din august '98 pana in august '03.Singurul lucru pe care l-am facut a fost sa mai completez din cand in cand cu apa distilata(sistemul de aprindere a fost si este in continuare impecabil). Lucrul care a condamnat definitiv bateria a fost un drum de 700km in care efectiv am fiert bateria pt ca mi se arsese regulatorul de tensiune,nu am stiu care este cauza(imi urca spre plus) si eu bucuros ca imi urca pe plus am aprins si farurile desi era in plina zi. blush.gif

Acum am de 2ani si ceva o baterie marca Steco,care pare OK pana acum,a mai auzit careva de marca asta? Sunt bune de ceva?


--------------------
Dacia 1310 L 1998 1.4L - xx-xx-RES
Some things never change...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kostica
post 13 Sep 2006, 15:27
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 6 May 06




Daca citeste cineva asta si se pricepe, am mai spus si pe alt topic, aveam 1,23-1,25 densitate in baterie Rombat -2,5 ani, am completat cu apa numai 3 elementi, pentru ai avea sub observatie, densitatea s-a dus sub 1,2; nu am cu ce sa incarc, trebuie sa merg cu masina (citi km?) si apoi sa verific efectul la cei 3 elementi. Imi puteti confirma?
Multumesc


--------------------
LOGAN 1,6 AMB sept. 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 02:15
Forum Renault