Presiune mica dupa facut motor
![]() ![]() ![]() |
Presiune mica dupa facut motor
danm79 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
tase |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 23 August 04 From: Timisoara ![]() |
pai da, sau sonda dar atunci mai probabil ar fi sa nu-ti arate deloc, sau pompa asta noua nu e buna. s-a mai vazut. sau filtrul, dar atunci ar trebui sa stea tot timpul sus presiunea, si la rece si la cald.
becul rosu se aprinde? |
--------------------
dacia
1310 tx Cisco IOS uses BGP to find out how much it sucks.
|
|
danm79 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
Nu...becul rosu nu se aprinde..doamne fereste....
![]() Sa zic asa la ralanti sta cam sub prima linie... |
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
sa nu fie benzina in ulei, sau pompa de ulei...chiar daca e noua...
|
--------------------
-
-
-
|
|
danm79 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
Cobor jos cu bricheta pe joja si va zic rezultatul cand vin...nu de alta dar am nasu infundat de la alergie la polen...
![]() Daca pana maine nu apar cu un raspuns.. putetzi sa inchidetzi topicul si sa radiatzi masina... ![]() |
-------------------- |
|
tao13 |
![]()
Post
#6
|
tao Group: Members Posts: 213 Joined: 13 October 04 From: Bucuresti ![]() |
ai rectificat vibrochenul?daca nu, e din cauza vibrochenului!daca e rectificat si e la aceiasi cota cu cuzinetii atunci poate sa fie pompa de ulei varza chiar daca e noua sau gaura aia din chiulasa prin care urca uleiul in rampa sa fie infundata.bafta.
|
--------------------
dacia
1310
1997
- b 13 tao
|
|
fnp |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danm79 @ 26 May 2005, 14:45) Ideea e ca presiunea este mica: adica la ralanti, cu motorul cald sta sub prima linie..aproape de aia rosie.(cu motorul rece, la pornire e pe la penultima linie de sus)., iar in sarcina nu prea trece de jumatate, nici pe la 3000 turatii... pe la 2000 de turatzii sta pe la prima linie de jos chiar dedesubt, daca merg mai mult si e motorul cald... ![]() La fel am patit si eu. Cred ca este ceasul din bord de vina. (am schimbat sonda din motor). Am observat ca de cand cu problema asta nici dimineata nu mai urca la maxim (inainte urca). Mecanicul mi-a zis ca daca nu se aprinde becul rosu este ok. El a mai zis ca sonda de la becul rosu daca se defecteaza nu se mai aprinde deloc cand pui contactul. Oricum de cand am problema asta am facut vreo 1500 km si nu am nici o problema. Eu am aprox. 2 an si vreo 30k km de cand am facut motorul. This post has been edited by fnp: 26 May 2005, 14:48 |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
danm79 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
pai..vibrochenul nu e modificat...masina nu are decat vreo 80.000km(e din '96)...
Am fost de am mirosit joja si cam putzea a benzina..prin tot nasu' meu infundat..cand am dat cu bricheta nu a luat foc, dar asta nu cred ca e metoda daca simt ca miroase a benzina..ca nu e normal sa miroasa nu???... ![]() deci..daca e benzina in ulei ce trebuie facut???? ![]() This post has been edited by danm79: 26 May 2005, 19:15 |
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
schimbi membrana de la pompa de benzina, desfaci alea 6,7,8 suruburi, ca nu mai stiu acum cate sunt D:..
|
--------------------
-
-
-
|
|
danm79 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
Sunt destule...da le desfac, maine!!!!imi trebuie embrana aia mare nu????....
uleiul trebuie schimbat, cu flitru???ca de abia l-am pus... ![]() |
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
da, schimba-le...n-ai ce-i face...dar sa fii sigur ca de la aia e...te descurci tu
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
danm79 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
Pai de aia iau iti dai seama...pentru 100 de mii..de fapt nu a fost schimbata niciodata..membrana aia...in 80.000km...
Apropo, cum stiu sigur ca de la aia e...mai exista vreo metoda sa imi dau seama ca e benzina in ulei???? Mai dau la altii sa miroasa....bat la vecini si le cer sa-mi miroasa joja??? ? ![]() Ma gandeam sa ma duc la unu la masina sa mai miros odata, sa vad la altu cum miroase...dar eu cred ca de la asta e..uleiul e pus de 2 sapt, si motorul facut de vreo luna si ceva....nu are de ce sa miroasa a benzina...nu??? |
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pai uleiu nu miroase a benzina
![]() ![]() This post has been edited by andu911: 26 May 2005, 19:46 |
--------------------
-
-
-
|
|
danm79 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
trebuia sa ia foc???ca proba cu bricheta a cazut-o
![]() ![]() Nu, acu pe bune, chiar miroase a benzina si ma duc sa schimb membrana maine...ar trebui sa vad gaura dupa ce scot membrana aia??? ![]() Inca ceva, daca nu e deranjul prea mare, putetzi sa imi explicati si mie cum ,din cauza membranei din pompa de benzina ajunge benzina in uleiul din motor???? Cam care ar fi circuitul benzinei pana in ulei??? ![]() This post has been edited by danm79: 26 May 2005, 19:59 |
-------------------- |
|
vasilmoto |
![]()
Post
#15
|
Unregistered ![]() |
ce zici e cam nasoll....dar arborele a fost rectificat??
|
-------------------- |
|
danm79 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
pai nu a fost rectificat nimik, arbore, chiuloasa, virbrochen..etc..etc...pai motoru nu are nici 80.000km, l-am facut ca manca ulei si tragea mai greu.....nu mult, dar manca si cam scotea si nitzel fum...in rest era OK...
|
-------------------- |
|
ydaniel |
![]()
Post
#17
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
arbore=vibrochen...pai ce cuzinetii s-a pus la motor???
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
danm79 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
bine ca imi mai zicetzi si mie...pai ce s-au pus cred ca erau cuzinetzi...
![]() Asta este explicatzia in limbaj de economist... ![]() |
-------------------- |
|
ydaniel |
![]()
Post
#19
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hmm da nu conteaza km eu asta cred ca este sursa!cine a reaprat motorul era meserias sau asa nea...?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
danm79 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
pai lucreaza in service la facut motoare de dacie de vreo 15 ani...
![]() ![]() This post has been edited by danm79: 26 May 2005, 20:46 |
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
da...cuzinetii sunt aia, si arborele nu trebuie rectificat daca nu e nevoie
ce vreau sa spun e ca daca mecanicu facea vreo prostie, de la inceput nu aveai presiune. This post has been edited by andu911: 26 May 2005, 22:25 |
--------------------
-
-
-
|
|
danm79 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
Hai ca maine schimb aia si va spun ce a iesit...
![]() |
-------------------- |
|
AC |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(danm79 @ 26 May 2005, 20:17) pai nu a fost rectificat nimik, arbore, chiuloasa, virbrochen..etc..etc...pai motoru nu are nici 80.000km, l-am facut ca manca ulei si tragea mai greu.....nu mult, dar manca si cam scotea si nitzel fum...in rest era OK... Greu de crezut ca un vibrochen de dacie la 80.000km este intact, pe bune! |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Slider |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Ai idee, a masurat mecanicu' arborele cotit? In mod normal trebuia sa puna micrometru pe el inainte de a monta cuzinetii noi. La 80.000 cred eu ca era necesar.
Si, apropo, dupa cite stiam eu ar trebui sa aiba si o mica bataie de linie acolo...daca ar fi din linie! This post has been edited by Slider: 27 May 2005, 08:22 |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
johnsws |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
cuzinetii despre care spuneai tu sunt cei de biela. cei de arbore se pot schimba doar cu motorul dat jos. deci daca nu ti-a dat motorul jos de pe masina 99% ca, cuzinetii de arbore n-au fost schimbati.
daca ai schimbat pompa de ulei inseamna ca nu aveai nici inainte presiune la ulei => posibilitate mare ca aveai uzura la arbore si deci s-ar putea trage de acolo. daca aveai benzina in ulei trebuia sa creasca nivelul 'uleiului " pe joja. daca tot schimbi uleiul e bine sa bagi ulei romanesc, mai ieftin pe care sa il schimbi dupa 1000 maxim 1500km cu un ulei mai bun, dupa ce te-ai asigurat ca nu iti intra apa in ulei, nici benzina si nici pierderi de ulei pe la chiulasa sau simeringuri nu ai. ti-a reglat culbutorii dupa ce ti-a strans chiulasa? nu stiu cati km ai facut pana acum dar iti recomand din proprie experienta sa nu ajungi prea des la 3000 rpm pana nu faci 2-3000 km, dupa care program de voie. altfel ai toate sansele sa manance iar ulei cu set nou ![]() This post has been edited by johnsws: 27 May 2005, 08:51 |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
danm79 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
Deci.....Am desfacut pomapa de benzina, dar membrana era ok, adica nu era nici o spartura in ea, asa ca am lasat-o la loc..(presupun ca membrana e ia mare din cap,nu???)
Dupa ce a fost motorul facut, am pus un ulei naspa romanesc vreo 800km, dupa care ma pus elf 20w50 si filtru nou..asta e pus de vreo 2 sapt, vreo 3 l...pe joja e uleiul in partea de sus...cred ca ma duc sa miroasa joja si alti vecini ca paote am eu vedenii ca intra benzina in ulei... ![]() Arborele nu a fost umblat la el...de mers motorul merge destul de ok..parca nu prea mai are putere asa mare cand se incalzeste ... Cam atat... P.S. De biela era cuzinetzii..acu imi aduc aminte... This post has been edited by danm79: 27 May 2005, 10:10 |
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pai nu prea se vede daca membrana aia e distrusa...ti-o spun din experienta...si vad destul de bine
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
danm79 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
Pai ma duc iar jos si o schimb???
![]() ca membrana am deja... ![]() |
-------------------- |
|
tao13 |
![]()
Post
#29
|
tao Group: Members Posts: 213 Joined: 13 October 04 From: Bucuresti ![]() |
prietene..............nu te mai prosti cu membrana aia amarata.pune mana si rectifica vibrochenul.imi pare rau ca iti spun dar...........asta este.un vibrochen de dacie chiar daca are 80000km trebuie sigur dus la cel putin cota 1.
|
--------------------
dacia
1310
1997
- b 13 tao
|
|
danm79 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 29 February 04 ![]() |
Ahhh...daca nu il rectific cat pot sa merg cu el asa??? ca la cat fac eu vreo 10.000 km/an...
![]() |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 19:39 |