DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtre de benzina!, Eu n-am asa ceva!

sonykel
post 11 Jul 2005, 22:08
Post #1


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




Da stiu ca va mirati dar eu n-am filtru sau mai bine zis filtre de benzina pe masina!De fapt masina din fabrica a venit echipata cu 2sau3filtre(2sigur) dar la penultimul accident masina a fost revopsita total iar cei de la service n-au bine voit sa-mi puna filtrele la loc!De fapt eu dabia azi am aflat ca n-am filtre de benzina taicamiu stia dar l-a durut in cot dar azi mi sa oprit azi motoru in intersectie si se balbaia si nu statea la relanti!am ajuns greu acasa dar am ajuns m-am uitat la masina dar nu stiam cu ce sa incep verificare dar m-a ajuta un vecin si am scos jigleoarele(eu am2)le-am suflat erau nisipoase le-am curatat bine apoi am luat o carpa de bumbac si am absorbit toata benzina din carburator si am gasit si in carburator mizerii in fine acum masina merge binisor dar vreau sa-i pun filtre de benzina!Cate sa-i pun(tinand cont ca din fabrica a venit cu 2sau3)?Unde se monteaza filtrul de benzina?are cineva o poza pe care sa-mi puncteze pe ce conducta se monteaza filtrele???Am uitat sa precizez ca am motor de 1600 carburator dublu si cutie de viteze in 5trepte optional (a5a intra greu si raman la a4a blush.gif )iar masina e break din `97!
M-ai am o intrebare jigleorul din stanga e negru e afumat e normal?Deci din stanga cand stai cu fata la aripa dreapta!

This post has been edited by sonykel: 11 Jul 2005, 22:12


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B30KDT
post 11 Jul 2005, 23:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 10 May 05
From: bucuresti




pai de ex eu am 2,unu inainte de pompa de benzina si unu intre pompa si carb
daca stii ca ai avut 2 filtre inseamna ca stii si unde au fost deci le pui tot acolo.


--------------------
DACIA DACIA 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 11 Jul 2005, 23:32
Post #3


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




nu mai stiu ca eu in 97 amveam 10 ani si atunci am aruncat si eu cu taicamiu un ochii in capota! si stiu ca erau 2filtre unul dupa altul inseamna ca au au fost 3 unu inainte de pompa 2dupa pompa nu?


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 12 Jul 2005, 07:04
Post #4


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




daca nu au mai pus filtrele, au schimbat si furtunul...
in mod normal, trebuie un filtru decantor si apoi unul normal, conumabil, chiar inainte de intrarea in pompade benzina; sa le strangi usor si cu 2 coliere.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Jul 2005, 12:11
Post #5


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




filtru decantor inainte de pompa,filtru fn inainte de carburator!se aduna ceva in ele,asa ca pune 2 ftre asta daca s rezevorul e mai vechi sau alimentzi de pe la unele statii no name!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 12 Jul 2005, 21:27
Post #6


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




filtru fn?ce e asta???deci decantor inainte de pompa si 1sau chiar 2dupa nu???
da cu jigleorul nu m-a lamurit nimeni!


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 12 Jul 2005, 21:42
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Eu am pe masina un filtru de motorina luat de la un Aro.Il schimb o data pe an dar am uitat unde este carburatorul.De cand il am nu am curatat niciodata jiglorul de relanti si motorul toarce ceas.L-am prins de chiuasa pentru ca sa se incalzeasca si benzina inainte de a intra in carburator.Returul il am tot in flitru pentru a evita condensul din rezervor care apare iarna.
Dacia are filtre in pompa de benzina si in carburator sub stutz.
E bine sa le cureti si pe alea.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Jul 2005, 10:34
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(sonykel @ 12 Jul 2005, 21:27)
filtru fn?ce e asta???d
*


A vrut sa scrie filtru fin, ala de unica folosinta; decantorul are o sita dar nu asa deasa incit sa retina particulele mici.

This post has been edited by diaconuliviu: 13 Jul 2005, 10:34


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 13 Jul 2005, 12:38
Post #9


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




QUOTE(didosdoru @ 12 Jul 2005, 21:42)
Eu am pe masina un filtru de motorina luat de la un Aro.Il schimb o data pe an dar am uitat unde este carburatorul.De cand il am nu am curatat niciodata jiglorul de relanti si motorul toarce ceas.L-am prins de chiuasa pentru ca sa se incalzeasca si benzina inainte de a intra in carburator.Returul il am tot in flitru pentru a evita condensul din rezervor care apare iarna.
Dacia are filtre in pompa de benzina si in carburator sub stutz.
E bine sa le cureti si pe alea.
*


poti sa fi mai explicit cu returul cu filtrele sub stutz!ajuta cu ceva ca benzina intra calda?


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 13 Jul 2005, 16:02
Post #10


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




da am vrut sa scriu fin dar tastatura mea...e f buna idea cu filtrele astea de tip saviem!@


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedy82
post 13 Jul 2005, 18:49
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 13 July 05




Salut! Uite eu am la masina un sigur filtru pus inaintea pompei de benzina. Cel mai bun lucru este faptul ca acest filtru este demontabil. Adica este modelul cu pahar de sticla ce poate fi desfacut si curatat. De cand am pus filtrul respectiv nu am mai avut nici o problema!


--------------------
Dacia 1300 - B 19 XXX
„Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 13 Jul 2005, 19:29
Post #12


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




QUOTE(sonykel @ 11 Jul 2005, 22:08)
Da stiu ca va mirati dar eu n-am filtru sau mai bine zis filtre de benzina pe masina!De fapt masina din fabrica a venit echipata cu 2sau3filtre(2sigur) dar la penultimul accident masina a fost revopsita total iar cei de la service n-au bine voit sa-mi puna filtrele la loc!De fapt eu dabia azi am aflat ca n-am filtre de benzina taicamiu stia dar l-a durut in cot dar azi mi sa oprit azi motoru in intersectie si se balbaia si nu statea la relanti!am ajuns greu acasa dar am ajuns m-am uitat la masina dar nu stiam cu ce sa incep verificare dar m-a ajuta un vecin si am scos jigleoarele(eu am2)le-am suflat erau nisipoase le-am curatat bine apoi am luat o carpa de bumbac si am absorbit toata benzina din carburator si am gasit si in carburator mizerii in fine acum masina merge binisor dar vreau sa-i pun filtre de benzina!Cate sa-i pun(tinand cont ca din fabrica a venit cu 2sau3)?Unde se monteaza filtrul de benzina?are cineva o poza pe care sa-mi puncteze pe ce conducta se monteaza filtrele???Am uitat sa precizez ca am motor de 1600 carburator dublu si cutie de viteze in 5trepte optional (a5a intra greu si raman la a4a blush.gif )iar masina e break din `97!
M-ai am o intrebare jigleorul din stanga e negru e afumat e normal?Deci din stanga cand stai cu fata la aripa dreapta!
*


cool.gif bine can-ai avut 100 de filtre, ce vbsti ma ?
ia-ti un filtru si pune-o pe bunata sa-l monteze daca tu nu stii.


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 13 Jul 2005, 20:54
Post #13


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




da mersi de raspunsu!daca esti sictirit nu te mai baga in seama!Am intrebat care ar fi varianta optima!Ca as putea sa umblu fara filtru iar cand alimentez alimentez prin ciorap ca sa filtrez benzina inainte sa ajunga in rezervor!


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 16 Jul 2005, 15:29
Post #14


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cel mai bine ai filtra-o prin piele de caprioara atunci cand alimentezi!dar problema este rezervorul cu rugina si impuritait in el,pompa de benzina....


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 17 Jul 2005, 17:15
Post #15


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




am momntat 2filtre unul decantor inainte de pompa si unul normal dupa pompa!Dar am o problema nu merge bine deloc masina da rateuri nu se mai infige mai mult de 4000de ture nu pot sai dau!ce are?

This post has been edited by sonykel: 17 Jul 2005, 17:18


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAKRON
post 17 Jul 2005, 18:07
Post #16


simply clever


Group: Members
Posts: 236
Joined: 18 June 04
From: silistea gumesti




QUOTE(speedy82 @ 13 Jul 2005, 20:49)
Salut! Uite eu am la masina un sigur filtru pus inaintea pompei de benzina. Cel mai bun lucru este faptul ca acest filtru este demontabil. Adica este modelul cu pahar de sticla ce poate fi desfacut si curatat. De cand am pus filtrul respectiv nu am mai avut nici o problema!
*


Acesta despre care vorbesti este un filtru decantor. Apa si impuritatile macro se depun sub actiunea gravitatiei pe fundul "paharului" si carburatorul "aspira" benzina limpede din partea superioara. Inconvenientul este ca pulberile fine sunt antrenate in circuitul de alimentare si din acest motiv mai este necesar un filtru. Monteaza unul de unica folosinta (Bosch fabricat la Chisinau smile.gif ). E mai bine asa.


--------------------
SKODA OCTAVIA II AMBIENTE MY 2007 - WSP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 17 Jul 2005, 19:47
Post #17


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




adica tu imi sugerezi sa renunt la cel decantor!eu cum am mai spus am si decantor(romanesc)si de unica folosinta unul nemtesc de o firma care incepe cu v! dar nu inteleg de ce merege asa prost?


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 17 Jul 2005, 22:57
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Nu e de la filtre....rateuri nu de la filtre....stiudiaza problema cu un mecanic de motoare. E pacat sa ai o masina care iti da returi in carburator....ce naspha mai face.....E o problema de avans si de amestec.


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAKRON
post 17 Jul 2005, 23:17
Post #19


simply clever


Group: Members
Posts: 236
Joined: 18 June 04
From: silistea gumesti




QUOTE(sonykel @ 17 Jul 2005, 21:47)
adica tu imi sugerezi sa renunt la cel decantor!eu cum am mai spus am si decantor(romanesc)si de unica folosinta unul nemtesc de o firma care incepe cu v! dar nu inteleg de ce merege asa prost?
*



Nu am sugerat asa ceva. Prin raspunsul pe care i l-am dat lui speddy82 ti-am confirmat ca este indicat sa ai doua filtre (montate in serie, evident). Filtrele nu pot cauza rateuri.


--------------------
SKODA OCTAVIA II AMBIENTE MY 2007 - WSP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 18 Jul 2005, 06:36
Post #20


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




nu neaparat rateuri dar masina nu mai se infige parca merge cu vodca daia ordinara deci stau cu pedala la fund si dabia ajunge la 4000 de turatii!eu ma gandeam in prostia mea ca o fi de la filtre ptr ca filtrele leam montat eu si ma gandeam ca poate prinde aer si daia merge naspa!da am strans colierele alea pana mia dat sangele in palma si tot prost merge!

Later edit: azi ma duc sa curat carburatoru si sa-l reglez pe banc!
Teoretic dupa ce reglez carburatoru si avansu vacumatic etc... ar trebuie sa mearga bine masina ptr ca platina e noua capacu de delcou bujile la fel toate sunt montate acum 2saptamani si am montat ce era mai bun!Iar fisele sunt de 2luni poate or fi fisele!O sa vad ce-mi zice nea gigi mecanicu! huh.gif blink.gif huh.gif

This post has been edited by sonykel: 18 Jul 2005, 06:42


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 18 Jul 2005, 06:38
Post #21


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




QUOTE(dweep @ 17 Jul 2005, 23:17)
Nu am sugerat asa ceva. Prin raspunsul pe care i l-am dat lui speddy82 ti-am confirmat ca este indicat sa ai doua filtre (montate in serie, evident). Filtrele nu pot cauza rateuri.
*


da asa e dar prima data cand am citit replyul tau eram plin de nervi si nam citit cu atentie!


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xelo
post 18 Jul 2005, 14:48
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 16 July 05
From: B




Salutare. Vreau sa ii intreb pe cei mai avizati ca mine: am o berlina 1310 din '86 wub.gif si am inlocuit vechiul filtru de benzina (cel cu "pahar" din sticlă) cu unul din comert (d-ala obisnuit, cu hartie galbena biggrin.gif). Vroiam sa mai pun inca unul, dar tata mi-a zis ca s-ar putea sa aiba efecte negative asupra pompei, pentru ca ii afecteaza puterea (ceva de genul cum ca filtrele ar reduce din puterea de sucțiune a pompei ). E oarece adevar in treaba asta ?


PS: E mai bun oare filtrul asta nou decat cel vechi, original ? Si unde ar fi punctele optime de amplasare a unor filtre ? (am citit mai sus, dar vreau sa fiu sigur ca am inteles)
Mersi anticipat. smile.gif

*edit: typo*

This post has been edited by Xelo: 18 Jul 2005, 14:50


--------------------
NA na none
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 18 Jul 2005, 20:18
Post #23


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu e adevarat.dar prefer un filtru cu pahar de sticla tip zenith decat unul chinezu srl.si daca e cumpara unul scump!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xelo
post 18 Jul 2005, 22:50
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 16 July 05
From: B




Din cate imi amintesc eu, la filtrul cu pahar de sticla, se rupsese un pic sita de la filtrul in sine (acel "păhărel" din sită), si fusese lipita de tata cu cositor. Ce ma nedumireste pe mine: hartia pare a avea o filtrare mai buna a benzinei decat sita aceea, prin care mai trec gunoiașe mici... Ar fi OK sa pun la loc sita veche, sau mai degraba schimb la fiecare 250 km filtrul ala cu hartie galbena (de 20.000 lei) ?

PS: Da, stiu, sunt n00b in d-ale mecanicii, de aia am asa de multe intrebari si nelamuriri. Sper ca nu va stresez prea tare... wacko.gif biggrin.gif

PPS: pahar tip Zenith ? unsure.gif


--------------------
NA na none
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 19 Jul 2005, 05:39
Post #25


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




am rezolvat masina!sa va explic cum a fost ma duc ieri dimineata la masina dar nu pornea am deschis capota cand minune filtru acel de unica folosinta era plin de mizerie!Si era plin de mizerie dupa 50km lam scos am bagat furtunu direct in pompa si plec pana la un service sa-mi regleze carburatoru sa mi-l curete(costa 500de mii)dupa1ora vine nenea cu carburatoru pe masina sal monteze dar de masina tot nu mergea!ne uitam la capacu de delcou era crapat,platina impuscata,bujiile negre!
Schmb tot tacamu buji,delcou,platina,rotor.In sfarsit masina teoretic trebuia sa mearga dar practic tot in rateuri mergea!Dupa 2ore de forjat masina si dat rateuri nenea de la carbuartor imi zice ca sar putea sa se fi ars supape sau sa fie de vina lantu de distributie si ma trimite la mecanicu meu ma duc la nea gigi mecanicu meu si decand am intart pe usa zice vezi ca ai fisele inversate si nici nu apucasem sai zic dece venisem!in fine deschid capota si eu nu stiu ordinea fiselor dar cel de la carburator trebuia sa le stie ca doar facea pe marele mecanic asa ca nea gigi le pune corect si acum am prins iar 120km/h!In fine concluzia este ca trebuie neaparat sa spal rezervoru de benzina si sa montez alt filtru!Acum partea amuzanta e ca cei cu carburatoru mi-au dat garantie 1luna la aprindere si 3luni la carburator!Cand am plecta de la ei mi-au zis asa cu o siguranta pe ei ca daca ma duc la mecanic mecanicul nici sa nu se atinga de aprindere sau de carburator ca asteas reglate perfect iar ei tantalai nu stiu sa puna fisele corect!


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 19 Jul 2005, 06:43
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Tocmai ai aflat ca un om in halat care se invarte toata ziua printre masini nu e atat de doctor cum se vrea. Sper ca asta e un impuls pt tine ca sa te pui putin pe studiat. Daca stiai cateva lucruri simple puteai sa eviti consumul de timp si bani si nervi parca nu?!


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 19 Jul 2005, 20:08
Post #27


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




da asa e nervi si consumul de benzina a fost doar pana la nea gigi ca cei1oricum am rezolvat ceva am curatat carburatoru!Dar daca montez si filtru de acela de unica folosinta masina nu se mai infige!dar momentan ma multumeste!vreau sa ma ocup de frane si daca schimb discuri si ferodouri poate fac si un tunning ceva dar desi nu prea ii vad rostu!


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 19 Jul 2005, 20:32
Post #28


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




filtru ala de 20 mii se schimba cam intre 10-20.000 km nu la 250!ala cu sticla e filtru decantor deci are o filtrare mai grosiera ala cu hartie e filtru fin de aia filtrea za mai bine!dar amandoua fac treab a f buna impreuna!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 19 Jul 2005, 21:20
Post #29


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




da dar vad ca cel cu burete sau hartie fina imi stranguleaza alimentarea si numi convine


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 20 Jul 2005, 16:13
Post #30


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu am din ala de 80.000 km si nu am avut pb niciodata asa ca nu prea inteleg ce zici tu....


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 12:41
Forum Renault