Filtre de benzina!, Eu n-am asa ceva!
![]() ![]() ![]() |
Filtre de benzina!, Eu n-am asa ceva!
sonykel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|||
B30KDT |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 10 May 05 From: bucuresti ![]() |
pai de ex eu am 2,unu inainte de pompa de benzina si unu intre pompa si carb
daca stii ca ai avut 2 filtre inseamna ca stii si unde au fost deci le pui tot acolo. |
--------------------
DACIA
DACIA
2012
|
|
sonykel |
![]()
Post
#3
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
nu mai stiu ca eu in 97 amveam 10 ani si atunci am aruncat si eu cu taicamiu un ochii in capota! si stiu ca erau 2filtre unul dupa altul inseamna ca au au fost 3 unu inainte de pompa 2dupa pompa nu?
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
RIon |
![]()
Post
#4
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
daca nu au mai pus filtrele, au schimbat si furtunul...
in mod normal, trebuie un filtru decantor si apoi unul normal, conumabil, chiar inainte de intrarea in pompade benzina; sa le strangi usor si cu 2 coliere. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#5
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
filtru decantor inainte de pompa,filtru fn inainte de carburator!se aduna ceva in ele,asa ca pune 2 ftre asta daca s rezevorul e mai vechi sau alimentzi de pe la unele statii no name!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sonykel |
![]()
Post
#6
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
filtru fn?ce e asta???deci decantor inainte de pompa si 1sau chiar 2dupa nu???
da cu jigleorul nu m-a lamurit nimeni! |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
didosdoru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Eu am pe masina un filtru de motorina luat de la un Aro.Il schimb o data pe an dar am uitat unde este carburatorul.De cand il am nu am curatat niciodata jiglorul de relanti si motorul toarce ceas.L-am prins de chiuasa pentru ca sa se incalzeasca si benzina inainte de a intra in carburator.Returul il am tot in flitru pentru a evita condensul din rezervor care apare iarna.
Dacia are filtre in pompa de benzina si in carburator sub stutz. E bine sa le cureti si pe alea. |
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sonykel |
![]()
Post
#9
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(didosdoru @ 12 Jul 2005, 21:42) Eu am pe masina un filtru de motorina luat de la un Aro.Il schimb o data pe an dar am uitat unde este carburatorul.De cand il am nu am curatat niciodata jiglorul de relanti si motorul toarce ceas.L-am prins de chiuasa pentru ca sa se incalzeasca si benzina inainte de a intra in carburator.Returul il am tot in flitru pentru a evita condensul din rezervor care apare iarna. Dacia are filtre in pompa de benzina si in carburator sub stutz. E bine sa le cureti si pe alea. poti sa fi mai explicit cu returul cu filtrele sub stutz!ajuta cu ceva ca benzina intra calda? |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
ydaniel |
![]()
Post
#10
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da am vrut sa scriu fin dar tastatura mea...e f buna idea cu filtrele astea de tip saviem!@
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
speedy82 |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 13 July 05 ![]() |
Salut! Uite eu am la masina un sigur filtru pus inaintea pompei de benzina. Cel mai bun lucru este faptul ca acest filtru este demontabil. Adica este modelul cu pahar de sticla ce poate fi desfacut si curatat. De cand am pus filtrul respectiv nu am mai avut nici o problema!
|
--------------------
Dacia
1300
- B 19 XXX „Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#12
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
QUOTE(sonykel @ 11 Jul 2005, 22:08) Da stiu ca va mirati dar eu n-am filtru sau mai bine zis filtre de benzina pe masina!De fapt masina din fabrica a venit echipata cu 2sau3filtre(2sigur) dar la penultimul accident masina a fost revopsita total iar cei de la service n-au bine voit sa-mi puna filtrele la loc!De fapt eu dabia azi am aflat ca n-am filtre de benzina taicamiu stia dar l-a durut in cot dar azi mi sa oprit azi motoru in intersectie si se balbaia si nu statea la relanti!am ajuns greu acasa dar am ajuns m-am uitat la masina dar nu stiam cu ce sa incep verificare dar m-a ajuta un vecin si am scos jigleoarele(eu am2)le-am suflat erau nisipoase le-am curatat bine apoi am luat o carpa de bumbac si am absorbit toata benzina din carburator si am gasit si in carburator mizerii in fine acum masina merge binisor dar vreau sa-i pun filtre de benzina!Cate sa-i pun(tinand cont ca din fabrica a venit cu 2sau3)?Unde se monteaza filtrul de benzina?are cineva o poza pe care sa-mi puncteze pe ce conducta se monteaza filtrele???Am uitat sa precizez ca am motor de 1600 carburator dublu si cutie de viteze in 5trepte optional (a5a intra greu si raman la a4a ![]() M-ai am o intrebare jigleorul din stanga e negru e afumat e normal?Deci din stanga cand stai cu fata la aripa dreapta! ![]() ia-ti un filtru si pune-o pe bunata sa-l monteze daca tu nu stii. |
--------------------
/
/
/
|
|
sonykel |
![]()
Post
#13
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
da mersi de raspunsu!daca esti sictirit nu te mai baga in seama!Am intrebat care ar fi varianta optima!Ca as putea sa umblu fara filtru iar cand alimentez alimentez prin ciorap ca sa filtrez benzina inainte sa ajunga in rezervor!
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
ydaniel |
![]()
Post
#14
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
cel mai bine ai filtra-o prin piele de caprioara atunci cand alimentezi!dar problema este rezervorul cu rugina si impuritait in el,pompa de benzina....
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sonykel |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
am momntat 2filtre unul decantor inainte de pompa si unul normal dupa pompa!Dar am o problema nu merge bine deloc masina da rateuri nu se mai infige mai mult de 4000de ture nu pot sai dau!ce are?
This post has been edited by sonykel: 17 Jul 2005, 17:18 |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
MAKRON |
![]()
Post
#16
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
QUOTE(speedy82 @ 13 Jul 2005, 20:49) Salut! Uite eu am la masina un sigur filtru pus inaintea pompei de benzina. Cel mai bun lucru este faptul ca acest filtru este demontabil. Adica este modelul cu pahar de sticla ce poate fi desfacut si curatat. De cand am pus filtrul respectiv nu am mai avut nici o problema! Acesta despre care vorbesti este un filtru decantor. Apa si impuritatile macro se depun sub actiunea gravitatiei pe fundul "paharului" si carburatorul "aspira" benzina limpede din partea superioara. Inconvenientul este ca pulberile fine sunt antrenate in circuitul de alimentare si din acest motiv mai este necesar un filtru. Monteaza unul de unica folosinta (Bosch fabricat la Chisinau ![]() |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
sonykel |
![]()
Post
#17
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
adica tu imi sugerezi sa renunt la cel decantor!eu cum am mai spus am si decantor(romanesc)si de unica folosinta unul nemtesc de o firma care incepe cu v! dar nu inteleg de ce merege asa prost?
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
george_slz |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Nu e de la filtre....rateuri nu de la filtre....stiudiaza problema cu un mecanic de motoare. E pacat sa ai o masina care iti da returi in carburator....ce naspha mai face.....E o problema de avans si de amestec.
|
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#19
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
QUOTE(sonykel @ 17 Jul 2005, 21:47) adica tu imi sugerezi sa renunt la cel decantor!eu cum am mai spus am si decantor(romanesc)si de unica folosinta unul nemtesc de o firma care incepe cu v! dar nu inteleg de ce merege asa prost? Nu am sugerat asa ceva. Prin raspunsul pe care i l-am dat lui speddy82 ti-am confirmat ca este indicat sa ai doua filtre (montate in serie, evident). Filtrele nu pot cauza rateuri. |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
sonykel |
![]() ![]()
Post
#20
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
nu neaparat rateuri dar masina nu mai se infige parca merge cu vodca daia ordinara deci stau cu pedala la fund si dabia ajunge la 4000 de turatii!eu ma gandeam in prostia mea ca o fi de la filtre ptr ca filtrele leam montat eu si ma gandeam ca poate prinde aer si daia merge naspa!da am strans colierele alea pana mia dat sangele in palma si tot prost merge!
Later edit: azi ma duc sa curat carburatoru si sa-l reglez pe banc! Teoretic dupa ce reglez carburatoru si avansu vacumatic etc... ar trebuie sa mearga bine masina ptr ca platina e noua capacu de delcou bujile la fel toate sunt montate acum 2saptamani si am montat ce era mai bun!Iar fisele sunt de 2luni poate or fi fisele!O sa vad ce-mi zice nea gigi mecanicu! ![]() ![]() ![]() This post has been edited by sonykel: 18 Jul 2005, 06:42 |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
sonykel |
![]()
Post
#21
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(dweep @ 17 Jul 2005, 23:17) Nu am sugerat asa ceva. Prin raspunsul pe care i l-am dat lui speddy82 ti-am confirmat ca este indicat sa ai doua filtre (montate in serie, evident). Filtrele nu pot cauza rateuri. da asa e dar prima data cand am citit replyul tau eram plin de nervi si nam citit cu atentie! |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
Xelo |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 16 July 05 From: B ![]() |
Salutare. Vreau sa ii intreb pe cei mai avizati ca mine: am o berlina 1310 din '86
![]() ![]() PS: E mai bun oare filtrul asta nou decat cel vechi, original ? Si unde ar fi punctele optime de amplasare a unor filtre ? (am citit mai sus, dar vreau sa fiu sigur ca am inteles) Mersi anticipat. ![]() *edit: typo* This post has been edited by Xelo: 18 Jul 2005, 14:50 |
--------------------
NA
na
none
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#23
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu e adevarat.dar prefer un filtru cu pahar de sticla tip zenith decat unul chinezu srl.si daca e cumpara unul scump!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Xelo |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 16 July 05 From: B ![]() |
Din cate imi amintesc eu, la filtrul cu pahar de sticla, se rupsese un pic sita de la filtrul in sine (acel "păhărel" din sită), si fusese lipita de tata cu cositor. Ce ma nedumireste pe mine: hartia pare a avea o filtrare mai buna a benzinei decat sita aceea, prin care mai trec gunoiașe mici... Ar fi OK sa pun la loc sita veche, sau mai degraba schimb la fiecare 250 km filtrul ala cu hartie galbena (de 20.000 lei) ?
PS: Da, stiu, sunt n00b in d-ale mecanicii, de aia am asa de multe intrebari si nelamuriri. Sper ca nu va stresez prea tare... ![]() ![]() PPS: pahar tip Zenith ? ![]() |
--------------------
NA
na
none
|
|
sonykel |
![]()
Post
#25
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
am rezolvat masina!sa va explic cum a fost ma duc ieri dimineata la masina dar nu pornea am deschis capota cand minune filtru acel de unica folosinta era plin de mizerie!Si era plin de mizerie dupa 50km lam scos am bagat furtunu direct in pompa si plec pana la un service sa-mi regleze carburatoru sa mi-l curete(costa 500de mii)dupa1ora vine nenea cu carburatoru pe masina sal monteze dar de masina tot nu mergea!ne uitam la capacu de delcou era crapat,platina impuscata,bujiile negre!
Schmb tot tacamu buji,delcou,platina,rotor.In sfarsit masina teoretic trebuia sa mearga dar practic tot in rateuri mergea!Dupa 2ore de forjat masina si dat rateuri nenea de la carbuartor imi zice ca sar putea sa se fi ars supape sau sa fie de vina lantu de distributie si ma trimite la mecanicu meu ma duc la nea gigi mecanicu meu si decand am intart pe usa zice vezi ca ai fisele inversate si nici nu apucasem sai zic dece venisem!in fine deschid capota si eu nu stiu ordinea fiselor dar cel de la carburator trebuia sa le stie ca doar facea pe marele mecanic asa ca nea gigi le pune corect si acum am prins iar 120km/h!In fine concluzia este ca trebuie neaparat sa spal rezervoru de benzina si sa montez alt filtru!Acum partea amuzanta e ca cei cu carburatoru mi-au dat garantie 1luna la aprindere si 3luni la carburator!Cand am plecta de la ei mi-au zis asa cu o siguranta pe ei ca daca ma duc la mecanic mecanicul nici sa nu se atinga de aprindere sau de carburator ca asteas reglate perfect iar ei tantalai nu stiu sa puna fisele corect! |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
george_slz |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Tocmai ai aflat ca un om in halat care se invarte toata ziua printre masini nu e atat de doctor cum se vrea. Sper ca asta e un impuls pt tine ca sa te pui putin pe studiat. Daca stiai cateva lucruri simple puteai sa eviti consumul de timp si bani si nervi parca nu?!
|
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
sonykel |
![]()
Post
#27
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
da asa e nervi si consumul de benzina a fost doar pana la nea gigi ca cei1oricum am rezolvat ceva am curatat carburatoru!Dar daca montez si filtru de acela de unica folosinta masina nu se mai infige!dar momentan ma multumeste!vreau sa ma ocup de frane si daca schimb discuri si ferodouri poate fac si un tunning ceva dar desi nu prea ii vad rostu!
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
ydaniel |
![]()
Post
#28
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
filtru ala de 20 mii se schimba cam intre 10-20.000 km nu la 250!ala cu sticla e filtru decantor deci are o filtrare mai grosiera ala cu hartie e filtru fin de aia filtrea za mai bine!dar amandoua fac treab a f buna impreuna!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sonykel |
![]()
Post
#29
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
da dar vad ca cel cu burete sau hartie fina imi stranguleaza alimentarea si numi convine
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
ydaniel |
![]()
Post
#30
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu am din ala de 80.000 km si nu am avut pb niciodata asa ca nu prea inteleg ce zici tu....
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 12:41 |