Condensator (cel de la delcou), Despre el...
![]() ![]() ![]() |
Condensator (cel de la delcou), Despre el...
Snoopz |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
NU
NU
NU
|
|||
Alexio |
![]()
Post
#32
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
QUOTE(Alex4u @ 16 Nov 2010, 18:31) felicitari Alexio..si incearca sa pui o aprindere electronica cu senzor..ca numai ai treaba cu condensatorul...si platina etc.. O sa caut sa vad unde fac o comanda de una cu senzor, presupun ca e mai sanatoasa decat fara. Si sa vad pana la urma care este cea mai buna pentru 1310 1.4. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Snoopz @ 16 Nov 2010, 20:24) M-a spart masina asta...cred ca este capsula vaccumatica :| Spui ca atunci cind scoti furtunul de la capsula nu mai trepideaza? daca da, intrebare ajutatoare: scoti furtunul si-l astupi sa nu traga aer fals carburatorul? Daca da, e capsula ori sparta, ori prost reglata. Daca nu si merge bine cu aer fals, e din carburatie, prea bogat. Vezi duza daca nu e infundata..jicloare, trasee de aer... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Snoopz |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
Faza este ca nu sta deloc la relanti cu el pus,se opreste imediat.
Jigloarele sunt in perfecta stare,totul este cum trebuie. Daca las furtunasul bagat in carburator si scos din capsula totul merge cum trebuie. Daca il bag inapoi in capsula..merge ca naiba pana se opreste.. Am incercat sa reglez avansul..insa nimic.. Am observat o chestie...reglez avansul,motorul merge aiurea..bag furtunasul in capsula ..merge foarte bine pentru 2-3 sec..apoi se balbaie si se opreste . Poate sa fie din carburator? Capsula se schimba greu?totul e plug & play sau mai trebuie reglat ceva ? |
--------------------
NU
NU
NU
|
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#35
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
mai umbla la dintii aia de reglaj ai vacuumului.
Dar dupa cum zici , nu are aer in amestec. da-i mai mult aer. |
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
LVR-u |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 15 December 08 ![]() |
eu am rezolvat!
era de la capsula! trebuie avut grija cum se regleaza! sa nu aiba nici o cursa prea mare,acel arc, sa stea un pic in tensiune! bafta This post has been edited by LVR-u: 22 Nov 2010, 19:25 |
--------------------
Dacia
1300
1978
- DB-04-LVR
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Snoopz @ 19 Nov 2010, 16:43) [...]. Am observat o chestie...reglez avansul,motorul merge aiurea..bag furtunasul in capsula ..merge foarte bine pentru 2-3 sec..apoi se balbaie si se opreste . [...] 1. Scoate furtunul din capsula (probabil merge bine) apoi astupa-l cu degetul. Se strica mersul? daca da, ai probleme [si] la carburatie. 2. Scoate furtunul din carburator, scoate si capac delco, aparatoare plastic si suge din furtun. In pozitia relaxat si pozitia de vacuum maxim platina mobila trebuie sa se plimbe pe cea fixa relativ centrat fata de jumatatea celei fixe. Poate la tine se plimba din alta pozitie si la vacuum maxim depaseste una din margini, caz in care e posibil ca distanta platinei sa se modifice, pierzi scinteie..etc. Centrarea se face cu excentricul de sub ochetul arcului capsulei... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:39 |