DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Condensator (cel de la delcou), Despre el...

Snoopz
post 16 Nov 2010, 20:24
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




M-a spart masina asta...cred ca este capsula vaccumatica :|


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 17 Nov 2010, 10:06
Post #32


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




QUOTE(Alex4u @ 16 Nov 2010, 18:31)
felicitari Alexio..si incearca sa pui o aprindere electronica cu senzor..ca numai ai treaba cu condensatorul...si platina etc..
*



O sa caut sa vad unde fac o comanda de una cu senzor, presupun ca e mai sanatoasa decat fara. Si sa vad pana la urma care este cea mai buna pentru 1310 1.4.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 18 Nov 2010, 15:12
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Snoopz @ 16 Nov 2010, 20:24)
M-a spart masina asta...cred ca este capsula vaccumatica :|


Spui ca atunci cind scoti furtunul de la capsula nu mai trepideaza? daca da, intrebare ajutatoare: scoti furtunul si-l astupi sa nu traga aer fals carburatorul? Daca da, e capsula ori sparta, ori prost reglata. Daca nu si merge bine cu aer fals, e din carburatie, prea bogat. Vezi duza daca nu e infundata..jicloare, trasee de aer...


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 19 Nov 2010, 16:43
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




Faza este ca nu sta deloc la relanti cu el pus,se opreste imediat.
Jigloarele sunt in perfecta stare,totul este cum trebuie.
Daca las furtunasul bagat in carburator si scos din capsula totul merge cum trebuie.
Daca il bag inapoi in capsula..merge ca naiba pana se opreste..
Am incercat sa reglez avansul..insa nimic..
Am observat o chestie...reglez avansul,motorul merge aiurea..bag furtunasul in capsula ..merge foarte bine pentru 2-3 sec..apoi se balbaie si se opreste .

Poate sa fie din carburator?
Capsula se schimba greu?totul e plug & play sau mai trebuie reglat ceva ?


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_florin2002
post 19 Nov 2010, 17:54
Post #35


Administrator


Group: Members
Posts: 279
Joined: 4 April 08




mai umbla la dintii aia de reglaj ai vacuumului.
Dar dupa cum zici , nu are aer in amestec. da-i mai mult aer.


--------------------
Renault Symbol 2008 - 1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LVR-u
post 22 Nov 2010, 19:24
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 15 December 08




eu am rezolvat!
era de la capsula!
trebuie avut grija cum se regleaza! sa nu aiba nici o cursa prea mare,acel arc, sa stea un pic in tensiune!

bafta

This post has been edited by LVR-u: 22 Nov 2010, 19:25


--------------------
Dacia 1300 1978 - DB-04-LVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Nov 2010, 12:47
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Snoopz @ 19 Nov 2010, 16:43)
[...].
Am observat o chestie...reglez avansul,motorul merge aiurea..bag furtunasul in capsula ..merge foarte bine pentru 2-3 sec..apoi se balbaie si se opreste .
[...]


1. Scoate furtunul din capsula (probabil merge bine) apoi astupa-l cu degetul. Se strica mersul? daca da, ai probleme [si] la carburatie.
2. Scoate furtunul din carburator, scoate si capac delco, aparatoare plastic si suge din furtun. In pozitia relaxat si pozitia de vacuum maxim platina mobila trebuie sa se plimbe pe cea fixa relativ centrat fata de jumatatea celei fixe. Poate la tine se plimba din alta pozitie si la vacuum maxim depaseste una din margini, caz in care e posibil ca distanta platinei sa se modifice, pierzi scinteie..etc.
Centrarea se face cu excentricul de sub ochetul arcului capsulei...


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 06:39
Forum Renault