DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cat lichid de frana intra in instalatie la 1310

RaduWra
post 7 Aug 2014, 12:35
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Presupun ca cel de pe conducte este mai "murdar"(pe fundul bidonului sunt niste impuritati) asta fiind nou...zic eu ca o sa-l vad cand curge..


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 7 Aug 2014, 14:05
Post #32


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Nu stiu dac-o sa-ti dai seama; lichidul de frana absoarbe umiditate (apa) in timp, de-aia se recomanda schimbarea lui cam la 2 ani. Mai bine il golesti intai de tot pe cel vechi, apoi umpli cu cel nou si faci aerisirea corecta (sunt destule posturi legate de asta pe-aici).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 7 Aug 2014, 15:03
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Salut, stiu cum se face aerisirea corecta. Dar daca fac cum zici tu Maho, nu trage aer mai mult pe instalatie ? Nu vreau sa risc sa bag aer pe ea si dupa sa nu-l mai pot scoate.
Edit: Si inca o intrebare, cand ma voi apuca sa schimb lichidul, vreau sa schimb si cele doua garnituri de la pahar. Pur si simplu scot lichidul din el si trag de pahar ? Din ce am citit, asa trebuie sa fac. Pe urma, acele garnituri se scot greu ? Sau doar trag de ele si ies..apoi curat acolo de eventuala mizerie, si le pun pe cele noi ?

This post has been edited by RaduWra: 7 Aug 2014, 15:07


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 7 Aug 2014, 22:55
Post #34


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 672
Joined: 1 September 13




cand scoti vasul ai grija cum tragi de el sa nu`i rupi vreun orificiu ( blush.gif )
daca tot vrei sa schimbi si garniturile acelea e de preferat sa dai pompa de frana jos sa o desfaci si sa o sufli/cureti bine deoarece daca le schimbi pe masina cand le scoti s`ar putea sa cada mizerie de pe langa ele in pompa si dai de alte necazuri (ai grija ce garnituri iti cumperi ca eu am luat de srl si tot curgeau printre pahar si pompa)
daca nu`i schimbi acele garnituri (daca nu se prelinge lichid pe langa ele nu are rost sa le schimbi) si ai frane bune nu este necesar sa`i mai faci aerisire (chiar daca`i schimbi/speli vasul, lichidul ramane la suprafata pompei si nu trage aer) daca blochezi pedala de frana cu ceva pe pozita apasat,iti faci treaba, montezi paharul, ii pui lichid la nivel apoi ii scoti unealta cu care ai blocat pedala si ii faci 2-3 pedale si e ok
foloseste lichid dot 4


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 8 Aug 2014, 05:55
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Mersi frumos Maru. Garniturile le schimb, deoarece prima garnitura din fata este destul de dusa si se prelinge putin lichid pe pompa. As folosi dot4, dar mi-e sa nu fac alta boacana dupa, asa ca ii pun Dot3 cum a avut si pana acum.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 8 Aug 2014, 09:07
Post #36


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 672
Joined: 1 September 13






--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 8 Aug 2014, 10:14
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Interesant, cred ca am sa merg si eu pe un Dot 4 de la Ate.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 21 Aug 2014, 18:51
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Salut, pierd putin lichid pe la garnitura de sub pahar. Le-am schimbat pe amandoua (crezand ca cele vechi s-au dus) dar si cu astea noi pierd putin lichid pe langa prima garnitura din fata. Nu vreau sa o las asa, cu toate ca nu pierde mult...ce pot sa-i mai fac ? In partea din spate am o garnitura la fel cu cea din fata si acolo nu pierde, pierde doar in fata. Ce pot sa-i fac ?....Am incercat cu putina vazelina pe langa ea si la fel... Deja raman fara ideeei....
Help


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 21 Aug 2014, 23:50
Post #39


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 672
Joined: 1 September 13




daca ai fi bagat la cap ce ti`am scris in postul #34 poate nu ajungeai aici..
citeste`l cu atentie si vezi unde e greseala sau poate nu vrei sa inveti din greselile altora blush.gif


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 22 Aug 2014, 06:49
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Man, nu vreau sa ma apuc sa demontez pompa pentru doua garnituri. Am scos cu grija paharul, am scos vechile garnituri, am curatat acolo bine, am montat noile garnituri, am pus lichid dar tin sa cred ca problema sunt garniturile. Dar cea din spate nu curge si e identica cu cea din fata. Am sa ma interesez de alte garnituri...


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 22 Aug 2014, 11:39
Post #41


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Prima oara da borcanul jos din nou si dupa ce cureti bine locasele garniturilor fa o masuratoare cu un subler sa vezi daca ambele locase au aceleasi dimensiuni si daca si stuturile borcanului au aceleasi dimensiuni. La fel poti masura si o-ringurile,la ochi poate nu se vede dar la masuratoare poate unul e mai mare sau mai mic de cat celalalt. Cauta niste o-ringuri mai de calitate si cand le montezi nu mai pune vaselina pe ele,vaselina ataca cauciucul,depinde de compozitie. Mai bine le ungi fin cu putin lichid de frana inainte sa le bagi la loc...

This post has been edited by sebymesteru: 22 Aug 2014, 11:41


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 22 Aug 2014, 11:58
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Astazi am schimbat intre ele garniturile si le-am uns cu putina vaselina(din aceea pentru planetare, care nu ataca cauciucul). Eu cand am cumparat aceste garnituri, am mai luat inca doua de rezerva. Initial vroiam sa le pun pe celelalte de rezerva, dar m-am uitat atent la ele si am constatat ca in interiorul lor, acele "margini" de cauciuc erau in unele locuri prost facute(parca era ars putin). Ma rog, am schimbat garniturile intre ele, m-am uitat atent la ele si la prima vedere sunt ok, le-am introdus la loc(am curata din nou zona unde intra) am pus bidonasul, si am pus lichidul inapoi. Oricum, tin sa cred ca problema la mine sunt acele garnituri facute de Wm Comp. Daca o sa mai curga am sa incerc sa cumpar alte garnituri...poate poate voi scapa de problema.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 21:05
Forum Renault