Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
Iulikk |
![]()
Post
#871
|
||
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
||
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|||
cosstti |
![]()
Post
#872
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
211. In fiecare zi parcurg intre20 si 50 de km.in oras, se intampla foarte des sa porneasca ventilatorul, ce-i drept Iasul este ca dupa bombardament, se merge bara la bara f. des si este si f. cald.
Trebuie sa schimb termostatul? La voi cum se comporta masinile? In luna august intentionez sa fac Transfagarasanul si nu vreau sa stau pe munte cu capota ridicata. Daca este cazul sa schimb termostatul, ce tip de termostat sa caut. Multumesc anticipat pentru sfaturi si indicatii. |
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#873
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
daca pleaca ventilatorul si motorul se raceste atunci, inseamna ca termostatul e bun, nu e blocat.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cosstti |
![]()
Post
#874
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
Ventilatorul intra in functiune atunci cand acul indicator ajunge aproape de linia groasa de pe mijlocul sectorului gradat, rar s-a intamplat sa depaseasca cu una, doua diviziuni linia groasa de care am pomenit mai sus si sa porneasca pe a doua treapta de turatie.
Mecanicul mi-a spus ca acul indicator poate urca pana la jumatatea celei de-a treia portiuni gradate fara sa fie vre-un pericol. Sectorul gradat de pe care se poate urmari estimativ evolutia temperaturii agentului de racire are o forma semicirculara si este impartita in patru portiuni distincte, fiecare portiune avand cate patru diviziuni. Sper ca totul este in regula cu masina si speretura cu termostatul trebuie sa o pun pe seama temperaturilor ridicate din vara asta. Multumesc. |
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
MegabiT |
![]()
Post
#875
|
![]() ala mic de respira greu Group: Members Posts: 10 Joined: 7 November 09 From: Bucuresti ![]() |
Aveti idee cat costa niste balamale de capota ? Sau daca are cineva de vanzare ??
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Europa MegabiT'u subsemnauL |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#876
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
MegaBit:
1. in targ la Vitan , in Bucuresti ; 2. la dezmembrari , pe net , cauti ; 3. la bursa pe forum , multi dezmembreaza SLZ ; 4. - la urmatoarea abatere la care nu respecti regulile forumului sau ale topicelor iti iei report ! Regula acestui topic este : verifici ultimul numar de ordine , calculezi X+1 , scrii numarul si scrii problema ta . Toti care vor sa-ti raspunda vor folosi numarul tau de ordine ! Bafta mai departe si mai multa atentie pe viitor ! QUOTE(Bogdan90 @ 2 Jul 2012, 08:55) 204. Daca masina consuma sa zicem 6l/100km. 100km sa zicem ca ii parcurgi in 2 ore. 6l:120min=0.05l. Deci 50ml/min in sarcina! Imagineaza-ti cat consumi la relanti ![]() ![]() 100 km in 2 ore inseamna 50 km/h . 6l la 2 ore inseamna 3 litri pe ora . 50 km/h cu 3 litri/h la o SLZ este IMPOSIBIL . Iti scot 4.3 % cu 58 km/h in treapta 5-a la 1500 rpm pe teren plat . Daca tu scoti 3% cu o SLZ , pe plan drept ( ca nu cred ca vei gasi 50 km de coborare si nici nu este vorba de asa ceva ) atunci mai discutam despre masini ! Un Scooter de 49 cmc are consum de 2,5 - 3% la 40 km/h constant cu o persoana de 75 kg ! Noi avem motoare de 1400 cmc si peste 1100 kg , hai sa nu o dam in balarii ! Ca idee , pe LOC , fie iarna ( dai drumul la caldura ) ,fie vara ( dai drumul la A/C ) , consumul este aproape la fel , cam 2,5-3 litri pe ora . Rahatul de CB de la tractorasele VW sunt aberante si ireale cu consumul pe loc . QUOTE(gabyblue @ 2 Jul 2012, 16:11) 205 Am gasit kitu de franre fata de Logan placute cu discuri la 150 lei si ma gandeam daca se potriveste si pentru Solenza NU se potriveste ! Noi avem discurile si etrierele mai mici decat la Logan si avem discurile aerisite . Versiunea 1.2 si 1.4 Logn , precum si Clio au discurile mai mari , dar pline . Nu se potrivesc nici placutele , nici discurile , nici etrierii daca vrei sa-i schimbi cu totul . SLZ are frane bune daca le intretii cum trebuie !!! QUOTE(Bogdan90 @ 8 Jul 2012, 10:04) 207. Daca planetara iti bate doar putin in viraj maxim nu e de la ea. Trebuie sa fie varza sa bata in linie dreapta. Vezi si bucsile bieletei antirului. Cand accelerezi, basculele au tenta sa fie impinse in spate. Chiar si bucsile la brat. Astea poti sa le verifici prin franari bruste la viteze mici. Adica dai drumu masinii putin la vale, franezi brusc. Trebuie sa se auda trosc ![]() 1. in frana de motor sau lasat pe liber o planetara uzata abia se aude sau nu se aude deloc . Aceeasi planetara in accelerare puternica si in curbe , chiar doar cu mentinerea vitezei SE AUDE , cu mici modificari la greutate si unghiul volanului . Ca sa verifici bieleta antiruliu te bagi sub masina cu un levier si incerci sa o misti pe rand la ambele capete si observi partile de cauciuc daca sunt rupte sau nu . Tot sub masina se observa daca atinge evacuarea de scut ! QUOTE(edy99 @ 15 Jul 2012, 20:17) 210. da ai dreptate. nu stiu daca am mai incercat pana acum sau daca mi-am dat seama pana acum daca a mai pornit, dar si la cel de acasa merge tot timpul cat e pornit ac-ul. si sa inteleg ca merge non stop pe treapta a 2-a? Eu nu pot spune ca tu NU AI PROBLEME , dar parca le cauti ! QUOTE(cosstti @ 19 Jul 2012, 11:13) 211. In fiecare zi parcurg intre20 si 50 de km.in oras, se intampla foarte des sa porneasca ventilatorul, ce-i drept Iasul este ca dupa bombardament, se merge bara la bara f. des si este si f. cald. Trebuie sa schimb termostatul? La voi cum se comporta masinile? In luna august intentionez sa fac Transfagarasanul si nu vreau sa stau pe munte cu capota ridicata. Daca este cazul sa schimb termostatul, ce tip de termostat sa caut. Multumesc anticipat pentru sfaturi si indicatii. Daca afara sunt 35' , in cate minute crezi ca ajunge antigelul la 90 - 95' C mai ales daca mergi bara la bara ? Daca mergi tot timpul NU se intampla NIMIC pe Transfagarasan ! Acolo se foloseste FOARTE mult frana de motor , adica consum zero , caldura degajata zero , deci are timp sa se raceasca . Acolo in afara de miros de frane si ambreiaje de la imbecili nu are ce sa se simta ! Antigelul se schimba la 2-3 ani si termostatul la maxim 6 , din propria experienta . Daca nu ai schimbat nici una din astea , PANA in iarna ar trebui sa o faci ! Bogdan90 - NU te simti obligat sa raspunzi la toti . Nici eu nu le stiu pe toate , nici nu am pretentia , dar multe comentarii care le dai ca sigure sunt de fapt doar o parere , o incercare . Da sfaturile ca pareri si nu ca lucruri sigure ! Pentru toti care au probleme : ASTEPTATI MAI MULTE OPINII !!! Poate sfaturile sunt ok la prima vedere , dar de fapt prima eroare poate apare chiar de la diagnosticarea voastra , de la explicarea problemei ... deci aveti rabadare ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
solenza zaz |
![]()
Post
#877
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 16 April 12 From: Bucuresti ![]() |
212.baieti am si eu o problema ,am curatat corpul clapeta si motorasul pas cu pas si acul de la turometru tot se misca intre 800-900 de la ce mai poate si de la bujii de la fise sau bobina?sau nu mai e bun corpul clapeta cu motorasul ca la un momendat de opreste cam la 800 si de mai misca un pic ,adika daca te uiti la el il vezi cum se misca ce pot sai fac sa ramana teapanpe 800 sau 900 adika unde trebuie sa stea el? ms mult
|
--------------------
dacia
solenza
2004 clima
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#878
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#879
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
marius80_eugen, ai zis bine. e o parere, si nu am zis nicaieri ca sigur aia e! un raspuns sigur la o eventuala defectiune nu poate sa il dea nimeni fara masina in fata. eu incerc sa dau o parere unor oameni carora nu le raspunde nimeni. daca cineva mai competent vede raspunsul meu, si il considera gresit, sa ma contrazica. pana la urma e un forum si putem sa ne spunem toti parerea, buna sau rea. din 5pareri poate e una buna si are omu o idee. nu scriu aici din vreun manual, doar din experienta.si la problema legata de consum, nu spun ca am dat cel mai bun exemplu, dar nu imi spune ca tu opresti motorul la semafor.
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#880
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu a fost vorba de nici un exemplu , pur si simplu ai gresit calculele . Opresc motorul DACA nu folosesc A/C-ul , la semafoarele cronometrate de genul celor din Constanta , care ajung si la 90 secunde . NIMIC din discutia de mai sus nu are legatura cu opritul motorului la semafor.
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
dorelus |
![]()
Post
#881
|
Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 26 December 08 ![]() |
Oameni buni, nu pot desface piulita aia mare de plastic care prinde litrometrul de rezervor. Voi ati reusit? Se mai opreste acul de la motorina pe la prima linie groasa, desi am mai mult in rezervor, si am zis sa vad ce-i acolo, ca nu am umblat acolo niciodata.
|
--------------------
dacia
solenza 1,9 d
2003
- is04yyl
|
|
avrelln |
![]()
Post
#882
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
@dorelus-pune si tu numar la problema ta...si eu am aceasi problema la a mea, acul sta la mijlocul scalei, de urcat,urca rar, insa pe masura ce se goleste rezervorul, coboara...am fost la un electrician acm o vreme, a scos doar mufele care intra in litrometru, concluzia lui a fost ca sonda e buna...ceasul e problema. electricianul e cunoscut in zona ca fiind unul f priceput...am intrebat si pe forum la momentul ala, nu am primit nici un raspuns. insa am un amic cu solenza diesel caruia ii mai merge DOAR ceasul de la combustibil, nu-i mai merge nici kilometraj, nici turometru, nici apa...nimic...concluzia la el a fost ca-s ceasurile terminate...
|
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
slz04 |
![]()
Post
#883
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 29 March 12 ![]() |
@dorelus, am fost si eu cu masina la mecanic saptamana trecuta cu aceleasi simptome.indiferent de cata benzina as fi bagat in rezervor, acul refuza sa urce de prima linie.am urcat masina pe elevator si am demontat rezervorul.piulita aia mare ce zici tu se desface(daca nu ai cheie speciala) cu 2 surubelnite si un ciocan.e nevoie de 2 oameni..unu care sa impinga si unul care sa bata din sensul opus usor usor cu ciocanul pe fiecare margine din aia..ai grija sa nu bati prea tare ca risti sa spargi marginile alea...cand o pui la loc are o garnitura pe care nu o nimeresti din prima si trebuie bibilita un pic...oricum, la mine s-a constatat ca problema era din ceasuri si nu de la sonda...asa ca daca poti, doar verifica daca urca acul cand ii pui masa
This post has been edited by slz04: 24 Jul 2012, 22:22 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
velceani |
![]()
Post
#884
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Dorelus
fa un test la ceasuri si iti dai seama daca e ceva cu ele |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
dorelus |
![]()
Post
#885
|
Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 26 December 08 ![]() |
Da, multumesc de raspunsuri, dar nu stiu sa fac testul acelor?
Si cum dau la masa numai indicatorul de combustibil? |
--------------------
dacia
solenza 1,9 d
2003
- is04yyl
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#886
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Macar pe google ai cautat? |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#887
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Omul vrea sa verifice indicatorul de benzina. Daca ai observat in acel test de ace, acul de la benzina si temperatura nu se misca.
Pentru a verifica acul de la benzina trebuie sa ii pui masa cum a zis slz04, doar ca nu mai retin exact unde se pune masa. Poate ne spune slz04. Acul ar trebui sa se duca spre full. http://www.daciaclub.ro/Problema-cu-indica...-t4855-s60.html Post #80 This post has been edited by Bogdan90: 26 Jul 2012, 10:53 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
dorelus |
![]()
Post
#888
|
Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 26 December 08 ![]() |
si eu cred ca e de la ceas, nu are cum sa se miste plutitorul intre ape ca sa zic asa
cred ca maine voi da jos rezervorul cu ocazia asta il si spal si vad ce e pe acolo. va tin la curent |
--------------------
dacia
solenza 1,9 d
2003
- is04yyl
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#889
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#890
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Dorel, mai mult ca sigur e vorba de vreo lipitura 'rece' pe cablaj; daca ai mai folosit multimetrul si pistolul de lipit te poti baga singur, altfel apeleaza la cineva mai meserias.
This post has been edited by JOHN123: 28 Jul 2012, 08:51 |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
COSMIN-uau |
![]()
Post
#891
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.324 Joined: 14 April 10 From: Pitesti ![]() |
poate ma ajuta si pe mine cineva,pentru un prieten cand se incalzeste motorul se opreste masina!
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
- AG-20-UAU
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#892
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#893
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
213. De obicei senzorul de turatie face figura cand se incalzeste motorul. Se opreste cand se incalzeste, pana nici macar nu mai porneste.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
buntom |
![]()
Post
#894
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 4 May 11 From: Bucuresti,Militari ![]() |
214. cand se vireaza stanga sau dreapta se aude un trosnit de la amortizor dreapta. Problema e la flansa (cred ca sa se numeste) de la amortizor, adica bucata de metal pe care sta arcul. se pare ca aceasta placa de metal nu culiseaza frumos pe amortizor, de aceea in viraje arcul se rasuceste si pana la urma flansa se misca pe amortizor trosnind.
m-am lasat pe amortisor si sursprins s-a lasat destul de usor in jos, asta insemna ca masina este sustinuta doar de arcuri ![]() acum 2 saptamani am desfacut suspensia dreapta am pus vaselina dar problema persista, nu trebuia sa existe un fel de rulment pe acolo, sau s-a tocit? sunetul este de plastic pe plastic destul de enervant, pe langa planetara care bate.... |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala dec. 2004 "When in doubt... C4"-Jamie Hyneman
LG Optimus G ex. Samsung Wave 723 cu Bada 2.0, |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#895
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
214. Ai un rulment acolo. Schimba-l ca e vreo 15ron. Cand vei da arcul jos de pe armotizor, iti vei da seama care e rulmentul. Mai ales ca il vei avea si pe cel nou si vei stii cum trebuie sa arate. Pentru operatie ai nevoie de o presa de arcuri. Pentru rulment nu ai nevoie de presa, iese cu mana. Spor!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
buntom |
![]()
Post
#896
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 4 May 11 From: Bucuresti,Militari ![]() |
214. multumesc pentru raspuns
acum 2 saptamani cand am uns pe acolo am pus arcul la loc fara presa.... chin mare edit: am gasit la 17 lei, dar o sa merg la magazine poate gasesc mai ieftine This post has been edited by buntom: 1 Aug 2012, 14:45 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala dec. 2004 "When in doubt... C4"-Jamie Hyneman
LG Optimus G ex. Samsung Wave 723 cu Bada 2.0, |
|
solenza zaz |
![]()
Post
#897
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 16 April 12 From: Bucuresti ![]() |
215. baieti am si eu o problema cum dau si eu senzoru de turatie jos ca nu pot ,si sa fie problema de la el ca nu imi sta relantiu la 800,trebiu curatat senzoru ca sa se reglaze ?va rog ajutati-ma,ms mult
|
--------------------
dacia
solenza
2004 clima
|
|
Paco_il |
![]()
Post
#898
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.399 Joined: 17 June 08 From: Bucuresti - Fetesti ![]() |
215. zaz de ce nu ai reusit? ce nu ai putut sa desfaci?
|
--------------------
Dacia
Solenza Europa cu AC si Servo :)
2005 1.4 MPi
- IL 02 MAD
|
|
solenza zaz |
![]()
Post
#899
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 16 April 12 From: Bucuresti ![]() |
215.denzoru de turatie paco ,nu reusesc sal desfac
. |
--------------------
dacia
solenza
2004 clima
|
|
buntom |
![]()
Post
#900
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 4 May 11 From: Bucuresti,Militari ![]() |
215. e destul de complicat de ajuns la el, mai ales de invartit cheia, dar se poate cu o cheie de 10, preferabil inelara
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala dec. 2004 "When in doubt... C4"-Jamie Hyneman
LG Optimus G ex. Samsung Wave 723 cu Bada 2.0, |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 13:43 |