caldura in masina
![]() ![]() ![]() |
caldura in masina
raducu38rar |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 21 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
MEGANE IV
2019
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai vezi termostatu sa fi ein regule sau schimbal ,furtunele ce intra de afara sub bord sunt calde?aeriseste instalatia
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
florin_susanu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 December 10 From: PH ![]() |
Salut.Va rog mult,daca poate sa ma ajute cineva,in caz ca a patit la fel sau cunoaste.De la un timp aeroterma nu mai baga asa multa caldura ca de obicei,asa ca eram nevoit sa merg cu ea pe viteza 3-4,pana intr-o seara,cand a inceput sa miroasa a incins,iar mai apoi sa nu mai mearga deloc.Nu mai bazaie,nu se mai aude nimic.Dacia berlina L 99,bord cn.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999,L
- PH-85-FCP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
poate sa dus aeroterma,si ai cam dat de dracu ,oricum ceva la ea e problema zic eu daca ai simtit miros de incins.vezi prima data butonu cum se prezinta sa nu se fi ars el daca nu nu ai altceva de facut decat sa scoti aeroterma si sa vezi ce sa ars acolo.bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
mi se pare ca s-a dus motorasul dar scoate comutatorul pune contactul si verifica daca ai curent acolo.uita-te si la sigurante.daca ai curent la buton atunci motorasul va fi...daca zici ca in timp s-a dus...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
florin_susanu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 December 10 From: PH ![]() |
In timp, nu dintr-o data.Pai daca o fi arsa aeroterma am cam puso,am inteles ca e greu de schimbat si cred ca o sa coste ceva.Oricum nu ma bag eu sa umblu,ca am daru de a strica mai rau
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1999,L
- PH-85-FCP
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
inainte verifica daca ai curent la buton ca nu costa nimic...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cand am zis mai sus ca sa ars aeroterma defapt la motorasul ei ma refeream(scuze de exprimare) mai mult ca sigur de acolo e caci vitezele au mers dar slabut
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
radu m |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.374 Joined: 1 April 10 From: Slatina ![]() |
stie cineva cum se poate schimba motorasu?
|
--------------------
Dacia
1410 brek
1998
- OT-XX-XXX MASINA mea are un volan si 4 roti , a ta nu are la fel ?
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
radu sunt deja topicuri in care este scris foarte precis cum se schimba...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Trebuie sa dai jos tot ansamblu aerotermei .Caute pe forum ca s-a mai discutat.
|
--------------------
-
-
-
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
dai consola afara cea care incadreaza si ceasurile si pe acolo cu putin chin reusesti
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
a trebuit sa dai mai tare aeroterma din cauza ca nu iti mai mergea distribuitorul ala sau cum ii zice care deschide clapitele sa iti dea caldura(de unde alegi pe unde sa iti bage caldura)! si iti baga numai pe la parbriz! eu am scos furtunul de la distribuitor la servofrana si am pus dop sa nu mai traga aer fals! si am deschis manual clapita aceea pe unde baga caldura! si cand vreau sa am caldura la parbriz inchid de la butoan sa nu mai bage pe centru! sper ca ati inteles ceva din ce am mormait aici!
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
exact asa am facut si eu.sistem de directionare a aerului il cheama ce zici tu.s-au dus si la mine capsulele am scos teava de vacum si am rezolvat si eu manual
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#15
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
nici a mea nu baga caldura si numai ma agit prea mult..o sa pun o aeroterma suplimentara...dar degeaba dupa ce ma dor maselele si capu de numai pot:(
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
florin_susanu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 December 10 From: PH ![]() |
Salutari,dupa ceva timp.Am cam edificat misterul,aeroterma e arsa,asa ca trebuie alta,adica trebuiesc bani.Intre timp am mai bagat nitei bani in masina,in alte alea (planetara,pivot si alte nimicuri).Asa ca,deocamdata nu imi pot permite sa cumpar una noua si ma da inapoi si faptul ca este cam greu de schimbat si trebuie sa te si pricepi.As vrea daca stiti si ma puteti ajuta cu un sfat,o idee,o parere.Ce as putea adapta pe masina,pana se termina cu gerul (care mi-a cam dat mari batai de cap dimineata,ziceai ca sunt orb la volan),sa ma scape de chinul asta cu inghetatul parbrizului,si la un pret mai acceptabil.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999,L
- PH-85-FCP
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#17
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ca un sfat de la mine,,suntem prea saraci ca sa dam banii de doua ori pe acelasi lucru,, alta,,aeroterma,, inventie din targ nu se merita ca iar dai bani ca so faci pe aia de pe masina asa ca cumpara doar motorasu cu paleti daca il gasesti la dezmembari sau unu nou si daca dai jos aeroterma(ai bord CN ?) spala bine in interior si caloriferu
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Ca tot este un forum asemanator si sa nu mia deschid alt topic. Am si eu o problema cu dezaburirea parbrizului si anume pe partea dreapta sufla mai incet ca pe peratea stanga si nu se dezabureste pe partea dreapta parbrizul si nici geamul de la pasager nu il dezabureste. Oare este infundata canalul de ventilatie? daca da cum as putea sa il curat ma gandesc ca sa infundat cu frunze de afara de asta toamna. Multumesc
This post has been edited by alex1988: 26 Jan 2011, 22:47 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
florin_susanu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 December 10 From: PH ![]() |
Da,este CN.Deocamdata pe gerul asta nu am cum sa umblu la ea,ca nu am unde sa o bag sa fie o temperatura mai decenta.Multumesc pentru sfat.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999,L
- PH-85-FCP
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(alex1988 @ 26 Jan 2011, 23:46) Ca tot este un forum asemanator si sa nu mia deschid alt topic. Am si eu o problema cu dezaburirea parbrizului si anume pe partea dreapta sufla mai incet ca pe peratea stanga si nu se dezabureste pe partea dreapta parbrizul si nici geamul de la pasager nu il dezabureste. Oare este infundata canalul de ventilatie? daca da cum as putea sa il curat ma gandesc ca sa infundat cu frunze de afara de asta toamna. Multumesc se poate infunda si cu frunze cum zici tu,eu am patit-o la fel ca tine acu 3 ani,am gasit multe frunze in spatele caloriferului,da grila jos din fata parbrizului,si apucate de curatenie. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#21
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
alex oricum la toate masinile la parbriz iti baga mai mult aer cald in stanga(la sofer) ca in dreapta la pasager.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
om_bland |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Sunt norocos la mine baga caldura sus la fel in stanga cat si in dreapta , dar pe jos este doar ,,miros" de caldura
![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Multumesc pentru sfaturi. voi da jos grila din fata
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(florin_susanu @ 26 Jan 2011, 21:03) Salutari,dupa ceva timp.Am cam edificat misterul,aeroterma e arsa,asa ca trebuie alta,adica trebuiesc bani.Intre timp am mai bagat nitei bani in masina,in alte alea (planetara,pivot si alte nimicuri).Asa ca,deocamdata nu imi pot permite sa cumpar una noua si ma da inapoi si faptul ca este cam greu de schimbat si trebuie sa te si pricepi.As vrea daca stiti si ma puteti ajuta cu un sfat,o idee,o parere.Ce as putea adapta pe masina,pana se termina cu gerul (care mi-a cam dat mari batai de cap dimineata,ziceai ca sunt orb la volan),sa ma scape de chinul asta cu inghetatul parbrizului,si la un pret mai acceptabil. la dezmembrari dacia ,în orașul meu e cam 100 ron ,bord cn cu totul,iar aeroterma 30 ron,s-ar putea sa gasești și tu ,în orașul tau,multa bafta îți doresc în acest sens. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
fullhouse |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#26
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Ma rog....dacia tot dacie ramane.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
florin_susanu |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 December 10 From: PH ![]() |
Ar fi bine sa fie doar atat,as da si 1 milion pe ea,dar numai sa stiu ca e buna si ca mai ma duce.Nu am fost niciodata la dezmembrari pana acum,dar am inteles ca ti le desfaci tu dupa masina care vrei.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999,L
- PH-85-FCP
|
|
florin_susanu |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 December 10 From: PH ![]() |
Am rezolvat cu caldura.Carbunii erau dusi,unul spart si altul blocat,dar am pus alt motoras,luat de la dezmembrari ,30 lei toata aeroterma,dar carcasa sparta.La asta i-a pus varmiu carbuni noi si sper sa nu mai am probleme.De schimbat,am apelat la un electrician auto,100 roni si treaba rezolvata in 5 ore,fara dat bord jos si cu un pic de ajutor din partea varului,eu eram la servici si cand am ajuns era deja terminata.Oricum,ideea este ca se poate rezolva si fara a da bordul jos.Parca e alta viata acum.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999,L
- PH-85-FCP
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(florin_susanu @ 22 Feb 2011, 20:26) Am rezolvat cu caldura.Carbunii erau dusi,unul spart si altul blocat,dar am pus alt motoras,luat de la dezmembrari ,30 lei toata aeroterma,dar carcasa sparta.La asta i-a pus varmiu carbuni noi si sper sa nu mai am probleme.De schimbat,am apelat la un electrician auto,100 roni si treaba rezolvata in 5 ore,fara dat bord jos si cu un pic de ajutor din partea varului,eu eram la servici si cand am ajuns era deja terminata.Oricum,ideea este ca se poate rezolva si fara a da bordul jos.Parca e alta viata acum. Ma bucur ptr tine ca ai rezolvat problema,cu caldura,parca nu mai conteaza costul reparatiei,si te cred ca e alta viata acum. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
florin_susanu |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 December 10 From: PH ![]() |
Pai dupa dimineti de ger si conditii improprii de sofat,acum e parfum.Costul din punctul meu de vedere a fost unul mic.Ma asteptam la mai mult.Se gasesc greu piese pentru aeroterma de CN,in magazin ,cel putin in Ploiesti,si unde gasisem aeroterma era 3 milioane si cateva sute park,nu mai retin,fara calorifer.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999,L
- PH-85-FCP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:04 |