merita motorul diesel pe solenza ..
![]() ![]() ![]() |
merita motorul diesel pe solenza ..
![]()
Post
#31
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
![]()
Post
#32
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Scuze, am inversat din gresala citatul din MariusI cu ce am scris eu
|
-------------------- |
|
ashu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
MoneyTalks, a enspa mia oara nu pricepi nimik din ce vreau io sa zic. Tu ce ai zis acolo e exact ce am zis io. Ian mai citeste o data ce am zis si vezi daca nu e asa. Exact asta am zis: ca nu putem compara Dacia Berlina cu Soleza, e ca si cum am compara Dacia Solenza cu Meganu 2. Asta fiindca tu ai zis ca diferenta in cazu tau ar fi de 3500 de euro. Io am presupus ca diferenta asta se trage din faptu ca tu ai berlina si d-aia am zis. Daca ai Solenza pe benzina atunci nu vad de unde ai scos diferenta aia de 3500. Si acum concluzia: indiferent ce oi avea tu, calcul tau e elucubrant. Ca sa calculezi daca merita motoru diesel de pe Solenza (adica tema topicului), iei pretu unei solenze noi pe motorina, il scazi din el pe cel al solenzei pe benzina si vezi in cat timp se amortizeaza diferenta asta, asa cum au facut-o ceilalti. Ce ai zis tu sunt cai verzi pe pereti. Oricum nu ma astept sa pricepi ce am zis, asa ca o las balta si cu polemica asta.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
cata |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
Mai pui la socoteala si diferenta din asigurare(motor de 1.9), eventualul cost mai mare in service etc. bani care pana la urma conteaza, nu?
|
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
ashu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Apropos de asta, exista vreo logica pentru care RCA-ul e mai scump pentru motoare cu capacitate cilindrica mai mare? Ar fi mai logic sa se ia dupa puterea masinii sau dupa gabarit sau dupa alta caracteristica care poate fi mai relevanta pentru actuari sau cine-s aia care stabilesc primele de asigurare. Sau gresesc?
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
Marty |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
ashu, Romania este tara oamenilor normali! :wink:
MIe mi-ati sarit in cap cind am zis ca sa bage ca obligatorie Cartea Verde in costul RCA. Acu'..... |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
In orice tara civilizata - nu e cazul nostru - RCA este a soferului si cit de bun este el - adica numar de accidente, gravitate, nr. de incalcari ale legislatiei rutiere etc . si alti factori de care guvernu habar nu are. Nu se plateste de-amboulea aceeasi suma eu care am permis de 17 ani si nici un eveniment rutier cu un mucea care are permis de 2 luni si a facut si accident in timpul asta !!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
ashu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai io am mai auzit o kestie. In State parca, daca ai masina sport, cabrio, daca are culoarea rosie e mai scumpa asigurarea decat daca ar avea o culoare inkisa. Ca au observat ei ca statistic posesorii de astfel de masini rosii sunt mai dementi la volan si mai predispusi la accidente. Cul, ha?
![]() ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Uite de-aia e misto p-aci pa-n balcani.....
![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
dragOn |
![]()
Post
#40
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Alooooooo! Unde e discutia aia cu motoru` diesel de pe Solenza???? Si dupa aia ma injura lumea ca de ce inchid posturi!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
asarban |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Ca sa revenim!
Tineti cont ca pretul benzinei nu va mai fi mult timp 24000! dupa 1 ianuarie se va gasi doar benzina euro 3 (de 95 si 98) Asa ca ...se modifica treaba tinand cont ca benzina OMV de 98 euro 3 costa 29000! Ia faceti calculele asa! la 1000 km in oras cu DSN/SLZ inseamna cat..9-10%! da? cine zice mai jos de 9 in Bucuresti inseamna ca merge numai noaptea! sa zicem 9% ! La 1000 km inseamna 90 de litri x 29000 lei = 2.610.000 lei! La SLZ D hai sa zicem 8% inseamna 80x23000 = 1.840.000 lei diferenta ar fi de 770.000 lei ASTAZI! adica 20 Euro! Diferenta este de 600 euro corect? asta inseamna ca la 30000 km ai amortizat diferenta doar din consum! Si vb numai de consumul de oras! dar si afara consuma mai putin! Pentru cine se misca mai mult in oras, in perioade aglomerate, unde nu are cum sa faca "liniute" la semafor, e chiar ok! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Marty |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
andrei, ai uitat sa ne povestesti despre costul reviziilor, al pieselor de schimb si al manoperei pentru cele executate in primii 30 de mii de km. :wink:
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#43
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
si cu aceasta masina vom avea numai bosorogi si dealeri care o sa se taraie cu ele si o sa zica ca au TDI uri si ca iau suta in 10 secunde nu in 20...
in concluzie merita daca faci multi km. pt unu care face 10 000 pe an nu merita . si cam gata |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
angry |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 1 October 03 ![]() |
In completarea a ceea ce a zis Marty: mai adauga impozitul , RCA si CASCO. Si ai sai ai costul final.
|
-------------------- |
|
MariusI |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
...revin si eu cu o adaugire: VIBRATII !
|
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
Marty |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
adaugare respinsa ca fiind neintemeiata! alea nu costa
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
Andrei, eu am sub 9 (~8.70) ... si merg numai in Bucuresti
![]() |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
ashu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Acuma ce mi-e 8.75, ce mi-e 9. Nu e marihuana s-o masori la gram. Intervine si eroarea pompei, te mai trag si benzinariile in teapa, tot p-acolo e ce sa mai.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#49
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE Tineti cont ca pretul benzinei nu va mai fi mult timp 24000! dupa 1 ianuarie se va gasi doar benzina euro 3 (de 95 si 98 ) Asa ca ...se modifica treaba tinand cont ca benzina OMV de 98 euro 3 costa 29000! Ia faceti calculele asa! la 1000 km in oras cu DSN/SLZ inseamna cat..9-10%! da? cine zice mai jos de 9 in Bucuresti inseamna ca merge numai noaptea! sa zicem 9% ! La 1000 km inseamna 90 de litri x 29000 lei = 2.610.000 lei! La SLZ D hai sa zicem 8% inseamna 80x23000 = 1.840.000 lei diferenta ar fi de 770.000 lei ASTAZI! adica 20 Euro! Dar de ce pui tu la benzina pretul cel mai mare? Pune si la diesel un pret de 26000, pentru ca pe cind cea mai ieftina benzina va fi 29000, diesel-ul va fi 26000 ![]() Deci economia e mult mai mica! Scazind si diferenta de impozit etc., ajungi cam la 10 euro/1000km cistig. |
--------------------
Lexus
ES300H
2020
|
|
MariusI |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE adaugare respinsa ca fiind neintemeiata! alea nu costa ![]() E, ba nu ! Pai ce, nervii mancati ai posesorului si dintii sfarmati de tabla care zdrangane nu se pun ? ![]() |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#51
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca SLZ pe benzina face ca un diesel inseamna ca dieselul face ca tractorul. Poate ii pun blana (ca la pick-up) dar vibratiile raman. La fel si banii in plus dati la service pt orice problema legata de motor s.a.m.d. Economie... kanci. Ce imi e 40-50000 la suta de kilometri? Un pachet jumate de tigari. Daca e vorba de economie, de ce nu se decshide un topic pe tema GPL-ului ?
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Marty |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Masina merge misto, cutia e bine etajata si usor de manevrat, motorul se infige, directia nu ridica mari probleme. Singurul inconvenient e zgomotul infiorator care haladuieste inauntru
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
As zice exact ce zice Marty ... mai putzin faza cu zgomotul. Nu mi s-a parut chiar asa infiorator ... era totusi ceva mai mare decat la benzina. In concluzie SLZ Diesel mi s-a parut o surpriza placuta. Ma asteptam la cu totul altceva
![]() Singurul minus serios pare sa fie lipsa AC-ului ![]() La cea pe care am testat-o ... usile mergeau ca la o limuzina ![]() ![]() Ce mi-a mai placut a fost organizarea de la drive-test (la SIAB). Nota 10 din partea mea. Aveau si benzinare si diesel (vreo 5 parca) ... si traseul a fost destul de lung. |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
MMihai |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
Eu am primit o invitatie de la cei de la Dacia sa testez noua SLZ pe diesel, sunt curios cum merge de abea astept sa o incerc
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
bzip2 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 5 September 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE [...]
asta inseamna ca la 30000 km ai amortizat diferenta doar din consum! Si vb numai de consumul de oras! dar si afara consuma mai putin! Pentru cine se misca mai mult in oras, in perioade aglomerate, unde nu are cum sa faca \"liniute\" la semafor, e chiar ok! Bine bine, de curiozitate, cand treci de rodaj cu masina ta, sa faci si tu o statistica la consum in oras... Parerea mea e ca un diesel de 1.9 (indif. de marca) ca cam mare pt. o masina de oras, mai ales pt. cei care fac drumuri scurte (5-6km). Nu de alta, da motorul nici nu apuca bine sa ajunga la temp. optima, consumand mai mult...etc. Unul de 1.4/1.5 (HDI,TdCI/dCI) e mult mai potrivit... dar asa ceva nu o sa fie disp. la dacia prea curand; si se pare ca nici la gr. VW... |
-------------------- loose bits sink chips
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#56
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE Unul de 1.4/1.5 (HDI,TdCI/dCI) e mult mai potrivit... dar asa ceva nu o sa fie disp. la dacia prea curand; si se pare ca nici la gr. VW... La grupul VW exista asa ceva. Chiar si un tdi de 1.2 parca... |
--------------------
Lexus
ES300H
2020
|
|
Marty |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
MoneyTalks, noi vorbeam de masini, nude trotinete eufemistic numite "cutii de chibrituri" si denumite de producator LUPO :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#58
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Nici nu ma gindeam la Lupo
![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#59
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
la topic va rog ...
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
LucianXX |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 8 April 04 From: Mangalia ![]() |
Merita motorul Diesel pe Solenza doar daca ai de gand sa faci mai mult de 1.000 km pe luna, eu am facut cu ea 8.000 km in 5 luni, nu-i mult dar pe viitor ma astept la mai mult de 2.000 km pe luna, in privinta consumului cred ca exagerati un pic, eu mai mult de 6.4l/100 mediu nu am consumat, iar in privinta zgomotului pot sa va spun ca este perfect normal pentru un diesel, numai ca la Solenza nu exista nici un fel de izolare fonica, sa va dau un exemplu : asta iarna in Bucuresti Solenza mea 1.9D era fata in fata cu un Renault Scenic 1.9 Dci masina unui prieten, amandoua masinile aveau motorul rece, si am pornit amandoi motoarele avand capotele motorului inchise rezultat : motorul de pe Solenza mai zgomotos, dupa care am deschis amandoi capotele masinilor rezultatul fiind altul : motorul de pe Scenic mai zgomotos ; de ce ? : pentru ca toate motoarele diesel cu injectie common rail sunt mai zgomotase decat dieselurile obisnuite sau cele cu turbocompresor mecanic sau electric deoarece injectia de motorina se efectueaza la o presiune mult mai mare decat cea normala aceasta generand un zgomot mai puternic. Solutii aplicate in reducerea zgomotului sunt folosirea unor aliaje in fabricarea angrenajului motor, si izolarea fonica a compartimentului motor. !
|
--------------------
Dacia
Solenza
- CT 81 NCL CT 81 NCL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 15:58 |