DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> merita motorul diesel pe solenza ..

post 2 Oct 2003, 11:12
Post #31





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Eu sunt curios cum o sa mai stea tabla pe daciile diesel dupa, sa zic, 20.000 Km . Probabil o sa ai o
subtila senzatie de dezmembrare a masinii...
QUOTE


Ai sesizat foarte bine acest aspect , MariusI . Oare de ce au bagat in usi fiarele alea ? ca sa nu zbirniie fetele la usi ?? Le-am vazut la TV, nu am ajuns la SIAB si nici nu cred ca ajung.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 2 Oct 2003, 11:13
Post #32





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Scuze, am inversat din gresala citatul din MariusI cu ce am scris eu


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
ashu
post 2 Oct 2003, 13:03
Post #33


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




MoneyTalks, a enspa mia oara nu pricepi nimik din ce vreau io sa zic. Tu ce ai zis acolo e exact ce am zis io. Ian mai citeste o data ce am zis si vezi daca nu e asa. Exact asta am zis: ca nu putem compara Dacia Berlina cu Soleza, e ca si cum am compara Dacia Solenza cu Meganu 2. Asta fiindca tu ai zis ca diferenta in cazu tau ar fi de 3500 de euro. Io am presupus ca diferenta asta se trage din faptu ca tu ai berlina si d-aia am zis. Daca ai Solenza pe benzina atunci nu vad de unde ai scos diferenta aia de 3500. Si acum concluzia: indiferent ce oi avea tu, calcul tau e elucubrant. Ca sa calculezi daca merita motoru diesel de pe Solenza (adica tema topicului), iei pretu unei solenze noi pe motorina, il scazi din el pe cel al solenzei pe benzina si vezi in cat timp se amortizeaza diferenta asta, asa cum au facut-o ceilalti. Ce ai zis tu sunt cai verzi pe pereti. Oricum nu ma astept sa pricepi ce am zis, asa ca o las balta si cu polemica asta.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata
post 2 Oct 2003, 18:30
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 26 November 03




Mai pui la socoteala si diferenta din asigurare(motor de 1.9), eventualul cost mai mare in service etc. bani care pana la urma conteaza, nu?


--------------------
ex-dsn 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 2 Oct 2003, 18:37
Post #35


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Apropos de asta, exista vreo logica pentru care RCA-ul e mai scump pentru motoare cu capacitate cilindrica mai mare? Ar fi mai logic sa se ia dupa puterea masinii sau dupa gabarit sau dupa alta caracteristica care poate fi mai relevanta pentru actuari sau cine-s aia care stabilesc primele de asigurare. Sau gresesc?


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 3 Oct 2003, 07:26
Post #36


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




ashu, Romania este tara oamenilor normali! :wink:
MIe mi-ati sarit in cap cind am zis ca sa bage ca obligatorie Cartea Verde in costul RCA. Acu'.....


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 3 Oct 2003, 10:03
Post #37





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


In orice tara civilizata - nu e cazul nostru - RCA este a soferului si cit de bun este el - adica numar de accidente, gravitate, nr. de incalcari ale legislatiei rutiere etc . si alti factori de care guvernu habar nu are. Nu se plateste de-amboulea aceeasi suma eu care am permis de 17 ani si nici un eveniment rutier cu un mucea care are permis de 2 luni si a facut si accident in timpul asta !! icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
ashu
post 3 Oct 2003, 10:27
Post #38


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Mai io am mai auzit o kestie. In State parca, daca ai masina sport, cabrio, daca are culoarea rosie e mai scumpa asigurarea decat daca ar avea o culoare inkisa. Ca au observat ei ca statistic posesorii de astfel de masini rosii sunt mai dementi la volan si mai predispusi la accidente. Cul, ha? biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 3 Oct 2003, 10:35
Post #39





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Uite de-aia e misto p-aci pa-n balcani..... icon_twisted.gif icon_twisted.gif icon_twisted.gif


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 3 Oct 2003, 10:41
Post #40


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Alooooooo! Unde e discutia aia cu motoru` diesel de pe Solenza???? Si dupa aia ma injura lumea ca de ce inchid posturi!


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 3 Oct 2003, 10:41
Post #41


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Ca sa revenim!
Tineti cont ca pretul benzinei nu va mai fi mult timp 24000! dupa 1 ianuarie se va gasi doar benzina euro 3 (de 95 si 98) Asa ca ...se modifica treaba tinand cont ca benzina OMV de 98 euro 3 costa 29000!
Ia faceti calculele asa!
la 1000 km in oras cu DSN/SLZ inseamna cat..9-10%! da? cine zice mai jos de 9 in Bucuresti inseamna ca merge numai noaptea!
sa zicem 9% !
La 1000 km inseamna 90 de litri x 29000 lei = 2.610.000 lei!
La SLZ D hai sa zicem 8% inseamna 80x23000 = 1.840.000 lei
diferenta ar fi de 770.000 lei ASTAZI! adica 20 Euro!
Diferenta este de 600 euro corect?
asta inseamna ca la 30000 km ai amortizat diferenta doar din consum!
Si vb numai de consumul de oras! dar si afara consuma mai putin!
Pentru cine se misca mai mult in oras, in perioade aglomerate, unde nu are cum sa faca "liniute" la semafor, e chiar ok!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 3 Oct 2003, 12:26
Post #42


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




andrei, ai uitat sa ne povestesti despre costul reviziilor, al pieselor de schimb si al manoperei pentru cele executate in primii 30 de mii de km. :wink:


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 3 Oct 2003, 12:47
Post #43


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




si cu aceasta masina vom avea numai bosorogi si dealeri care o sa se taraie cu ele si o sa zica ca au TDI uri si ca iau suta in 10 secunde nu in 20...
in concluzie merita daca faci multi km. pt unu care face 10 000 pe an nu merita .
si cam gata


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
angry
post 3 Oct 2003, 13:05
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 1 October 03




In completarea a ceea ce a zis Marty: mai adauga impozitul , RCA si CASCO. Si ai sai ai costul final.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 3 Oct 2003, 13:17
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




...revin si eu cu o adaugire: VIBRATII !


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 3 Oct 2003, 13:19
Post #46


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




adaugare respinsa ca fiind neintemeiata! alea nu costa
icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 3 Oct 2003, 13:36
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Andrei, eu am sub 9 (~8.70) ... si merg numai in Bucuresti icon_mrgreen.gif. Si dovada o gasesti pe threadul "Consum Solenza" ... unde la 4-5 plinuri am avut consum intre 8.60 si 8.75 (aproximativ, ca-mi e lene sa ma uit).


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 3 Oct 2003, 13:59
Post #48


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Acuma ce mi-e 8.75, ce mi-e 9. Nu e marihuana s-o masori la gram. Intervine si eroarea pompei, te mai trag si benzinariile in teapa, tot p-acolo e ce sa mai.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 3 Oct 2003, 15:18
Post #49


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE

Tineti cont ca pretul benzinei nu va mai fi mult timp 24000! dupa 1 ianuarie se va gasi doar benzina euro 3 (de 95 si 98 ) Asa ca ...se modifica treaba tinand cont ca benzina OMV de 98 euro 3 costa 29000!
Ia faceti calculele asa!
la 1000 km in oras cu DSN/SLZ inseamna cat..9-10%! da? cine zice mai jos de 9 in Bucuresti inseamna ca merge numai noaptea!
sa zicem 9% !
La 1000 km inseamna 90 de litri x 29000 lei = 2.610.000 lei!
La SLZ D hai sa zicem 8% inseamna 80x23000 = 1.840.000 lei
diferenta ar fi de 770.000 lei ASTAZI! adica 20 Euro!


Dar de ce pui tu la benzina pretul cel mai mare? Pune si la diesel un pret de 26000, pentru ca pe cind cea mai ieftina benzina va fi 29000, diesel-ul va fi 26000 icon_twisted.gif

Deci economia e mult mai mica! Scazind si diferenta de impozit etc., ajungi cam la 10 euro/1000km cistig.


--------------------
Lexus ES300H 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 3 Oct 2003, 15:30
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




QUOTE
adaugare respinsa ca fiind neintemeiata! alea nu costa  
icon_mrgreen.gif  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:


E, ba nu ! Pai ce, nervii mancati ai posesorului si dintii sfarmati de tabla care zdrangane nu se pun ? smile.gif)


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 3 Oct 2003, 22:54
Post #51


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Daca SLZ pe benzina face ca un diesel inseamna ca dieselul face ca tractorul. Poate ii pun blana (ca la pick-up) dar vibratiile raman. La fel si banii in plus dati la service pt orice problema legata de motor s.a.m.d. Economie... kanci. Ce imi e 40-50000 la suta de kilometri? Un pachet jumate de tigari. Daca e vorba de economie, de ce nu se decshide un topic pe tema GPL-ului ?


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 4 Oct 2003, 12:41
Post #52


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Masina merge misto, cutia e bine etajata si usor de manevrat, motorul se infige, directia nu ridica mari probleme. Singurul inconvenient e zgomotul infiorator care haladuieste inauntru


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 4 Oct 2003, 15:56
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




As zice exact ce zice Marty ... mai putzin faza cu zgomotul. Nu mi s-a parut chiar asa infiorator ... era totusi ceva mai mare decat la benzina. In concluzie SLZ Diesel mi s-a parut o surpriza placuta. Ma asteptam la cu totul altceva smile.gif Am mai remarcat ca trepideaza serios la pornirea motorului, dupa care insa pare sa se potoleasca.

Singurul minus serios pare sa fie lipsa AC-ului sad.gif Care cred ca daca se chinuiau reuseau sa-l monteze pana la urma pe undeva...

La cea pe care am testat-o ... usile mergeau ca la o limuzina biggrin.gif Cum dracu o facusera nu stiu, dar se inchideau f.f.f. usor! Dar zdranganea ceva de pe sub bord (impresia mea), asa ca mi-am dat seama ca totusi conduc o Dacie biggrin.gif

Ce mi-a mai placut a fost organizarea de la drive-test (la SIAB). Nota 10 din partea mea. Aveau si benzinare si diesel (vreo 5 parca) ... si traseul a fost destul de lung.


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 5 Oct 2003, 12:58
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




Eu am primit o invitatie de la cei de la Dacia sa testez noua SLZ pe diesel, sunt curios cum merge de abea astept sa o incerc tongue.gif cand am condus un PIC-up pe diesel (aceelasi motor ca cel diesel dupa SLZ) la 120 era aproape blana laugh.gif laugh.gif laugh.gif am ramas masca


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 5 Oct 2003, 13:45
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




QUOTE
[...]
asta inseamna ca la 30000 km ai amortizat diferenta doar din consum!
Si vb numai de consumul de oras! dar si afara consuma mai putin!
Pentru cine se misca mai mult in oras, in perioade aglomerate, unde nu are cum sa faca \"liniute\" la semafor, e chiar ok!


Bine bine, de curiozitate, cand treci de rodaj cu masina ta, sa faci si tu o statistica la consum in oras...

Parerea mea e ca un diesel de 1.9 (indif. de marca) ca cam mare pt. o masina de oras, mai ales pt. cei care fac drumuri scurte (5-6km). Nu de alta, da motorul nici nu apuca bine sa ajunga la temp. optima, consumand mai mult...etc. Unul de 1.4/1.5 (HDI,TdCI/dCI) e mult mai potrivit... dar asa ceva nu o sa fie disp. la dacia prea curand; si se pare ca nici la gr. VW...


--------------------
loose bits sink chips
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 5 Oct 2003, 14:05
Post #56


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE

Unul de 1.4/1.5 (HDI,TdCI/dCI) e mult mai potrivit...  dar asa ceva nu o sa fie disp. la dacia prea curand; si se pare ca nici la gr. VW...


La grupul VW exista asa ceva. Chiar si un tdi de 1.2 parca...


--------------------
Lexus ES300H 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 5 Oct 2003, 15:43
Post #57


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




MoneyTalks, noi vorbeam de masini, nude trotinete eufemistic numite "cutii de chibrituri" si denumite de producator LUPO :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 5 Oct 2003, 17:09
Post #58


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Nici nu ma gindeam la Lupo laugh.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 5 Oct 2003, 18:10
Post #59


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




la topic va rog ...


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianXX
post 21 May 2004, 01:58
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 8 April 04
From: Mangalia




Merita motorul Diesel pe Solenza doar daca ai de gand sa faci mai mult de 1.000 km pe luna, eu am facut cu ea 8.000 km in 5 luni, nu-i mult dar pe viitor ma astept la mai mult de 2.000 km pe luna, in privinta consumului cred ca exagerati un pic, eu mai mult de 6.4l/100 mediu nu am consumat, iar in privinta zgomotului pot sa va spun ca este perfect normal pentru un diesel, numai ca la Solenza nu exista nici un fel de izolare fonica, sa va dau un exemplu : asta iarna in Bucuresti Solenza mea 1.9D era fata in fata cu un Renault Scenic 1.9 Dci masina unui prieten, amandoua masinile aveau motorul rece, si am pornit amandoi motoarele avand capotele motorului inchise rezultat : motorul de pe Solenza mai zgomotos, dupa care am deschis amandoi capotele masinilor rezultatul fiind altul : motorul de pe Scenic mai zgomotos ; de ce ? : pentru ca toate motoarele diesel cu injectie common rail sunt mai zgomotase decat dieselurile obisnuite sau cele cu turbocompresor mecanic sau electric deoarece injectia de motorina se efectueaza la o presiune mult mai mare decat cea normala aceasta generand un zgomot mai puternic. Solutii aplicate in reducerea zgomotului sunt folosirea unor aliaje in fabricarea angrenajului motor, si izolarea fonica a compartimentului motor. !


--------------------
Dacia Solenza - CT 81 NCL
CT 81 NCL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 15:58
Forum Renault