Tabla de pe SLZ
![]() ![]() ![]() |
Tabla de pe SLZ
Vasy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 1 August 03 From: Cluj ![]() |
|
||
--------------------
Solenza
Rapsodie
- CJ 23 ATV CJ 23 ATV
|
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Tabla se pare ca este intr-adevar din import. Marea problema ar fi ca este deosebit de moale.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Woland |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Si mie mi-au spus la fel cei de la Meridian, ca e din Slovacia.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
Bobo |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
si io citisem mai demult ca au renuntat la sidex pentru slovacia;
si zilele astea am citit ca geamurile pentru solenza nu le mai iau de la gerom buzau; doar berlinele sunt echipate de la gerom; |
-------------------- |
|
guvernul |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 April 03 ![]() |
Si eu am auzit ca e din Slovacia. Insa nu mi se pare moale deloc, comparativ cu berlinele si cu DSN-urile. Poate doar comparativ cu Mercedes sa fie mai moale...
|
-------------------- |
|
i96nds |
![]()
Post
#6
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca apesi cu mana pe masina - fie capota motor, fie cupola - vei vedea ca tabla e foarte moale, din pacate. Mie mi-a atins-o un destept in parcare. Nu tare, insa tabla fiind moale s-a deformat linia la aripa. Era mai bine de era mai solida.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
marcellino |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 June 03 From: Bucuresti ![]() |
tabla e intr-adevar f.moale la solenza! se indoaie usor si nimeni nu s-a interesat sa o intareasca fiindca rezistenta ranforsarilor si cadrului de sub ea sunt intr-adevar notabile !
:idea: |
-------------------- pe zi ce trece adevarul e tot mai comercial, legea tot mai ipocrita si oamenii platesc tot mai mult pentru ele... la fel ca pentru orice prostie!
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
si mie mi se pare mai moale...comparativ cu fosta mea Dacia Nova. Se simte si cand trantesti usile...suna mai a gol, mai subtire decat atunci cand tranteam usile la nova. Deci si convingerea mea este ca tabla de pe SLZ este mai subtire. Parca e de Matiz...
![]() |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
bogdanescu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 August 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE si zilele astea am citit ca geamurile pentru solenza nu le mai iau de la gerom buzau; doar berlinele sunt echipate de la gerom; sint turcesti |
--------------------
renault
megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp
2006
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Mi se pare foarte tare in comparatie cu ce e pe SNova. Poate e moale in comparatie cu un Mitsubishi Galant din '80... care e tanc. Plus ca daca pui o SLZ si o SN una linga alta in parcare ai sa observi de la o posta diferenta de calitate
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
florinc |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am atins masina in usa dreapta spate, cautand un magazin, deci aveam v f f mica si s-a indoit usa destul de usor, si un pic aripa. Macar sa fie ea subtire si sa tina la rugina.
|
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#12
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Si mie mi s-a spus ca tabla ar fi din Slovacia. Insa e moale rau. Eu am reusit sa-mi indoi nu foarte tare hayonul in incercarea de a-l face sa se inchida. Am apasat pe el si s-a indoit. In plus am vazut ceva SLZ cu capota indoita de proprietarii care, din prea multa mila pentru masina, apasau pe ea in loc sa o tranteasca. Inca de cand am cumparat-o mi-au spus aia sa nu ma manace undeva sa apas. Mai bine sa o trantesc. Spre ca, desi subtire, sa reziste la rugina.
Geamurile nu stiu sa se fi fabricat vreodata in Romania. Sunt Duracam, made in Turkey. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
vallig |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 2 January 04 ![]() |
Inca de cand am cumparat-o mi-au spus aia sa nu ma manace undeva sa apas. Mai bine sa o trantesc.
Si mie mi-a spus treaba asta (de cateva ori) agentul de livrare de la Auto Marcu's. Sa o las sa cada de la 20cm, sa nu apas pe ea, ca se face barca. |
-------------------- |
|
Ovidiu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 6 April 04 From: Bucuresti ![]() |
salut , sunt fericitul propietar al unei Solenza Scala, ce sa va spun, am observat ca tabla este f subtire, ma intreb si eu la fel ca altii cat o sa reziste la rugina ? ma tenteaza sa imi iau un garaj.
![]() |
-------------------- |
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Ovidiu, cred ca rezista la rugina vreo 5-6 ani. Daca vrei sa o feresti de chestiile astea, fii atent la praguri, pentru ca acolo apar primele puncte de rugina. In rest, daca o lovesti/zgarii vezi cum astupi cat mai repede acele zgarieturi, pentru ca iarasi acolo apare rugina. Trebuie avuta atentie la usi, sa nu se frece de praguri si sa aiba balamalele gresate mai tot timpul.
O sa mai apara rugina dupa vreo 3 ani la profilul de metal care separa geamul de la usile spate de triunghiul ala de geam fix. In rest daca ai cat de cat grija de ea te tine fara probleme majore vreo 7-8 ani fara rugina. |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#16
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Depinde mult de cum ai grija de ea. Daca nu o speli cu lunile si, mai ales iarna, daca lasi toata sarea pe masina mult timp e firesc sa o prinda rugina mai devreme. Daca ii mai dai din cand cu niste ceara sau polish si o speli regulat va tine destul de mult. Chiar 7-8, slabe sanse insa oricum nu vor mai fi topicuri gen mi-a ruginit masina la 1 an si ceva dupa ce am cumparat-o.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Bobo |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
tabla de de la sidex; ieri citeam intr-un articol in ziarul fin., ca sidexul se forteaza sa livreze tabla si la intern pentru ca nu face fata exportului; china are mare nevoie de otel si preturile s-au dublat pe piata mondiala;
partea nasoala e pentru producatorii de masini, tevi, etc... |
-------------------- |
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
am citit si eu articolul asta...avand in vedere preturile duble la tabla, cred ca este justificabila (din punctul lor de vedere) decizia de a folosi o tabla mai subtire. cred ca altfel umflau prea mult costurile si ciu-ciu profit....oricum nu le convine lor situatia, dar nu au ce face. cred ca din cauza scumpitii otelului pe plan mondial si viitoarea dacie de 5000 euro nu o sa mai coste atat ci un pic mai mult (+15-20%).
cel putin ne ramane consolarea ca e mai groasa decat tabla de matiz ![]() |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
adr |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 24 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cica tabla este din Slovacia, dar tot de la ISPAT.
|
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#20
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma grosimea tablei nu conteaza, ca nu e tanc masina. In caz de accident ar trebui sa absoarba parte din energia accidentului. De-aia exista zone cu deformare controlata la masinile cu pretentii. Ce e important la o masina e rigiditatea celulei interioare unde se afla pasagerii.
Nu stiu daca se incadreaza aici, dar cei care sunt nemultumiti de grosimea tablei ar trebui sa afle ca la Clio aripile sunt facute din plastic. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
adso |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
Nu numai la clio sunt facute aripile din plastic, ci la toate renault-urile, inclusiv velsatis si espace.
Iar ideea e foarte buna. Am un clio si l-am proptit de curand intr-un stalpisor de parcare pe care nu l-am observat. Am spart aripa si bara, dar absolut nimic in rest. M-am dus la service, mi-au schimbat bara si aripa de plastic, le-au vopsit si intr-o zi aveam masina acasa. Nu se vede absolut nimic. Aripa a pleznit fara sa ia altceva cu ea. Ideea mi se pare buna. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#22
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca aripa era de tabla se indrepta nu se schimba. Cat ai Casco e bine, nu te deranjeaza, insa cand trebuie sa faci operatia pe banii tai, crede-ma ca mai degraba ti-ar conveni sa indrepti o aripa decat sa cumperi una noua.
Un alt avantaj al aripilor de plastic e ca nu ruginesc. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
adso |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
E adevarat, toata afacerea a dus spre 30 de milioane.
Sa ai masina - mai ales daca ai luat-o de noua - si sa nu ai CASCO mi se pare o prostie - imi cer scuze fata de cei care se afla in situatia asta. Era si un banc - masinile sunt de doua categorii: cele care au fost lovite si cele care vor fi lovite. Totul se reduce la TCO (total cost of ownership) - o masina costa mai mult decat pretul ei in sine + benzina + revizii. Idealul este sa il ai in calcul si sa-ti iei o masina pe care iti permiti sa o detii in toate aspectele (asigurari, impozite, eventuale reparatii etc.). Din cauza asta am ales clio si nu ceva mai procopsit. Ca sa nu cad off-topic: si tabla de pe clio mi se pare extrem de moale. Flambeaza pe toate suprafetele mari (fete de usi, plafon). E adevarat ca nu am insistat si si-a revenit fara urmari. Si mie mi-au dat acelasi sfat: sa las capota sa cada, sa nu o imping eu. Masina are aproape doi ani, fara vreun punctisor suspect de rugina sau mai stiu eu ce. Pot conta pe acelasi lucru la o solenza? Mai am nevoie de o masina si solenza ar fi ideala pentru chestia asta. Multumesc. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
Bogdanel |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca-ti limitezi pretentiile la "aproape doi ani" si ai si un dram de noroc, sunt convins ca tine si tabla de Solenza.
Totusi, asta e doar o convingere (sau poate o speranta?!). Deocamdata nu pot sa spun decat ca am masina de aproape doua luni si nu are nici un punctisor suspect de rugina... ![]() Bafta! |
-------------------- --
Ce faci acolo? Flotari? Da-le incoace!!! |
|
adso |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
am pretentia ca dupa doi ani tabla sa fie ireprosabila - asta inseamna ca mai tine doi
![]() la clio m-am uitat si eu si cei de la service - pe care i-am aghezmuit bine si au fost foarte draguti - si intr-adevar nu are nici o problema. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#26
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Dupa doua luni ar fi culmea sa apara rugina pe ea. Se mai plangea o persoana pe forum ca dupa numai cateva luni a inceput sa o ia rugina. Teoretic nu ar trebui sa apara rugina, insa depinde de cat de harnici au fost cei de la vopsitorie. Tin sa va spun ca mie mi-au vopsit-o cu tot cu scame (avea scame pe ea cand au dat cu lac cred si au ramas scamele in vopsea). Nu cred ca mai trebuie mentionat cat de greu s-au dus si ca si acum mai sunt cateva.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Maf |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Azi am observat ca a sarit si la mine vopseaua, usa sofer, la baza geamului acolo unde se imbina cadrul geamului cu portiera. Se pare ca era mai de mult, deoarece acolo unde este sarita vopseaua(cam 1/2 cm) a ruginit un pic....
Daca ma duc la service, se rezolva in garantie? Sau sa mai astept sa mai sara si in alta parte ca sa ma duc cu mai multe odata? ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- B-00-XXX
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#28
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca e rugina nu mai sta. Ca asta se misca destul de repede si iti mananca tabla, iar 1/2 cm e destul de mult.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
daciaclub-shobo |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 13 April 04 ![]() |
ce vechime are masina?
|
-------------------- |
|
omman |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 9 January 04 From: Bacau ![]() |
Mi-am zgariat si eu masina, chiar in prima ei zi, pe 1.5 cm. A ajuns pana in "carnea" metalului portierei. Am fost cu ea la service in noiembrie, dupa cateva zile, si mi-a dat-o cu vopsea un nene. Am dat banutul, ce garantie! Am fost sfatuit sa stau linistit in privinta asta ca m-a rezolvat el.
Acolo a sarit vopseaua din nou. Am fost din nou dar la un service concurent. Iar a pus alt nene vopsea, dar acum mi-a dat putina vopsea de rezerva. Daca nu se pune lac pe deasupra sare mai tarziu la spalari, ploi etc. Dar si cu lac dat pe portiuni arata naspa. Pot spune ca incepuse sa rugineasca in draci pana la retusul asta de ieri! Proasta tabla!!! Un jaf de tabla! La Dacia veche de 22 de ani incepuse sa rugineasca putin pe la al 17-18-lea an. Tabla din 1981... |
--------------------
Nissan
Almera
2006 Drum bun!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 15:38 |