DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema Cheie

klaus
post 27 Dec 2010, 20:22
Post #31


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(fuzzzy @ 27 Dec 2010, 01:26)
Procedura asta o face deja pentru a porni motorul, citeste postul lui, iar pentru a fi mai exact, el introduce cheia, apasa butonul de pe cheie si tine apasat pana se stinge ledul din bord si apoi de abia porneste motorul...
*
Aia nu e sincronizare, aia e "refacere de contact necorespunzator pe placa cheii prin aplicarea de presiune pe placa", nu are nici o treaba cu resincronizarea.
QUOTE(AndreiSN @ 27 Dec 2010, 07:37)
Cheia eu zic ca este sincronizata cu masina , acum cand apas butonul de pe cheie becul de pe cheie palpaie dar nu se intampla nimic la masina.
*

Fix asta arata ca nu e sincronozata cheia, ca ea emite, dar masina nu "intelege" transmisia...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiSN
post 27 Dec 2010, 22:12
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 20 December 10
From: Bucuresti




@klaus , butonul cheii face ceva doar cand fac procedura de sincronizare. Adica apas pe bord 10 sec apoi cand apas pe cheie , cheia fiind in contact usile se inchid deschid la o apasare de buton. Acelasi lucru daca incerc si cu cheia in mana nu in contact. Daca apas doar pe butonul de pe bord si nu mai apas pe cheie usile nu se inchid/deschid deci cheia raspunde dar ciudat...

28 Dec 2010, 12:49:
Astazi am incercat sa pornesc masina , a pornit fara nici o problema adica sa tin butonul cheii apasat si am zis ca si-a revenit. Am zis sa mai incerc o data sincronizarea poate merge si inchiderea de pe cheie , am facut din nou sincronizarea si acum nu mai merge cheia smile.gif) adica merge dar doar daca tin apasat pe butonul cheii... CIUDAT nu mai inteleg nimic

This post has been edited by AndreiSN: 28 Dec 2010, 12:49


--------------------
Dacia Supernova 2001 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Dec 2010, 14:12
Post #33


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




parca sincronizarea se facea in felul urmator se introduce cheia in contact se rasuceste in pozitia motor si se apasa pe butonul de la cheie pana cand se activeaza inchiderea centralizata dupa aceea se porneste frumos motorul.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiSN
post 28 Dec 2010, 15:14
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 20 December 10
From: Bucuresti




Pot sa tin apasat pana imbatransec nu se inchid / deschid usile din cheie... sad.gif


--------------------
Dacia Supernova 2001 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Dec 2010, 15:52
Post #35


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




poate nu-ti face contact butonul pe circuitul imprimat , cheile nu se defecteaza ele asa de usor sau uce-ul.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gygyscafes
post 28 Dec 2010, 18:38
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 16 December 09
From: Tg-Jiu




Andrei, de pe bord merge fiindca are circuit direct la actuatoare. Cheile cu uce se strica deseori. Si eu am schimbat cu ajutorul Doctorasului uce cu uch, si nu am nici o problema. Mie mi s-a stricat intai inchiderea din telecomanda si apoi nu a mai vrut sa porneasca motorul, dar inchiderea din bord imi mergea.
P.S. Daca ma urc in masina si ma incui din butonul de pe telecomanda cheii, nu pot sa descui de pe butonul din bord. Ma gandesc ca la tine face contact numai cand are cheia chef.. vorba lui DJASSU82 unsure.gif

This post has been edited by gygyscafes: 28 Dec 2010, 18:48


--------------------
Dacia, Renault SuperNova, Laguna II 2002 Clima, 120 CP
Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie totusi, sa iti mearga mintea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiSN
post 28 Dec 2010, 18:46
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 20 December 10
From: Bucuresti




Am sa incerc totusi sa ma duc cu cheia la un centru gsm poate mi-o poate verifica si eventual repara daca este ceva defect... Puteti recomanda vreun centru din acesta de reparatii ? Zona Vitan ( real ) , sau Rahova - 13 septembrie


--------------------
Dacia Supernova 2001 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 28 Dec 2010, 20:11
Post #38


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




mai bine ai vorbi cu doctorasul si ii faci o vizita la el in Mioveni - ARGES...130 km pina la el


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Dec 2010, 10:28
Post #39


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai da dar cat mai da pe benzina-140 km plus montajul ajunge la vreo 6 milioane biggrin.gif distanta cam mare pana la doc .
De ieri s-a scumpit carburantul 50 de lei la mine la pompa petrom 95.

This post has been edited by djasu82: 29 Dec 2010, 10:28


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiSN
post 29 Dec 2010, 11:10
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 20 December 10
From: Bucuresti




Eu momentan stau prin Calugareni jud Giurgiu .... si masina inca nu este cu actele la zii ( ITP , Asigurare , Rovinieta ) si mai am de lucru la ea smile.gif oricum va trebuii sa aduc si cealalta supernova acasa si trebuie sa ii fac o inspectie sa vedem daca le fac pe amandoua sau daca una o las de piese. Supernova care trebuie sa o aduc are motorul prin portbagaj si va trebuii montat + cutie de viteze , am sa incerc sa-l asamblez iar daca va avea lipsa piese importante sau nu va merge , o voi face de piese. Apropo daca iau motorul de pe o SN si il pun pe cealalta trebuie vreo omologare la rar ? sau pur si simplu pun motoru , ma duc cu ea la rar inainte sa o inmatriculez si nu e nici o pb ? Va multumesc


--------------------
Dacia Supernova 2001 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 29 Dec 2010, 14:25
Post #41


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




dupa tine ce spui...iti trebuie sau nu???pe motorul ala ai o serie de motor...ala a fost omologat pe o masina cu o serie de identificare...sa montezi un alt motor pe o masina iti trebuie in primul rind factura de la magazinul de unde l-ai cumparat...si dupa taxele aferente omologari motorului cu toate verificarile noxe,fum etc


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiSN
post 29 Dec 2010, 14:38
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 20 December 10
From: Bucuresti




Mersi de info , chiar nu ma pricep la acte/ omologari si nu stiam , cineva imi spusese ca nu trebuie , dar am zis ca nu strica o intrebare. Multumesc inca o data


--------------------
Dacia Supernova 2001 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
augustin87r
post 30 Dec 2010, 21:08
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 18 June 06
From: Rm.Valcea




Pentru problema initiala, postul 81 de aici:

http://www.daciaclub.ro/martorul-antidemar...145698-s60.html



--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiSN
post 30 Dec 2010, 21:31
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 20 December 10
From: Bucuresti




Nu prea am inteles care e treaba cu gaurile acelea ? ele trebuiesc unite ? in stanga si dreapta butonului sunt 2 gauri , acelea trebuiesc unite ? si celelalte 2 la fel ? Poti pune o poza cu cheia modificata ? Multumesc


--------------------
Dacia Supernova 2001 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
augustin87r
post 30 Dec 2010, 22:25
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 18 June 06
From: Rm.Valcea




Nu trebuie unite gaurile de pe aceeasi fata ...Prin gaura A se trece o lita care duce pe partea cealalta si se cositoreste la ambele capete. Prin gaura B la fel.

Pur si simplu, se baga o lita in gaura, se constata pe unde iese si se cositoreste la ambele capete. Sper ca m-am facut inteles...Acum am camera foto in dormitorul unde dorm ai mei si nu ii mai deranjez. Pun maine si poza, dar ca sa se inteleaga :

PS. Cele doua luate ca exemplu in poza nu au treaba cu recunoasterea ci cu LED-ul ,dar era mai mult loc pt scris...







Attached thumbnail(s)
palca_cheie3.jpg ( Size: 164.07k ) Number of downloads: 97


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiSN
post 30 Dec 2010, 22:54
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 20 December 10
From: Bucuresti




Cred ca am inteles partea de sus a gaurii trebuie sa faca contact cu partea de jos a gaurii. Am tot citit ca nu trebuie lipit cu nu stiu ce aparat de lipit cu putere mare sau care degaja caldura multa sau ceva care magnetizeaza si strica bobina... ceva detalii despre acest aspect ?

Am uitat sa mai mentionez ceva. Pana sa ma bag sa schimb bateria din cheie , masina a pornit fara nici o problema de recunoastere a cheii... dupa ce am schimbat bateria a aparut nebunia , si inca un aspect care nu stiu cat de important este , am decupat 2 patratele mici de plastic subire si le-am pus unul in stanga butonului pe metal si unul in dreapta butonului pe metal adica pe corpul butonului , si inca una mai lunga peste bobina apoi am pus capacul si acum masina porneste fara sa mai tin apasat pe buton.
Sa nu intelegeti ca am pus ceva peste buton sa stea apasat mereu , am pus langa buton pe corpul butonului nu pe placa cu circuite

This post has been edited by AndreiSN: 30 Dec 2010, 22:57


--------------------
Dacia Supernova 2001 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
augustin87r
post 31 Dec 2010, 11:02
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 18 June 06
From: Rm.Valcea




Ai inteles exact...

Da, nu e bine sa folosesti ciocan cu care lipesc gaborii tabla pe casa ca se alege praful de circuite: se exfoliaza, se pot dezlipi alte piese de acolo si se pot si distruge de la temperatura mare...plus ca e incomod de lucrat cu un instrument mare.

Pistolul de lipit genereaza un camp electromagnetic care poate fi periculos. Eu nu lucrez cu el la piese sensibile, cum ar fi cele in cauza. Ca fapt divers, sunt tranzistori care se pot distruge si daca ai energie statica pe degete si ii atingi. Cu pistolul de lipit am distrus asa tranzistori intr-un radio si nu imi dadeam seama de ce nu merge. Un letcon cu impamantare e perfect (ca dovada ca la mine merge).

Daca ai pus un plastic peste bobina poate o tine presata mai bine pe cablaj si face contact. Oricum, trebuie mare atentie ca sarma din bobina e foarte subtire si daca doar o zgarie putin plasticul cand inchizi cheia prin culisare nu mai ai ce face cu ea....

Incearca tu sau la cineva ce ti-am spus eu sa vezi cum e...


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 01:27
Forum Renault