DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Chip tuning, cât cum unde... discuții pe această temă

miki
post 7 Jan 2003, 14:16
Post #31


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.213
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Nu aduna pur si simplu cresterile de putere date de fiacare element in parte, rezultatul matematic o fi el corect da' in realitate cresterea totala este mai mica. Oricum mai important este sa cresti cuplul maxim decit puterea bruta. Deci trebuie vazut in ce masura un CIP face acest lucru.


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 7 Jan 2003, 14:34
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE
Abaterea vitezometrului este in medie +10Km/h.
Eu am verificat cu ajutorul radarului de la Arcul de Triumf. Ceasul arata 60 iar radarul 51. Bineinteles ca si el poate avea o eroare, dar pot spune ca am trecut cu 60Km/H in oras pe linga radar adevarat da' nu m-au oprit.

Parerea mea este ca ar trebui sa-ti construiesti o scala in functie de care sa poti afirma asa ceva. Cum adica abaterea este in medie + 10Km/h? In medie fata de ce? Ai putea spune de ex. ca abaterea e +9Km/h la viteza afisata de 60 Km/h, de +18km/h la 120, respectiv +27Km/h la 180. Hmm ... 185-30= 155 km/h. Chiar asa o fi?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 7 Jan 2003, 14:54
Post #33


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




eu sunt de acord cu tine , dar puterea se "simte" si se simte chiar bine , in fine vroiam sa spun ca orice chip tuning trebuie sa aiba alaturat si un filtru sport si cel putin o toba finala sport , pe langa asta trebuie sa va ganditi si la aspectele economice, filtrul se va curata o data la 40000km si toba e garantata 1.000.000 km , iar consumul daca nu se mentine la acelasi nivel cu siguranta creste, in plus se poate castiga chiar mai mult , dar in dezajantajul consumului si duratei de viata a motorului, se pot castiga 12 cp la dsn dar viata motorului va scadea cu siguranta, chiar si la un castig de 10% viata motorului o sa fie cu siguranta scurtata, in cazul golfului sa zic ca moturul ar avea o viata de 400.000km , acum el o sa traiasca doar 300.000km, si cum intr-un an a luat doar 20.000km,mai vorbim peste 15 ani....
ps masina a mers cam o saptamana fara filtru... si parca se sufoca , deci n puteti pune chip fara filtru... si toba e un must ... sa o auziti la 5500-6000, desi nu sfatuiesc pe nimeni sa o tureze peste 5000-5500 cuplata, ganditiva ca e un motor de clasa inferioara , aliajul nu este tocmai cel mai bun , app cred ca stiati ca grupul vw are pe motorul de 1.8 mai multe puteri 125,150,180,225, corect ,(am zis grupul nu marca vw) ei bine , pe langa mai multe configuratii de nr supape , arbori cotiti, difera la toate aliajul de constructie al blocului motor , ... asa ca daca vreti sa modificati motorul si sa-i dati mai mult de 100cp din 1.4 aliaj standard ... mai ganditiva ... respectuos binenteles.


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 7 Jan 2003, 15:03
Post #34


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




mie asa mi s-a spus ca filtrul da 7 cp ... sad.gif , m-am gandit mai ales la buna starea masinii, hiiii icon_twisted.gif si la cei de pe langa mine ...
e la mintea oricarui cocos ca filtrul nu face decat sa-ti dea aer mai mult si mai din belsug, si cam atat ... si concluzia
ATENTIE CONCLUZIA :
-trage motorul mai bine intre 2000-3000 de ture , foarte important
-consumul a ramas acelasi ca inainte , dar turele in care motorul e lucrat au crescut - 3000-4500
-sunet de "creste consumul"( stii ce marfa e sa stai la stop si sa te joci cu acceleratia, acum e cam frig sa ai geamul deschis , dar si asa , sa o turezi si in gol in mers pe langa o baba , tot marfa e )
-anuleaza efectul "aer conditionat", nu mai simti la fel de tare pornirea aerului conditionat


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 7 Jan 2003, 15:16
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE
... pe langa mai multe configuratii de nr supape , arbori cotiti, difera la toate aliajul de constructie al blocului motor

Cred ca dupa supape ai vrut sa mentionezi diferite tipuri de axe cu came ... asta mi s-ar parea mie link-ul logic. Aici intervine ideea unei axe sport (highway) care iti poate oferi un minim de + 10CP. Are insa 3 mari dezavantaje:
- necesita un cip programat special pt profilul ei
- puterea este oferita la turatie mare, iar asta inseamna uzura accentuata si consum crescut
- mersul la relanti va fi neregulat ( oricumva fi marit - in principiu va sta incepand de la minim 1200rpm in functie de axa, putand trece usor de 2000 rpm). Eu unul nu-mi doresc asa ceva biggrin.gif.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bondoo7
post 7 Jan 2003, 15:19
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 9 September 02
From: Roman




interesante parerile de la subiectul asta dar, a facut cineva tuning "adevarat"?, a pus mana pe un motor sa-l desfaca si sa vada in ce limite se poate modifica asa incat sa scoata 10CP din el?, s-a gandit cineva sa citeasca ceva literatura de specialitate (nu pareri de pe situri de genul "parerea mea")? Daca vreti cu adevarat sa faceti tuning trebuie sa stiti un lucru toate motoarele termice de cand s-au inventat si pana in ziua de azi functioneaza pe aceleasi principii deosebirea fiind doar solutiile tehnice aplicate pentru atingerea unui scop. Chestia cu chip-ul computerului e simpla: chip-ul determina cantitatea si calitatea carburatiei si asigura functionarea aprinderii.Deci, dacac-i dai gaz in bot unui motor ori fuge ori crapa dar din asta nu castiga cine stie ce putere. Puterea unui motor este determinata de mai multe componente functionale care trebuie armonizate altfel rezultatul este nesatisfacator. ca regula orice crestere de putere la un motor peste parametrii proiectati duce la o durata de viata mai mica, iar cum calitatea in Ro o stim si cum romanul are timp de pierdut in service .........


--------------------
dacia supernova confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 7 Jan 2003, 15:52
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE
interesante parerile de la subiectul asta dar, a facut cineva tuning \"adevarat\"?, a pus mana pe un motor sa-l desfaca si sa vada in ce limite se poate modifica asa incat sa scoata 10CP din el?, s-a gandit cineva sa citeasca ceva literatura de specialitate (nu pareri de pe situri de genul \"parerea mea\")? Daca vreti cu adevarat sa faceti tuning trebuie sa stiti un lucru toate motoarele termice de cand s-au inventat si pana in ziua de azi functioneaza pe aceleasi principii deosebirea fiind doar solutiile tehnice aplicate pentru atingerea unui scop. Chestia cu chip-ul computerului e simpla: chip-ul determina cantitatea si calitatea carburatiei si asigura functionarea aprinderii.Deci, dacac-i dai gaz in bot unui motor ori fuge ori crapa dar din asta nu castiga cine stie ce putere. Puterea unui motor este determinata de mai multe componente functionale care trebuie armonizate altfel rezultatul este nesatisfacator. ca regula orice crestere de putere la un motor peste parametrii proiectati duce la o durata de viata mai mica, iar cum calitatea in Ro o stim si cum romanul are timp de pierdut in service .........

Interesant punct de vedere. Eu am pornit asa: Am schimbat la motor cipul dupa care am inceput sa-mi fac niste calcule. Nu te mai plictisesc cu amanunte gen studiere DSN desfacuta complet, care avea un motoras Alpine la vreo 120CP, rampa frontala cu 4 carburatoare maricele (crede-ma e mai interesant decat motorul DSN cu 8V) .... as trece la concluzia la care am ajuns eu. Daca vrei putere la DSN poti face urmatoarea smecherie: pastrezi blocul (RAR...) iar restul pui de la 16 V, dar cu cip modificat, filtru, toba (urmand modificari la trenul de rulare, suspensie, ranforsari) Asta ar fi urmatorul pas la mine. Daca ai Nova ar merita sa montezi o chiuloasa cu/fara turbo sau sa bagi un Alpine cu totul. Asta ar fi asa de surpriza pentru o D(S)N. Daca vrei real power si te tine iti recomand sa studiezi un tuning indigen la un Cielo http://www.autostop.home.ro/auto/daewoo.htm, eventual sa mergi la o cursa sa vezi ce masini face.
Apropo tu ce modificari ai facut? (nu ma refer la reglari ale componentelor originale - "parerea mea" este ca poti vorbi despre tuning atunci cand te apuci sa schimbi diverse piese cu unele proiectate pentru alte performante, nu cand dai gaura cu bormasina intr-un jigler).


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 7 Jan 2003, 17:11
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




QUOTE

[...]
- necesita un cip programat special pt profilul ei
- puterea este oferita la turatie mare, iar asta inseamna uzura accentuata si consum crescut
- mersul la relanti va fi neregulat ( oricumva fi marit - in principiu va sta incepand de la minim 1200rpm in functie de axa, putand trece usor de 2000 rpm). Eu unul nu-mi doresc asa ceva  :D.


Bogdane, ai uitat un plus (avantaj in afara de putere):
urca in ture de te-nbolnaveste... si poti s-o tii pe la inceputul zonei rosii a turometrului icon_twisted.gif .... mda, dar asta nu e motor de masina de mers la servici...
Ah, si mai castigi si din usurarea unor componente motor - volanta ..(prin slefuire si alte procedee etc.) pt. a micsora inertia...


--------------------
loose bits sink chips
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 7 Jan 2003, 21:37
Post #39


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




"Parerea mea" la toata discutia:
legat de motor E7J: pentru 1.4, gandit pe la mijlocul anilor, 75 CP, chiar un pic trasi de par, fata de 60 si ceva ai lu E6J, acelasi motor pe carburatie e o chestie destul de buna!
legat de Chip: probabil ca are avantaje si dezavantaje, eu as merge un pic pe linia dezavantajelor, care mie mi-au sarit un pic in ochi: in primul rand atingerea limitelor maxime care ti se permit atunci cand ai motorul cu chip reduce durata de viata a motorului considerabil, iar problemele in interiorul sau pot aparea mult mai devreme decat era cazul si in al doilea rand, nu cred in povestile cu 20-30 de cai...
Problema cu schimbatul de piese e mai complicat:
punerea de piese special concepute pentru un anumit tip de tratare a motorului este cu totul altceva: supape speciale, axe cu came, chiulase, set, pompa ulei intr-adevar iti fac motorul ce ti-ai dorit: poti face minuni... dar ca orice minune costa, si costa mult. Parerea mea e ca daca esti pasionat te gandesti la ultima varianta, care iti va aduce intr-adevar satisfactie...


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 7 Jan 2003, 23:34
Post #40


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




acum parerea mea,
te-ai plictisit de masina pe care o ai dar stii ca daca o vinzi ( devazut ca la o dsn de 6000 euro pierzi cam 1500) pierzi mai bine astia 1500 ii bagi in ea si ai si tu o masina pe gustul tau, cu huse de care vrea muschiul tau, cu ce cas vrea ... ta, si asmd , dar daca vrei senzatii nu-ti iei o nova pe care sa grefezi un alpine , ca e nova totusi , punte spate rigida, fara abs, fara servo, fara mai nimic considerat acum un mninim de decenta, vrei sa modifici o masina iti iei si tu un golf iii ii bagi un vr6 si mai vorbim , dsn e facuta ca sa fie usor de intretinut, si dpv al costurilor de intretinere e muuuult mai jos fata de suratele fie vestice, si mai ales fie estice(asia) . intradevar chip+toba+filtru de aer iti schimba masina , insa NU radical, si mai ales motorul trebuie lasat sa se rodeze , vrei putere rapid : nimic mai simplu rade vreo 3mm din ciuloasa si roagate sa nu-ti sara pistoanele la 5000 ture (in cazul dsn) , usureaza axa cu came, scoate catalizatorul, scoate tobele , pune un turbo, cu intercooler, foloseste numai benzina +98 d'aia de 25500 litru, sa va vad daca ii mai da careva in goarna cand face plinul 1.500.000, si o sa vedeti ca motorul nu rezista mai mult de 500 km , nu 500 de mii ci cinci sute, ganditiva da motorul de dsn nu e facut sa fie alergat, e un motor de entry level , e un motor care trebuie sa tina cu casa , iar dsn pe partea de mecanica nu e tocmai buna de raliu, nu spun ca daca vrei sa o alergi nu poti, ba poti, franele bunicele , suspensia mai bunicica, dar ati mers macar cu un golf iv, sau cu o masina din ultima generatie gen opel vectra c , cu suspensii independente pe toate rotile , din standard cu cauciucuri 215 55 r17 , sa vedeti la o masina de 1600kg stabilitate in viraja si plecari de pe loc, o masina pt viteza de asemenea trebuie sa aiba un coeficient aerodinamic scazut, tot acelasi exemplku 0.28cx pentru vectra, la dacia supernova nici nu stiu cat, e, dar daca va loveste unul cum mi s-a intamplat mie in noaptea de a ul nou, in fata portii ce faci daca ai un opel, nu ca-ti vine sa te impusti, asa la dacie repari, mori de ciuda, dar repari usor si mai ales ieftin, si nu tot aici ajungem daca aveam bani am fi avut si noi un type-r de 200 de cai din motor aspirat de 2l nu 75 cp din 1.4 , tot aspirat, sau un s2000, sau cine stie ce, in concluzie, parerea mea, motorul asta e facut sa tina cu casa, nu sa fie alergat, un motor de 1.4 nu e conceput decat sa te duca de la a la b , nu de la a la b in t timp.


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 8 Jan 2003, 09:03
Post #41


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




multumesc , multumesc, ma apucase spiritul creator azi noapte.
sunt de acord cu tine.
nu e facuta pt tuning.
atunci cand o sa arate a masina, o sa mai vorbim.
parerea mea.
si acum , dupa mine e facuta sa te poarte , asa cum am mai spus, de la a la b, nu de la a la b in t timp.
multumesc biggrin.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bondoo7
post 8 Jan 2003, 14:29
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 9 September 02
From: Roman




PT BOGDAN.SPD

Vad ca esti cunoscator si o sa-ti raspund deschis: nu am facut la DSN tuning de nici o culoare pt ca nu e nimic de facut (daca dai bani numai pt a arata mai bine la fatada nu merita, iar daca te muncesti sa faci ceva la motor banii cheltuiti nu aduc rezultate valabile). Chestia asta cu tuningul la DSN, atat cat motorul este proiectat pt buzunare subtiri, nu prea vad sa aiba sens. Ca veni vorba de tuning sunt de acord cu tine - ia un motor mai vechi si "scoate untul din el", eu am inceput cu 1300 (rabotat chiulasa, schimbat ax came, schimbat carburator - pus dublu corp Niva) rezultatul a fost spectaculos (ca si consumul de benzina). Au mai fost si alte modificari dar nu e timpul de povesti. ca veni vorba de reparatii unde se poate gasi totusi manualul de reparatii DSN?????????????


--------------------
dacia supernova confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 8 Jan 2003, 14:36
Post #43


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




m-am gandit, nu stiu daca o sa apreciati , sa va arat un tuning mai special ...
este un golf I modificat mai complet...

Attached thumbnail(s)
tuning 1golf i sbarro.jpg ( Size: 148.55k ) Number of downloads: 1299


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 8 Jan 2003, 16:34
Post #44


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.213
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Apropo de tunning, ce ziceti de adaptarea la acest motor a unei chiuloase de la motorul de clio 16v, bineinteles si modificara chip-ului?


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 8 Jan 2003, 16:59
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE
Apropo de tunning, ce ziceti de adaptarea la acest motor a unei chiuloase de la motorul de clio 16v, bineinteles si modificara chip-ului?

Pai da-ti si tu cu parerea ca ideea s-a fumat cu vreo 8 mesaje mai sus. biggrin.gif
Ai putea spune ceva de genul: 16V, or presupune doar chiuloasa si cipul? o fi vorba de 1 / 2 axe? o merge ECU de pe DSN modificat? Sau, S-ar putea sa coste intre 1000-1500 EURO dar ... pare a fi cea mai eleganta solutie pt DSN, rezistenta caroseriei ... iar 100 CP duc usor 900 kg 173.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 8 Jan 2003, 17:37
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE
PT BOGDAN.SPD

Vad ca esti cunoscator si o sa-ti raspund deschis:      nu am facut la DSN tuning de nici o culoare pt ca nu e nimic de facut (daca dai bani numai pt a arata mai bine la fatada nu merita, iar daca te muncesti sa faci ceva la motor banii cheltuiti nu aduc rezultate valabile). Chestia asta cu tuningul la DSN, atat cat motorul este proiectat pt buzunare subtiri, nu prea vad sa aiba sens. Ca veni vorba de tuning sunt de acord cu tine - ia un motor mai vechi si \"scoate untul din el\", eu am inceput cu 1300 (rabotat chiulasa, schimbat ax came, schimbat carburator - pus dublu corp Niva) rezultatul a fost spectaculos (ca si consumul de benzina). Au mai fost si alte modificari dar nu e timpul de povesti.        ca veni vorba de reparatii unde se poate gasi totusi manualul de reparatii DSN?????????????


Eu zic ca la DSN unele investitii merita:
- geamuri electrice fata
- dublarea stratului de antifon
- schimbarea gumelor cu unele de calitate, pe 175 70 R13
- alarma suplimentara cu soc si perimetru int+ext
- deschidere electrica portbagaj
- dublarea izolarii fonice (strat suplimentar sub mocheta si in plafon)
- reglaje habitaclu ... eliminare zgomote, batai ...
- masticare pt oprire infiltratii apa
- schimbarea cartoanelor originale cu niste boxe de bun simt, o cotiera, o scrumiera spate, niste becuri ca lumea 55/60 etc....
Toate astea nu tin de tuning ci de un plus de confort care e usor de implementat.
In schimb:
- niste praguri si lamele bari, nu poti sa zici ca te ajuta, ca oricum in principiu tu stai in interior smile.gif poate doar ca lasa mai putin aer sa intre pe sub masina ...
- un linie audio beton, nu iti ofera numai zgomot ci si claritate si sunet ...
- o grila radiator modificata, poate nu te incanta dar lasa mai mult aer inspre motor vara ...
- niste amortizoare mai tari te fac sa te simti mai sigur in curbe chiar daca par inconfortabile ...
- un cip modificat cu cap iti da un plus de putere la regim normal de turatii si nu iti influenteaza viata motorului ...
- o toba sport, un filtru de aer/ kit sport, 16V icon_twisted.gif ....
Tuningul serios presupune pasiune pt modificarea caracteristicilor de serie si un pic de nebunie... timpul petrecut cu masina si banii cheltuiti sunt aspecte care privesc fiecare individ in parte si sunt strans legate de asteptarile fiecaruia.
Iar despre priceperea mea, crede-ma ca pe o scara de la 1 la 10, Liviu (BC 77 LIV) se situeaza undeva intre 9-10 in ceea ce priveste partea de imbunatatiri si idei privind D(S)N dailly problems ... pe cand eu nu cred ca depasesc un 2 , in ceea ce priveste tuningul 256.gif
Legat de manual (pe CD) fa-ti un drum prin Buc sau vorbeste cu un prieten care trece prin zona si da-mi de stire prin mail.
Bafta!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 8 Jan 2003, 18:15
Post #47


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Iti multumesc foarte mult pentru aprecieri ... dar nu cred ca chiar intre 9 si 10 .. mai bine trece-ma pe la 7 smile.gif ... serios acuma .. nu le merit .. mai inati sa "rezolv" cateva DSN-uri sau sa le rezolve altii pe baza experientelor mele si apoi mai vedem noi smile.gif.
BTW: Nu am mai facut nik la masinuta de ceva timp si se pare ca nici nu mai are nevoie de ceva smile.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bondoo7
post 9 Jan 2003, 08:05
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 9 September 02
From: Roman




chestia cu rezolvarea confortului la DSN mi se pare de bun simt pt ca e o DACIA, in ce priveste motorul insa cred ca un KIT SPORT de la mama lui ar fi cel mai indicat daca ai banii necesari. Am vazut VW broasca cu kit sport (biturbo) original si ......... fara comentarii. De fapt eu sunt multumit cu motorul asta, nici nu ma asteptam la altceva cand am cumparat masina, singurul lucru care mi-ar fi placut este ca in depasiri sa poata "lua" mai din scurt, dar fata de o 1310 e mult mai bine.

in legatura cu manualul sunt dispus sa-ti platesc cheltuielile de fabricare 1 buc CD + taxe postale + ce taxe mai vrei tu si daca poti trimite-l prin posta romana


--------------------
dacia supernova confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dnv
post 9 Jan 2003, 08:55
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 9 December 02
From: Bucuresti




Bogdan,...

poti te rog sa imi faci si mie o copie la acel manual de reparatii?
sau poate ne si intalnim, eu fiind din Bucuresti.
Si ca sa fie castigul de ambele parti,...as putea sa te ajut si eu cu ceva,..
Am un catalog cu piesele de schimb pt SuperNova,...care cuprinde si plansele grafice cu asamblarea acestora.

smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 9 Jan 2003, 09:09
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Dragoane parca zicea cineva pe aici, nu stiu cine laugh.gif ca esti moderator ... Ce facem cu off topicurile? 124.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 9 Jan 2003, 09:30
Post #51


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.213
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
Pai da-ti si tu cu parerea ca ideea s-a fumat cu vreo 8 mesaje mai sus.  :D
Ai putea spune ceva de genul: 16V, or presupune doar chiuloasa si cipul? o fi vorba de 1 / 2 axe? o merge ECU de pe DSN modificat? Sau, S-ar putea sa coste intre 1000-1500 EURO dar ... pare a fi cea mai eleganta solutie pt DSN, rezistenta caroseriei ... iar 100 CP duc usor 900 kg    :foartemirat:

Scuze ca nu am fost clar. Tocmai se dadea "stingerea" la birou. Exact la asta ma gindeam. In mod cert o asaemenea modificare presupune si modificarea distributiei, si daca tot o faci, trebuie sa te gindesti si la siguranta. Daca ai 100cp o sa-i si folosesti, si fie vorba intre noi, sint cam multi pentru caroseria asta. Ar trebui si modificari care sa imbunatatesca tinuta de drum, stabilitatea, frinele. Toate astea inseamna alti bani si nu putini


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 24 Feb 2003, 05:45
Post #52





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


E o susta cu chipul.Eu am avut chip luat din ungaria si montat acolo.Toata distractia:250 usd si dupa 5000 km - motorul varza!Am fost la service nu inainte de a schimba chipul cu cel original si am pus omotor nou-nout. La asta am preferat filtru K&N si toba finala + intermediara Remus(merge perfect kitul remus de Ford Fiesta) si duce f bine masina
!!!!!!Chipul e o pocarie care distruge motorul!!!!!!!!!!!!


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 24 Feb 2003, 10:40
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




pt. Bogdan.SPD: tu cati km ai cu cip-ul tau ?


--------------------
loose bits sink chips
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 24 Feb 2003, 22:39
Post #54


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




pai poate au aflat ca esti roman, si au zis sa-ti faca un cadou laugh.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 25 Feb 2003, 08:26
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE
E o susta cu chipul.Eu am avut chip luat din ungaria si montat acolo.Toata distractia:250 usd si dupa 5000 km - motorul varza!Am fost la service nu inainte de a schimba chipul cu cel original si am pus omotor nou-nout. La asta am preferat filtru K&N si toba finala + intermediara Remus(merge perfect kitul remus de Ford Fiesta) si duce f bine masina
!!!!!!Chipul e o pocarie care distruge motorul!!!!!!!!!!!!


Ce fel de chip ai luat din Ungaria? Pentru ce masina era? Cum a mers motorul astia 5000 de km? Cum s-a dus motorul?

Nu te supara pentru ca pun atatea intrebari, dar nu cred ca strica sa invatam si altii din povestea asta. Noroc ca ai reusit sa rezolvi cumva (chiar nu-mi pare rau de aia din fabrica :wink: ).


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu_x
post 25 Feb 2003, 13:24
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 19 February 03




pt. Junior, de unde ai luat filtru K&N pt. motorul asta ( e chit complet de montare), si la ce pret.
P.S. Si eu caut si pana acum nu am gasit, nici in state, unde nu au in calc. marca Renault .


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 25 Feb 2003, 13:31
Post #57


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




la c&c au filtre sport (conice) pt dsn la 100$!!!


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 25 Feb 2003, 13:43
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Pai din cate stiu eu, filtrul K&N pt. DSN nu e conic... Nu ca nu s-ar putea adapta si unul conic... (mai vorbim luna viitoare! :wink: )


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 25 Feb 2003, 16:34
Post #59





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Filtru de aer pentru DSN au si la Zeno am vorbit cu cineva de acolo 70 $ , si mai stiu un loc unde sunt mai ieftine . Din pacate nu stiu cum se numeste firma .... dar aflu .


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Liviu_x
post 25 Feb 2003, 20:14
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 19 February 03




K&N fabrica kit complet de montare, nu pt. DSN, ci pt. motorul renault de 1.4L 8V MPI, am luat fisierul cu instructiunile de montare , un *.pdf si are si poze, motorul e acelasi cu cel de pe DSN, si e conic, cu dispozitive de fixare pe galerie... Vedeti atasamentul........

Attached File(s)
Attached File  57-0356 17264.pdf ( 215.27k ) Number of downloads: 474


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:51
Forum Renault