Probleme motor, surub chiuloasa rupt
![]() ![]() ![]() |
Probleme motor, surub chiuloasa rupt
bv-08-fgm |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|||
davidut5 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
La mine din cauza ca a fost stransa tare la un surub a crapat blocul, crapatura in forma de T rasturnat, la tine sa dus filetul.
Vezi cat de adanca este gaura, daca iti permite un surub mai lung cu vreun cm, daca filetul este sters rau, si surubul sa fie nou. Daca nu-ti permite, si ai unde sa mai dai gaura si filet pe o freza ceva, ca e tratat. Eu as lua un surub nou, mai lung daca permite, si l-as pune asa, fie ce-o fi. |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
dute la strungar si rezolvi ieftin..el o sa stie ce e de facut
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#4
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Am surub nou,i-am scos si saiba de pe el si tot degeaba a mai fost 2 filete cat a prins fara saiba si sa rupt si ala,crapat blocul nu cred ca e,doar filetul rupt,si nu stiu ce sa-i fac,daca e sa demontez tot motorul sa schimb blocu innebunesc ca motorul e facut nou tot are 5000km
![]() Edit : kiraly-ma gandeam sa merg la un strungar sa-mi faca un surub cu ceva mai gros care sa-si taie filet in bloc,asta daca ar fi posibil. This post has been edited by bv-08-fgm: 10 Feb 2011, 23:22 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Kiraly |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
exact asa o sa faca...am patit si eu cu fosta mea dacie.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
maho |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Se poate rezolva, intai cu un tarod care sa "taie" filet in bloc, dupa care probabil ca va fi nevoie de alt surub. In nici un caz nu trebuie sa schimbi blocul.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
vladut88 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
asa am eu acum la motor ,surubu unde e ghidaju de garnitura ,surubu original nu prindea de fel ,si am masurat cat e maxim pana in fundu gaurii ,am cumparat o tija filetata am sctranso cat a mers stransa foarte bine ,(inainte masurata si lasata cam 1/1,5 cm peste chiulasa ) pus garnitura ,chiulasa saiba piulita si stranse toate suruburile la cuplu indicat de constructor ,inclusiv ala cu puilita
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#8
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Nu mai merge,am bagat apa si arunca in vas,deci cred ca s-a si spart blocu acolo.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
problema e rtelativ usoara dar trebe o bormasina cu coloana se da o gaura pe mijlocul surubului rup apoi se baga un tarod cu filet de strangere pe invers celui ce sa rupt adica cind dai filet in surub sa desfaci surubul rupt din blocul motor
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu cred sa se fi crapat blocul, nu merge din cauza ca nu e strans si ala, da jos qlasa si majoreaza gaura , filetezi in bloc
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
maho :"Se poate rezolva, intai cu un tarod care sa "taie" filet in bloc" daca e vorba de tarod care taie filet ala e raiber si apoi va complicati prea mult su schimbat filet si altele,firumusel pune mana da o gaura de 7 frumos cauta un tarod cu filet pe invers baga si ii da filet baga un surubu si pe invers baga si o piulitza contra strange bine contra pe rurubul si spor la desfiletat,si blocul motor nu crapa daca nu are ulei in gaura,si totusi nu se strange cu parghie cu teava modeste nu trebe sa strangi si sa rupi
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
maho |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
"raiber", n-am auzit; eu stiu ca scula cu care se fileteaza o gaura e tarod (opusul filierei, care fileteaza tije); deci cu un tarod potrivit poate atat sa refaca un filet deteriorat (din bloc), cat si sa faca un filet nou; suruburi se gasesc de toate felurile, nu ele-s problema, ci calitatea filetului din bloc, care se mai uzeaza si el la desurubari-insurubari repetate - blocul fiind din fonta, deci mai casant decat otelul.
Si nu vad de ce ar folosi tarod "pe invers", pt. ca nici blocul nici chiulasa nu sunt in miscare, ca sa existe pericolul desurubarii in mers. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#13
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Acuma am dat qloasa jos din nou,si pana la urma tot din cauza la acel surub cred ca e ca a bagat apa multa la 2 pistoane,si fisura nu se vede pe bloc(oricum diseara imi vine un bloc bun) asta daca nu-l rezolv pe asta,deci surubul e intreg sa dus filetul dupa bloc doar(se invarte surubu'n gol),acuma sa gasesc un tarod sa refac filetul si sa incerc cum zicea un coleg cu bara filetata,poate scap de desfacut motorul
![]() O sa revin mai pe seara nu detalii noi. |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
mihai7575 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
Pentru siguranta ta pe viitor dar si amotorului tau ,schimba-i te rog eu blocul motor,mai muncesti in pus 3 ore dar vei fi mai sigur pe viitor pe motorul tau.
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#15
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Am revenit cu noi informatii,am facut filet in bloc si am bagat un prezon dupa care am pus qloasa sus,mai ramane maine sa o strang si sa-i dau o cheie sa vad ce face(nu mai am cheia de strans in seara asta,ia trebui proprietarului) si maine voi vedea ce am facut.Sper sa fie de bine
![]() mihai7575 - Nu ma gandesc la treaba asta,sper sa-l rezolv sa mearga pana la vara cand voi dispune de timp si ceva bani sa montez motorul de 1.6 injectie ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
nikuniku |
![]()
Post
#16
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
puteai sa,,pui,,... filet de reparatie.... asa se numeste trusa cu cateva filete si tarozii de majorare ,majorai gaura cu tarodu din trusa si infiletai arculetu in gaura filatata ,taiat la fata cu blocu,bagat surub strans o data sa se aseze filetu de reparatie in gaura si gata treaba,dar costa mai mult decat ai dat pe un prezon facut pe strung
This post has been edited by nikuniku: 11 Feb 2011, 23:12 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#17
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Mda,cum mi-a adus cheia si nam mai avut somn ,am strans-o am pus tot la loc,toate bune si frumoase,dau la cheie porneste.......lucrul ciudat scoate bule in vas
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
daca ai refactut filetul sper ca ai dat filet cu tarodul cu acelas pas la filet si tarodul nr 3(exemplu tarodul de 6 are in trusa trei tarozi, filetul nou se incepe cu tarodul 1,si apoi progresiv2,3) si apoi prezonul tau sper ca e dintr-un material de calitate nu cum te apuci sa strangi 2-3 spire sa se stearga filetul,multa bafta in continuare
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
alexutzu:OT-13-CMA |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 January 11 ![]() |
![]() ![]() Moderator edit: Inca ma plictisesc ... asa ca inca mai atrag atentia cum se scrie corect. Un exemplu: Auziti, voi nu aveti habar ca daca il puneti sa faca toate astea, ramane fara pistoane si chiulasa? Iti spun eu cum sa faci, daca mai ai nevoie. Fii atent: Faci cu un tarod de un numar mai mare decat actualul filet, si dupa, bagi un fel de surub facut din otel pe o tija de 20 cm (asta o faci la strung), il infiletezi pe filetul pe care l-ai facut cu tarodul si dupa aia il tai de la nivelul chilasei. Dupa aceea ii dai gaura cu tarodul de pas marunt pentru surub de chiulasa si dupa nu mai ai treaba. Faza e probata pe chiulasa de Mercedes Vito 111. This post has been edited by bucatzel: 15 Feb 2011, 23:34 |
--------------------
dacia 1310
berlina
anul 1997
- OT-13-CMA
|
|
maho |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Presupunand ca ti-ai rezolvat filetul (daca strange surubul bine, fara sa scape, e ok), ai strans in ordinea corecta (nu mai stiu care e aia, dar stiu ca se strang intr-o anumita ordine, si, evident, la un anumit cuplu, cu cheia dinamometrica) ?
Asta ar fi una, si apoi, mai fa-i o aerisire completa, sa vezi daca mai iesi bule in borcan. @Magnum_Baracuda: da, asa se face filet NOU, la el nu era cazul, filetul era facut dar f. uzat, deci merge si cu tarodul final (1 singur, nu 3); @alexutzu:OT-13-CMA: ce-s alea "k", "D", "P"..., fii mai explicit, te rog, si mai coerent. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#21
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Buna seara! Am revenit,in sfarsit am rezolvat problema,acuma merge(avea aer pe instalatie si deaia facea asa) acuma mai trebuie sa vad cu platina sau ceva pe la reglaje ca am iesit la drum cu ea si scutura daca incerci so turezi mai brusc.In rest e totul bine
![]() This post has been edited by bv-08-fgm: 12 Feb 2011, 19:19 Attached thumbnail(s) DSC00824.JPG ( Size: 918.64k ) Number of downloads: 1230 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Baracuda, mai pe la inceput, intelesesesi ca e rupt surubul in chiulasa, asa cum a zis in titlu. I-ai sugerat sa dea gaura in ciotul ramas, in care sa bage un EXTRACTOR (tarod cu filet pe stanga). El are filetul ras in bloc. Se majoreaza filetul la M12, se face din otel, un prezon cu filet de M12, dupa care se revine la diametrul de 10, pentru a trece prin chiulasa, si la capat filet de M10. Nu e nevoie de strung pentru filetari, daca se majoreaza si gaura din chiulasa,sa treaca prezonul de 12, in cazul cand si la celalalt capat se fileteaza tot cu M12, deci piulita cu hexagon de 19.
Aerisirea o faci cu motorul oprit, vasul cat mai sus, deschizi aerisitorul de jos, inchizi cand vine apa, deschizi pe cel de sus si inchizi cand vine apa. Strangi de furtunul de sus al radiatorului, de cateva ori sa se elimine aerul, repeti faza cu aerisitorul de sus, si dupa ce fixezi vasul, pornesti. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
BOA ai dat rezolvarea ecuatiei,exact ce trebe sa faca acuma e la alegerea lui
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 12 Feb 2011, 23:42) Baracuda, mai pe la inceput, intelesesesi ca e rupt surubul in chiulasa, asa cum a zis in titlu. I-ai sugerat sa dea gaura in ciotul ramas, in care sa bage un EXTRACTOR (tarod cu filet pe stanga). El are filetul ras in bloc. Se majoreaza filetul la M12, se face din otel, un prezon cu filet de M12, dupa care se revine la diametrul de 10, pentru a trece prin chiulasa, si la capat filet de M10. Nu e nevoie de strung pentru filetari, daca se majoreaza si gaura din chiulasa,sa treaca prezonul de 12, in cazul cand si la celalalt capat se fileteaza tot cu M12, deci piulita cu hexagon de 19. Aerisirea o faci cu motorul oprit, vasul cat mai sus, deschizi aerisitorul de jos, inchizi cand vine apa, deschizi pe cel de sus si inchizi cand vine apa. Strangi de furtunul de sus al radiatorului, de cateva ori sa se elimine aerul, repeti faza cu aerisitorul de sus, si dupa ce fixezi vasul, pornesti. Mai adaug si eu ceva,la montarea CHIULASEI,se va demonta pompa de apa(corpul) pentru a putea monta chiulasa.Treaba cu prezonul e sfanta,poti merge fara probleme pe urma. Numai bine sporr... |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
mai adaug si eu ceva
![]() |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(alexutzu:OT-13-CMA @ 12 Feb 2011, 00:27) Trecand peste dubiile mele referitoare la normalitatea unei operatiuni de acest gen, cred ca in motorul de dacie nu este chiar atat loc de desfasurare pentru asemenea "ostilitati". This post has been edited by bucatzel: 15 Feb 2011, 23:41 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#28
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 15 Feb 2011, 21:23) mai adaug si eu ceva ![]() Pai asta ar fi o problema ![]() ![]() Bine ca am rezolvat problema cu motorul,am ramas uimit de cum a pornit azidimineata ![]() Acuma mai trebuie sa vad cu reglajul la tacheti ca pare sa nu fie 1-2 reglati bine,sau posibil sa faca vreo bujie figuri,ca intrerupe putin, si in mers are toane cand scutura.Si ma gandeam la vreo bujie. This post has been edited by bv-08-fgm: 16 Feb 2011, 11:01 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
atunci daca ai luat vaca duca-se si funia repara si pompa de apa ca nu e inginerie, slabesti suruburile intepenite cu miscari inainte inapoi,iar surubul rupt il scoti cu atentie
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#30
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
O las deocamdata asa,poate mai duce pana se face mai cald ca afara nu lucrez pe timpul asta(am un prieten cu garaj da nu-mi place sa ma tot rog de el sa o bag la caldura sa lucrez).Dupa cum se auzea fara curea par a fi rulmentii ca huruie.Pana la aia trebuie sa desfac alternatorul care am vazut ca are aceeasi problema(huruie) si una un pic alta un pic si se aud multe zgomote ciudate
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:53 |