Scapa in panta mare, intrebare... intrebatoare
![]() ![]() ![]() |
Scapa in panta mare, intrebare... intrebatoare
DannyY |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|||
DannyY |
![]()
Post
#62
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Babaiatule, tu intelegi ca eu nu vorbesc de PORNIREA motorului cu manivela, ci de INVARTIREA lui. Si atat. Nimic mai mult.
PORNIREA in felul asta mie imi este imposibila, cred ca numai cine trage des de manivela reuseste. Din cand in cand ii sare manivela-n cap si se intampla ce se-ntampla. O sa-ncerc sa fac niste asomari corecte, de acum. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
mario1980 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
@bucatzel : "De unde dracu' creeaza el vid, cand presiunea deasupra lui e de cateva ori mai mare decat cea atmosferica?"
Asta s-ar intimpla intr-un cilindru etans. In realitate presiunea este doar cu putin mai mare decit cea atmosferica, pentru ca se pierde (cel putin in cazul rotirii lente). Dupa ce pistoanele a trecut de punctul mort superior, arborele se roteste mai cu avint pina se creeaza urmatoarea presiune si depresiune. Deci, ca sa intelegi si tu: luam pistonul 1, urca repede, creeaza presiune, incetineste pina aproape de oprire, se pierde presiunea, trece de pms, o ia repede la vale si creeaza o depresiune. In acelasi timp cu acea depresiune (de la 1), se creeaza o presiune la urmatorul cilindru, sa zicem 3. Ciclul se repeta. A fost greu? Sau mai greu este sa ai un dram de bun-simt? Off-topic: incredibil cite discutii semidocte si cite probleme de semantica pe un amarit de subiect. |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(mario1980 @ 27 Jan 2011, 12:24) Deci, ca sa intelegi si tu: luam pistonul 1, urca repede, creeaza presiune, incetineste pina aproape de oprire, se pierde presiunea, trece de pms, o ia repede la vale si creeaza o depresiune. Mai da-o dracu' de supapa nesimtita. Adica nu face fix ce trebuie (sa izoleze totul cand e sub presiune), dar cand nu mai e dedicata pe operatiune, se tine puternic de chiulasa, doar-doar face depresiune. Mai citeste o data ce-o scris unul si altul. Cu atentie, te rog. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
@bucatzel : Nu-mi dau seama de unde ai dedus tu vreo legatura cu vreo supapa. Presiunea scapa datorita segmentilor. Sau ai vrut sa spui altceva si n-am inteles eu?
This post has been edited by mario1980: 27 Jan 2011, 12:38 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
DannyY |
![]()
Post
#66
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Asa cum se creeaza presiunea (care in final se pierde pe la segmenti), tot asa se creeaza si depresiunea (care se pierde tot pe acolo).
Doar ca etansarea este mai buna decat se sugereaza pe aici. Fara a fi perfecta. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
bucatzel |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@mario1980
Si depresiunea se creeaza tot multumita segmentilor, nu? CUM ??? <span class='edit'>27 Jan 2011, 12:41:</span> QUOTE(DannyY @ 27 Jan 2011, 12:40) Multumesc. macar nu sunt singur. This post has been edited by bucatzel: 27 Jan 2011, 12:41 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
DannyY |
![]()
Post
#68
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Nu, depresiunea se produce prin marirea volumului in conditiile unei cantitati cvasiconstante de aer.
LE: Am presupus ca presiunea initiala s-a pierdut. ![]() This post has been edited by DannyY: 27 Jan 2011, 12:43 |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
bucatzel |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pai bine, dar asa cum pierzi presiunea, exact la fel pierzi si in sens invers. Mai ales c-o pierzi pe la segmenti.
Ori etansam ori nu mai etansam ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
@bucatzel : Depresiunea se formeaza datorita miscarii in jos a pistonului, daca tot iti place tie sa polemizezi pe exprimare.
Vreau sa reamintesc faptul ca este vorba de niste regimuri tranzitorii, atit presiunea cit si depresiunea se creeaza, si apoi se pierd. Asta face ca aceasta invirtire a motorului de catre masina in panta sa para (si chiar sa fie) o miscare sacadata. |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
cosminsz |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 22 November 10 ![]() |
pana voi va certati... eu mai dau ceva detali
am avut ocazia sa parchez in alta panta... ( nu chiar atat de abrupta...) si nu s-a clintit... acel hop avea maximum 2-3 cm pe urma statea 20 30 secunde si iar 2-3 cm ( pentru cel care a intrabat) |
--------------------
Dacia
LOGAN
Dec. 2008 Laureat 1.6 MPI
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca maestrul Klaus a calculat. Nu are cum sa fie deplasare de 2-3 cm. Nici nu prea ai sesiza 2-3 cm. Probabil ca sunt vreo 7-8 cm (pentru tr.1 de viteza. In alta treapta de viteza ar fi alta distanta, in functie de demultiplicarea cutiei de viteze si a diferentialului)
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
xcss |
![]()
Post
#73
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Fie-va mila, acum ca e liniste, si trageti o concluzie: de ce o ia masina la vale? Fara gluma, am devenit extrem de curios.
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pai in cazul pomenit la inceput, masina cred ca aluneca. Daca tragi si frana de mana, se dubleaza suprafata de franare (care conteaza in contactul anvelope - asfalt, nu ca in fizica unde suprafetele sunt ideale) si probabil ajunge.
In pante mai serioase, nu ajunge doar frana efectuata de motor. Iarasi, se poate ajuta cu frana de mana. In pante mai normale, porobabil motorul si-a trait viata, si scapa compresie. => se verifica motorul. Singurul caz in care iti faci griji. Cam asta-i rezumatul. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
klaus |
![]()
Post
#75
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Probabilitatea cea mai mare de la miscarea motorului.
Insa e totusi discutabil in opinia mea dat fiind conditia buna amotorului respectiv. Asta se intampla la motoare obosite. Doar sa fi fost panta foarte mare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
xcss |
![]()
Post
#76
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Ok, multumesc.
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
cosminsz |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 22 November 10 ![]() |
motorul daca ar fi obosit... ar trebui sa "pape..." ulei.
pe joja am facut un semn... ( e exact acolo...) nu mananca deloc ulei... nu e problema motorului ( 100%) am incercat in alte pante si nu o ia la vale... Acea panta a fost destul de abrupta( din drum pana in curtea omului) NU SE ACCEPTA PROBLEMA CU UZURA MOTORULUI! |
--------------------
Dacia
LOGAN
Dec. 2008 Laureat 1.6 MPI
|
|
DannyY |
![]()
Post
#78
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Omule, n-ai nici o problema cu masina, stai calm...
|
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ambreiaj obosit?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(cosminsz @ 20 Jan 2011, 00:04) motorul are 20,000... si nu a fost obosit ( mers linistit ( 80 -120) rar ajung la 140. de turat... nu o turez peste 4.000 des... Ar trebui sa fie criminalul criminalilor ca sa termine ambreiajul asa iute. Raspunsul e simplu, si si l-o cam confirmat si el singur. Era panta prea mare. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
la megan ambreiajul de pe 1,6 16v avea o problema de fabricatie. la cald, utilizare in traficul din bucuresti, dadea trepidatie puternica la plecarea de pe loc. discul se ovaliza si prindea in trepte. dupa scandalul de rigoare reno a recunoscut ca e defect de fabricatie si discurile se schimbau pe garantie. problemele apareau dupa maxim 10000 km. poate e la fel si aici?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
klaus |
![]()
Post
#82
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
La logan eu nu am auzit de astfel de probleme cu ambreiajul
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DannyY |
![]()
Post
#83
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Oricum, merita verificata si optiunea asta. Daca face figuri acum, macar se poatre schimba pe garantie?
Zic si eu... |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 13:14 |