motor diesel pe dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
motor diesel pe dacia 1300
tichondrius95 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
|
||
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|||
anndi |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Cea mai mare problema e omologarea motorului? Eu zic ca invatarea limbii romane este prioritate pentru cativa colegi care au scris mai sus. E vorba de dezacoarde grave, care este.
![]() Si acum on topic, din ce au mai spus colegi pe site se pare ca dieselul e cam greu de omologat. Povestea a fost scrisa de n nori pe mai multe topicuri. |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Daca nu iti place sfatul de mai sus!
Il mai omologheaza draq! Sfatul prietenesc = il faci pe al tau de 1.6 , nu vede nimeni , nici aia la itp nu observa cu o mica atentie, ai 75 de cai = te dai mai bine decat cu altceva fara probleme, vrei diesel, iei un papuc 4x4 si esti super ok, vezi ca dieseluri-le sunt pretentiose - filtre, distributie, etc. |
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#34
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
si ala de 1.6 tot de dacie ramane,atata ca e mai mare da tot prost e facut sa nmergi doar in relantiu,cum le ti in ture cum le ia gaia.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
mai bine un motor dacia 1,6 facut "nou" decat unul secat de viata doar pentru ca nu e de dacia
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#36
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
nu trebuie neaparat "omorat" sunt destule motoare bune,eu de ex as alege un motor de 1.6 de golf II (benzina bineinteles) deocamdata astept sa vad ce pot face,poate reusesc sa adaptez un motor pe care deja il am,dar imi trebuie ceva modificari
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
si motorul acela a vazut vre-o reparatie capitala? si daca da cand?
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#38
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
care il am eu nu a vazut nicio reparatie,are 170.000 km(cu carte service) si e pe injectie,doar ca mai am nevoie de "unu priceput" sa ma rezolve sa-l montez pe o cutie de dacie sau de audi.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
sa ai bafta de el, dar la varsta lui nu cred ca are doar 170k, eu nu l-as pune pe masina ca sa am probleme si cu motorul acesta ca e obosit si cu modificarile din punct de vedere tehnic si legat, tehnic e complicat de realizat si apoi te poate lasa usor oricand
eu mai bine as face RK la motorul ei, l-as face de 1.6 si i-as pune carb dublu care se poate customiza mai greu dar mai bine sa scoata putere si consum mai bun, acesta e usor de inlocuit cu unul simplu pt ITP daca tot vrei calitate nemteasca eu as schimba masina complet, valoarea masini + valoarea modificarilor te ajunge o nemtoaica ca cea de pe care ai motorul (mai ai si motorul acesta de rezerva) |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#40
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Nu am cum sa o schimb,la fel ca si altii de pe forum...nu ma pot lasa de dacie,de pasti imi vine o honda civic din '97 de omorala,da dacia ramane masina mea de suflet
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
QUOTE(bv-08-fgm @ 24 Jan 2011, 19:04) si ala de 1.6 tot de dacie ramane,atata ca e mai mare da tot prost e facut sa nmergi doar in relantiu,cum le ti in ture cum le ia gaia. pe dacia pe care o am acum am motor de 1.3 si cutie in 4 trepte si la 90-120 km/h nu cred ca motorul este la relantiu . am mers si peste 120 km/h si n-am avut probleme . nu sunt de acord cu cei care spun ca dacia nu fuge , ca motorul de dacie nu se tureaza, ca nare forta , etc. . |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
Muttley |
![]()
Post
#42
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(anghelcatalin1992@yahoo.com @ 20 Jan 2011, 21:45) [SIZE=14][COLOR=red][FONT=Arial] <span class='edit'>20 Jan 2011, 21:47:</span> salut ma intereseaza cam ce motor diesel sar potrivi pe dacia 1300, are cineva ideie ? am auzit ca dupa golf se potriveste ? eu ma gandeam ca dupa un papuc diesel ? E "s-ar" potrivi. E "de pe un papuc diesel". E "idee". Fraza nu-ncepe cu litera mica. Topicuri asemanatoare astuia mai sunt. Adresa de mail se pune altundeva. Un motor nu-l indesi pe o caroserie numai ca ti s-a parut tie c-ar fi o idee buna. Chiar asta e tipologia ultimilor posesori de Dacii vechi? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#43
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Anghelcatalin- Dute tu mult cu motorul ala de dacie turat(si nu pana la 2500) si tinel cat mai mult in ture si vorbim mai incolo sa vad ce parere ai despre motor.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
al1n |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
cade tabla cu motoru de 1.4, se rup suportii de motor cu acelasi motor si vrei diesel? nu e suficient sunetul de tractor? vrei de avion? 90 de cai,100...da cum arata dacia de la 130 km/h in sus...o sa caut un motor de ferrari sa imi pun p dacie sa nu aiba nimeni ca mine si sa ies in oras sa ii dau bice...suntem de rasu "curului'. nu pot sa cred ca voi va ganditi serios sa faceti modificarile astea pe dacie, probabil ca nu aveti ce face cu timpu si cu banii.
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
Laika |
![]()
Post
#45
|
![]() DaciaClub Group: Members Posts: 555 Joined: 7 November 10 From: Sibiu ![]() |
![]() ![]() ![]() ON TOPIC De cate ori vad un topic de genul ma astept sa vad poze cat de multe facute de oameni priceputi Muttley de exemplu care se pricepe si am citit un topic initiat de el legat de un motor de 1.6 daca nu ma insel... si dau pagina cu pagina si salivez dupa pozele care nu apar ![]() ![]() This post has been edited by Laika: 10 Feb 2011, 01:36 |
--------------------
Ex Dacia
Super Nova
2001
- SB 05 APW Pana la capat!
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Unde mai pui ca discutiile se poarta strict la nivel de cai verzi pe pereti, intr-o limba romana de balta.
Topicul este inutil si niciun proiect nascocit pe aici nu va avea vreo finalitate. In plus, subiectul este arhidiscutat. |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#47
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Totusi nu vad sa apara unu cu poze si dovezi cum ca a facut ceva PRACTIC! De vorbit toti vorbesc,pacat ca numi gasesc o dacie bunicica,pentru asemenea experimente(ca pe a mea nu-mi permit sa fac asa ceva ca imi trebuie sa circul in fiecare zi
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
aditza579 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Salut.In legetura cu motorul de golf 2 pe dacie, tata a luat un papuc din '86 pe care a montat motor de golf 2, diesel, 1600cm3, cutie de viteze de passat in 5 trepte, ambreiaj de vw, planetare tot de passat, scurtate si apoi sudate cu bucsa, adaptate la fuzetele de dacie, toba pana in spate de golf 1, motorul prins cu tot cu cutie doar in 3 puncte, a modificat prinderea lui, construind alt suport pe care l-a prins mai in fata pe lonjeron, radiatorul de golf 1, cu electroventilator.Motorul avea o elasticitate fenomenala.La plecare de pe loc incarcat cu o tona de ciment nu simteai nicio trepidatie in cabina. Tractiunea evident pe fata, der daca modifica cutie putea fii 4x4.
Masina a fost foarte pracrica adica consuma in oras un maxim de 6% si in afara poate doar incarcata depasea 5%. A facut transfagaraseanul cu ea, avea si ceva greutate si nu a fiert motorul, nu a marit consumul sa treaca peste 6%. Motorul mai avusese si el vreo 200000 km, si am mai mers cu el inca 150000km dupa ce l-a pus pe masina, dar problema a fost ca a ruginit atat de tare incat a trebuit sa bage atat de multi bani in el si trebuia si foarte multa munca incat nu mai merita. Masinia era o bijuterie si chiar ar fi fost frumos sa ma mearga dar era prea multa munca pentru reparare, caci nu mai primea itp din cauza caroseriei. Franele nu au fost modificate, a fost pastrat sistemul de papuc. A primit omulogare RAR din prima, fara batai de cap. Era foarte silentioasa, datorita tobei de golf1. Toata lumea intorcea capul cand auzea mototrul diesel pe papuc. Planetarele le-a sudat chiar tata si au rezistat toti km astia. A urcat o panta cu incinarea de peste 20%, si nu era o panta scurat, era destul de lunga si mai era si incarcat, si masini nu a avut nicio problema. Partea mecanica era bijuterie, apcat de tabla de dacie. O sa revin umpic mai tarziu si cu poze. Astept apreri si intrebari! |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Laika |
![]()
Post
#49
|
![]() DaciaClub Group: Members Posts: 555 Joined: 7 November 10 From: Sibiu ![]() |
Daca pui si poze parca mai vi de acasa
![]() |
--------------------
Ex Dacia
Super Nova
2001
- SB 05 APW Pana la capat!
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Uite-aici si pozele
![]() Attached thumbnail(s) P1010001.JPG ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 1274 P1010002.JPG ( Size: 1.16mb ) Number of downloads: 1286 P1010003.JPG ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 1192 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#51
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Laika |
![]()
Post
#52
|
![]() DaciaClub Group: Members Posts: 555 Joined: 7 November 10 From: Sibiu ![]() |
In ziua de azi sa schimbi motorul de pe dacie doar de dragul de a avea un motor mai mare nu se merita daca nu ai un consum bunicel. 5 % pare avantajos zic eu. Am condus un audi 80 fost benzinar si schimbat pe diesel tot de 1.6 acelasi model si era f harnic motorul si mergea numai cu laptic din cfr.
This post has been edited by Laika: 5 Mar 2011, 02:09 |
--------------------
Ex Dacia
Super Nova
2001
- SB 05 APW Pana la capat!
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Pot sa-ti zic ca max de consum pe care l-am scos(in oras desigur) a fost 6% si era si incarcat. Mi se pare destul de bine. In afara nu sarea peste 5% nici incarcat. Puterea nu era fenomenala dar cuplul era urias, si cutia era de passat foarte bine etajata si chiar nu se chinuia motorul de loc. in afara pe autostrada nu mergea cu mai mult de 100-110 pt ca majoritatea iesirilor din Bucuresti se facea cu el incarcat. pentru alte detalii puteti sa intrbati sau lasati un PM. Sunt bucuros sa va raspund. Mersi
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
viorel777 |
![]() ![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 March 11 ![]() |
dar un motor de polo de 1.4 tdi de 75 de cp ce are pe dacie? se gaseste lejer motorul la mana a 2 si sunt motoare bune destul de econimice
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 a” lu bunica
1983
- tl 04 evm
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Nu neg nimic din ceea ce ai spus tu acolo. Dar vezi tu, e o problema, aceea a turbo-ului. Tu nu stii cum va veni asezat pe cutie, si aproate sigur nu il poti prinde de cutia de dacie ceea ce implica ori schimbarea cutiei ori adaptari neortodoxe. Si trebuie sa te asiguri ca turbina are loc. La mine a trebuit sa modific evacuarea pt ca in sistemul original nu avea loc de lonjeron, adica am facut un cot care statea la 2-3 cm de lonjeron, si de la el pleca prin fata saxofonul spre spate. Asa ca ar trbui sa iei in considerare ca astia de la vw pun motoarele umpic inclinate si nu ai de unde sa stii cum te incadrezi decat dupa niste masuratori atente, si mai e si problema cu cutia de viteze(scuze cacofonia), asta insemnand multe modificari pe care eu unul le-am facut(alta prindere motor, cutie passat, planetare passat scurtate etc.)
Succes! Aditza |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
viorel777 |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 March 11 ![]() |
la cutie mam gandit una de renault 18 pe care o am pregatita pt a o pune pe masina in prima faza ca are niste rapoarte bune daca vrei le pot scrie si zic eu ca prinderea intre cutie si motor imi da batai de cap ca motorul de polo e mic in 3 cilindri si nu ocupa mult spatiu ma duc peste cateva saptamani sa il demontez de pe un polo rasturnat si sa ii iau tot ce pot dupa el
![]() |
--------------------
dacia
1310 a” lu bunica
1983
- tl 04 evm
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
Si cum "pupi" motorul de 1,4 TDI cu cutia de 18? Carterul ambreiaj care il punea uzina in anii trecuti pt motoarele 1.6 D nu cred ca e compatibil si cu 1.4 TDI.Nu am probat dar mai degraba s-ar pupa pe acel carter 1.9 TDI...care ar fii un motor senzational pe dacie, mai ales cel de 134 CP.
![]() |
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
viorel777 |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 March 11 ![]() |
ai avut masina cu motor de 1.9 sa vezi ce taxe ai la ea? pe mine nu ma interesa puterea ca pe dacie e pre mult 75 de cai dapai 134 isi ia zboru la prima denivelare ma intereseaza sa nu stau sa ma rog de ea la o depasire si sa nu imi faca vid in rezerovor cand trage la o plecare de pe loc deci mai economic vreau sa iau tot maotoru cu pompa de franare cu abs cu tot sa vad cum sa pun pe dacie toata treaba asata eu sper ca pana la sfarsitul verii o rezolv
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 a” lu bunica
1983
- tl 04 evm
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
Sa inteleg ca ai de gand sa omologhezi viitorul motor????
Si nu mi-ai raspuns la ce te-am intrebat! |
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(viorel777 @ 13 Mar 2011, 23:28) ai avut masina cu motor de 1.9 sa vezi ce taxe ai la ea? pe mine nu ma interesa puterea ca pe dacie e pre mult 75 de cai dapai 134 isi ia zboru la prima denivelare ma intereseaza sa nu stau sa ma rog de ea la o depasire si sa nu imi faca vid in rezerovor cand trage la o plecare de pe loc deci mai economic vreau sa iau tot maotoru cu pompa de franare cu abs cu tot sa vad cum sa pun pe dacie toata treaba asata eu sper ca pana la sfarsitul verii o rezolv ![]() ![]() ![]() Fii atent, nu incepe sa aberezi, nu e asa usor sa adaptezi tot sistemul de franare de la polo. Daca unii forumisti ziceau ca adapteaza de renault asta e altceva, da nu incepe sa aberezi. La omologare ai putine sanse sa iei cu tot sistemu' de frana schimbat, Cutia ti-am mai spus odata ce sa faci. Cum zice si djalex_bolidu, cum vrei tu sa adaptezi cutie de r18 la motor de vw? Cauta o cutie tot de vw compatibila cu prinderea. O sa iti fie mult mai usor sa modifici doar planetarele, decat tot ansamblul cutie. Si vezi ca am mai zis da ma repet, citeste si tu. Aproape toate motoarele de vw transversale sunt umpic inclinate dein prinderea pe cutie deci tre' sa ii faci altfel de prinderi. Vezi ca nu e treaba usoara. Lu tata i-a luat cam 3 luni de munca sa adapteze motorul. La omologare a mers totu' ok pt ca a gandit fiecare detaliu in parte. Vezi cate modificari ai de gand sa faci dar niciodata in practica nu e asa cum te-ai decis pe hartie. Eu nu iti zic sa nu faci dar trebuie sa ai in vedere mult mai multe detalii decat ai planificat. Succes! Aditza |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:11 |