DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> motor diesel pe dacia 1300

aditza579
post 27 Mar 2011, 16:10
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Uitati aici poze cu talonul, certficatul de inmatriculare si certoficatul deomologare(doar ca acolo au trecut rapoartele de cutie de dacie pt a nu se mai complica)


Attached thumbnail(s)
IMG116.jpg ( Size: 490.4k ) Number of downloads: 1162
IMG115.jpg ( Size: 529.96k ) Number of downloads: 1219
IMG117.jpg ( Size: 551.45k ) Number of downloads: 1197


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 28 Mar 2011, 23:48
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Da ,mimi cer scuze ai dreptate ,
Pentru mororul de vw 1,6 diesel uzina a facut o carcasa de ambreiaj care se pune in locul carcasei de dacie ,si nu mai trebe nici o modificare la cutie


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 29 Mar 2011, 09:34
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(vladut88 @ 28 Mar 2011, 23:48)
Da ,mimi cer scuze ai dreptate ,
Pentru mororul de vw 1,6 diesel uzina a facut o carcasa de ambreiaj  care se pune in locul carcasei de dacie ,si nu mai trebe nici o modificare la cutie
*


Scuze dar eu nu stiu despre ce vorbeti tu acolo cumotoare de vw de uzina. Cand au pus pe break motoare de vw parca au folosit si cutia dar pe papucul dielelar au fost puse candva motoare de peugeot daar le-au lasat repede iar aacum sunt cele de renult deci nu vad nicio legatura cu priza de la cutie si motorul de vw pt ca uzina a schimbat priza doar la motoarele diesel actuale adica cele de renault


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 29 Mar 2011, 11:14
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




Eu cred ca tu esti in necunostiinta de cauza si ai poluat topicul asta aiurea, neaducand nimic constructiv ca si pe alte multe topicuri! Pe aici nu exista moderatori???


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 29 Mar 2011, 13:58
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Voi astia mai batrani pe forum sunteti niste egoisti care credesti ca doar voi le stiti pe toate da nu puteti sa duceti o discutie pana la capat. Ia zi-mi si mie cu ce am poluat aici si ce am zis gresit? Ceea ce am zis pana acum a fost adevarat, nu vorbesc din necunostinta de cauza stai linistit. Daca ai cunostinte destule zi-mi ca nu am drepatate dar daca nu atunci mai lasa-ma iin linistea mea ca nu am venit pe acest forum ca sa poluez ci am venit ca sa invat


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 29 Mar 2011, 18:19
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




Poti sa inveti citind si intreband ce nu esti lamurit, nu scriind vorbe in vant. Si legat de caracterul meu chiar nu sunt egoist.M-ai intrebat ceva si nu ti-am raspuns?! Nu cred...asa ca nu mai eticheta oamenii si nu mai generaliza aiurea.
ON topic.: Cea a spus vladut88 este adevarat. Daca tu nu ai vazut asta nu inseamna ca nu au existat motoare diesel de golf puse de Uzina Pitesti pe cutia de dacie. Cum a spus si el este carterul ambreiaj, volanta si electromotorul special facute sa cuplezi motorul de VW cu cutia de dacia.


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 29 Mar 2011, 20:56
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Am vazut motoare de golf puse pe dacia break, dar ceea ce nu stiu sigur este daca erau puse pe cutia de dacie sau pe cea de vw, aici poate ai dreptate. Ceea ce am spus eu cu motorul de peugeot si cu cel de renault este adevarat, acelea s-au folosti(si inca se folosesc -cele de renault) cu cutie de dacia cu carterul ambreiajului schimbat pt prinderea motorului, asa ca nu ar trebui sa ne mai certam. Deci in consecinta daca vrei sa pui un motor diesel pe dacie poti sa modifici carterul sau schimbi cu tot cu cutie


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 29 Mar 2011, 22:12
Post #68


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




aditza579-Deci pe unde te vad postand faci numa probleme,asta nu stiu cum reusesti.

On topic:Ceea ce va spus colegul nostru vladut88 este perfect adevarat,uzina dupa ratarea cu prototipul motorului lor de dacie facut diesel(care l-au construit si au constatat ca iarna era greu de pornit),la care aveau cerere in special pentru Argentina dacii cu motor diesel,au cumparat de la VW motor de golf,ei producand doar carterul de ambreiaz si suportii de motor(restul se punea de golf,inclusiv volanta si electromotorul).

Despre motoare de peugeot nu am auzit nimica,cat despre astea de renault....e ceva normal daca stam sa ne gandim cine a facut proiectul dacia 1300.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 30 Mar 2011, 10:30
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(ag02cws @ 5 Feb 2008, 18:51)
S-au facut la uzina prin 97 parca. Eu asa stiu. Ii faceau reclama la un radio local in Pitesti. Ce tin minte, ca avea 71 cp. In rest, n-am vazut.
*




QUOTE(autom @ 5 Feb 2008, 19:24)
Erau facute de firma DAPEROM Pitesti!!!!!  Luat masina fara propulsor si il puneau pe acesta de Pejo!
*




QUOTE(Omu @ 18 Mar 2008, 20:56)
Sunt posesorul unei Dacii papuc cu motor diesel Peugeot, pana acum am schimbat injectoarele, deja, pornirea este muuult mai facila si fara asa mult fum, urmeaza sa ma bag putin in ambreiaj sau cutia de viteze, cand o las pe liber si iau piciorul de pe ambreiaj ,se aude un zgomot zornaitor.
*




QUOTE(bv-08-fgm @ 29 Mar 2011, 22:12)
aditza579-Deci pe unde te vad postand faci numa probleme,asta nu stiu cum reusesti.

On topic:Ceea ce va spus colegul nostru vladut88 este perfect adevarat,uzina dupa ratarea cu prototipul motorului lor de dacie facut diesel(care l-au construit si au constatat ca iarna era greu de pornit),la care aveau cerere in special pentru Argentina dacii cu motor diesel,au cumparat de la VW motor de golf,ei producand doar carterul de ambreiaz si suportii de motor(restul se punea de golf,inclusiv volanta si electromotorul).

despre astea de renault....e ceva normal daca stam sa ne gandim cine a facut proiectul dacia 1300.
*


Uite-aici cateva posturi ale unor forumisti care detin asa ceva sau au vazut, ca sa nu zici ca vb din necunostinta de cauza. Adevarat este ca cele diesel de peugeot in ziua de astazi sunt foarte fiabile fata de cele de Renault carora li se strica foarte repede injectoarele si pompa de injectie. Si tata mi-a zis ca a vazut cativa papuci cu moatoare dalea si a zis ca erau imense motoarele si erau foarte zgomotoase.
On topic: Se poate pune motor de golf direct pe berline dar doar daca gasesti carterul care se potriveste si la cutia de dacie si al motorul de golf, asta pt a nu face alte modificari.
Eu ma refeream la cele diesel de Renault.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 30 Mar 2011, 10:33
Post #70


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Zilele astea o sa revin cu poza cu acel carter de ambreiaj care se monta pe cutia de dacie pentru motor de golf II.Am unul doar ca nu-l am acasa.(l-am avut montat pe un papuc care e la un var acuma).


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 30 Mar 2011, 10:58
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(bv-08-fgm @ 30 Mar 2011, 10:33)
Zilele astea o sa revin cu poza cu acel carter de ambreiaj care se monta pe cutia de dacie pentru motor de golf II.Am unul doar ca nu-l am acasa.(l-am avut montat pe un papuc care e la un var acuma).
*


Foarte tare, te rog zi-mi si mie de unde ai acel carter, pt ca acele break-uri cu motor de golf au fost facute cateva?


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 30 Mar 2011, 12:08
Post #72


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Am un unchi care l-a avut montat,nu stiu de unde il are.oricum il are de prin 2000.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 30 Mar 2011, 14:16
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




A, ok dar este unul din modelele alea care au fost puse pe break-urile cu motoar diesel de golf? Daca da, te rog fa-i o poza cand ajungi la el ca tare m-ar interesa sa vad cum arata. Ms


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 30 Mar 2011, 17:56
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




Toate piesele neceasare pt a pune motor de VW pe cutia de dacie....

This post has been edited by djalex_bolidu: 30 Mar 2011, 17:56

Attached thumbnail(s)
26052010_009_.jpg ( Size: 393.3k ) Number of downloads: 1162
26052010_010_.jpg ( Size: 375.81k ) Number of downloads: 1187
26052010_013_.jpg ( Size: 466.78k ) Number of downloads: 466
26052010_011_.jpg ( Size: 403.98k ) Number of downloads: 457
26052010_005_.jpg ( Size: 333.77k ) Number of downloads: 443
26052010_006_.jpg ( Size: 407.01k ) Number of downloads: 433
26052010_008_.jpg ( Size: 341.55k ) Number of downloads: 404


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 30 Mar 2011, 18:06
Post #75


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




Carter_CV__Motor_VWs.jpg ( Size: 87.33k ) Number of downloads: 440
carterul e un pic c-am firav,.. peste 100 cp. cedeaza,e subtire in carne nervuri putine si scurte

placa de cati mm este? 180? am si eu asa ceva inca nu am studiat daca incape ceva mai mare , 190 sau 200 mm smile.gif ,.

daca esti domn.. si ai timp trage o masuratoare la suprafata de frictiune a volantei smile.gif si ceva poze cu fata si verso a volantei fara placa pe ia. kiss.gif

o schita .

This post has been edited by ct-03-tvy: 30 Mar 2011, 18:25


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 30 Mar 2011, 18:37
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




Piesele nu sunt ale mele. Sunt acum in posesia lui tmkrf si le-a pus pe Dacia impreuna cu un motor de golf 2.0 8v 115 cai din ce stiu. Iar placa este pentru ambreiaj de dacie de 180 mm.



This post has been edited by djalex_bolidu: 30 Mar 2011, 18:38


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 30 Mar 2011, 18:52
Post #77


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




sad.gif daca 54 cp diesel la pocnit ,fara un jug metalic cu flansa nu prea o sa tina,.. mai ales ca e si tractiune fata la dacia., iar discu de ambreaj de 180 e de toata jena.... ba se rup arcurile ba ,se buleste butucu, ... doar ceva sachs cu pastile ceramice garantat la 180 nm.. gun3.gif, inca ceva..volanta aia e pentru diesel.pentru..bezinare trebuie trebuie ceva mai usor dry.gif

This post has been edited by ct-03-tvy: 30 Mar 2011, 18:59


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 30 Mar 2011, 21:55
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




Vom vedea ce va fii...Dar stiu ca Mutu_EEV are pe sportiva lui tot un astfel de carter pentru a cupla cutia de renault cu motorul de VW 1.8 16v KR care are 139 de cai stock, iar el il are ceva mai sus din modificarile facute si nu i-a pleznit....Poate al lui e din alt aliaj de aluminiu sau o fii altfel...nu stiu..
P.S: Am gasit si poza in care se vede carterul.

This post has been edited by djalex_bolidu: 30 Mar 2011, 22:02

Attached thumbnail(s)
dacia_eev.JPG ( Size: 3.49mb ) Number of downloads: 569


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 30 Mar 2011, 22:22
Post #79


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




din poze pare alt model,.ori e facut mai recent... pare ceva mai rezistent..acela

sau facut mai multe modele inseamna
cel al lui Krf e decupat jos si are un fel de talpa..la partea de jos cu 4 suruburi..prinderea grupului fata..la aro 10..defapt..
iar cel de pe KR e alt model..poate facut special pentru dacia,din poze pare mai rezistent.

This post has been edited by ct-03-tvy: 30 Mar 2011, 22:31


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sauber
post 14 Apr 2011, 20:12
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 April 11
From: Bucuresti




@djalex_bolidu te rog poti sa dai si tu niste detalii pentru motorul si transmisia pe care le ai pe masina(asta incluzand si planetarele) te rog frumos. Merci anticipat


--------------------
Dacia 1300 1975 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 14 Apr 2011, 22:28
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




Eu nu am de Golf, respectiv VW. Eu am mers pe taticul Renault, atat motor cat si cutie.tongue.gif

This post has been edited by djalex_bolidu: 14 Apr 2011, 22:28


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lord_wader
post 17 Oct 2014, 17:38
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 9 March 09




QUOTE(Danny_bb @ 10 Feb 2011, 02:08)
Unde mai pui ca discutiile se poarta strict la nivel de cai verzi pe pereti, intr-o limba romana de balta.
Topicul este inutil si niciun proiect nascocit pe aici nu va avea vreo finalitate. In plus, subiectul este arhidiscutat.
*



In Vaslui exista o dacia 1310 break albastra fabricatie dupa anul 2000 cu motor de papuc 1.9D. Nu am cum sa aduc dovezi, poate o stie careva.


--------------------
dacia 1310 1991 tlx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 17 Oct 2014, 18:48
Post #83


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




e verde cumva masina?parca o stiu


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lord_wader
post 19 Nov 2014, 10:16
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 9 March 09




E un albastru de ala tipic mai inchis , nu stiu exact cum ii spune, in genul asta:

Attached thumbnail(s)
149591_298971_275.jpg ( Size: 50.85k ) Number of downloads: 130


--------------------
dacia 1310 1991 tlx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 19 Nov 2014, 21:30
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




daca are motor de 1,9 d unde are acea priza dupa capota?ca din ce am vazut la papuc motoru cam iese un pic peste nivelu capotei...


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 21 Nov 2014, 10:12
Post #86


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Sa pui capota normala fara acea "cocoasa" ai nevoie doar de un filtru de aer asport sau adaptata dupa alt model,eu ii facusem la un var asa la un papuc prin 2010 (am adaptat filtru de aer de golf 4) si arata mai bine fara acea cocoasa pe capota. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2024 - 01:41
Forum Renault