DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages < 1 2 3 4 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Faruri aprinse ziua in conditii de vizibilite buna, Sunt necesare (in afara localitatilor)?

Credeti ca este necesara aprinderea farurilor pe timp de zi?
 
DA [ 168 ] ** [68.29%]
NU [ 40 ] ** [16.26%]
E O TAMPENIE [ 29 ] ** [11.79%]
NU STIU [ 9 ] ** [3.66%]
Total Votes: 246
  
Codrin
post 7 Jun 2005, 01:38
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




votat pentru. esti vazut mai bine in trafic, mai ales daca masina este de de culoare inchisa

P.S. in afara NU ai voie sa mergi cu farurile de ceata daca conditiile meteo nu o cer. e rost de amenda, incercat personal biggrin.gif


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 7 Jun 2005, 07:07
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




Parerea mea e ca farurile de ceata, daca sunt bine reglate, nu ar trebui sa te orbeasca nici noaptea, dar'mite ziua. Ca sa fie eficiente pe ceata este nevoie ca aceste faruri sa fie montate cat mai jos si bata cat mai razant cu solul pentru ca ceata "pluteste" de regula la cateva zeci de cm de sol. In aceste conditii ar fi ok sa fie folosite si ziua pe vreme buna. Problema apare daca proiectoarele sunt reglate sa fie folosite ca mijloc de orbire.


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 7 Jun 2005, 07:20
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Da pentru faza scurta in timpul zilei. Nu cred ca degeaba au impus cei de "afara" acest lucru.


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CosminM
post 7 Jun 2005, 07:34
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 24 January 05
From: Sibiu




QUOTE(Stavreschi @ 6 Jun 2005, 14:49)
Domnu' Cosminm, mata ai condus vreodat ? Eu chiar intreb serios !
Unde Dumnezeu ai vazut tu  sa te orbeasca farurile de ceata? Nu te incomodeaza nici macar farurile cand este zi si cu soare, dar alea de sub bara ...


*



Daca ai avea bunul simt ti-ai edita postul ... si nu folosi tonul de mai sus.Binenteles ca trebuie sa existe si persoane care trebuie sa fie mai "jjjmechere".Pentru linistea ta sa sti ca am condus destui km si nu mi se pare ca cei care vin cu proiectoarele aprinse sunt mai "vizibili" decat ce care merg cu faza scurta.Dar pentru tine am un sfat:mergi cu proiectoarele aprinse si cu FAZA LUNGA ... asa ca sa fi vazut mai bine.
Dar asta este.Sunt si astfel de oameni care nu stiu sa poarte o discutie pe un ton civilizat.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 - SB.......
În momentele dificile ale vieții trebuie să ridici capul, să scoți pieptul în față și să spui cu hotărâre: "Acuma chiar că am pus-o!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 7 Jun 2005, 07:48
Post #35


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




QUOTE(rdu @ 6 Jun 2005, 22:06)
In Iasi e interzis a se merge ziua cu farurile aprinse.
*


Asa este, ai voie doar in timpul eclipselor de soare, autorizate de administratia locala. laugh.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stavreschi
post 7 Jun 2005, 07:54
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 13 February 05
From: GALATI




QUOTE(CosminM @ 7 Jun 2005, 07:34)
Daca ai avea bunul simt ti-ai edita postul ... si nu folosi tonul de mai sus.Binenteles ca trebuie sa existe si persoane care trebuie sa fie mai "jjjmechere".Pentru linistea ta sa sti ca am condus destui km si nu mi se pare ca cei care vin cu proiectoarele aprinse sunt mai "vizibili" decat ce care merg cu faza scurta.Dar pentru tine am un sfat:mergi cu proiectoarele aprinse si cu FAZA LUNGA ... asa ca sa fi vazut mai bine.
Dar asta este.Sunt si astfel de oameni care nu stiu sa poarte o discutie pe un ton civilizat.
*



AM !! apoi nu inteleg supararea, eu chiar am vorbit serios !!! ca in mod sigur, din scaunul ... mortului nu se remarca chiar asa chestiile astea cu orbitul !!!
Consider ca nu am fost necivilizat, si consider inchisa discutia.


--------------------
dacia Logan 1,6 l GTI - Gl xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Jun 2005, 07:59
Post #37


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Consider ca asta nu e loc de rafuieli. Daca va deranjaza tonul, idea unui user, exista PM. Circul sa il faceti acolo, aici nu vrem sa vedem.

Multumesc.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
69er
post 7 Jun 2005, 08:27
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 20 January 05
From: Bucuresti




Din punctul meu de vedere este esentiala folosirea uneia din sursele de lumina cu o intensitate suficienta (faruri de ceata sau faza scurta) de fiecare data cand se ruleaza pe traseu itinerant, insa consider o mare greseala sa folosesti doar luminile de pozitie in scopul de a te face vizibil in mers (in zilele luminoase, pozitiile din faruri sunt egale cu zero aproape iar in perioadele intunecate folosirea doar a pozitiilor poate genera grave confuzii privind distanta la care se afla cel in cauza).


--------------------
Dacia 1300 - B 01 HOY
Dacia 1300 Standard 1289 cmc, 40KW, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 7 Jun 2005, 08:41
Post #39


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Sa o luam pe rand!
Cei care ma cunosc stiu ca as zvarli cu bolovani in "inteligentii" care umbla cu pozitiile aprinse ziua, noaptea, pe ploaie, ceata!
De ce? Pt ca pozitiile se folosesc doar la STATIONARE!
Astfel incat, eu, cetatean care stiu regulamentu, vazand un tembel cu pozitiile aprinse, voi trage concluzia logica si legala ca STATIONEAZA, deeeeci voi considera ca e safe sa ma bag in depasire si cand colo..surprize surprize...te ia in bot!
In toate tarile civilizate se folosesce FAZA SCURTA nu proiectoare de ceata sau alte avioane! De ce? SIMPLU! Proiectoarele de ceata sunt reglate (sau ar trebui sa fie) sa bata in jos si lateral, astfel incat cantitatea de lumina vazuta din fata e muuuult mai mica.
Ungurii obliga folosirea FS si ziua pt si-au dat seama ca o masina cu FS aprinsa e mai vizibila de la distanta mai mare, iti poti da seama daca VINE SAU SE DUCE (asta asa..cand nu stii ce e chestia aia din fata) si poti aprecia mai usor distanta pana la ea.


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 7 Jun 2005, 08:59
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




La SLZ, pozitiile nu sunt in faruri astfel ele se pot observa mult mai usor de catre ceilalti participanti la trafic, chiar si in zilele cu soare. Parera mea este ca in localitati, poti merge linistit cu pozitiile aprinse, daca ai SLZ.


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Jun 2005, 09:04
Post #41


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Alan25r

Bai, chiar in halul asta a ajuns tara?? NU E SUFICIENT ce a spus asarban?? La voi legea chiar are valoare zero? Sau cum vezi tu lucrurile nea' Alan25r? Daca la SLZ atunci sa se modifice legile care sa permita pozitia pentru SLZ. Iar eu, cel care respecta legea sa stau sa ma chiorasc de la sute de metri distanta, ca PARCA vad niste becuri, dar cam slab, trebuie sa identific ca este o SLZ si sa imi zic..."Ah, este o SLZ, la ea e bine si asa, dar cum dracu ma prind daca este stationata sau chiar merge??"

Bai, nu vreau sa va jignesc, dar cateodata chiar ma intreb CUM judecati unii din voi.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 7 Jun 2005, 09:06
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




Pozitiile nu se folosesc DECAT LA STATIONARE! Va rog si eu!...


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 7 Jun 2005, 09:11
Post #43


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Alan25r @ 7 Jun 2005, 09:59)
La SLZ, pozitiile nu sunt in faruri astfel ele se pot observa mult mai usor de catre ceilalti participanti la trafic, chiar si in zilele cu soare. Parera mea este ca in localitati, poti merge linistit cu pozitiile aprinse, daca ai SLZ.
*


Mai ales daca sint de alea albastre smile.gif. Mie imi sint dragi aia care se dau cu pozitiile pe semiintuneric, nu stii, sta, vine, pleaca. Sa va vad cum procedati cind vreti sa depasiti si distingeti o chestie de aia in fata!

This post has been edited by kaspersky: 7 Jun 2005, 09:16


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 7 Jun 2005, 09:20
Post #44


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Dar daca merg ziua, in afara localitatii, cu faza scurta dar fara pozitii (de ex. scot sigurantele)? E vreo problema din p.d.v. al sigurantei?


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Jun 2005, 09:29
Post #45


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(b64chr @ 7 Jun 2005, 10:20)
Dar daca merg ziua, in afara localitatii, cu faza scurta dar fara pozitii (de ex. scot sigurantele)? E vreo problema din p.d.v. al sigurantei?
*



blink.gif blink.gif blink.gif

ohmy.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 7 Jun 2005, 09:38
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




QUOTE(b64chr @ 7 Jun 2005, 10:20)
Dar daca merg ziua, in afara localitatii, cu faza scurta dar fara pozitii (de ex. scot sigurantele)? E vreo problema din p.d.v. al sigurantei?
*



E o problema cu siguranta...pozitiilor.


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 7 Jun 2005, 10:32
Post #47


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Si la Dacia 1300 si la 1310 si la 1100, si la Skoda 1000MB si la Trabant si la Lada 1200 si 1500, si la Moskvich si la si la si la ...pozitiile nu sunt in far ci sunt in afara!
Dar daca in lege scrie ca pozitiile sunt doar pt stationare, nu pot intelege de ce unii sunt mai "zmecheri"!
Eu nu inteleg CUM ci DACA unii gandesc!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 7 Jun 2005, 10:42
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




Eu ma refeream la folosirea pozitiilor ziua in amiaza mare mai baieti. Nu cred ca poate cineva "rationa" in asa fel incat sa creada ca o masina stationeaza daca are pozitiile aprinse ziua. Eu folosesc avaria daca stationez undeva in afara locurilor de parcare. Poate altii nu fac asta si atunci isi aprind pozitille dar jur ca nu am vazut pe nimeni aprinzand pozitiile in amiaza mare pentru a semnzaliza faptul ca stationeaza.

Nnu am vazut vreo lege care sa te oblige ziua sa aprinzi pozitiile cat timp stationezi. Aici este vorba de interpretarea legii si daca te uiti putin in istorie, ai sa vezi ca aplicarea legilor fara a le judeca a rezultat de multe ori in fapte mai mult decat anti-democratice, asa ca ... hai sa judecam de trei ori inainte de a face (sau scrie) ceva. Stai linistit asarban ... nu ma consider unul dintre "zmecheri" mentionati de tine. Departe de mine gandul asta.

This post has been edited by Alan25r: 7 Jun 2005, 10:51


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 7 Jun 2005, 10:49
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




QUOTE(b64chr @ 7 Jun 2005, 09:20)
Dar daca merg ziua, in afara localitatii, cu faza scurta dar fara pozitii (de ex. scot sigurantele)? E vreo problema din p.d.v. al sigurantei?
*



Pai cred ca asa ar trebui sa facem, in ideea de a nu induce in eroare ceilalti participanti la trafic ... huh.gif


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 7 Jun 2005, 11:05
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




QUOTE(Alan25r @ 7 Jun 2005, 11:42)
Eu ma refeream la folosirea pozitiilor ziua in amiaza mare mai baieti. [...]
*



Pozitiile aprinse ziua in amiaza mare sunt frectie la picior de frasin. Ori ca stai ori ca mergi. Asa ca nu cred ca are rost sa mai discutam. Conform legii luminile de pozitie se folosesc pentru semnalizarea autovehiculului stationat in conditii de vizibilitate redusa (citat aproximativ din memorie).


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 7 Jun 2005, 11:14
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




Eu raman la parerea ca in localitati, in conditii de vizibiliate buna, pozitiile aprinse sunt de ajuns pentru ca distantele sunt mici si nu pot aparea erori de aproximare a distantelor. In plus, nici nu deranjezi pe cei din fata ta care ar putea sa te confunde cu cei care au masini sport si care nu suporta sa stea cineva in fata lor. biggrin.gif

In afara insa, intotdeauna merg cu faza scurta.

This post has been edited by Alan25r: 7 Jun 2005, 11:16


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 7 Jun 2005, 11:17
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Art. 143. (1) Conducatorii de vehicule sunt obligati ca de la lasarea serii si pâna în zorii zilei, ziua când ploua torential, ninge abundent sau este ceata densa, ori în alte conditii care reduc vizibilitatea pe drumul public, precum si în tuneluri, sa foloseasca instalatia de iluminare a vehiculului astfel:

1) luminile de pozitie sau de stationare, în timpul opririi pe partea carosabila în afara localitatilor;

2) luminile de întâlnire sau de drum, în mers, atât în localitatil, cât si în afara acestora, dupa gradul de iluminare a drumului public, iar când ploua torential, ninge abundant sau este ceata densa, ori în alte conditii care reduc vizibilitatea pe drum, si luminile de ceata

This post has been edited by costi: 7 Jun 2005, 11:20


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 7 Jun 2005, 11:22
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




QUOTE(driverx @ 7 Jun 2005, 09:04)
Alan25r

Bai, chiar in halul asta a ajuns tara?? NU E SUFICIENT ce a spus asarban?? La voi legea chiar are valoare zero? Sau cum vezi tu lucrurile nea' Alan25r? Daca la SLZ atunci sa se modifice legile care sa permita pozitia pentru SLZ. Iar eu, cel care respecta legea sa stau sa ma chiorasc de la sute de metri distanta, ca PARCA vad niste becuri, dar cam slab, trebuie sa identific ca este o SLZ si sa imi zic..."Ah, este o SLZ, la ea e bine si asa, dar cum dracu ma prind daca este stationata sau chiar merge??"

Bai, nu vreau sa va jignesc, dar cateodata chiar ma intreb CUM judecati unii din voi.
*



Driverx
Daca ai citi cu atentie ce am scris in primul post, ai realiza ca te-ai agitat degeaba. Chiar am specificat unde si cand prefer eu sa folosesc pozitiile.
Nici eu nu vrea sa jignesc pe nimeni, dar e bine sa judecati, inainte sa actionati sau mai rau, sa aruncati cu jigniri. Va rog ... huh.gif


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor23ro
post 7 Jun 2005, 11:23
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 10 May 05
From: Timisoara




am observat eficienta luminilor aprinse de ceata sau f. scurta, mai ales cand ai soarele in "fata" (mai ales la apus), si din contra sens vine o masina cu farurile aprinse o observ mult mai repede.....

sunt de acord cu folosirea lor in afara localitatior....


--------------------
daewoo tico - TM
Sa traiti, ... bine ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 7 Jun 2005, 11:26
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




Daaaaaa multe multe faruri sa se vada ca vine o masina de mare viteza (Dacia break in cazul meu) sa ma vada toata lumea de la cea mai mare distanta , toate farurile , stergatoarele, din 3 in 3 minute apas stropitoarea de parbriz (ca sa vad mai bine drumul acum puternic luminat), cu varful degetului chircit pe butonul claxonului( sa ma si auda chiorii, niciodata nu ai luat suficiente masuri de siguranta in a te face observat) si pentru linistea ta personala o perche de ochelari integrali negrii si muzica data la toti cei 200 watii din dotare.
Totusi am auzit ca in India este o moda mult mai eficienta, constand in montarea pe toata suprafata vizibila a caroseriei a milioane de beculete mici de lanterna asezate unul langa altul care pot fi aprinse simultan de la un simplu buton.
"Captane Picard unul pentru teleportare ! biggrin.gif

Am votat "nu" , cred ca mi-a scapat mouseul gresit dar asta e "piece touche, piece joue !"

Numai de bine si nu uitati ca un neamt celebru , din tara mercedesului si a bmdubluveului a zis " Licht, mehr licht !",
Chestia e ca dupa aia, saracul, a murit !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc - B-54-WEG 2005 Alba
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 7 Jun 2005, 11:31
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




QUOTE(costi @ 7 Jun 2005, 11:17)
Art. 143. (1) Conducatorii de vehicule sunt obligati ca de la lasarea serii si pâna în zorii zilei, ziua când ploua torential, ninge abundent sau este ceata densa, ori în alte conditii care reduc vizibilitatea pe drumul public, precum si în tuneluri, sa foloseasca instalatia de iluminare a vehiculului astfel:

1) luminile de pozitie sau de stationare, în timpul opririi pe partea carosabila în afara localitatilor;

2) luminile de întâlnire sau de drum, în mers, atât în localitatil, cât si în afara acestora, dupa gradul de iluminare a drumului public, iar când ploua torential, ninge abundant sau este ceata densa, ori în alte conditii care reduc vizibilitatea pe drum, si luminile de ceata
*



Pai, judecand dupa acest articol 143, nu ar trebui sa folosim nici pozitiile si nici luminile de intalnire sau de drum, decat daca gradul de iluminare al drumului public lasa de dorit. Asa ca o discutie despre aplicarea corecta a legilor pica din start si devine puerila. Deci, hai sa nu mai degeneram discutia cu idei de genul "legea trebuie respectata" pentru ca nu este cazul in acest thread. Just my 2 cents ...


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 7 Jun 2005, 12:16
Post #57


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Domnu..daca aveti dificultati de intelegere spuneti si va vom "lumina"
Art 143 la pct 1 instituie obligativitatea folosirii luminilor de pozitie sau de stationare, în timpul opririi pe partea carosabila în afara localitatilor.
Pct 2 instituie obligativitatea folosirii luminilor de intalnire sau de drum in functie de gradul de iluminare a drumului public!
Adica logica matale face exact nu 2 centi ci 2 bani! Alternativa se refera la faza scurta sau faza lunga nu la faza scurta sau deloc!

Rog frumos ca in cazul in care va simtiti depasit de situatie sa nu postati tampenii doar de dragul contabilizarii mesajelor, nu de alta dar exista riscul ca unii sa se ia dupa dvs si zau ca nu ar fi bine a face prozeliti in prostii


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 7 Jun 2005, 12:30
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




Din nou trebuie sa apelez la judecata dvs. si mai ales la atentia dvs care din pacate nu pare a avea o prea buna distributivitate. Nu am vrut sa pornesc un flame dar sigur o sa il inchid (din pct. meu de vedere) cu un singur quote:
"Art. 143. (1) Conducatorii de vehicule sunt obligati ca de la lasarea serii si pâna în zorii zilei, ziua când ploua torential, ninge abundent sau este ceata densa, ori în alte conditii care reduc vizibilitatea pe drumul public, precum si în tuneluri, sa foloseasca instalatia de iluminare a vehiculului astfel:".

Deci, pentru cei care nu pot sa inteleaga ce am vrut sa spun mai sus, precizez ca punctele 1 si 2 se aplica numai in conditille enumerate inainte de semnul de punctuatie ":". Cu aceasta am inchis acest flame deoarece sunt convins ca majoritatea au inteles si in plus, timpul costa bani.
Faptul ca sunteti moderator nu va da dreptul sa adresati jigniri doar pentru ca suneti convins ca ceea ce spuneti nu sunt aberatii. Din pacate, aici gresiti. O zi buna ...


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicknein
post 7 Jun 2005, 12:33
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




Sunt pentru folosirea fazei scurte in timpul zilei. Conduc de multa vreme si am constatat cit de mult te poate ajuta faza lunga a celui care vine din fata... Mai ales cind ploua, este innorat sau ceata. Asa ca de fiecare data cind conduc in afara localitatilor aprind faza scurta. Problema este insa ca nu toti considera necesar acest lucru si de aici pot aparea situatii care pot genera incidente sau chiar accidente. Din pacate chiar daca s-ar da o lege care sa prevada folosirea fazei scurte si in timpul zilei nu cred ca ar avea vreun efect. Traim totusi in Romania si legile sunt numai pentru prosti... A se vedea si legea cu centura de siguranta.
In rest, numai bine!


--------------------
FORD Focus 1.6 16V '07
BMW F650 GS '04
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian BLK
post 7 Jun 2005, 12:43
Post #60


membru blue extreme


Group: Members
Posts: 621
Joined: 20 April 04
From: Pitesti - Bucuresti




Nu Alan, nu am inteles. Adica ba da am inteles. Da' n-am inteles ce-ai zis tu (logica ta). Apropo, tu ai inteles sau n-ai inteles sau poate o-ntelege restul!

Ok, ok cand esti obligat mai e cum mai e da' cand nu esti?


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16V 2007
Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 17:02
Forum Renault