de ce nu porneste la rece?
![]() ![]() ![]() |
de ce nu porneste la rece?
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|||
adaniel69 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
depinde cum o pornesti! nu da mai mult de 2-3 pedale si neaparat trage socul!
si da la coada la pompa de benzina inainte de pornire! ai aprindere electronica? e buna la rece... |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
libarca |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
bateria cum e?bujiile?detaliaza ce ai verificat ca sa stim ce eliminam.
|
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
LAUR_90 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 28 December 10 ![]() |
Vezi daca ai compresie buna. aceiasi problema o am si eu, doar k azi o bagai in service k am segmentii dusi. la mine a inceput sa ude bujiile in mers si dak o lasam in panta, in viteza I o lua la vale. acum nu stiu poate la tine e din altceva. Sper sa te ajute cu ceva.
|
--------------------
dacia
berlina 1310
98
- DJ 03 WKV
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu ma gindesc la condens motorul cald , se aduna condens in capacul delco si scinteia se duce oriunde numai unde trebuie nu , incearca inainte de a porni sa il stergi cu o cirpa uscata sa vezi daca e de acolo
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
LAUR_90 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 28 December 10 ![]() |
da, dar eu am vazut k, capacele delcou au niste gaurele cred k sunt pt a elimina acest inconvenient. Poate gresesc eu.
|
--------------------
dacia
berlina 1310
98
- DJ 03 WKV
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da dar se pot infunda cu diverse , dureaza 2 min sa te uiti
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
al1n |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
porneste greu? dar ceva simptome? tremura, iti da benzina pompa, cel mai probabil e din aprindere dar poate si la carburator, condensul de unde sa fie la pornire daca motorul e rece
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#9
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
asa cum zicea si adaniel69, dau la pompa pana vad ca nu mai primeste in cnc ( vad ca nu mai intra benzina in filtru), 2 pedale, shock maxim, bateria chiar luata de pe redresor... aprindere gotronic, fise tesla, bobina doduco... etc...
ma gandeam ca ar putea sa mai fie de la "mucii" din teu/flansa carb, o sa iau maine la puricat carbu... am pierdut o carte de mecanica in care descria "circuitul" de pornire de la carfil... iar pe forum din pacate nu am gasit decat 2 jpeg-uri cu mersul la relanti si in turatie. are cineva ce caut eu? am sa verific si capacul delco, suna rezonabil. ma gandesc ca si parbrizul il gasesc inghettzat inauntru... deci... plauzibil. revin cu noutati! |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
inainte sa pornesti vezi daca ai scanteie si daca sprituieste, daca impinsa porneste rapid ai probleme electrice
27 Jan 2011, 21:57: direct pe gaz ai incercat? This post has been edited by krapcarasu: 27 Jan 2011, 20:57 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
scanteie ai?alimentare cu benzina?buna? deci no problem verifica aprinderea si verifica sistem alimenare ,parerea mea e ca e de la alimentare,daca e sub 5 grade spre mai sub 0 sar putea sa ai apa in benzina si sa ti se formeze dopuri de gheata pe conducta si pauza pornire
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 27 Jan 2011, 23:04 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
vad ca nu a mai dat nici un raspuns... majoritatea cauzelor au fost deja enuntate...ar mai fi de verificat si jocurile la culbutori.....
ca idee cu innecatul... de cand sunt dimineata - 10 sau 12 pornesccam asa: cu 10 12 sprituri date si cu socul la maxim... deja tras... a pornit la prima cheie .... am incercat cu 5-6 sprituri si porneste dar se opreste imediat....mai dau 2-3 si iar cheie si e ok..porneste la a doua.. |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#13
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
am verificat, curatat sters jmilgheruit, tot ce se utea carburator-aprindere a pornit la prima cheie... si a murita dupa 10 secunde... ca sa ma dau jos si sa observ ca pe lanaga axul de la clapeta de acceleratie curgea benzina... mi-am zis nu inchide cuiul poanto...am pus iara bateria la incarcat (dupa ce am lasat-o azinoapte vreo 10 ore) recuratat bujiile, asteptat cateva ore, remontat bateria, dat la pompa de benzina pana iesea pe retur, scos turul din carburator(deci nu mai alimentam cu benzina), dat 3 chei... acelasi rezultat, curege benzina pe la ax...
Nivelul cnc e bun, si o spun pt ca asa il am de un an, pe peretele de 45grade am facut un semn, pe la inceputul anului trecut, pana acolo trebuie sa am benzina, ceea ce asa si e... deci benzina in cnc nu inunda... intrebarea e .. pe unde curge... ca ma gandesc eu... din moment ce se scurge benina pe la exteriorul carbului, logic curge si pe interior, deci un exces de carburant , deci ineaca,.... Pe unde curge? p.s. pt cei care o pornesc cu seringa .... cati ml sunt in seringa sau pompati... si in timpul asta e pe gaz? This post has been edited by xrt3xrt3: 28 Jan 2011, 16:17 |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
pai vezi ca axul iese are niste bucsi de teflon alea ies sind de vanzare la piese dacia
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#15
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
vezi cuiul ponto
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la ax ai 2 garnituri de teflon alea sint importante , si se schimba relativ usor, vezi sa nu curga si pe la sprit si sa se prelinga pe sirma , la delco studiaza atent sa fezi daca exista fisuri in jurul ploturilor , vezi ca , curentul este pervers si o ia pe unde nu te astepti , poate face canal conductor si prin interiorul materialului de la capac
la seringa sint suficienti 5 ml , bagi seringa dai gazul pe mijloc , si dai la automat , cind a pornit dai pe gaz |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Acum tocmai ce am rezolvat o problema similara cu dacia unui var. A ramas fara benzina si dupa ce a pus vreo 8 litri dupa 2 zile nu mai pornea. Am inceput prin a verifica daca ajunge benzina la carb, apoi daca jiglorul principal sprituie in carb, apoi scos bujiile arse la aragaz , curatate cu peria de sarma, reglate la 0.7, conectate la fise si puse toate pe o suprafata plana , dat mai multe chei si constatat ca una din ele da scanteie slaba spre deloc. Am inlocuit-o cu alta si acum a pornit la prima cheie. ![]() |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
nu mai parliti bujiile pe aragaz slabiti izolatia,le scurtati viata,crapa ceramica din interior fisuri etc care nu se vad si dati de belea
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu le parliti pe aragaz, eu le ard cu autogenul, odata la un an, toamna. De masurat, le-ai masurat sa vezi ce rezistenta are? Daca are, cum sa dea scanteie si sa mai si porneasca?
Nu jiclorul principal sprituie, ci alte alea. Cineva intreaba, de unde condens. Seara daca ai pornit motorul o juma' de minut, dimineata sa nu te astepti sa mai porneasca, sau daca lasi masina undeva in curent de aer. Oprita seara in curent, toata umezeala de afara intra pe la fise, capac, bobina...si n-ai s-o poti porni. Ia un pistol cu er cald, sau uscatorul de par, daca ai priza p-aproape, si usuca fisele , capacul si bobina. Daca pornesti imediat, umezeala e de vina. Evita parcarea in acel loc. E normal sa curga pe la axa clapetei (nu izvor), de indata ce tragi socul, si benzina e absorbita in exces. Si ata e o cauza, excesul de benzina. Regleaza cursa clapetei de soc, sa nu se mai inchida de tot, cand tragi socul atat cat sa se accelereze putin peste 1000 de ture, din acea sarma, tija de legatura intre clapeta de soc si axa clapetei de acceleratie. Scoate si furtunul de la epurator, sa nu mai bage condens in carburator, si trecel undeva catre spatele motorului in jos. Sa nu fie nici prea lung, nici subtire, ca se va face gheata pe el si arunca uleiul din motor. Eu , toata saptamana asta, la minus 18 grade, am pornit numai pe gaz dimineata. Doar in a doua dimineata geroasa, parca marti, a vrut sa se opreasca dupa cateva secunde, dar si-a adus aminte ca-i promisesem mai multa atentie, si a continuat. Jigodie perversa! 29 Jan 2011, 21:09: Uitasem, v-am zis mereu, ca o baterie la zero grade, are jumatate de capacitate, iar la minus 20, are un sfert. Cum sa porneasca? Impachetata in folie de poliflex, patru straturi de 3mm, si pe fund , deasupra doar unul, nici nu zici ca-i iarna. Ea se descarca cu 2% pe zi, deci 10 zile nepornita, are mai putin cu 20%. O cheie data, necesita 60 de Km de parcurs, sa se reincarce . La cat timp le incarcati pe redresor, daca faceti naveta pe 10-15 Km? This post has been edited by PH-06-BOA: 29 Jan 2011, 21:09 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lde 2100 |
![]()
Post
#21
|
![]() CFR-ist Group: Members Posts: 391 Joined: 17 November 10 From: Slanic ![]() |
off topic-Am vazut ca s-a scris mai sus despre garniturile de teflon de la axul clapetei de acceleratie.Am fost in Ploiesti,am intrebat de ele la majoritatea magazinelor si mai toti mi-au zis ca nu prea se mai fabrica.Voi de unde le luati?
This post has been edited by Lde 2100: 29 Jan 2011, 21:16 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989/Dacia 1300 1977/Dacia 1307 2001/Nissan Xtrail
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
stii cum arata ? , daca ai material le poti face si tu cu o foarfeca
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Lde 2100 |
![]()
Post
#23
|
![]() CFR-ist Group: Members Posts: 391 Joined: 17 November 10 From: Slanic ![]() |
Normal,sper ca a fost la misto intrebarea
![]() This post has been edited by Lde 2100: 29 Jan 2011, 23:05 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989/Dacia 1300 1977/Dacia 1307 2001/Nissan Xtrail
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si care-i diferenta intre ce faci tu si ale lor? Ca le faci cum vrei? Din 17m de locomotiva si 2100 de cai, e inposibil sa nu gasesti si pentru tine o martoaga macar.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
3 intrebari am : 1. Cum masor rezistenta bujiilor ? 2. Cum masor rezistenta fiselor si bobinei ? ( mai exact unde fac contact cu acele alea ale multimetrului ) 3. Cine are redresor in Bucuresti sa ma ajute si pe mine sa mai incarc bateria ? Are ochi magic dar nu mai e verde se pare , ci negru ( adica trebuie incarcata ). O am in casa de 2 zile , am masurat si are 12.5 V. |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(Lde 2100 @ 29 Jan 2011, 22:15) off topic-Am vazut ca s-a scris mai sus despre garniturile de teflon de la axul clapetei de acceleratie.Am fost in Ploiesti,am intrebat de ele la majoritatea magazinelor si mai toti mi-au zis ca nu prea se mai fabrica.Voi de unde le luati? Din cîte știu eu ,ele nu snt garnituri de teflon,ci snt bucși de teflon,l-a mine în oraș înca se mai gasesc. 30 Jan 2011, 10:32: QUOTE(the fast and furious @ 30 Jan 2011, 05:28) 3 intrebari am : 1. Cum masor rezistenta bujiilor ? 2. Cum masor rezistenta fiselor si bobinei ? ( mai exact unde fac contact cu acele alea ale multimetrului ) 3. Cine are redresor in Bucuresti sa ma ajute si pe mine sa mai incarc bateria ? Are ochi magic dar nu mai e verde se pare , ci negru ( adica trebuie incarcata ). O am in casa de 2 zile , am masurat si are 12.5 V. Daca ochiul magic e negru ptr mine e clar,trebuie sa schimbi bateria,eu am patit la fel ca tine,ma mai ținut o luna ,și o încarcam la redresor la 2 zile,ma chinuit rau... This post has been edited by mihai7575: 30 Jan 2011, 09:32 |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
the fast and furious |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() N-are cum. Bateria e luata de noua acum 1.5 ani. Fulmen este. Chestia este ca in ultimile sase luni am folosit masina decat ocazional si a fost pornita odata la cateva zile. Oricum daca o pun pe masina imi invarte insesizabil fata de perioada cand era ochiul verde. |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
maho |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
La 1.5 ani n-avea voie sa se innegreasca ochiul, decat daca alternatorul nu-ti incarca suficient, ai lasat-o prea mult nepornita in ger, sau eventual iti fura curent pe undeva..
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
daca sa sulfatat sau a fiert si ia cazut pasta din ea e buna sa faci ciorba
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
roakru |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
nu imi vine sa cred
![]() de la ce oare? recunosc, nu ma certati, capac delcou metaplast, platina metaplast, prost cu bani, ca sa imi iau o aprindere electornica cu senzor. dar pana azi nu a facut probleme, ii trageam scoul, pedale si cheie si plecam. This post has been edited by roakru: 1 Feb 2011, 08:09 |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 20:24 |