DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> de ce nu porneste la rece?

xrt3xrt3
post 27 Jan 2011, 15:38
Post #1


o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro


Group: Members
Posts: 117
Joined: 10 February 10
From: Ploiesti-Bucuresti




pe la inceputl lunii cand au fost frigurle alea, daciuta mea nu voia sa porneasca nici in ruptul capului... daca prindeam o zi mai bunicica... "o lua".. acum de 2-3 zile de cand au venit frigurile.. iarasi... nu vrea si nu vrea...

ce poate sa aiba?... mentionez ca in tot timpul asta cat au fost temperaturi mari... peste 5 grade... n-am avut nici cea mai mica problema...


--------------------
Dacia 1310 pe GPL 1998 - DB 05 MBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 27 Jan 2011, 16:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




depinde cum o pornesti! nu da mai mult de 2-3 pedale si neaparat trage socul!
si da la coada la pompa de benzina inainte de pornire! ai aprindere electronica? e buna la rece...


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 27 Jan 2011, 16:10
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




bateria cum e?bujiile?detaliaza ce ai verificat ca sa stim ce eliminam.


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LAUR_90
post 27 Jan 2011, 17:38
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 December 10




Vezi daca ai compresie buna. aceiasi problema o am si eu, doar k azi o bagai in service k am segmentii dusi. la mine a inceput sa ude bujiile in mers si dak o lasam in panta, in viteza I o lua la vale. acum nu stiu poate la tine e din altceva. Sper sa te ajute cu ceva.


--------------------
dacia berlina 1310 98 - DJ 03 WKV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Jan 2011, 17:42
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu ma gindesc la condens motorul cald , se aduna condens in capacul delco si scinteia se duce oriunde numai unde trebuie nu , incearca inainte de a porni sa il stergi cu o cirpa uscata sa vezi daca e de acolo


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LAUR_90
post 27 Jan 2011, 17:46
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 December 10




da, dar eu am vazut k, capacele delcou au niste gaurele cred k sunt pt a elimina acest inconvenient. Poate gresesc eu.


--------------------
dacia berlina 1310 98 - DJ 03 WKV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Jan 2011, 17:55
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




da dar se pot infunda cu diverse , dureaza 2 min sa te uiti


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 27 Jan 2011, 20:08
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




porneste greu? dar ceva simptome? tremura, iti da benzina pompa, cel mai probabil e din aprindere dar poate si la carburator, condensul de unde sa fie la pornire daca motorul e rece


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xrt3xrt3
post 27 Jan 2011, 20:42
Post #9


o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro


Group: Members
Posts: 117
Joined: 10 February 10
From: Ploiesti-Bucuresti




asa cum zicea si adaniel69, dau la pompa pana vad ca nu mai primeste in cnc ( vad ca nu mai intra benzina in filtru), 2 pedale, shock maxim, bateria chiar luata de pe redresor... aprindere gotronic, fise tesla, bobina doduco... etc...
ma gandeam ca ar putea sa mai fie de la "mucii" din teu/flansa carb, o sa iau maine la puricat carbu...
am pierdut o carte de mecanica in care descria "circuitul" de pornire de la carfil... iar pe forum din pacate nu am gasit decat 2 jpeg-uri cu mersul la relanti si in turatie. are cineva ce caut eu?
am sa verific si capacul delco, suna rezonabil. ma gandesc ca si parbrizul il gasesc inghettzat inauntru... deci... plauzibil.

revin cu noutati!


--------------------
Dacia 1310 pe GPL 1998 - DB 05 MBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 27 Jan 2011, 20:56
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




inainte sa pornesti vezi daca ai scanteie si daca sprituieste, daca impinsa porneste rapid ai probleme electrice

27 Jan 2011, 21:57:
direct pe gaz ai incercat?

This post has been edited by krapcarasu: 27 Jan 2011, 20:57


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 27 Jan 2011, 23:03
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




scanteie ai?alimentare cu benzina?buna? deci no problem verifica aprinderea si verifica sistem alimenare ,parerea mea e ca e de la alimentare,daca e sub 5 grade spre mai sub 0 sar putea sa ai apa in benzina si sa ti se formeze dopuri de gheata pe conducta si pauza pornire

This post has been edited by Magnum_Baracuda: 27 Jan 2011, 23:04


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 27 Jan 2011, 23:17
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




vad ca nu a mai dat nici un raspuns... majoritatea cauzelor au fost deja enuntate...ar mai fi de verificat si jocurile la culbutori.....
ca idee cu innecatul... de cand sunt dimineata - 10 sau 12 pornesccam asa: cu 10 12 sprituri date si cu socul la maxim... deja tras... a pornit la prima cheie .... am incercat cu 5-6 sprituri si porneste dar se opreste imediat....mai dau 2-3 si iar cheie si e ok..porneste la a doua..


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xrt3xrt3
post 28 Jan 2011, 16:14
Post #13


o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro


Group: Members
Posts: 117
Joined: 10 February 10
From: Ploiesti-Bucuresti




am verificat, curatat sters jmilgheruit, tot ce se utea carburator-aprindere a pornit la prima cheie... si a murita dupa 10 secunde... ca sa ma dau jos si sa observ ca pe lanaga axul de la clapeta de acceleratie curgea benzina... mi-am zis nu inchide cuiul poanto...am pus iara bateria la incarcat (dupa ce am lasat-o azinoapte vreo 10 ore) recuratat bujiile, asteptat cateva ore, remontat bateria, dat la pompa de benzina pana iesea pe retur, scos turul din carburator(deci nu mai alimentam cu benzina), dat 3 chei... acelasi rezultat, curege benzina pe la ax...

Nivelul cnc e bun, si o spun pt ca asa il am de un an, pe peretele de 45grade am facut un semn, pe la inceputul anului trecut, pana acolo trebuie sa am benzina, ceea ce asa si e... deci benzina in cnc nu inunda... intrebarea e .. pe unde curge... ca ma gandesc eu... din moment ce se scurge benina pe la exteriorul carbului, logic curge si pe interior, deci un exces de carburant , deci ineaca,....
Pe unde curge?


p.s. pt cei care o pornesc cu seringa .... cati ml sunt in seringa sau pompati... si in timpul asta e pe gaz?

This post has been edited by xrt3xrt3: 28 Jan 2011, 16:17


--------------------
Dacia 1310 pe GPL 1998 - DB 05 MBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 28 Jan 2011, 20:16
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




pai vezi ca axul iese are niste bucsi de teflon alea ies sind de vanzare la piese dacia


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xrt3xrt3
post 28 Jan 2011, 21:50
Post #15


o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro


Group: Members
Posts: 117
Joined: 10 February 10
From: Ploiesti-Bucuresti




QUOTE(Magnum_Baracuda @ 28 Jan 2011, 20:16)
pai vezi ca axul iese are niste bucsi de teflon alea ies sind de vanzare la piese dacia
*



pe mine nu ma intereseaza sa etansez gaurile axului... benzina care curge pe acolo vine de undeva... ei bine acel undeva (cauza) trebuie rezolvat...


--------------------
Dacia 1310 pe GPL 1998 - DB 05 MBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 28 Jan 2011, 22:02
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




vezi cuiul ponto


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Jan 2011, 22:33
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la ax ai 2 garnituri de teflon alea sint importante , si se schimba relativ usor, vezi sa nu curga si pe la sprit si sa se prelinga pe sirma , la delco studiaza atent sa fezi daca exista fisuri in jurul ploturilor , vezi ca , curentul este pervers si o ia pe unde nu te astepti , poate face canal conductor si prin interiorul materialului de la capac

la seringa sint suficienti 5 ml , bagi seringa dai gazul pe mijloc , si dai la automat , cind a pornit dai pe gaz


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 29 Jan 2011, 18:34
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





Acum tocmai ce am rezolvat o problema similara cu dacia unui var.
A ramas fara benzina si dupa ce a pus vreo 8 litri dupa 2 zile nu mai pornea.
Am inceput prin a verifica daca ajunge benzina la carb, apoi daca jiglorul principal sprituie in carb, apoi scos bujiile arse la aragaz , curatate cu peria de sarma, reglate la 0.7, conectate la fise si puse toate pe o suprafata plana , dat mai multe chei si constatat ca una din ele da scanteie slaba spre deloc.
Am inlocuit-o cu alta si acum a pornit la prima cheie. biggrin.gif


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 29 Jan 2011, 18:40
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




nu mai parliti bujiile pe aragaz slabiti izolatia,le scurtati viata,crapa ceramica din interior fisuri etc care nu se vad si dati de belea


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 29 Jan 2011, 21:02
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu le parliti pe aragaz, eu le ard cu autogenul, odata la un an, toamna. De masurat, le-ai masurat sa vezi ce rezistenta are? Daca are, cum sa dea scanteie si sa mai si porneasca?
Nu jiclorul principal sprituie, ci alte alea.
Cineva intreaba, de unde condens. Seara daca ai pornit motorul o juma' de minut, dimineata sa nu te astepti sa mai porneasca, sau daca lasi masina undeva in curent de aer. Oprita seara in curent, toata umezeala de afara intra pe la fise, capac, bobina...si n-ai s-o poti porni. Ia un pistol cu er cald, sau uscatorul de par, daca ai priza p-aproape, si usuca fisele , capacul si bobina. Daca pornesti imediat, umezeala e de vina. Evita parcarea in acel loc.
E normal sa curga pe la axa clapetei (nu izvor), de indata ce tragi socul, si benzina e absorbita in exces. Si ata e o cauza, excesul de benzina. Regleaza cursa clapetei de soc, sa nu se mai inchida de tot, cand tragi socul atat cat sa se accelereze putin peste 1000 de ture, din acea sarma, tija de legatura intre clapeta de soc si axa clapetei de acceleratie. Scoate si furtunul de la epurator, sa nu mai bage condens in carburator, si trecel undeva catre spatele motorului in jos. Sa nu fie nici prea lung, nici subtire, ca se va face gheata pe el si arunca uleiul din motor.
Eu , toata saptamana asta, la minus 18 grade, am pornit numai pe gaz dimineata. Doar in a doua dimineata geroasa, parca marti, a vrut sa se opreasca dupa cateva secunde, dar si-a adus aminte ca-i promisesem mai multa atentie, si a continuat. Jigodie perversa!

29 Jan 2011, 21:09:
Uitasem, v-am zis mereu, ca o baterie la zero grade, are jumatate de capacitate, iar la minus 20, are un sfert. Cum sa porneasca? Impachetata in folie de poliflex, patru straturi de 3mm, si pe fund , deasupra doar unul, nici nu zici ca-i iarna. Ea se descarca cu 2% pe zi, deci 10 zile nepornita, are mai putin cu 20%. O cheie data, necesita 60 de Km de parcurs, sa se reincarce . La cat timp le incarcati pe redresor, daca faceti naveta pe 10-15 Km?

This post has been edited by PH-06-BOA: 29 Jan 2011, 21:09


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lde 2100
post 29 Jan 2011, 21:15
Post #21


CFR-ist


Group: Members
Posts: 391
Joined: 17 November 10
From: Slanic




off topic-Am vazut ca s-a scris mai sus despre garniturile de teflon de la axul clapetei de acceleratie.Am fost in Ploiesti,am intrebat de ele la majoritatea magazinelor si mai toti mi-au zis ca nu prea se mai fabrica.Voi de unde le luati?

This post has been edited by Lde 2100: 29 Jan 2011, 21:16


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989/Dacia 1300 1977/Dacia 1307 2001/Nissan Xtrail
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 29 Jan 2011, 22:42
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




stii cum arata ? , daca ai material le poti face si tu cu o foarfeca


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lde 2100
post 29 Jan 2011, 23:04
Post #23


CFR-ist


Group: Members
Posts: 391
Joined: 17 November 10
From: Slanic




Normal,sper ca a fost la misto intrebarea 04.gif .Eu am rezolvat-o cu niste folie de teflon de 1mm care am mai subtiat-o cu niste smirghel.(foloseam prin uzina la manerele de cutite).Ma interesa daca se mai gasesc la magazine...

This post has been edited by Lde 2100: 29 Jan 2011, 23:05


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989/Dacia 1300 1977/Dacia 1307 2001/Nissan Xtrail
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 30 Jan 2011, 01:17
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si care-i diferenta intre ce faci tu si ale lor? Ca le faci cum vrei? Din 17m de locomotiva si 2100 de cai, e inposibil sa nu gasesti si pentru tine o martoaga macar.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 30 Jan 2011, 04:28
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





3 intrebari am :

1. Cum masor rezistenta bujiilor ?
2. Cum masor rezistenta fiselor si bobinei ? ( mai exact unde fac contact cu acele alea ale multimetrului )
3. Cine are redresor in Bucuresti sa ma ajute si pe mine sa mai incarc bateria ?
Are ochi magic dar nu mai e verde se pare , ci negru ( adica trebuie incarcata ). O am in casa de 2 zile , am masurat si are 12.5 V.


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 30 Jan 2011, 09:22
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(Lde 2100 @ 29 Jan 2011, 22:15)
off topic-Am vazut ca s-a scris mai sus despre garniturile de teflon de la axul clapetei de acceleratie.Am fost in Ploiesti,am intrebat de ele la majoritatea magazinelor si mai toti mi-au zis ca nu prea se mai fabrica.Voi de unde le luati?
*


Din cîte știu eu ,ele nu snt garnituri de teflon,ci snt bucși de teflon,l-a mine în oraș înca se mai gasesc.

30 Jan 2011, 10:32:
QUOTE(the fast and furious @ 30 Jan 2011, 05:28)
3 intrebari am :

1. Cum masor rezistenta bujiilor ?
2. Cum masor rezistenta fiselor si bobinei ? ( mai exact unde fac contact cu acele alea ale multimetrului )
3. Cine are redresor in Bucuresti sa ma ajute si pe mine sa mai incarc bateria ?
Are ochi magic dar nu mai e verde se pare , ci negru ( adica trebuie incarcata ). O am in casa de 2 zile , am masurat si are 12.5 V.
*


Daca ochiul magic e negru ptr mine e clar,trebuie sa schimbi bateria,eu am patit la fel ca tine,ma mai ținut o luna ,și o încarcam la redresor la 2 zile,ma chinuit rau...

This post has been edited by mihai7575: 30 Jan 2011, 09:32


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 30 Jan 2011, 22:40
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti




blink.gif
N-are cum. Bateria e luata de noua acum 1.5 ani. Fulmen este.
Chestia este ca in ultimile sase luni am folosit masina decat ocazional si a fost pornita odata la cateva zile. Oricum daca o pun pe masina imi invarte insesizabil fata de perioada cand era ochiul verde.


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 31 Jan 2011, 10:33
Post #28


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




La 1.5 ani n-avea voie sa se innegreasca ochiul, decat daca alternatorul nu-ti incarca suficient, ai lasat-o prea mult nepornita in ger, sau eventual iti fura curent pe undeva..


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 31 Jan 2011, 15:44
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




daca sa sulfatat sau a fiert si ia cazut pasta din ea e buna sa faci ciorba


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roakru
post 1 Feb 2011, 08:08
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10




nu imi vine sa cred ohmy.gif astazi de dimineata sa pornesc masina, ma duc la masina, invart nitel motorul, pun borna, pedale si cheie. invartea de parca nu mai aveam curent, au inceput vorbele credincoase din dotare, iau contactul, verific daca arunca benzina pe ciocul de papagal, gasca, rata ca nici acum nu stiu cum se numeste exact, toata lumea cu cate un nume diferit, arunca. o pun pe prietena mea, sa dea la cheie cat stau eu cu fisa in mana, ma pisca, deci are scanteie. dau cheie, nimic, trag socul la maxim, cheie lunga si pedale, parca da putin sa o ia, mai dau cheie, intrun final da sa porneasca dar se aude motorul de parca ar functiona intr-un cilindru, moare, dau iar cheie, porneste parca in 2 cilindri, si tot asa pana cand a pornit.

de la ce oare?

recunosc, nu ma certati, capac delcou metaplast, platina metaplast, prost cu bani, ca sa imi iau o aprindere electornica cu senzor. dar pana azi nu a facut probleme, ii trageam scoul, pedale si cheie si plecam.

This post has been edited by roakru: 1 Feb 2011, 08:09


--------------------
dacia 1310 CL 1987
la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 20:24
Forum Renault