una problema capac culbutori
![]() ![]() ![]() |
una problema capac culbutori
micri |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|||
stoica_mariush |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 February 11 ![]() |
daca le strangi no sa rezolvi nimic,o sa arunce mai mult ulei
trebuie sa pui garnituri de piele (1-2)la fiecare surub si peste alea le pui pe cele speciale pt capac apoi strangi uniform suruburile dar nu preamult, Cand nu mai merg cu mana dai 2 ture cu cheia si atat,daca mai curge strangi o juma de tura. |
--------------------
Dacia1310
Dacia1310
an1997 dacia 1310
- IF-03-HPL
|
|
micri |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
merci
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
sau dai cu silicon de garnituri pe langa suruburile de la capac si pe garnitura capacului,doar manjite nitel nu dai mult
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
N E S |
![]()
Post
#5
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
sau poti infileta pe surub un fel de sforara, nu stiu exact cum se numeste dar etanseaza bine. Clingherit parca....eu am pus si nu mai am probleme.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Kiraly |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
eu cu canepa am rezolvat si e 100%
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(micri @ 14 Feb 2011, 14:15) de ceva timp am o problema care ma enerveaza. pe la capacul de la culbutori, mai precis pe langa prezoanele care fixeaza capacul imi da ulei chiar daca le strang bine de tot. Ce solutie ar fi dar mai ales care ar fi cauza acestiu fenomen. Pune-i garnituri de clingherit de culoare verde,ele se gasesc la magazin de piese auto,si sunt speciale ptr prezoane capac culbutori. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
maho |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE N E S Posted Today, 13:50 sau poti infileta pe surub un fel de sforara, nu stiu exact cum se numeste dar etanseaza bine. Clingherit parca... E fir de (sau cu) azbest, nu am auzit de fir de clingherit. Oricum, garnitura de clingherit ar trebui sa fie suficienta, fara sa stranga prea tare, ca sa nu deformeze capacul. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
foloseste gagiule fara frica banda de teflon dar mai groasa nitel si cu saiba de clingherit strangi frumusel,nu sa indopi capacul si gata
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Capacul de culbutori nu se strange puternic deoarece il deformezi.El se strange atat ca sa asigure o etansare perfecta pe chiulasa.
Datorita strangerii excesive,capacul tau este deformat in zona celor trei piulite precum si la baza sa.Da-l jos,indreapta-l,schimba-i garnitura de cauciuc si cele de clingherit ale piulitelor.Strange-l foarte usor,cu simt de raspundere. |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
G I M |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
A zis bine deceneu, un coleg de forum a patit sa-i bata o tija de la culbutor in capac din cauza strangerii excesive a acestuia si nu stia de unde ii vine tacanitul.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
salutare am o problema:mi s-a rupt un prezon de la capacul de chiuloasa ce tine rampa de culbutori, lam scos destul de usor desfacand si celelalte 2 suruburi inclusiv al 2-lea prezon lam schimbat cu un altul dar cand sa pun rampa la loc nu mai era pozitia initiala deci am invartit de elicie invers acelor de ceasornic pana sa dus pe pozitia respectiva am strins am intins putin si cureaua la alternator si a pornit la prima cheie , merg de 2 zile si ce am constatat azi la o verificare sumara imi iese fum pe la busonul de la ulei;mentionez ca mi se pare ca trage mai bine dar nu imi scade relantiul la 800 rotatii decat dupa 5 /6 min , de mers merge rotund nu se aud batai. inainte scadea la vreo 3 minute ; ce credeti trebuie reglati culbutorii? sau pot sa rulez asa cu masina? scuze ca nu-s expert in detalii tehnice
|
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
G I M |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Pai daca trage bine, relantiul e stabil, nu da rateuri las-o asa.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
2 sec ai scos rampa ai rectificat problema dar nu ai reglat culbutori??? atunci frumusel sufli manecile si reglezi culbutori cu lera si sint destul de multe topicuri ce te ajuta si iti dau mura in gura(fara ofensare) spor la munca
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
ok o las ; dar imi era frica ca s-au dereglat culbutorii, cum ziceam mai sus sa marit timpul la relantiu si era fum in capacul de la culbutori; ms
2min? cred ca vreo 2 ore pana am facut rost de alt prezon. vad totusi ca se cere sai reglez o sa tin cont de sfat ; ms This post has been edited by gimivasile: 15 Feb 2011, 21:57 |
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
convingete singur cu lera si verifica distantele,si eu zic ca paza buna trece primejdia rea
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
G I M |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Pai tu nu ai mai verificat apoi distantele? Daca nu, foarte rau.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
gimivasile |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 November 06 From: timisoara ![]() |
rau de ce? ??? se pate strica ceva?
|
--------------------
dacia
dacia berlina injectie
2000 1310 li
- TM 10 SNO renault 19 1993 F3N
Some people are only alive because it is illegal to kill. |
|
G I M |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Daca sunt prea stranse iti poate arde supapele.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Micri,o solutie foarte buna,verificata de mine de multi ani,este utilizarea unor garnituri din camera de anvelopa.Gaura se face cu preducea de 7.Presata intre saiba de sub piulita si capacul culbutorilor,garnitura de cauciuc se strange pe filet si etanseaza perfect.Pentru ca pe langa filet musteste uleiul,iar garniturile mai rigide,chiar si cele originale,nu strang pe filet.Nu e locul sa discut aspectele fizico-chimice ale fenomenului,dar intre piese rigide cauciucul practic nu se umfla in contact cu produse petroliere.De altfel la Moskviciul lui tata am folosit peste 10 ani la baia de ulei garnitura din camera de camion si afost singura metoda de a nu mai avea pierderi pe acolo.Garnitura insa nu am taiat-o exact dupa cea originala ci am avut grija sa nu ramana margini neprinse intre baie si bloc.Iar la palierele de capat,unde e nevoie de grosime mai mare,am cusut una peste alta fasii de cauciuc.
E drept ca astfel de garnituri nu sunt refolosibile.Ideal ar fi un cauciuc rezistent la produse petroliere. |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
sint enspe mii de tipuri de cauciuc ,de la cauciuc pt domeniu alimentar pana la cauciuc rezistent presiuni mari depinde de intrebuintare,poti face din pluta sau din pielea unui sort de sudura garnituri cu preduceaua de 7
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Minel |
![]()
Post
#22
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Nu va mai chinuiti atat .... aveti solutia la indemana .... taiati din furtunul de la pompa de benzina si confectionati "saibi" de cauciuc de vreo 2 mm grosime.... se introduce relativ usor pe prezonul de la capacul culbutorilor si aia e...
Am asa de o gramada de timp si ii fara scurgeri.... de nici un fel !..... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(gimivasile @ 15 Feb 2011, 22:54) ok o las ; dar imi era frica ca s-au dereglat culbutorii, cum ziceam mai sus sa marit timpul la relantiu si era fum in capacul de la culbutori; ms 2min? cred ca vreo 2 ore pana am facut rost de alt prezon. vad totusi ca se cere sai reglez o sa tin cont de sfat ; ms Sigur ti s-au dereglat culbutorii,mergi la 1 mecanic auto sa-i regleze din nou. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Club12TRS |
![]()
Post
#24
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Vai de capu' meu!!!
Cauciuc din camera (sa nu faca pana capacul chiulasei! dupa ce montati garniturile din camera, asigurati-va ca presiunea e 2 ATM!) saibe din furtune (?!???) fire de azbest (asta-mi aminteste de esapamentul de Oltcit, Citroen-uri si ceva Peugeot-uri) garnituri din piele (aici trebuia sa scriu ceva... da' nu scriu, ca iau "salariu") sfoara din canepa (cuasem talpi la bocanci??) banda de teflon (sunt tevi de apa prin Dacia??) Cooperativa Munca in Zadar?!??? Singurii care au scris ce trebuie sunt mihai7575 si Deceneu32 (salutare maestre, sper sa continui proiectul Frantuzoaica (celalalt forum)!). De ce sa improvizezi atata, cand te poti duce frumos la magazin, de unde sa cumperi 3 garnituri din clingherit, speciale pt etansarea in zona prezoanelor capacului chiulasei! Daca ar fi scumpe, as mai intelege, dar costa cat o bricheta. |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Merci,KFT!Tot oltenii...
![]() Nu,n-am abandonat celalat proiect.E doar in stadiu de amanare prelungita.Te tin la curent. ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
e drept ce ai scris...dar...cand stai acolo si nu ai ce sa pui la prezoane:)) incepi sa gasesti ceva rezolvare.eu sunt tipul care nici nu se opreste la magazin sa cumpere 3 garnituri.e rezolvat cu canepa nici nu se vede si isi face treaba.adevarul e ca ma simt mai bine asa ca am rezolvat eu singur (nu este vorba de bani).
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Pai tocmai asta e problema,draga Club12TRS,ca garniturile alea de clingherit nu inchid bine.Am scris acolo de ce.De-asta cauta lumea alte solutii.La Oltcit n-ai probleme din astea asa ca lasa ironiile in probleme pe care nu le cunosti.Ar fi mai bine sa incerci sa le intelegi.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
stimabil Club 12TRS clingheritul nu se muleaza precum caciucul siliconul sau alter materiale,eu perdonal miam facut cu preduceaua garnituri si de clingherit si pt tot neamul dar sint foarte satisfacut cu garniturile din pluta
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#29
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Tudor Badescu @ 16 Feb 2011, 19:57) Pai tocmai asta e problema,draga Club12TRS,ca garniturile alea de clingherit nu inchid bine.Am scris acolo de ce.De-asta cauta lumea alte solutii.La Oltcit n-ai probleme din astea asa ca lasa ironiile in probleme pe care nu le cunosti.Ar fi mai bine sa incerci sa le intelegi. Probleme pe care nu le cunosc? ![]() ![]() Cand garnitura de clingherit nu mai etanseaza cum trebuie, inseamna ca tre' sa schimbi capacul deformat cu unul nou. D'oh!!! @Magnum_Baracuda Pluta da! Candva se folosea, da' s-a renuntat, e mai ieftin clingheritul si mai usor de prelucrat... This post has been edited by Club12TRS: 17 Feb 2011, 15:52 |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
pana putem sa rezolvam sa etanseze si capacul deformat sigur nu mergem sa cumparam nou:P deci rezolvam noi cum putem de aia dam si sfaturi pentru cel care are nevoie de ajutor.
This post has been edited by Kiraly: 17 Feb 2011, 16:05 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 13:55 |