Incalzire, Nu baga caldura
![]() ![]() ![]() |
Incalzire, Nu baga caldura
ditzu79 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
2010 In curand Fluence...
|
|||
ionutiulia |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
problema ta cred ca este termostatul.poate sa fie si radiatorul infundat.verifica astea 2 si mai revii.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
FuNnYSLZ |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 3 February 10 From: Braila ![]() |
Da,cam asa ceva ar fi, termosatul de obicei se ''duce'' ,daca tuzici ca elecrovent. funct.
|
--------------------
solenza
clima
2003
- BR09GSD
|
|
ditzu79 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 March 10 ![]() |
Am mai citit pe aici si am aflat de robinetul ala pt scoaterea aerului din instalatie. L-am desfacut , a iesit ceva aer si m-am bucurat cateva ore crezand ca am rezolvat-o.
Neah, n-am eu norocul asta. Acum face la fel. Drept urmare am cumparat un termostat si o sa-l montez maine. E ceva de stiut inainte de a ma apuca de treaba? Nu am mai facut asta dar nici nu am 2 maini stangi ... Am aflat ca se pierde antigel, am cumparat 1L de antigel si apa. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 In curand Fluence...
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
in urma acestei operatiuni va trebui sa aerisesti si instalatia.cauta pe forum cum se face.sa te uiti cu atentie la cum scoti termostatul vechi ca sa il poti pune pe cel nou corect.sa fii atent la garnitura si sa nu strangi prea tare acele 3 suruburi ale carcasei de plastic a termostatului ca sa nu se sparga.le strangi la simtul mainii.daca nu gasesti cum se face aerisirea sa revii cu intrebari si te lamuresc.succes.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
corbex |
![]()
Post
#6
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Daca lichidul de racire se supraincalzeste iar in habitaclu e tot frig, traseul este infundat pe undeva. Termostatul defect si blocat pe inchis ar explica supraincalzirea lichidului in general, dar surplusul de caldura trebuia sa te faca sa conduci in camasa. Circuitul pentru incalzirea habitaclului e independent de termostat.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
andrei_radu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Salutare!
Parerea mea...ori termostatul ori caloriferul infundat pe undeva. Nu este in nici un caz de la robinet. Ionut...as fi recunoscator daca ai explica cum se aeriseste instalatia de racire. Vreau sa schimb lichidul ca nu am facut-o de cand e masina...adica 2003 (da stiu...se schimba la 2 ani, nu dati cu pietre ![]() Sau un link daca se poate. Multumesc |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
-
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#8
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Uite un link. Spor la treaba.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
ditzu79 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 March 10 ![]() |
Am aerisit azi dimineata instalatia dar nu am rezolvat problema.
Pana la urma cred ca o sa schimb tot lichidul. Am masina de 4 ani si nu l-am inlocuit, doar am completat. Multumesc de sfaturi, o sa revin cu noutati... |
--------------------
Renault
Fluence
2010 In curand Fluence...
|
|
andrei_radu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc mult Bogdan, foarte util si la obiect.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
-
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
acela era linkul despre care vorbeam am scris si eu , dar au mai scris si altii.sa citesti bine ambele explicatii de la mine ca in cel de al 2 lea am mai adaugat ceva.referitor la coliere daca le poti desface este avantajul tau , eu nu am reusit si nici nu am vrut sa ma complic.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
ditzu79 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 March 10 ![]() |
Gata, am rezolvat. Problema a fost intre volan si tetiera
![]() Cand am verificat ieri nivelul antigelului din vas nu am desfacut capacul. In vas era o dunga verzuie intre minim si maxim care m-a pacalit. De fapt nivelul era muuuult mai jos. A trebuit sa completez cu 2L de lichid ... Chestia asta am decoperit-o abia dupa ce am inlocuit termostatul. As fi vrut sa inlocuiesc tot lichidul din sistem (chiar imi cumparasem 3L de antigel si 3 de apa) dar cand am vazut ca nu pot desface un colier de pe o conducta f accesibila, nici macar nu am mai incercat sa desfac colierul de pe conducta din partea de jos a radiatorului... O sa schimb la urmatoarea vizita in service. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 In curand Fluence...
|
|
silvio21 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 31 January 09 From: PITESTI ![]() |
Nu baga caldura suficient.
Motorul incalzit la temperatura de aproximativ 90 de grade. E posibil sa fie de la calorifer infundat,sau sunt alte clapete pe acolo care se inchid anapoda. Indiferent de treapta de viteza a aerotermei, temperatura aerului cald care intra in habitaclu este aceeasi.Am inlocuit termostatul,radiatorul nu are nimic,ma gandeam ca poate fi caloriferul putin infundat,dar pana acolo va intreb daca nu cumva e vreo clapeta nasoala care nu-si face treba.Este posibil? |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CONFORT
- AG 78 ---
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#14
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Prin calorifer apa circula tot timpul, spre deosebire de radiator. Pana acum, eu unul nu am auzit de calorifer infundat (sa se fi spart s-a mai intamplat). Totusi, ca sa fii sigur pune mana pe furtunul de retur de la calorifer, cand aeroterma este pornita. Daca apa e doar calduta sau rece, posibil sa se fi infundat partial. Daca nu, problema poate fi de la clapeta din aeroterma (nu inchide sau deschide total, nu am demontat RACV pana acum).
|
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Treapta de viteza mai mare creste debitul aerului care intra in masina nu si temperatura acestuia , din contra , aceasta scade putin . Nu stiu ce sistem are masina ta dar trebuie sa aive un robinet care inchide si deschide caloriferul , posibil ca acel robinet sa nu deschida complet .
|
--------------------
-
-
-
|
|
klaus |
![]()
Post
#16
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
CGDBZ: trebuie sa aiba un castravete flausat (© Marty). Unde naiba ai auzit tu de robinet de inchidere calorifer la motoarele renault de pe dacia?
De ce crezi tu ca exista topic pe sectiunea DSN cum sa se monteze robinet 3 cai pentru eficientizarea AC-ului vara? Pentru ca exista? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Asta nu stiam , mi se pare cam aiurea sa circule apa tot timpul prin calorifer .
|
--------------------
-
-
-
|
|
bion |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Din 1967 cand s-a gandit R12 s-au mai schimbat unele amanunte
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
ramsen |
![]()
Post
#19
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
silvio21 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 31 January 09 From: PITESTI ![]() |
Azi am scos furtunele care duc spre caloriferul de caldura si am suflat pe ele si nu sunt infundate.
Tind sa cred ca nu s-a aerisit bine instalatia. Trebuie sa fie tari furtunele ca sunt prea moi ,parca nu e apa pe ele cu toate ca sunt foarte fierbinti,nu poti tine mana pe ele.Ce sa mai fac. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CONFORT
- AG 78 ---
|
|
silvio21 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 31 January 09 From: PITESTI ![]() |
Am rezolvat si cu caldura.Caloriferul era infundat,nu circula volum suficient pe el ca sa incalzeasca bine habitaclul.
Am bagat un furtun cu apa calda de la centrala termica de apartament si am facut presiune pe instalatie prin astuparea in celalalt capat al circuitului si a iesit multa mizerie colmatata.Am caldura de mai deschizi si geamul. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CONFORT
- AG 78 ---
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Ai avut antigel in instalatie? L-ai schimbat la 60.000 de km sau 4 ani? Care sa fi fost cauza mizeriei?
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
ramsen |
![]()
Post
#23
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(silvio21 @ 21 Dec 2010, 13:28) Am rezolvat si cu caldura.Caloriferul era infundat,nu circula volum suficient pe el ca sa incalzeasca bine habitaclul. Am bagat un furtun cu apa calda de la centrala termica de apartament si am facut presiune pe instalatie prin astuparea in celalalt capat al circuitului si a iesit multa mizerie colmatata.Am caldura de mai deschizi si geamul. bravooo...vezi unde era buba la tine???eu parca am zis atunci ca s-ar putea sa fie infundat caloriferul...este bine ca ai rezolvat problema si nu mai trebuie sa dai jos aeroterma cum vroiai tu...daca ai caldura prea multa mai da-mi si mie 10% din a ta...am glumit si la mine la fel este mai deschid si geamul din cind in cind...mizeria care era prin calorifer poate sa fi fost de la alt antigel pe care l-a bagat cel din inaintea ta...o fi pus din ala de Dacia Berlina dulce |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
silvio21 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 31 January 09 From: PITESTI ![]() |
Cel din inaitea mea nu stiu ce antigel a bagat si cand l-a schimbat,dar eu am bagat cel recomandat de Dacia la 20 lei litrul.La primavara o sa spal toata instalatia si sa-i bag alt antigel.La berlina mea Dacia 1310 LI nu am avut grija mare ce antigel sa-i bag sau sa-l schimb la o anumita perioada si nu am avut probleme niciodata,fie iarna sau vara.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CONFORT
- AG 78 ---
|
|
andreihaiy |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 June 09 ![]() |
Salut, am si eu o problema cu incalzirea care nu reusesc sa o rezolv
Acum doua saptamani am schimbat termostatul la masina toate in regula pana acum cateva zile cand am observat daca stau cu masina la relanti cu caldura la maxim incepe sa se raceasca aerul care vine prin aeroterma, daca o accelerez sau sunt in mers cu ea toate bune si frumoase caldura de nu se poate. Mecanicul a zis ca poate fi termostatul, am cumparat ieri altul, alta marca , problema este aceeasi. Termostatul vechi avea garnitura din interior rupta si era blocat la jumate. Mecanicul imi spune acum ca problema ar fi garnitura de chiuloasa cu toate ca nu prea are legatura cu problema mea Precizez ca acum o luna am schimbat garnitura de chiuloasa, pompa de apa, distributia, antigelul, ulei toate astea dupa ce s-a dus garnitura de chiuloasa si mi-a bagat antigel in capul pistonului. Dupa reparatia masinii precizez ca baga caldura mai bine ca inainte. As fi recunoscator daca primesc un raspuns. Imi este frica sa nu se strice ceva. Revin cu Edit: In seara asta am alergat putin masina si mi-a aruncat antigelu in zona unde este borcanul pe capota This post has been edited by andreihaiy: 13 Dec 2011, 21:28 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#26
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
andreihaiy pana sa schimbi pompa de apa aveai caldura iarna?
sa nu fie pompa de apa de vina chiar daca e noua,in loc sa plimbe apa prin motor si la relantii o,,balaceste,,doar |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
andreihaiy |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 June 09 ![]() |
Dupa ce am schimbat pompa cam doua saptamani a bagat caldura bine pana sa umblu la termostat (mecanicu lucreaza la ea)
In seara asta dupa ce am alergat-o putin sa creasca temperatura a inceput sa iaza abur de la motor, salt capota si era antigel sarit pe la borcan pe acolo Nu se vede pe unde a aruncat, am incercat sa verific poate e vreun furtun ceva da nu se vede nicaieri This post has been edited by andreihaiy: 13 Dec 2011, 21:31 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:04 |