DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pornirea bestiei, reglaje carb si aprindere

daniel93
post 6 Nov 2012, 18:49
Post #1


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Vreau sa duc 1300-le in garaj (30 metri) si nu prea am chef de impins radmasa.gif

A stat pe dreapta toata iarna trecuta, pentru ca nu mai tragea motorul, se ineca si nu-si mai revenea, baga benzina in baie si orice i-as fi facut, tot asa mergea. La inceputul verii am pornit-o si am mers cu ea 10 km pana la curtea in care se afla acum. Am oprit-o si de atunci n-a mai vrut sa mearga absolut deloc, pornea, mergea cateva secunde, dadea rateuri si se oprea. Am schimbat jiglerele din carburator (surpriza, avea de 1.4) si tot asa a facut, ba chiar a inceput sa scoata foc din carburator (supapa blocata??).
Nu m-am mai atins de motor de atunci, am lucrat numai la tabla. Acum vreau s-o bag in garaj pentru iernat si as incerca s-o duc cu propriile ei puteri.
Am un carburator de pe o alta masina, ma gandesc sa pun in el jiglerele noi, si sa reglez avansul la rece.
Ce altceva ma sfatuiti sa mai fac?


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 6 Nov 2012, 19:32
Post #2


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 25 January 10
From: Arad




Ia frumos,cealalta dacie,tlx-u,si inca un amic si o tractezi fara stres si prea multe probleme biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 6 Nov 2012, 19:36
Post #3


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




La TLX abia mai am ambreaj.. Nu o pun la din astea.. Plus ca n-am de unde lega 1300-le

7 Nov 2012, 15:29:
Nu imi dati atatea reply-uri, ca nu reusesc sa le citesc pe toate 10561582.gif

Daca intrebam de elementele frantuzesti ce au fost puse pe masina din uzina, avea cel putin 2-3 pagini topicul 168.gif

E o problema de mecanica usoara, voi cum ati proceda in cazul de fata?

This post has been edited by daniel93: 7 Nov 2012, 15:29


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 7 Nov 2012, 15:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Pai incearca cu celalalt carburator si vezi ce zice. Dar stii cauza pt care baga benzina in ulei?


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 7 Nov 2012, 17:56
Post #5


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Cuiul pontou era uzat, si l-am schimbat inainte de acel drum de 10 km... Benzina in ulei este si acum, dar nu stiu daca de la ultimul drum..
Problema benzinei in ulei nu ma intereseaza atat de mult, oricum motorul va fi reconditionat, insa as vrea sa reusesc s-o fac sa se miste, ca e greu de lucrat asa la ea, imobilizata...
Cand am adus-o aici in curte a mers prost dar sigur.. Nu se tura, tragea doar la turatii mici. Cu greu m-am tinut de un prieten, care mergea constant cu 60 km/h, a mers doar inecat.
Mai am sanse sa fac motorul sa mearga rotund, sau o fi ceva dus din el?
Daca nu era pe lant distributia as fi zis ca e sarita de la punct...


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 7 Nov 2012, 18:01
Post #6


membru


Group: Members
Posts: 4.553
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




30 de metri zici ca ai de facut? Fa-i pe demaror, daca nu-s la deal. In suturi de cate 5-10 metri, apoi oprit si asteptat cateva minute.
EDIT: vezi ca si distributia pe lant sare daca-i prea uzat intinzatorul.

This post has been edited by tatabobu: 7 Nov 2012, 18:01


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 21 Nov 2012, 00:26
Post #7


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Am schimbat carburatorul, bujiile si am reglat aprinderea dupa o metoda mai primitiva, am bagat o surubelnita prin gaura pt bujie si reglat delco-ul sa inchida platina cand pistonul e in punctul maxim (sus), semn pe volanta n-am gasit.
Vesti bune: nu mai scuipa foc pe carburator
Vesti proaste: nu porneste, nici macar o explozie n-a facut.

Am sa dau un sărci sa invat cum se regleaza avansul cu motorul oprit, si am sa ma consult si cu 'nea Mondiru, sa vad ce zice de aprindere biggrin.gif

Imi poate spune cineva ce valori au jiglerele pentru motoare de 1397 cmc, respectiv 1289?


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 21 Nov 2012, 07:34
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Verifica si starea platinei, reglajul ei. Curata sau schimba capacul delco, uita-te si la lulea, eu sunt patit. Daca toate astea le ai in regula, pompa baga benzina, cuiul poanto inchide, bujiile-s bune, culbutorii sunt reglati, avansul static e pus la punct, e imposibil sa nu porneasca, si daca merge mai rau la relanti tot trebuie sa porneasca, bafta


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 21 Nov 2012, 09:49
Post #9


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.097
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Dupa detalii as zice ca ai avut (si mai ai) avansul / delcoul foarte dereglat; poate ai "pipa" pusa gresit. Oricum, dupa ce reusesti s-o pornesti (vezi ca pe ceața, ai sanse sa fie capacul delco si bujiile umede...), avansul tot cu motorul pornit trebuie sa-l potrivesti, prin tatonari stanga-dreapta de delco, pe care sa nu uiti sa-l strangi - piulita de 11 - cand termini; incalzesti cat de cat motorul, timp in care benzina din baie iti spala oarecum depunerile nedorite, apoi ar trebui sa-i schimbi uleiul, dupa ce ai rezolvat problema.

This post has been edited by maho: 21 Nov 2012, 09:50


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 21 Nov 2012, 10:25
Post #10


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 4.781
Joined: 11 February 04




verifica si bobina daca ersti pe acolo


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kitzsteinhorn91
post 21 Nov 2012, 13:18
Post #11


KCY Garage


Group: Members
Posts: 919
Joined: 15 October 06
From: Ploiesti




Verifica distanta la platini, vezi si bujiile in ce stare mai sunt, amestecul la carburator iar avansul se regleaza cand motorul este cald.


--------------------
Dacia 1300/1410 Sport 1975/1991 - PH 75/91 KCY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 21 Nov 2012, 23:26
Post #12


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Multumesc pentru raspunsuri, maine ma duc la masina si o iau de la capat.
Am uitat sa precizez, masina are aprindere electronica fara senzor.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 21 Nov 2012, 23:44
Post #13


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




QUOTE(daniel93 @ 22 Nov 2012, 00:26)
Multumesc pentru raspunsuri, maine ma duc la masina si o iau de la capat.
Am uitat sa precizez, masina are aprindere electronica fara senzor.
*



nu am stat sa citesc tot ce s-a scris pe aici am vazut doar ultimul post..
un sfat:
pune-ti aprindere cu senzor ca face toti banii!
uiti de diminetile in care se impusca platina...


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 21 Nov 2012, 23:50
Post #14


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Nu cred ca mai poate pusca platina atat timp cat am Gotronicu' pe masina, trece un curent mai "slab" prin platina din cate am inteles.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 21 Nov 2012, 23:50
Post #15


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




QUOTE(daniel93 @ 6 Nov 2012, 19:49)

Am un carburator de pe o alta masina, ma gandesc sa pun in el jiglerele noi, si sa reglez avansul la rece.
Ce altceva ma sfatuiti sa mai fac?
*




reglajele pt relanti, se fac F. bine, cand acesta ajunge la o temperatura de 60 grade.

Reglajele nu se fac cand motorul este rece.


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 22 Nov 2012, 10:55
Post #16


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Daniel,vezi ca sunt doua tipuri de Gotronic,AT01 si AT011. Prima mai are prostul obicei sa puste platina,mai ales cand e rece si umezeala afara. Daca ai de-aia,ar fi bine fie sa o schimbi,fie sa cauti niste platine mai de calitate,alea de metalplast sau cum ii zice la firma nu-s prea grozave si daca mai calca si stramb,te-ai scos.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 22 Nov 2012, 18:53
Post #17


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Am schimbat bobina, am pus capacul delco+fisele de pe 1310, am reglat avansul dupa semnul de pe volanta (data trecuta nu-l gasisem) si tot nu am reusit s-o pornesc.
Scanteie are, am verificat si la fisa centrala si la bujii, insa uda bujiile si nu da nici un semn de pornire.
Mai mult n-am ce sa-i fac, decat sa dau jos motorul si sa adun piese...


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 22 Nov 2012, 19:07
Post #18


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Daca uda bujiile ai scanteia slaba,sau iti baga prea multa benzina si ti-l ineaca. Ai verificat nivelul in carburator,nu-i prea mare? Sau plutitorul spart?


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 22 Nov 2012, 19:46
Post #19


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Nivelul era ok.
Oricum nu mai are rost sa ma chinui cu el, imping masina si gata.
Cred ca e compresia prea slaba...


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia98
post 23 Nov 2012, 19:27
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 25 February 11




Mai sus ai scris ca platina era inchisa atunci cand pistonul era sus (PMI). Insa atunci trebuie sa fie deschisa. AI grija si la chestia asta...


--------------------
Dacia dacia 98 berlina - -----------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 24 Nov 2012, 20:22
Post #21


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




QUOTE(dacia98 @ 23 Nov 2012, 19:27)
Mai sus ai scris ca platina era inchisa atunci cand pistonul era sus (PMI). Insa atunci trebuie sa fie deschisa. AI grija si la chestia asta...
*



Deschisa? huh.gif
Eu stiam ca atunci ar trebui sa-i dea scanteia blink.gif

Oricum, astazi a venit tata, a scos bujiile si le-a curatat inca odata, i-a dat o cheie si a pornit radmasa.gif
Eu am ramas masca wacko.gif
Reglajele mele se pare ca au fost bune, insa nu i-am respectat ritualul pornirii la rece, pe care tata il are deja in sange pentru aceasta masina.
Concluzia: Cine n-are batrani, sa-si cumpere rolleyes.gif


Masina e la adapost acum, se poate inchide.

ok_3307.jpg


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Nov 2012, 10:32
Post #22


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.097
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(daniel93 @ 24 Nov 2012, 20:22)
nu i-am respectat ritualul pornirii la rece, pe care tata il are deja in sange pentru aceasta masina.
Concluzia: Cine n-are batrani, sa-si cumpere  rolleyes.gif
*


doh.gif
Si inca o concluzie: intrebati-i pe "batrani" ce parere au de modul in care "tinerii" (nu) citesc Manualul de utilizare a autoturismului Dacia, inainte de a se sui la volan....sau despre benzina din ulei.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 25 Nov 2012, 12:52
Post #23


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




QUOTE(maho @ 25 Nov 2012, 10:32)
doh.gif
Si inca o concluzie: intrebati-i pe "batrani" ce parere au de modul in care "tinerii" (nu) citesc Manualul de utilizare a autoturismului Dacia, inainte de a se sui la volan....sau despre benzina din ulei.
*



L-am citit, stai calm, insa cu vechiul carburator nu trageam socul nici macar la -20 de grade, iar cu asta, pana nu l-am tras la jumatate, n-am putut pleca de pe loc.
Iar cealalta (1310) da in nas si nu trage fara soc, pana nu ajunge apa la 85 de grade, insa la pornire, mai mult de jumatate din soc nu pot folosi, ca se ineaca si merge in 3 pana se incalzeste.
Am vazut si dacii care porneau cel mai bine dupa metoda din manual, insa nu era cazul la ale mele.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 25 Nov 2012, 14:13
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




eu la daciile care leam avut si aro 10 cu motor de dacia reglam in asa fel socu sa il pot trage la maxim si motoru sa mearga rotund reglaju consta in intinderea arculetului de la clapeta de sos ,si pornirea si la -20 grade era la sfert si motoru mergea perfect rotund tineam socu tras la maxim cam 1 km sau 3 4 minute si nu aveam treaba


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Nov 2012, 14:41
Post #25


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.097
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(daniel93 @ 25 Nov 2012, 12:52)
L-am citit, stai calm, insa cu vechiul carburator nu trageam socul nici macar la -20 de grade, iar cu asta, pana nu l-am tras la jumatate, n-am putut pleca de pe loc.
Iar cealalta (1310) da in nas si nu trage fara soc, pana nu ajunge apa la 85 de grade, insa la pornire, mai mult de jumatate din soc nu pot folosi, ca se ineaca si merge in 3 pana se incalzeste.
Am vazut si dacii care porneau cel mai bine dupa metoda din manual, insa nu era cazul la ale mele.
*


Eu stau foarte calm, smile.gif se pare ca reglajele carburatoarelor tale asigurau din "start" un amestec bogat (cu un consum pe masura icon_mrgreen.gif + afumatul bujiilor), daca nu mai era nevoie sa tragi socul. (Posibil la fel la 1310, daca zici ca se inneaca cand tragi socul peste 1/2). Un motor nepornit e "rece" si cand afara sunt - 20 de grade, si cand sunt + 20. Cu niste reglaje corecte, socul se trage la maxim doar la pornirea la rece, dupa care se impinge imediat la jumate (sau pe-acolo), pana se mai incalzeste putin motorul, apoi de tot.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 25 Nov 2012, 15:32
Post #26


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




QUOTE(maho @ 25 Nov 2012, 14:41)
Eu stau foarte calm,  smile.gif se pare ca reglajele carburatoarelor tale asigurau din "start" un amestec bogat (cu un consum pe masura icon_mrgreen.gif + afumatul bujiilor), daca nu mai era nevoie sa tragi socul. (Posibil la fel la 1310, daca zici ca se inneaca cand tragi socul peste 1/2). Un motor nepornit e "rece" si cand afara sunt - 20 de grade, si cand sunt + 20. Cu niste reglaje corecte, socul se trage la maxim doar la pornirea la rece, dupa care se impinge imediat la jumate (sau pe-acolo), pana se mai incalzeste putin motorul, apoi de tot.
*




De acord cu tine.
Teoria e usoara rolleyes.gif

L.E.: La 1310, consumul e sub 6 la drum, iar faptul ca da in nas fara soc, nu prea l-as numi amestec bogat

This post has been edited by daniel93: 25 Nov 2012, 15:58


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Nov 2012, 19:35
Post #27


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.097
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Bine ca ti-ai rezolvat problema (cu sau fara teorie).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 28 Nov 2012, 09:06
Post #28


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.097
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(daniel93 @ 25 Nov 2012, 12:52)
.. la pornire, mai mult de jumatate din soc nu pot folosi, ca se ineaca ...
*



QUOTE(daniel93 @ 25 Nov 2012, 15:32)
faptul ca da in nas fara soc, nu prea l-as numi amestec bogat
*


Omul se cam contrazice, dar ce conteaza...


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinSV
post 29 Nov 2012, 18:57
Post #29


Membru Per Pedes


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 December 10
From: Orasul cu 3 semafoare




QUOTE(Wu-Tang @ 27 Nov 2012, 23:25)
L-a ajutat batranu,fara el era mancat  radmasa.gif  Sa urci si filmuletul sa vedem si noi cum munceste power plantul
*



Filmuletul ala nu permite postarea aici ca e inertia mare icon_mrgreen.gif

This post has been edited by catalinSV: 29 Nov 2012, 18:59


--------------------
Ex:Renault Clio 1995 - SV 09 AWY
Mersul pe jos face piciorul frumos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 29 Nov 2012, 19:01
Post #30


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




QUOTE(maho @ 28 Nov 2012, 09:06)
Omul se cam contrazice, dar ce conteaza...
*



Ma contrazic? blink.gif
La PORNIRE se ineaca daca trag socul la maxim cum scrie in carte, iar la MERS da in nas daca nu tin socul putin tras. Sunt doua situatii diferite, care contrazic afirmatia ta, nicidecum spusele mele.
Daca problema mea depaseste cartile dumitale, nu inseamna ca ma contrazic singur

<span class='edit'>29 Nov 2012, 19:04:</span>
QUOTE(Wu-Tang @ 27 Nov 2012, 22:25)
L-a ajutat batranu,fara el era mancat  radmasa.gif  Sa urci si filmuletul sa vedem si noi cum munceste power plantul
*



Tu ai vazut filmuletul, dar poti sa mai dai vreo 2 reply-uri pe aici, ca stiu ca ai nevoie ca sa dai PM radmasa.gif

This post has been edited by daniel93: 29 Nov 2012, 21:34


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th May 2024 - 02:48
Forum Renault