probleme cu motorul
![]() ![]() ![]() |
probleme cu motorul
micri |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|||
Kiraly |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
nivelul de ulei cum e?nu a crescut?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
micri |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
nivelul uleiului este normal
este incadrat intre cele doua semne. This post has been edited by micri: 23 Mar 2011, 20:30 |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
si ai mai restrans chiulasa? sau <las ca merge> tiam mai raspuns si eu si Kiraly pe alt topic<<probleme cu apa>>sau tie mai usor sa deschizi un topic decat sa citesti ce ti sa raspuns
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
micri |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
chiuloasa a fost stransa la 500km dupa montare.
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Micri ai GPL nu?nu intra apa in gaz la plaman?sunt de acord cu Niku nu trebuia sa deschizi alt topic.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
micri |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
nu am gpl.
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
si nu e nici o picatura de apa dimineata sub masina?cand ai pierderi?in timpul mersului sau oprit?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
micri |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
sub masina nu este nici o picatura de apa, pierderile le am in special cand ma deplsez cu ea.
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
Ov |
![]()
Post
#10
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca nu e garnitura ciupita, atunci ai blocul motor fisurat.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
george 07 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
posibil sa fie o fisura mica la radiatorul de racire , si cand ajunge la temperatura de lucru (dupa ce deschide termostatul) sa se vaporizeze lichidul si sa nu-l opservi , (verifica-l cu o mica presiune de aer cufundat in apa)
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
micri |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
cand am facut reglajul la culbutori am gasit pe cilindrul 3 si 4 distante mici caci tacanea urat de tot iar pe la 4 iesea un fun alb dupa ce am oprit motorul.
dupa reglatul culbutorilor nu mai scoate apa multa nici pe galerie. daca blocul ar fi fisurat unde s-ar duce antigelul? motorul acesta nu a fost supra incalzit. din ce cauza sa apara fisuri? This post has been edited by micri: 24 Mar 2011, 10:38 |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pai daca masina e din 88..are si el o varsta..coroziune..etc
poate sa fi fost si un defect de fabricatie care acum a iesit la iveala am avut si eu problema asta...picura pe la capacul de la pompa de apa si se evapora destul de repede si nu vedeam |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
maho |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca ti-a disparut in 2 zile tot (sau aproape) antigelul din borcan si nu ai ud sub masina, dar reapar "mucii" repede, verifica si ce anume ai pe joja, nu doar nivelul.
Daca era un mic por in radiator, sau fisura pe unde sa se evapore, nu cred ca se intampla asa repede. Si eu banuiesc blocul... |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
micri |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
bun sa zicem blocul fisurat si unde se duce antigelul?
muci au aparut repede. sa fie iar ganitura aceea de chiuloasa? pai daca o schimb nu mai pot lua din chiuloasa caci si asa sunt sub cota destul de mult. nu ar trebuii sa scoata fum mult? daca ar fi fost blocat termostatul putea sa-mi apara asa ceva, adica sa-mi dispara din antigel? This post has been edited by micri: 24 Mar 2011, 12:12 |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
maho |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ti-am sugerat sa verifici joja, poate ti se duce antigel in baia de ulei. Daca aveai garnitura de chiulasa ciupita sau arsa, presupun ca ti-ar fi iesit "bulbuci" in borcan, si/sau ulei.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
apare pigmentul antigelui la evacuare? E garnitura.
Nu trebuie neaparat rectificata qlasa la fiecare schimb de garnitura, si apoi ce daca esti sub cota? Tie frica de micsorarea usoara a consumului? eu am luat anumea ~2mm |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
micri |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
la evacuare cand o turez scoate apa de parca ar fi toba plina cu apa. apa din esapament este cu urme de petrol.
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
micri |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
asa de multa?
This post has been edited by micri: 24 Mar 2011, 13:58 |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
maho |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
mihai, acum nu mai e chiar asa frig ca sa faca chiar atata condens, si oricum, in 2 zile...eu zic ca nu e por, e blocul dus. Astept totusi rezultatul verificarii jojei (cat ulei si cat "altele" - antigel) e.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
micri |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
joja nu are semne de apa. astazi am complectat cu antigel si am mers vreo 10km in oras. am constatat ca nu a r mai fi scazut nivelul.
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
cata31boss |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 18 August 08 ![]() |
eu as zice ca e termostatul blocat
|
--------------------
nova
nova
1999
- ph-07-jim
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#24
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
micri tu ai inventat motoru care merge cu antigel??
daca nu te uiti singurel pe unde pierde nu se remediaza singura,uitete dimineata cand motoru este rece la TOATE FURTUNELE,unde se mufeaza,la pompa de apa si la radiator+caloriferde caldura ai bord CN?? This post has been edited by nikuniku: 24 Mar 2011, 20:21 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
maho |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Poate ar trebui totusi sa separam problema "mucilor", de cea a golirii borcanului:
1. mucii = ulei+condensul din motor, unde zici ca nu ai antigel - poate ar trebui schimbat uleiul cu unul care stii ca nu ti-a facut probleme; 2. borcan golit (se pare) in mers, chiar si cu caldura oprita (ai oprit-o din bord, sau de la robinetul de sub capota ?)- asta numai por nu e, verifica peste tot, inclusiv pe sub pompa de apa, ce poti vedea pe scut... @cata31boss: daca termostatul s-ar bloca pe "inchis", (furtunul gros spre radiator ar fi rece), i-ar fierbe motorul, cu avertismentele de rigoare; daca s-ar bloca pe "deschis", (furtunul ala s-ar incalzi imediat dupa pornire), ar vedea pe indicatorul de temp. motorul rece. Deci ce legatura e cu pierderea antigelului din borcan ? |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
cata31boss |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 18 August 08 ![]() |
daca e termostatul blocat fierbe apa in vas si o da afara .am patit eu si nu stiam de ce raman fara apa mereu:(
|
--------------------
nova
nova
1999
- ph-07-jim
|
|
maho |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nu a zis ca i s-ar aprinde vreun martor de avertizare din bord (temp. apei), deci e exclus.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
micri |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
exista vreo posibilitate sa imi dea antigelul in galeria de evacuare?
adica sa existe o fisura pe undeva prin care antigelul sa se duca pe galerie? |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Am patit eu facind o gafa: Am vruut sa scot stutul din chiulasa, era pietrificat, am dat gaura cu burghiul sa-l pot scoate si a alunecat burghiul in chiulasa, mergind pina in galerie.
Nu spun ca a facut asta doar ca un por/fisura in chiulasa pe circuitul de racire arunca antigelul in evacuare. Mai, asa toxic nu e, "apa" aia care iti iese pe toba ia-o pe un deget si gusta..Daca e SI dulceaga, antigelul ajunge in evacuare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:07 |