Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
Johnny91 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
dizl
-
|
|||
bobo77 |
![]()
Post
#32
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Nu.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#33
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
le-au lasat asa, sleepere..
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Johnny91 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Pai luati postul acesta:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2974664 Poza 2 si 4, mie mi se pare ca ar fi.. |
--------------------
-
dizl
-
|
|
Ampt |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Singurele Loganuri care mai au sigla cu motorizarea sunt cele diesel !
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
@ Ampt: Imi poti spune te rog cum se realizeaza la noile Loganuri recircularea aerului? Este tot de tip clapita "clanc - clanc", sau au pus si ei un buton mai de Doamne ajuta?! A, si ca tot veni vorba, banuiesc ca nici acum nu au pus claxonul pe volan ?
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
bobo77 |
![]()
Post
#37
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Da recircularea este la fel si claxonul nu este pe volan.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Ampt |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Confirm ce a postat bobo77, recircularea aerului este la fel, actionarea claxonului nu este pe volan, ci clasic ca la toate modelele de Dacii, incepand cu batrana Dacia 1300 !
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Ma asteptam. Probabil ca sarea pretul foaaaarte mult daca puneau claxonul pe volan
![]() 29 May 2011, 18:35: A, inca o intrebare daca se poate. Nu stiu daca ai condus pana acum un Logan DCi din 2006, 2007... Intrebarea mea e daca observi vreo diferenta la antifonare; daca e mai silentioasa (sau nu) la interior. This post has been edited by bloodem: 29 May 2011, 18:35 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
testike |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Nu ai tinut bonurile cumva, sa calculezi de curiozitate si care e consumul real?
Eu calculez la al meu de vreo 800 km si e cam 1 litru diferenta - nu as fi crezut sa fie chiar asa de mult. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
Ampt |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(Ampt @ 12 May 2011, 22:07) Maine am sa-i fac plinul si cu ocazia aceasta am sa-i determin si consumul cat se poate de exact ( de la plin la plin ), din calculele intermediare pe acest traseu mi-a iesit un consum de 4,15 litri/100km. Revin cu date referitoare la consum, dupa ce am facut plinul in dimineata aceasta. Concret, 998,8 km au fost efectuati cu 42,77 litri, rezulta un consum la acest drum de 4,28 litri/100km. Diferenta rezultata fata de calculul dat de calculatorul de bord este de 3,2 % ( 4,15 l/100km - dupa calculatorul masinii, fata de 4,28 - dupa calculul dat de metoda plin-plin ) @testike : Aici ai raspunsul la intrebare ! ![]() @bloodem : Motorul este destul de silentios, chiar pot spune ca la relanti nici nu zici ca este diesel ( ma refer strict la zgomotul perceput in habitaclu ) Un alt lucru demn de semnalat este ca in interior nu se percepe nici un 'tremurat", specific mai ales la diesel-urile mai vechi. Schimbatorul de viteze, nici la relanti si nici in sarcina, nu prezinta de asemenea nici un fel de vibratie. Si cam atat cu lucrurile bune ! In general, partea de antifonare lasa totusi destul de mult de dorit ! Se cam aud toate pietricelele aruncate de rotile spate mai ales ( la inceput nu prea iti dai seama ce se intampla, dar dupa un numar de kilometri te obisnuiesti ! ) Oricum senzatia este ca iti arunca cineva cu pietre in caroserie ... ! Cel mai frumos este cand mergi in afara, toate bune si la un moment dat, cand iti este lumea mai draga, mai auzi cate o pietrica cum este "plimbata" pe sub pasajul rotilor spate, dar asta este, am vrut low cost nu ? P.S Am mai condus aproape 1 An Logan 1,5 Dci, 65 Cp ! This post has been edited by Ampt: 29 May 2011, 19:27 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
testike |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Merci de raspuns, cred ca am citit dar am uitat..
![]() Ma bucur ca la tine nu iese diferenta asa mare de consum. Se pare ca asa e la majoritatea, sau oricum mai mic ca la mine. Sa folosesti sanatos masina, consumul e foarte bun, si la preturile astea se simte diferenta. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Acum sa speram ca a scapat de problemele pe care le-a avut dCi-ul E3 si partial cel E4.
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
bloodem |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
@Ampt: Mersi de raspsuns! Nu ma deranjeaza pietricelele, dupa 60 000 km parcursi cu actuala masina, sunt obisnuit sa se mai auda (oricum e un fenomen destul de rar, pentru ca in general aleg drumuri curate si cu asfalt mai bun, in detrimentul celor distruse). In schimb motorului nu i-ar strica putintica mai multa antifonare. Eu am la serviciu si Clio 3, Kangoo, Megane, toate cu acelasi motor si diferentele la antifonare sunt enorme (in special la Megane/Clio 3)... dar deja vorbim despre alte costuri.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#45
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Ampt @ 29 May 2011, 19:20) Schimbatorul de viteze, nici la relanti si nici in sarcina, nu prezinta de asemenea nici un fel de vibratie. Schimbatorul nu mai prezinta nici un fel de vibratie de la motorul de 70CP. De cand s-a trecut pe cabluri ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Ampt |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
@IRONICK : Multumesc frumos pentru precizare !
![]() Chiar nu stiam amanuntul acesta ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Referitor la ambreiaj, cum ti se pare? E OK? Are cursa lunga, tine sus? La masina actuala, este pe cablu si mi l-am reglat eu... dar la masinile noi, fiind hidraulic, nu mai am ce regla.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
si totusi se poate:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2694608 |
--------------------
.
.
.
|
|
bloodem |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Am vazut topicul, mikey_gtx, dar cu toate astea nu imi plac "inventiile" de acest gen. De aceea il intreb pe Ampt daca i se pare OK, asa, din fabrica. Nu de alta dar am condus un Sandero (ce-i drept, pe benzina) cu ambreiaj hidraulic si avea o cursa foarte lunga si cupla abia in ultima zecime de cursa.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Ambreiajul mi se pare OK, in opinia mea nu necesita nici un fel de reglaj !
Tine cam in prima treime a cursei pedalei ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Aha! Mersi pentru lamuriri.
Sper ca intr-o luna sa am si eu masina.... ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
inteleg.
totusi, traiesc cu impresia ca nu va fi pe placul tau cursa pedalei. nici eu nu as fi taiat acea tija, as fi cautat alta solutie. tine-ne la curent. |
--------------------
.
.
.
|
|
bloodem |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Absolut! E, acum nici eu nu vreau sa fiu absurd. E normal sa tina altfel ambreiajul decat la actuala masina, dar nici sa imi oboseasca piciorul in traficul de oras.
@Ampt: Eu fiind pisalog de felul meu, te mai intreb ceva ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Servodirectia este decenta, calitate medie, nu rupe totusi gura targului !
Si da, are acel bazait de care spuneai, destul de enervant, dar pe care il auzi doar cand este perfect liniste si la viteze mici ( eu il aud cand parchez masina in fata blocului ). Altfel in timpul mersului nu isi face deloc simtita prezenta ! P.S Nu esti deloc "pisalog" ! ![]() Daca te mai pot ajuta cu vreo informatie, o fac cu cea mai mare placere ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Mersi
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#56
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Mucifer @ 5 Mar 2011, 23:09) Am o nelamurire despre motorul E5 de 75CP. Au fost achizitionate cateva masini din astea la firma si toate au o problema (zic eu) Dimineata la pornire, pornesc repede dar motorul nu se invarte rotund.... parca sughite pentru cateva secunde bune (aprox 10). in primul rand, motorul de 1,5 DCi care este acum pe gama Dacia, Renault si Nissan este de generatie noua si respecta normele EURO 5; din batele tehnice reiese faptul ca are alt raport de comprimare fata de vechea generatie de 1.5 dCi (EU3 si EU4) si tot odata se pare ca pe motor sunt alt timp de bujii incandescente. PS: ma "mananca" tastatura sa mai spun ceva de motorizarea aceasta de 75CP EU5 insa avand in vedere ca s-a mai spus pe aici acum ceva vreme, ma abtin ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#57
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Logan_Stepway @ 1 Jun 2011, 06:32) ... Nu vad eu bine? La ora asta pe forum? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#58
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
de fapt la mine era ora 5:32
![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bloodem |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
@Logan_Stepway: Poti detalia si completa ce mai aveai de spus in legatura cu motorizarea 1.5 DCi?
![]() <span class='edit'>2 Jun 2011, 12:52:</span> Stie cineva daca Loganul 1.5 DCi de 90 cp are turbina cu geometrie variabila? Sau, mai bine, sa reformulez: exista vreun Logan diesel care sa aiba o astfel de turbina? Nu de alta dar parerile sunt impartite. Unii zic ca are, altii ca nu... prin urmare banuiesc ca adevarul e undeva la mijloc ![]() Later edit: Dar, filtru de polen, oare acum are default? This post has been edited by bloodem: 2 Jun 2011, 13:12 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
bobo77 |
![]()
Post
#60
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Filtrul de polen are montat daca este laureate, pentru versiunile sub acesta locasul filtrului este decupat si acoperit cu un capac de plastic.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:12 |